Andreii

30 12 2013

Salut,ma numesc Andrei,am 16 ani.De foarte multa vreme simt o stare de singuratate,mai bine spus depresie.Simt ca vreau sa mor,sa dispar.Pe toata lumea vad cu cineva.Ma simt foarte singur de multa vreme.Ma tai pe vene din cand in cand.Vreau doar pe cineva care sa ma iubesca,si sa iubesc si eu(nu ma refer la sex,vreau doar o persoana „speciala”).Ies cu prietenii mult mai rar acum,si,abea daca scot cateva cuvinte.Peste tot sunt suparat,nu mai zic nimic,gandindu-ma incontinuu de ce sunt singur,sunt oare prea prost,prea urat,nustiu ce e cu mine.Poate considerati ca acesta nu e cinestie ce motiv pentru a te sinucide,dar eu asta simt,singuratate si neputinta(abea ma abtin sa nu plang in timp ce scriu asta).Caut de mult un site ca acesta sau pe cineva sa ii spun aceste lucrcuri.M-am inchis in mine,nu mai vreau nimic,pur si simplu ma gandesc ce ar fi daca as apasa mai tare si gata,nu as mai simti toate aceste lucruri…Asta vreau,sa am pe cineva care sa ma inteleaga,si sa ma iubeasca.Daca se poate sa imi dati un sfat sau ceva,ar fi minunat.

Acțiuni

Information

61 responses

30 12 2013
Merk

Daca te sinucizi cum vrei sa iti gasesti persoana speciala? Ai doar 16 ani ai toata viata inainte. Du-te la scoala invata cat mai bine, fi cineva, ajutai pe cei din jurul tau si sigur nu o sa te mai simti atat de singur. Trebuie sa faci ceva inainte, iubeste tu prima data si fi intelegator cu ceilalti. De ce esti singur ? Pentru ca nu ai facut ce a ce trebuia pana acuma. Nu trebuie sa fi nici cel mai destept nici cel mai frumos baiat pe lumea asta ca sa iti gasesti o pereche. Te-ai gandit ca poate pana acum nu ai cautat unde trebuia sau poate nici nu ai cautat doar astepti sa iti pice in brate? Daca stai singur acasa sigur nu o sa gasesti pe nimeni.
Sa iti construiesti increderea insine, cauta cat mai mult material pe internet despre incredera insine. Daca te sinucizi nu rezolvi nimica, gandestete la familita ta, vor fi distrusi toata viata lor poate ca si ei o sa se sinucida.

30 12 2013
dina

buna tuturor ma numesc roxana si am trecut si ieu prin asa ceva asa am gasit aceasta pagina de pe net am 32 de ani si doi copii si un timp am fost foarte posomorata suparata si satula de viata dar tu andrei ai viata anainte si ai tot timpul din lume sa ati gasesti fericirea deocamdata distreazate profita de tinerete libertate si distreazate cat poti ca mai tarziu cand o sa gasesti iubirea o sa fie si mai rau asa ca saturate de distractie cu prieteni si lasa gandurile macabre si sa sti ca nu e bine ca ati tai venele rmai cu semne si se vede urat sper sa te fi ajutat sfatul meu te pup

30 12 2013
Archanghel

Ok Andrei,uite care e problema.Felul tau de a fi.Nu te implici,nu iti place,esti selectiv,putini prieteni,Vizavi de…sa te implici in toate…sa-ti placa totul…sa nu alegi,accepta.Selectezi pe primele si respingi pe celelalte.Astea se petrec mental,nu esti constient de ele deoarece preferintele tale sint selectate inconstient din primele descrise mai sus.Asta este firea ta.A schimba asa ceva,cere vointa insa efectul este ca iti schimba caracterul.Devi o alta persoana.Toata lumea cauta fericirea si,primul lucru este unirea cu cineva de sex opus.Ai rabdare si va fi si la tine,pina atunci,incearca schimbarea.Va fi mai usoara daca te axezi pe ceva ce totusi,prezinta atractie pentru tine ca si pentru altii.Chinuie-te sa-ti placa fotbalul,muzica sau alte activitati sau pasiuni care incearca si pe altii.Si foloseste-le ca sa te integrezi intre ceilalti.Chiar daca nu iti plac.Se numeste vointa.Bafta

31 12 2013
ted

Propunerea mea ar fi sa iti cauti anumite materiale(cursuri) despre incredere insine ti-as putea recomada si un bun scriitor Pera Novacovici are materiale ff bune chiar si despre seductie….al sfat ar fi sa te apuci de un sport sau ceva activitati care sa iti umple timpul(pls ca ai avantaju de a cunoste si alte persoane de a conecta cu ele ).Si Andrei daca te simti singur nu inseamna neaparat ca esti prost sau urat (credema sunt forte multe staruri care se simt la fel singuri,nu mai spun de oameni de rand „toti cred ca am trecut prin starea ta”)Iar la afirmatia ca iti provoci anumite taieturi pe vene asta nu te ajuta nu te elibereaza ,chiar din contra cu cat te gandesti mai mult la moarte cu atat ai mai mare sansa de a te intalni cu ea.Un sfat mai potrivit ar fi sa comunici cu cei din familie, prieteni despre starea ta(o sa fie mai atenti ) ,si stiu ca trebuie mult curaj pentru asta dar ai facut un pas ai avut curaju de a ne spune durerea ta si daca noi nu te judecam nu te criticam( ci din contra incercam sa te facem sa intalegi ca noi am reusit sa depasim momentul acesta ) atunci ei vor da si mai mult .
P.S Incearca sa scoti ceva bun din negativismul acesta punel la treaba eu de exemplu scriu ….

31 12 2013
Andreii

Merg la un sport de ceva vreme,mai exact 3 ani.In timpul liber ies cu prietenii,citesc,cateodata mai scriu 1-2 poezii,dar gandul acela tot revine,si ajung la aceeasi concluzie…si incept sa stau cateva minute,iar dupa aceea ma tai din nou,si ….nu stiu, ies afara ca si cum nimic nu s-a intamplat,incerc sa fac orice altceva,numai sa nu mai fac asta,ori sa ma gandesc la asta.Cu prietenii zic cateva propozitii tot timpul cat stam in oras,si incep sa ma inchid in mine din nou,si tac.Incerc sa nu mai fac asta,dar cand imi vine in minte acel gand parca ma cuprinde durerea,iar dupa fac din nou acel lucru,generand si mai multa durere.

2 01 2014
ted

Uite Andrei ai spus ca practici sport (incearca sa muncesti mai mult )orice faci incearca sa dai mai mult si cand crezi ca ai dus la maxim acel lucru gaseste alceva imiplicate cat mai mult in tot cea ce faci,de exemplu cu amici tai incearca sa fi mai comunicativ,nu te substrage (fa toate prostile) de la viata.Un exercitu pentru motivatie ai putea sa te :rasplatestesti intotdeauna cand faci ceva bun de exemplu eu imi cumpar o haina noua(imi place foarte mult moda) orice ce iti creaza placere datoita faptului ca o sa „iti pacalesti creieru(mintea,subcostientul) , o sa munceasca mai mult si mai bine.Iar cand faci ceva negativ incearca sa te „pedepsesti” si nu ma refer sa iti provoci durere fizica,ci sa cauti un lucru ce nu iti place sa faci(de exemplu mie nu imi place sa rezolv probleme la matematica,si atunci cand gresesc ma pedepsesc cu trei probleme),in acest mod chiar si atunci cand greseti faci ceva util(iti dezvolti abilitatea de adapta la orce situatie).
In concluzie:incearca sa nu mai gandesti negativ si sa fi cat mai increzator si cat mai implicat in viata.

P.S: Nu uita pune negativismul la treaba!

31 12 2013
Claudiu

Draga Andrei,cei mai buni psihologi cunosc starea prin care treci.Chestia e ca nu accepti sa se izbeasca in tine impactul cu societatea si cu cei din jurul tau,pentru a nu te intina.Doresti specialitatea ta,lumea ta,acea persoana care iti ajunge la suflet,si toata aceasta stare iti provoaca durerea.Stiu cum este.Incearca sa lasi impactul cu ceilalti sa se izbeasca in tine,si o sa observi ca se va schimba din caracterul tau.Stiu ca e greu sa gasesti pe cineva cu care sa te potrivesti,mai ales daca iubesti un om toata viata.Situatia ta sufleteasca nu e usoara,e dificila,mai ales ca-ti starneste o groaza de intrebari si aparente.Incearca sa controlezi situatia ta interioara.Ti in tine?ok.Mergi fara sa pui intrebari,stii tu mai bine ce ai de facut,daca iti pui intrebari analizeaza-le singur.Ai o stare grea,scrie aici,cineva iti va raspunde intotdeauna.Anul nou sa te umple de bucurie in suflet.

1 01 2014
Andreii

Un an nou fericit tuturor.

2 01 2014
Marian

Ai 16 ani si vrei s a te sinucizi ????? Pentru ce ???? Ai dat vreodata viata cuiva ? Viata dumitale crezi ca-ti apartine ? Si atunci daca nici n-ai fost in stare sa dai o viata cum indraznesti sa te gandesti s-o curmi viata dumitale care….nici macar aia nu-ti apartine ? Sfaturile pe care le poti primi pe acest blog , nu zic ca n-ar fi bune dar ….te-ai gandit macar si-o clipa la cele ce te-am intrebat si fie macar si-o clipa te-ai gandit sa ceri un ajutor de specialitate ….daca nu o discutie cu cei c e ti-au dat dumitale viata …macar cu un psiholog ? Vad ca ti-a fost sugerata ideea d e a face sport . Nu-i rea , fa un sport d e contact : box, kung-fu, judo si antreneaza-te pana cind , atunci cand pui capul pe perna vei dormii fara vise . Atunci sa fi sigur ca vei fi scapat de aiurelile cu sinuciderea . Oricum sa sti de la mine ca sinuciderea este 50% un act de mare curaj ce nu-l faci public iar 50% un act de mare lasitate …pe care de asemenea nu-l faci public . Si mai afla ceva d e la mine stimabile : in afara d e viata ….moartea este cel mai urat lucru ce ti s e poate intampla deoarece nu-i vorba ca mori dumneata { atata paguba …daca asta-ti doresti….} dar distrugi vietile celor ce te iubesc iar asta chiar n-ai dreptul s-o faci !

3 01 2014
Mira

Draga Andrei, probabil persoana respectiva nu a aparut inca pentru ca Dumnezeu stie ca mai poti suporta inca putin . O sa apara in momentul in care chiar nu o sa mai poti. Era un vers : ” Cand te privesc ma vad pe mine, asa am fost si eu ..” . Iti inteleg situatia, in urma cu ceva timp si eu am trecut prin aceleasi probleme. Sincera sa fiu, nimeni nu m-a putut ajuta , toti imi spuneau ca va fi bine .. atat . Si imi doream enorm sa pot vorbi cu cineva, dar nimeni nu ma intelegea. Inteleg de ce te tai, vrei sa simti macar ceva, am dreptate? Primul pas pe care trebuie sa il faci e sa vorbesti cu parintii tai .. chiar daca nu ai o relatie buna cu ei, poti sa incepi sa o creezi acum. Spune-i unui prieten despre starea ta. Petrece ceva timp tu cu tine, asculta o muzica buna, fa-ti un jurnal , pare penibil , dar ajuta enorm . Starea o sa treaca cu timpul, sau cel putin asa a fost in cazul meu. Pune-ti castile in urechi si alearga intr-un loc izolat unde sa fii doar tu. Iti doresc tot binele si sper sa iti revii din starea asta.

8 01 2014
Andreii

Va multumesc ca ma ajutati in situatii ca acestea,chiar daca nu ne cunoastem…

8 01 2014
Stef

Andrei,
Observ ca desi tu esti cel singur si tot tu esti cel care are nevoia de a vorbi…..ceilalti vorbesc mai mult decat tine!
Cu cat vei vorbi mai mult si vei reciti, cu atat mai bine vei cunoaste lucrurile, vei analiza intamplarile, te vei cunoaste pe tine.
Tacerea nu este o solutie!
Numai bine!

8 01 2014
Teonymus

Ai 16 ani şi deja vrei să scapi de viaţă, doar fiindcă „nu ai pe cineva”? Dar cine a zis că dacă ai 16 ani e musai să ai pe cineva? Sunt persoane trecute şi de 20 de ani, şi de 30 de ani care încă nu şi-au găsit jumătatea. Ele ce ar trebui să facă, dacă tu la 16 ani doar pentru asta te gândeşti să te omori?
Aşteaptă, iubirea va veni singură la un moment dat. Nu trebuie să faci absolut nimic, trebuie doar să fii tu însuţi. Dacă-ţi place ceva, dacă ai o pasiune, un hobby, fă-l. Concentrează-ţi energiile în acea direcţie şi cu timpul vor veni şi aprecierile. Iar prin ceea ce vei face, vei atrage şi alte persoane care au aceeaşi pasiune ca a ta şi astfel vei lega prietenii dintre care poate o să primeşti şi ceea ce doreşti.
Trebuie doar să aştepţi.

18 01 2014
Andreii

De fiecare data cand citesc ce a scris Mira incep sa plang..

19 01 2014
Mira

Draga Andrei, cum te mai simti? Esti in aceeasi situatie? Mai trage putin de tine, cum au spus si ceilalti, incearca un sport, incearca altceva fata de ceea ce faci zilnic. Nu e capat de lume daca nu ai un/o prieten/a, asa pare la inceput. Gandeste-te ca o relatie implica gelozie,iar gelozia duce la nervi aruncati aiurea, implica foarte mult timp in doi, ajungi sa neglijezi niste persoane din cauza asta . Si de ce sa ai o relatie oarecare cand nu ai siguranta ca ea e acea „the one”? Viata este frumoasa si langa cineva alaturi, asta am inteles in ultima perioada. Cauta oameni care sa te inteleaga , sa te faca sa zambesti si care sa iti fie alaturi la orice ora. Daca ii ai deja , pretuieste-i . Am aceeasi varsta ca si a ta, si probabil ca trecem amandoi prin aceleasi probleme, e o varsta la care iti e foarte greu sa iti exprimi sentimentele, sa ai incredere sa vorbesti cu cineva. Dar dragostea nu e motiv de sinucidere oricat de rau te doare pe moment. Apuca-te de seriale , scrie o carte despre tot ceea ce simti . Ocupa-ti timpul cu ceva, orice . Ai grija de tine!

30 01 2014
Andreii

Nu stiu ce sa zic,pur si simplu nu mai pot rezista.E ca si cum as fi murit pe dinauntru.Si doare prea tare sa nu ai pe cineva care sa te iubeasca,,,

1 02 2014
Adrian

––––––––––––––––-
Mmm a scris (31.01.2014) :
––––––––––––––––-

Mai Andrei,eu am 24 si nu m-a iubit niciun baiat niciodata..Doar vrajeli au fost…Si tot nu ma grabesc ca fata la maritat ,cum faci tu! Fratele meu e de aceeasi varsta cu tine si e inca UN COPIL..Asa cum esti SI TU!M-as soca sa aud ca s-a indragostit la 16 ani..Prietena mea cea mai buna a inceput o relatie la 16 ani si acum dupa 7 ani isi uraste prietenul..Asta pt ca s-au legat la cap prea repede…La 16 ani se credea o printesa indragostita ,acum e o fata dezamagita si singura…Esti adolescent si na,ai niste puseuri de personalitate ..Stapaneste-le! si pun pariu ca o sa te tii de burta de ras cand o sa citesti comentariul tau pe site peste cativa ani,cand o sa fii un barbatel matur ,vesel,cu o fata faina langa tine..Iar lama sa o folosesti doar ca sa-ti razi puful de pe fata,da?

4 02 2014
Mira

Doare, stiu ca doare. Dar te-ai gandit vreodata ca exista vreo persoana care te place dar nu vrea sau nu poate sa o arate din diferite motive, teama.. timiditate si multe altele .. crede-ma ca exista si persoane de genu , eu sunt una dintre ele . Era un citat: zambeste mereu , nu stii cine se poate indragosti de zambetul tau . Dragostea nu trebuie cautata!

6 02 2014
maghiaralina

in 4.02 a fost ziua mea.. acum 3 ani..eram pierduta si nu vedeam ziua de maine nicicum.. rugaciunea ma salvat. mi-am dat seama incet ca toate au un sens si nu trebuie analizat totul de noi… noi doar trebuie sa le traim asa cum vin toate, in ritmul lor.. si am mai obs ca suntem valorosi fiecare dintre noi… exista pentru fiecare din noi persoane care ne iubesc si care au nevoie de noi…eu asa am depasit oarecum (si acum mai am momente urate)… ca prim pas, am cautat sa ajut cat pot de mult, si sa nu ma mai gandesc la mine..si am obs ca sunt f importanta pt multi din jurul meu si merita sa traiesc. descoperirea asta a fost formidabila, pt ca in momentele urate de care mi-e teama si acum, nu gaseam nici un motiv macar sa traiesc…eram total in plus.. viata ne-a fost data sa o traim, si sa cautam partile noastre bune sa le valorificam ..toti avem parti bune…

6 02 2014
Andreii

Nu am vazut pe nimeni sa ma inteleaga,chiar daca as spune ce simt cuiva,probabil ar crede ca glumesc si ar incepe sa rada.Incerc sa ajut ,sa fac ceva, orice,dar sfarsesc prin a plange si a imi ura viata pe care o am.Ma gandesc incontinuu la acest lucru.Pur si simplu mi-a ajuns sa plang incotinuu si sa ma gandesc la viata pe care o am,simtind ca nimeni nu ma iubeste si nimanui nu ii pasa de mine.Mira,inteleg ce spui,da nu cred ca unei persoane i-ar placea de mine,deoarece eu ma consider un prost si un nimic.Sunt aproape sigur ca sunt considerat un ciudat,deoarece nu am spus nimic foarte multa vreme nimanui,abia mi-am facut curaj sa scriu pe acest site.Stiu ca spun mereu aceeasi poveste,dar chiar nu este nimeni si pentru mine?cineva pe care sa imbratisez si sa iubesc, sa fiu la randul meu iubit?.De obicei totul e legat de frumusetea exterioara.Stiu,unii spuneti ca e important ce e si inauntru,dar nu am vazut pe cineva caruia sa ii pese de sentimentele mele si de ce se afla in interiorul meu.Nimic nu e mai dureros decat asta.

8 02 2014
Mira

Tu te consideri asa , dar poate persoana aia speciala nu te crede asa . Pentru ea esti cel mai destept si mai important om de pe planeta . In urma cu ceva timp si eu m-am indragostit de un baiat de genul tau .. pentru toti parea un nimic , un om care nu o sa faca nimic in viata asta , dar pentru mine el a reprezentat salvarea mea la momentul respectiv .. si nu era deloc perfect din punct de vedere fizic , avea o multime de defecte .. pe care eu nu le vedeam , dar toti le vedeau . Si asa am ajuns la concluzia ca atunci cand simti ca esti pe aceeasi lungime de unda cu cineva nu mai conteaza cum arata . Ai incercat totusi sa mergi la un psiholog? Nu e un lucru rau sa stii , ajuta .

9 02 2014
Andreii

Imi este deja peste puteri sa mai duc aceasta lupta interioara,dar in acelasi timp nu vreau ca cineva sa afle ca sunt un ciudat,mai ales rudele sau acei cativa prieteni pe care ii mai am.

9 02 2014
Mira

[…moderat…] inceteaza sa te mai consideri un ciudat , nu esti ! Toti trecem/am trecut prin asta la un moment dat ! Asa e adolescenta ! Sunt sigura ca esti un baiat minunat din ceea ce ai scris pe aici . Tu singur iti impui inferioritatea asta !

12 03 2014
Mira

N-am mai auzit nimic de tine, Andrei ! Esti bine ?

13 03 2014
Andreii

Sunt putin mai bine,dar intotdeauna gasesc ceva care ma readuce in aceeasi stare,chiar mai rau.

13 03 2014
Mira

Ce anume? Daca vrei sa impartasesti asta cu noi .

19 03 2014
Andreii

Imi pare rau pentru ca am raspuns dupa atata timp.Imi e mai bine,dar ma gandesc la aceleasi lucruri,si..revin la aceeasi stare.

20 03 2014
Andreii

Chiar nu stiu ce sa mai fac.Pur si simplu nu gasesc rostul sa traiesc.Inteleg,conteaza familia,si viata e frumoasa,sunt de acord,dar nu am ajuns sa si simt asta.Ma gandesc ca voi ramane singur tot restul vietii.

26 03 2014
Mira

Dragul meu, ai doar 16 ani. Viata nu se termina aici, sunt atatea locuri unde poti sa cunosti lume noua! Banuiesc ca vrei sa mergi la facultate .. acolo sunt sigura ca vei intalni o multime de oameni noi de care probabil te vei indragosti. Banuiesc ca stai intr-un oras mic, sau la sat de simti ca nu gasesti pe nimeni nou .. nu dispera! Uneori ne putem trezi a 2a zi si sa ne dam seama ca suntem indragostiti de o persoana de langa noi.

31 03 2014
Andreii

Incerc sa uit ca am fost folosit,ranit,si pana si cei mai buni prieteni mi-au intors spatele.Nu m-am mai taiat de ceva vreme,dar nu stiu cat pot sa mai rezist asa,la starea pe care o am acum.Incerc sa uit si sa imi mai acord o sansa,sa imi revin,dar ajung mereu in aceeasi situatie,deoarece sunt prea slab.

3 04 2014
Andreii

Incerc sa imi mai acord o sansa,sa ma schimb.

4 04 2014
Stef

Andreii,
Cand spui „sa ma schimb” la ce te referi? Ce anume iti doresti sa fie altfel?
Numai bine!

5 04 2014
Andreii

Imi doresc sa ma schimb complet.Nu imi place cum am ajuns.Defapt,ma urasc,pur si simplu nu pot sa ma privesc in oglinda.Vreau sa spun..pur si simplu nu mai rezist,am fost ranit de o gramada de ori,am fost folosit de multi,si toti mi-au intors spatele.Vreau pe cineva,acea persoana speciala.Nu pot sa folosesc termenul de „prietena”,deoarece vreau sa fie altfel,cineva pe care sa pot iubi,si ma refer la iubirea adevarata,nu la ce am mentionat de cateva ori mai sus,anume,o relatie sexuala,sau bazata pe statutul social,ori doar pentru bani sau cat de frumos esti.Am observat ca a fi „dragut” si onest pur si simplu nu mai conteaza deloc in zilele astea.Pur si simplu simt ca m-am nascut degeaba.Cand spun „vreau” pe cineva,nu stau si astept sa imi cada in brate.Am incercat,chiar am incercat,simt ca mi-am dat toata silinta,dar..de fiecare data e la fel.Pur si simplu nu mai pot sa indur toate astea.Nu m-am mai taiat de multa vreme,dar simt ca nu mai pot sa rezist.Nu mai pot face asta,nu mai rezist sa plang noapte dupa noapte si sa adorm cu lacrimile in ochi,gandindu-ma ca o sa raman singur toata viata.Nu sunt ca restul baietilor,iubesc mult mai mult aspectul interior decat cel exterior,asta conteaza foarte mult pentru mine,dar nu am vazut pe cineva care sa priveasca lucrurile asa.Tot ce vad este,doar aspectul exterior care conteaza in zilele astea.Pur si simplu cred ca lumea e prea „obsedata” de aspectul exterior.Simt ca nu pot gasi pe cineva care sa gandeasca la fel ca mine.Nu mai pot sa indur toata aceasta singuratate,si..de fiecare data cand imi spun,ok ,ma schimb..imi aduc aminte..ce se intampla daca lucrurile vor merge prost,ca de obicei,si voi fi ranit iar?Ma voi afunda si mai mult in depresia pe care o am deja.Nu inteleg,ce este in neregula cu mine?Poate sunt prea simplu,si ce am,nu conteaza deloc.Inca mai sper,putin..ca poate voi gasi acea persoana speciala cu care pot impartasi toate aceste sentimente,dar,in acelasi timp,acea speranta moare in fiecare zi,cand ma pun in pat,si simt lacrimile pe fata mea.

5 04 2014
Stef

Andreii,
Incearca sa nu mai presupui cum gandeste si cum simte restul lumii. Nu ai de unde sa stii. Printr cei catalogati de tine exista probabil si oameni mult mai sensibili, insa ascund foarte bine suferintele. Nu cred ca majoritatea baietilor pun accent pe exterior. Prin natura umana toti avem nevoie de efectiune si iubire.
Spuii ca multi te-au ranit. Si? Asta a fost in trecut! Depinde numai de tine daca te lasi ranit sau nu, daca suferi sau nu. Nu este nimeni dator sa te protejeze! Da, exista datoria bunului simt si datoria respectarii legilor, normelor scrise si nescrise (sociale).
Spui „vreau” de cateva ori. Toti VREM. Nu iti apartine nimic pentru a vrea! Incearca doar sa meriti. Si in cel mai probabil caz, tu meriti! Nu ma indoiesc.
Esti foarte tanar? Nu ai rabdare pt a gasi acea fata? O poti gasi la 22, la 30 sau chiar la 40 de ani. Sau poti crede mereu ca ai gasit-o…o data cu fiecare fata din viata ta. In ritmul asta….vei VREA sa te casatoresti cu prima… Este bine sa iti imbogatesti cu timpul experienta afectiva.
Ce este in neregula cu tine? Uite, spune-ne tu ce crezi ca este in neregula?
Numai bine!

6 04 2014
Andreii

Multmesc pentru raspuns.Ma ajuta sa citesc ce cred altii.Stiu,sunt tanar,dar pur si simplu m-am saturat sa vad pe altii care sunt fericiti.Nici nu pot sa imi amintesc ultima oara cand am fost fericit,ori zambitor.Nu imi place cum am ajuns,depresia asta m-a schimbat complet,in rau.Inteleg,sunt complet de acord,nu vreau..imi doresc,Tot ce fac acum e sa mai sper.

7 04 2014
Stef

Speranta este gandul pentru viitor ceea ce mie imi spune ca iti doresti cu adevarat sa traiesti.
Problema ta este ca te detasezi de intreg… „m-am saturat sa ii vad pe altii fericiti”. Frumos ar fi sa gandesti asa: „ma bucur cand ii vad pe altii fericiti si intr-o zi am sa fiu si ei ca ei!”. Ei, ceilalti…nu sunt separati de tine. Sunt oamnei. Cu ei vei fi fericit, nu singur! Printre ceilalti iti vei gasi jumatatea! Corect?
Ar fi minunat daca ai incerca sa te cunosti mai bine si sa inveti sa gandesti pozitiv. Cand spun pozitiv nu ma refer la fantezist si la faptul ca totul poate fi interpretat pozitiv, ci sa inveti sa gandesti pornind de la cei sapte ani de acasa, si anume: nu este de dorit sa moara capra vecinului. Daca ceilalti sunt friciti si bogati nu inseamna ca TREBUIE sa fiu si eu bogat si fericit, insa imi doresc sa ajung sa obtin un confort financiar si sentimental. Daca ceilalti nu ma inteleg…nu este de datoria lor sa ma inteleaga, ci de datoria mea sa ma fac inteles. Si tot asa.
Pentru a fi fericit sa stii ca este necesar sa depui efort. Efortul consta in cunoasterea de sine si in a interactiona FRUMOS cu ceilalti incepand de la a gandi frumos despre ei!
Te astept sa virbesti mai mult despre tine pentru a incerca sa te cunosti din ce in ce mai mult.
Numai bine!

15 04 2014
Adriana

Draga Andrei,
Observ ca dorinta ta de a gasi persoana aia speciala e atat de mare incat te face sa nu mai vezi lucrurile frumoase din viata ta,inclusiv pe tine.Si prin asta vreau sa spun ca ai uitat cum e sa ai incredere in tine si sa te simti impacat si fericit. Eram in aceeasi situatie cu ceva timp in urma:ma simteam pierduta si ma intrebam cui ii pasa de mine si daca are rost sa mai continui.Da,chiar are rost! Si sa iti spun de ce..Familia,pietenii si toate persoanele care tin la tine (si crede-ma,ele chiar exista,chiar daca tu simti ca nu) vor fi distruse si nu cred ca asta vrei si un alt motiv e ca in primul rand TU iti datorezi,hai sa ii zicem o a doua sansa.
Intrebarea mea e de ce nu te-ai bucura sa fii single(mie imi place sa imi spun ca sunt libera)?Nici eu nu am gasit INCA o persoana care sa ma iubeasca si pe care sa o iubesc, dar si ce? Cred sincer ca avem destul timp pentru asta. Dar stiu si raspunsul la intrebarea pe care ti-am pus-o: pentru ca uneori singuratatea e atat de dureroasa incat devine insuportabila si ai vrea din tot sufletul sa ai pe cineva alaturi, sa stii ca e acolo cineva care se gandeste la tine.Si mie mi se intampla sa stau seara in pat si sa ma intreb cat mai trebuie sa astept pana sa vina cineva potrivit mie, dar imi amintesc ca oricat de lunga ar fi asteptarea intr-un final va merita.Stii,nu trebuie sa disperi,poate ca pur si simplu nu e momentul sau poate nu suntem pregatiti, uneori ceea ce ne dorim nu e si ceea ce avem nevoie.Trebuie doar sa ai rabdare,stiu ca e greu dar,te rog sa nu iti pierzi speranta. Si sa stii ca eu cred ca esti deosebit si in niciun caz ciudat,si asta pentru ca stii sa privesti in esenta si alegi sa dai importanta lucrurilor cu adevarat importante.Poate ca nu e foarte frumos sa iti faci o parere despre cineva,fara sa il cunosti, dar mie imi pari baiatul ala de treaba,sensibil (si un baiat sensibil in opinia mea e chiar dulce),care ti-ar putea fi foarte usor cel mai bun prieten si in final sa ajungi sa te indragostesti de el..Chiar va fi mai bine,ai incredere.Iti trimit o imbratisare. 🙂
Cu drag,
Adriana

26 04 2014
Andreii

Imi cer scuze ca nu ti-am raspuns.Am fost putin ocupat.
Incerc sa caut acea persoana,dar pur si simplu nu mai pot.Totul e din vina mea,nu stiu ce am..sunt prea urat cu siguranta,deoarece la asta se uita toata lumea prima oara,fiind judecat imediat.Uneori imi spun ca unora le e mai usor sa se uite printr-un perete decat in „interiorul” cuiva.Am ajuns sa nu ma mai suport,sau sa ma privesc in oglinda.Nu m-am mai taiat de ceva vreme,dar simt ca nu mai rezist.Cand am nevoie de acea persoana,cel mai mult,nu este.Simt si sunt sigur ca daca as intalni acea persoana,as avea totul..dar,sunt destul de sigur ca nu o voi intalni vreodata.Da,uneori,dar doar uneori..imi spun ca e ok,sunt „singur:…dar cand vad pe alti,si eu ma plimb singur pe alee,pur si simplu imi doresc sa nu ma fi nascut.Pur si simplu nu inteleg de ce nu merit si eu pe cineva.Incerc sa am rabdare,dar uneori simt ca imi iasa totul pe ochi,si nu mai pot,vreau sa ma sinucid.As dori sa vad din nou lucrurile importante,dar depresia mi-a agrvat starea atat de rau,incat nu mai vad absolut nimic,ma simt orb..si simt ca a avea acea persoana unica in viata care sa o pot iubi si sa ma iubeasca cu adevarat este singurul lucru important pentru mine.Iti multumesc pentru ce ai zis,dar sunt foarte departe…sunt doar putin diferit deoarece caut dragostea adevarata,din interior..nu cea exterioara.Uneori as vrea sa simt acea persoana in bratele mele,sa o iubesc din tot sufeltul si toata inima,pentru tot restul vietii.Sa fiu acolo cand are nevoie de mine..sa incerc sa ii fac ziua mai buna,doar pentru ca exist.Dar tot ce vad este ca exist degeaba,pur si simplu..degaba,fiinda nu am acea persoana.Imi cer scuze inca o data pentru raspunsul meu intarziat.

26 04 2014
Andreii

Fiindca*

27 04 2014
Stef

Andrei,
Ai 15 ani si spui ca nu mai poti…..
Nu este virba ca nu te cred, insa banuiesc ca te apasa multe altele si nu numai faptul ca nu gasesti o fata potrivita pt tine. Singuratatea poate avea multe cauze…..
Sunt oameni care au aproape 40 de ani si inca nu au un partener cu care sa se casatoreasca, cred ca iti dai seama ca viata asta este lunga si frumoasa! Asta nu inseamna ca acele persoane nu au avut relatii. Nu poti controla realitatea. La fel cum este posibil intradevar sa te casatoresti cu prima venita, poate sansele sunt mult mai mari sa ai cateva relatii pana cand te vei casatori. Si este indicat sa fie asa. Asa te vei cunoaste, vei experimenta, vei trece prin greu, te vei intari, etc. Altfel cum?
Cand vei avea acea persoana in bratele tale poate ca nu ai sa o iubesti pana la finalul vietii, poate nu vei fi acolo pentru ea….desi acum asta intentionezi. Nu cunosti viitorul.
Acum existi pentru copilaria ta. Este timpul pentru fotbal, baschet, jocuri pe PC si consola si nu neaparat pentru relatii de iubire si sex. Este varsta la care iesi cu baietii la film, la strand si inveti despre…..cu ce naiba se mananca lumea asta. La varsta asta nu ai cum sa intalnesti o fata care sa vrea inca de pe acum sa se casatoreasca, ar fi chiar culmea! Fetele pe care le intalnesti sunt trecatoare. Si ele invata la fel ca si tine…trecand lrin relatii, prin certuri, prin despartiri.
Andrei, incerca sa faci o dezvoltare personala, serios vorbesc!
Ai nevoie de cunoastere de sine si maturizare!
Mult succes!

29 04 2014
Andreii

Nu stiu….Mai are rost sa incerc?

29 04 2014
Stef

Andrei,
Ma intrebi pe mine sau este retorica intrebarea?
Andrei, spune-mi te rog. Cum comunici cu parintii tai? Mama sau tata, vreunul dintre ei au observat taieturile pe care ti le faci?
Aceasta pornire pe care o ai ascunde ceva mult mai complex. Ti-as sugera sa mergi fara teama la un psihiatru pentru a descoperi adevarata cauza a acestor porniri, nevoi, impulsuri. Simti nevoia de a te rani deoarece asa eliberezi tu durerea. Insa durerea fizica nu o poate vindeca pe cea sufleteasca!
Andrei, spune-mi te rog. Ai fi dispus sa mergi si sa vorbesti cu un psihiatru despre asta? el te poate ajuta poate cu un atidepresiv care sa iti sustina atentia treaza si sa alunge gandurile negre pe parcursul unei terapii. Ar fi minunat daca ai putea merge la un terapeut apoi! Esti comunicativ chiar daca spui ca esti mai retras.
Ce spui? Familia nu te sustine?
Numai bine, Andrei. Astept raspunsul tau.

4 05 2014
Andreii

Nu,nimeni nu stie ca ma tai.Nu prea comunic cu ei.Nu prea e complex ceea ce ascund,e doar un motiv fara sens ce s-a agravat in timp.Ai dreptate,durerea fizica nu o egaleaza pe cea sufleteasca,dar de fiecare data incerc sa ma ranesc cat mai tare sa vad daca pot sa o egalez.Nu prea as dori sa discut cu cineva despre asta.Abia am reusit sa scriu aici.Simt ca nici Dumnezeu nu ma sustine.

29 04 2014
Lucia

DA ANDREI! ARE ROST SA INCERCI SA TRAIESTI PENTRU CA ESTE CEL MAI IMPORTANT DAR DE LA BUNUL DUMNEZEU. NU TE LASA NICIODATA nici macar o clipa nici macar atunci cand nu mai cezi ca poti. Nici atunci te rog! Stii de ce? Pentru ca toti trebuie sa ne coninuam VIATA ASA CUM NE ESTE DATA. Nu poti? ghice ce? nici eu:(. Uneori totul mi se pare atat de mare si eu ma simt atat de mica incat nu stiu cum de nu trec neobservata pe lume. Nu stiu cum se mai loveste lumea de mine si ma simt nevoita sa spun „ma scuzati nu am vrut” . Pentru mine de fapt inseamna „ma scuzati nu stiam ca exist si ca isi da seama cineva de asta” :(. Cum este sa te simti singur sa intelegi ca totul este prea greu, sa simti ca ti se opreste respiratia? Sa simti ca nu iti gasesti locul sau ca pur si simplu sa simti ca nu este ceea ce iti doresti? Sa te uiti la oameni si sa ii vezi cum se zbat si sa iti vina sa zbieri si sa ii intrebi „pentru ce?” Pentru ce va agitati atat? Au toate un rost?Nimeni nu ştie ce este moartea şi nici dacă nu e cumva cel mai mare bine pentru om, dar toţi se tem de ea ca şi cum ar fi siguri că e cel mai mare rău.(nu am spus-o eu ci Socrate)Si totusi toti vrem sa „plecam”. Greseala noastra este ca prea devreme. Nu cand suntem pregatiti. Cautam asa cum se spune „aici” o solutie permanenta pentru o problema temporara. Si da, toate starile pe care ti le-am spus le cunosc foarte bine. Pentru ca le traiesc:(. Dar nu ma dau batuta. Si nu ma intreb daca mai are rost? Pentru ca stiu ca un om fara speranta si FARA CREDINTA IN DUMNEZEU ESTE NIMIC. Incerc sa respir sa exist, asa, putin cat pot. Asa mica cum ma simt si sunt in lume. Nu imi gasesc locul nu stiu scopul atat de bine dar stiu ca nu sunt singura. Si daca ar fi ca in viata sa nu mai am nimic, dar nimic…tot ar fi DUMNEZEU cu mine. Are rost? Da are! si inca cat! Esti suparat trist ca nu toti sunt cum iti doresti? Ghici ce? nu esti singurul. Asa ca hai sa TRAIM in timp ce ne plangem de mila. Te rog ai grija de tine, Imi pare rau daca am gresit cu ceva in ce am scris. Nu stiu daca este ceea ce aveai nevoie. Dar este ceea ce pot eu sa iti spun. Atat pot. Si sper din tot sufletul meu sa te ajute. Lucia

4 05 2014
Andreii

Simt ca nu mai pot,absolut in fiecare zi.Am unele momente in care simt ca ma sufoc,si imi doresc asta..poate asa scap de tot ce mi s-a intamplat.Ma dau batut de fiecare data,simt ca nu mai pot sa fac fata.Ma simt pur si simplu abandonat,chiar si de Dumnezeu.Nu ai gresit cu absolut nimic,iti multumesc pentru ce ai scris.Chiar nu stiu ce voi face..ma gandesc la prea multe lucruri.Nu ar trebui sa te simti mica,deoarece,pentru mine esti foarte mare prin ce ai scris.

5 05 2014
Stef

Andrei,
Cred ca iti este greu si ca ti-a fost greu sa spui chiar si aici despre asta.
Faptul ca iti creezi taieturi, faptul ca te maltratezi, te ranesti fizic…nu este deloc ok. Degeaba spui ca nu este complex ceea ce simti…. Cu singuranta este! O terapie cu un psiholog te-ar ajuta sa iti dai seama de muuulte alte lucruri care se petrec in mintea si in sufletul tau. Plus de asta este chiar distractiv daca alegi o terapie in grup. Probabil ca te sperie sa imparti ceea ce simti cu ceilalti, dar altfel cum crezi ca iti vei face o prietena?
Iarasi, faptul ca nu piti comunica cu parintii tai este in dezavantajul tau. De ce nu poti comunica cu ei?
Numai bine, Andrei!

6 05 2014
Andreii

Nu vad ce este asa complex.Vad doar un motiv simplu,care s-a agravat in timp..s-a agravat mai rau decat as fi putut sa imi inchipui vreodata.O terapie in grup ma va face si mai..depresiv,ori mersul la psiholog.Da,ma sperie foarte mult sa impart ceea ce simt cu altii..nu inteleg.Nu mai pot comunica cu nimeni,pur si simplu mi-am pierdut toata increderea.

6 05 2014
Stef

Andrei,
Tocmai acolo este problema….in faptul ca nu vezi ce ar putea fi grav….. Vezi doar ceva simplu care s-a agravat in asa hal incat spui ca vrei sa mori… Asta nu este grav?
Da, firste ca ti-e frica sa imparti suferinta cu ceilalti, nu ma indoiesc de asta. De unde stii ca mersul la psiholog te va face si mai depresiv? Este ca si cum ai spune ca dusul te va murdari mai mult….. Nici prind gand nu iti trece ca tocmai acesta terapie de grup iti poate salva viata! In acel grup vin baieti si fete de varsta ta, si mai mari, si mai mici…. Care au tot felul de probleme pe care le impart cu ceilalti, le discuta, le analizeaza. Toti se accepta si se inteleg. Tocmai asta darama barierele! Incearca! Grupul devinne foarte unit in timp si se dezvolta acolo relatii extraordinare. Te vei descoperi pe tine asa cum …de fapt, nu ai curajul sa o faci!
Incearca! Nu ai nimic de pierdut! Costa, intr-adevar, dar sunt si centre mai ieftine. Ai nevoie de sustinerea familiei.
Repet: nu vezi ceva grav in a te taia cu un obiect ascutit? Este ceva grav in sensul ca durerea sufleteasca este atat de intensa incat te determina sa o acoperi cu cea fizica, iar asa este grav! Da! Ai nevoie de terapie ca de aer. Nu iti va parea rau! Incearca! Ti-as recomanda un anumit tip de terapie….
Succes! Bine ar fi daca ai vorbi cu parintii. De ce nu comunici cu ei? Imi poti spune?
Numai bine!

14 05 2014
Andreii

Nu stiu ce sa fac,imi este prea frica,sa las totul sa iasa din mine si si toti sa afle cum sunt defapt.Imi este prea frica.De ce nu vorbesc cu ei?Mi-am pierdut increderea pana si in parinti,dupa tot ce s-a intamplat.Cred ca este mai bine sa tin totul in mine,pana nu mai pot.

7 05 2014
Daniel M.

Imi este foarte greu sa ma gandesc ce ar fi potrivit sa iti spun… Cunosc cum e sa fi in stari atat de intense incat orice raspuns ai primi sa fie insuficient… Insuficient doar pentru ca ramai tu cu ale tale in fond si la urma urmei… Poate intri aici, citesti ceva si capeti curaj, incepi si speri, iar apoi cand vezi ca in viata ta nu se schimba nimic din tot ceea ce tu ai vrea cazi. Sunt constient de starile pe care ai putea fi capabil sa le simti si de intensitatea lor. Am trait si eu stari extrem de intense in care nu vedeam nici o alta eliberare, decat in suicid :). Poti sa imi cauti povestea in lista sa o citesti daca tu crezi ca ar putea ceva de acolo sa iti dea curaj in vreun fel. Stiu ca e greu. Stiu ca iti doresti ca totul sa se intample cat mai repede si sa gasesti o rezolvare cat mai rapida. Ideal ar fi… daca de parinti nu te simti sustinut… nu vrei sa vorbesti cu ei si nu te simti confortabil sa le spui lucruri… sa ai pe cineva al tau :D, o persoana care sa te asculte mereu. Eu te incurajez sa mergi la un psiholog. Si eu am fost, si cunosc multi oameni care merg… E in regula sa mergi. Sunt tehnici care te pot ajuta sa te vezi altfel, sa intelegi altfel lumea, sa te iubesti mai mult, sa te accepti mai mult… sa gasesti in interiorul tau resurse pentru a reusi ceea ce iti doresti.

14 05 2014
Andreii

Dupa ce am citit ce ai scris,im inceput sa plang,deoarece de multe ori ma regaseam in acele randuri.nefiind bun la nimic,simtindu ma un gunoi,dezamagind pe toata lumea din jur,neavand afcetiune si nici un prieten caruia sa ii spun cu adevarat „prieten”.Inca ma simt toate acestea,sunt din ce in ce mai depresiv.Poate ar fi multmai bine sa dispar odata pentru totdeauna..Stiu cum e sa nu zica nimeni „Cum esti,ce faci,Andrei?”Nu mai pot sa aceept atata durere.Si chiar daca as lasa totul sa iasa afara si oamenii sa ma cunoasca cum sunt defapt,tot ar fi rau..pentru ca deja simt ca nu mai pot controla gandurile mele,in special cel despre suicid.Devin din rau in mai rau cu fiecare zi in care inca traiesc.

15 05 2014
Praetor

Andrei nimeni nu te poate ajuta pt. ca tu nu lasi pe nimeni sa te ajute, asta s-a vazut si din comentarii, cand cineva iti spune o parere, tu nu vrei sa asculti, vrei doar sa te justifici si spui tot timpul acelasi lucru, doar putin diferit. Atunci cand cineva incearca sa iti transmita ceva (te-ai intrebat de ce fac asta? pt. ca ii pasa, deci noua ne pasa!), iti astupi urechiile pt. ca tu crezi ca ceilalti nu pot sa iti dea un sfat (sunt mai in varsta, deci sunt depasiti sau ei gandesc diferit fata de mine si n-au cum sa inteleaga, da, da, s-o crezi tu :D!), pt. ca nimeni nu te poate intelege cu adevarat, pt. ca ei nu stiu ceea ce gandesti tu cu adevarat, insa asta e cea mai mare tampenie posibila pt. ca cineva te poate ajuta si daca stie un sumar al povestii tale, nu trebuie sa se conecteze cumva la toata informatia pe care o deti tu ca sa te inteleaga. Crezi ca ai un creier atat de complex incat ceilalti sa nu poata percepe ceea ce spui? Zici ca nimeni nu te intelege, pai si a cui e vina!? Intreaba-te mai intai daca ar trebui sa te inteleaga! Daca ceilalti nu iti dau dreptate, nu inseamna neaparat ca nu te inteleg, ci ca uneori nu ai dreptate. Nu poate cineva sa iti dea dreptate atunci cand aberezi. Exista oameni falsi care se fac ca te inteleg si de fapt ii doare in fund de tine si oameni care iti spun verde in fata ceea ce cred, asta se numeste ca sunt sinceri, ca te inteleg mai mult decat crezi si ca iti vor binele, iti spun ceea ce ar trebui sa faci si daca inveti sa asculti, o sa iti fie bine, daca nu, fii in continuare o victima, pt. ca eu cred ca iti place sa fii una, deci ia si plange-te cat de greu iti e tie si ca ai cele mai mari probleme si complace-te in situatia asta, asteptand sa se shimbe ceva, ca sigur o sa se schimbe! 😀 Cred ca toti ne-am regasit in situatia ta, toti am crezut ca avem cele mai mari probleme atunci cand eram adolescenti, ca suntem neintelesi, ca nu ne gasim pe nimeni si alte chestii de genul, insa toate vin in timp (invata sa ai rabdare!) si treptat iti dai seama ca te-ai plans pt. niste nimicuri, niste tampenii, niste lucruri care oricum veneau de la sine! Gandeste-te logic, ce fata din lumea asta ar vrea sa stea cu un smiorcait care crede ca nimeni nu il intelege, caruia nu ii place nimic la el si vrea sa schimbe total? Nici una, crede-ma! Prietene, nu ai nevoie ca ceilalti sa te inteleaga, e suficient ca sa te intelegi tu insuti, insa problema ta este ca tu crezi ca ceilalti nu te inteleg (ei deja o fac si tu nu vrei sa vezi!), cand de fapt tu nu te intelegi si ar fi timpul sa o faci! Stii, sunt doua extreme: cei care se critica prea mult – complexatii si cei care se accepta asa cum sunt – realistii care traiesc asumat. Nu trebuie doar sa te accepti, trebuie sa ajungi sa te iubesti. Atunci cand esti in prezenta altora, tot ce faci este sa te critici, deci lasa gandurile negative sa treaca pe langa tine si accepta-le doar pe cele pozitive, fii relaxat si renunta la frica pt. ca frica este autoimpusa, tu iti impui sa iti fie frica, deci renunta la acest obicei nesanatos, invata sa te relaxezi si sa fii mai sigur pe tine. Nu trebuie sa te schimbi total, trebuie sa te accepti in totalitate! Trebuie sa constientizezi faptul ca nu ti-ai ales locul unde sa te nasti si sa cresti, nici parintii si nici modul cum arati, deci singura varianta este sa te accepti asa cum esti, mai ales ca cineva poate compensa prin multe alte lucruri :). Ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample! Spui ca vrei sa iubesti cu adevarat, insa nu te arunca, mai intai cunoaste persoana de langa tine, vezi ce vrea ea, ce fel de relatie isi doreste, este mai sensibila sau egoista, este sincera cu tine sau este falsa, etc. pt. ca iti spun eu ca ultimul lucru pe care ti l-ai dori este sa iubesti cu adevarat o tipa careia ii esti indiferent, insa tu nu ai vrut sa vezi asta, te-ai mintit, suprapunand fantezia ta peste o relatie aceasta bazata pe minciuna si uite asa o sa ramai cu ochii in soare atunci cand iti e lumea mai draga si nici macar n-o sa stii ce te-a lovit! Doreste-ti sa fii cu cineva si atat, iar daca vezi ca merita sa tii la ea, fa-o, dar in timp, nu din prima zi! :D, nu te aunca aiurea, pt. ca o sa suferi mai mult decat acum! Stii de ce nu ai succes? Pt. ca femeile vor barbati realisti si putin visatori, nu negativisti; vor pe cineva care stie cine este si care si-a asumat asta; vor pe cineva care sa le faca sa zambeasca, sa uite de problemele lor, nu sa le impovorezi tu cu ale tale; vor pe cineva puternic (e o chestie de supravietuire a speciei), nu pe cineva care poate sa clacheze la prima problema aparuta; vor pe cineva ca poate sa le si tachineze putin, nu pe cineva disperat si gata sa mearga si in genunchi numai ca sa fie cu ele, nu vor pe cineva cu atitudine de sclav, nu sunt atrase de barbati cu stima de sine redusa, ei nu starnesc atractie, poate doar mila. Femeile simt barbatii disperati de la mile distanta, deci nu mai fii disperat, fii relaxat, nu ai ce sa pierzi! Ele nu ne apartin noua ca sa le pierdem, ci sunt persoane care pot sa aleaga, la fel ca si noi, cu cine sa isi petreaca timpul. Nu incerca sa impresionezi pt. ca atunci cand vrei sa faci asta, vrei sa o minti, nu iti iese si nu starnesti atractie, deci fii increzator, relaxat, sincer si amuzant si lucrurile vor sta cu totul altfel! 🙂 Invata sa te motivezi si sa fii amuzant, documenteaza-te si fa tot ce merge pt. tine :). Vrei sa fii o victima sau un luptator? Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa constientizezi ca nu ai nici o problema in acest moment, doar credeai ca ai una, trebuie sa te eliberezi de o povara inexistenta, de ceva care exista numai in mintea ta si tot tu te poti ajuta sa o faci sa dipara. Trebuie sa te gandesti la ceea ce vrei sa faci cu viata ta, cum o sa realizezi asta si treci la actiune. Permite-ti tie sa faci mai multe lucruri, iesi mai mult cu prietenii, fii prezent la discutii si distreaza-te, citeste cat poti de mult pt. ca asta iti dezvolta imaginatia si o sa gasesti mai rapid solutii atunci cand situatia o va cere, fa sport in mod constant si ai grija de sanatatea ta. Deruleaza in jos si o sa gasesti in dreapta, la categorii, “Praetor – Lupta cu tine”, mai sunt multe chestii de citit acolo (nu le-am scris aici ca sa nu ma repet). Bafta :).

18 06 2014
Mira

Esti bine?

22 06 2014
Andreii

Sunt la fel ca de obicei.Am reusit sa nu ma mai tai atat de des..dar cand o fac,nu arata prea bine.Incerc sa ies din depresie,dar pur si simplu nu am puterea necesara,nu reusesc.Tu?Esti bine?

23 06 2014
Mira

Sa zicem .. sunt ok, nu bine. Gandeste-te ca deja au trecut 6 luni de atunci . E o reusita. Mai e o sansa. Te rog, consulta un medic specializat. Fa-o pentru toti cei dragi tie,nu pentru tine. OK.. viata nu e frumoasa, dar e scurta. Nu cred ca vrei sa traiesti o eternitate singur apoi. Asa ca gandeste-te ca mai e putin in fiecare zi. Cand spui 60 de ani ti se pare mult, asa e . Dar timpul trece foarte repede. Nici nu iti dai seama . Imi doresc sa te faci bine, sa iti revii si sa te pui pe picioare si stiu ca asta se va intampla pentru ca esti un baiat minunat . Te imbratisez cu drag !

29 06 2014
Andreii

Nu cred ca mai pot face asta.Am sa ma tai din nou..nu mai suport,nu ma mai suport.Nu stiu ce sa ma fac

1 07 2014
Stef

Andrei,
Consulta un specialist. Reactiile tale nu sunt normale. Ai nevoie de ajutor! Mergi la medicul de familie si spune-i ce se intampla cu tine.
Ai grija!

23 08 2014
Claudia

Andrei, si eu am descoperit acest site cautand metode de sinucidere! Adrian mi-a raspuns imediat si deja ma simt mai bine, sunt atatia oameni frumosi si buni aici :). Eu am incercat sa ma sinucid si m-am ales numai cu o spalatura stomacala, chiar nu merita si nu e o solutie! Si eu ma tai, cand sunt foarte suparata am si crize de tuns nervos. Nu trebuie sa bagi in seama unele comentarii mai „rautacioase” care iti spun ca nu ai niciun motiv sa fii depresiv la 16 ani! Eu sunt depresiva de la 15 si acum am 31! Cum spunea Stef, mergi la medicul de familie si cere-i sa iti faca o trimitere la un specialist! Gandeste pozitiv! Sufletul tau pereche va veni la tine la momentul potrivit, ai incredere in mine, printre altele, multe altele, am trecut si eu prin „singuratate”. Prin teama de singuratate! Acum este FOARTE important sa primesti ajutorul unui specialist si totul va fi bine! Curaj! 🙂

23 08 2014
Claudia

Ai vrea sa ne arati si noua cateva din poeziile tale? 🙂 Si eu scriu! 😉

24 08 2014
Andreii

Nu cred ca pot face asta.Pur si simplu devin tot mai slab pe zi ce trece.
Acel caiet cu poezii nu mai exista,deoarece l-am distrus.Nu mai vreau sa scriu din nou,deoarece nu mai vad vreun rost in a scrie ce simt.

16 12 2014
Mira

Buna Andrei! Eram curioasa sa stiu ce mai faci. Cum mai esti?

Lasă un răspuns

