Alex A.

17 12 2013

Azi am ajuns sa nu mai am nimic. Sa nu mai fiu nimic. Din esec in esec am ajuns sa-mi vand ultimele lucruri pe care le aveam de pret, chiar si sufleteste, ca sa nu ajung pe drumuri.
Ce mai sunt eu acum? Un nenorocit. Unul care nu merita nici macar sa apuce Craciunul. Sarbatorile sunt pentru oamenii capabili, nu pentru ratati.
Nici n-as avea unde sa ma duc pentru ajutor. Provin dintr-o familie si dintr-o zona in care exista anumite convingeri. Oamenii pun pret pe rezultate, si pana la urma, e normal. Asa e lumea, si ar trebui sa fiu mai dereglat decat sunt acum ca sa o urasc sau sa am pretentia sa se schimbe.

Pentru ca da, stiu ca am o problema. Stiu ca in creierul meu e un dezechilibru si, probabil, e tratabil. Dar apoi ce? Raul in viata mea e deja facut. Nu mai am nici o sansa, si chiar de as avea, m-as uri si mai mult pentru felul in care ma vor privi cei din jur, mai ales oamenii la care tin.

Au fost 23 de ani frumosi, sau cel putin o mare parte din aceasta perioada. Stiu ca o mor, poate azi, poate maine, oricum, pana la Craciun. N-as suporta sa apuc ziua respectiva, stiind ce am ajuns.
Nu-mi doresc decat cacineva sa-mi citeasca randurile, chiar daca trece mai departe. Fiindca, Doamne, ma simt atat de singur. Sunt om in toata firea de-acum, si totusi nu trece nici macar o ora fara sa ma loveasca plansul si sa-mi vina sa-mi dau pumni in cap.

Oricum, cam asta sunt/am fost eu, deoinde cand cititi asta.

Aveti grija de voi.

Acțiuni

Information

10 responses

17 12 2013
Claudiu

Inceteaza sa mai mori de craciun,sunt copii care stau pe strazi,sunt copii care plang dupa parinti,sunt copii care isi doresc un ou kinder,si tu nu ai puterea sa lupti pentru ca esti barbat? Si eu traiesc si ma bucur de craciun cu apropiatii asa cum stiu.Mai conteaza ca altii se distreaza mai bine decat tine sau mine? Asta-I viata,ne rezumam la ce avem si cum putem,principalul lucru e sa ne bucuram de noi insine sis a passim mai cu forta inainte.Curaj,traieste pentru ca ai multe de facut.

17 12 2013
ALEXANDRU

SANT ALEXANDRUB am vazut un clip pe facebok SI MI A PLACUT titlul fratica da mi o bucatica ,?????SANT APROAPE IN SITUATIA TA <<>?SA MOR_:(O FI BINE O FI RAU)AM 48 ZILE DIN NOUA VIATA CU SAITUL ASTA NU POT SA MAI IES DIN STAREA ASTA
SI ACUM VII TU TIIZULE ALEX A
Ai zis ca ai 23 ani (asa am inteles)si esti in situatia mea ,mi venit foarte greu sa spun ceea ce gandesc la ora asta,
REPET SAITUL ASTA MA MENTINE IN VIATA PT CEEA CE AFLU
PAI DACA 23 ani _+23 ani=varsta mea DA MI O BUCATICA DIN >>????TINERETEA TA
DACA EU AVEAM VARSTA TA CREDEMA SANT CIURUIT NU MINT,DISPERAT,SI CONVINS CA NU MERIT ASA VIATA,,,.////((C_C___)
DAR TU ALEX A TIZZULE SA TI EXPLIC DAR CUM NU SANT CU VORBE ALESE NU AM DECAT LICEEUL ITI SPUN
DACA AVEAM 23 CAT AI TU NU ERA CHIAR NICI O PROBLEMA AVEAM PUTERE (SI DE MUNCA SI CREERUL MAI LIMPEDE_+)
AVEAM TOATA VIATA INAINTE MA CREZI
AVEAM TOT
INCA STAI BINE ,NU AI RIDURI NU AI PAR CARUNT (poate ai dar la asta ma gandesc la ora asta la puterea care am avut o in tinerete_+)
te as ruga sa vb dupa 23 de ani sa vezi ca am dreptate
nu iti zic nimic sa nu faci ceea ce iti doresti pt ca si pe mine MA DERANJEAZA CA NU POT SA O FAC

DAR TOTUSI REPET DACA AI 23 STAI SI MAI CITESTE MACAR 2 ZILE POSTARI PE ACEEST SAIT
CAND VAD CA NU SANT SINGURUL PACALIT DE SOARTA NU MA BUCUR DAR MA MAI CALMEZ UN PIC

48 ZILE ATAT AM DAR PESTE 1200 MIN PE ACEST SAIT ASA CA SANT DEPENENT DE SAIT
INCEARCA SI TU
DACA VREI RASPUNE MI SI MIE TE ROG CHIAR ACUM PT LINISTIREA MEA
DACA VREI LASA TINERETEA SA VB DAR CU INCA _)++++23ANI
IMI RASPUNZI

17 12 2013
Bogdan

Buna dimineata! Alex, ai o gramatica f. buna pentru un om aflat in culmea disperarii. Azi ai ajuns sa nu mai ai nimic dupa o lunga perioada in care ai fost atent sa cresti starea asta zi de zi. E ca un sport. Si ca rezultat ai obtinut medalia, o constatare dramatica a unei stari proaste repetate non stop. Se zice ca nu e nimic mai frumos decat starea de jos, cum zic americanii „rock bottom”, e ceva minunat, pt ca atunci stii ca nu mai ai nimic de pierdut si poti in sfarsit sa faci lucrurile asa cum crezi ca trebuie facute, sa incepi constructia din nou de le zero. Altii ajung la idei de sinucidere in faza asta. Mare pierdere de potential. Si tot nu inteleg de ce repeti expresia „ce am ajuns,” o expresie parca scoasa din manualul pedofilului sensibil. Ce cacat ai putut ajunge?! Un om care se confrunta cu niste probleme, vinde lucruri din casa daca e nevoie si merge mai departe cu capul sus. (si ca un sfat, daca esti destept, ar trebui sa constientizezi ca lucrurile pe care le-ai vandut pot fi vandute din nou daca sunt cumparate la un pret mai mic 😀 . Bazele economiei 😀 ) Trebuie sa incepi sa fi calm si sa discerni bine lucrurile si sa analizezi la rece, adica sa stabilesti prioritatile. Rezolvam prima data lucrurile care sunt prioritare vietii, pe urma discutam de singuratate si melancolii. Ti le-ai adunat toate pe cap. Incearca sa le iei pas cu pas.

PS. Daca vandutul de prin casa are vreo legatura cu substante ilegale, atunci mesajul meu se poate considera invalid.

17 12 2013
Alex

M-am hotarat sa-ti raspund fiindca, probabil, felul in care am scris, la repezeala, te poate duce cu gandul la chestia cu substantele. Si m-am inveselit putin, lucru care nu mi s-a mai intamplat de luni de zile.

Nu, nu e vorba de asa ceva. Am renuntat la lucrurile pretioase, si mai ales dragi mie, ca sa am cu ce sa-mi achit o chirie si niste cheltuieli. Dar luna viitoare nu mai am ce face. Nu am cui cere ajutorul. Sa spun cuiva, chiar si apropiat, despre lucrurile prin care trec, ar fi luat in cel mai fericit caz drept o gluma. Depresia mea si consecintele ei de pana acum ar fi echivalentul incapacitatii, lenei, sau chiar al unei dungi rosii pe buletin.

Am incercat orice, din punctul meu de vedere. Cautari de joburi, oricare ar fi fost ele, caci un om in situatia mea nu si-ar putea permite sa faca mofturi de nici un fel. In mod evident, am esuat, unele situatii fiind chiar amuzante. Intr-un moment de disperare am fost tentat chiar si de pariuri, dar macar atata lucru intelept am facut in viata, si m-am ferit de asa ceva.

Chiar si acum, felul in care scriu, poate parea o gluma proasta, dar cel putin pentru mine nu e. Nu caut atentie si raspunsuri pline de compatimire, dar acum cateva ore mai aveam putin si urlam, si gasing site-ul asta intr-o cautare pentru altceva, am simtit ca as putea sa ma descarc.

Va multumesc ca ati citit, tuturor, nu conteaza ca nu scrieti nimic, ma mangaie simplul gand ca stie si altcineva ce am pe suflet.

17 12 2013
Bogdan

Alex, la orice lucru cand ti se pare imposibil, exista cel putin 2 solutii f. bune. Intotdeauna. E testat de mine. Si eu am fost chirias mai de mult, o perioada chiar fara loc de munca, dar cumva tot timpul faceam rost de chirie. E un exercitiu chiar bun. Aflat in puf e greu sa fii inventiv, dar cand esti amenintat sa stai in strada sa vezi ce idei bune iti vin. Sunt locuri de munca platite pe zi, urate, dar iti faci macar noi prieteni. Solutii exista intotdeauna. Lenea e intr-adevar un impediment, cu buletinul n-are nimeni treaba. Orice om daca te vede ambitios si muncitor te va plati fara sa clipeasca. Si o sa vezi cate lucruri utile inveti, nici nu-ti imaginezi. Trebuie sa te deschizi putin, sa inlocuiesti lenea cu energia. In mare parte trebuie sa te educi SA NU STAI. Caci sedimentarismul si asteptarea sunt moarte curata. Acolo cred ca gresesti mult, ca astepti mereu ceva sa se intample si nu faci tu ceva sa se intample.
Retine: „mereu in miscare”

17 12 2013
Bogdan

Comentariile tarzii conduc la „sedimentarism” , un cuvant aparent nou, inexistent. Vroiam sa zic „sedentarism” acompaniat de scuzele de rigoare.

20 12 2013
Angela Insula Ekklesia

Alex esti tanar 🙂
Abia acum incepe viata 🙂
Hei capul sus!

2 01 2014
Marian

Bai […moderat…] !!!!! La 23 d e ani te recunosti invins de catre cine ? De catre tine insuti ????? Zici ca n-ai la cine cere ajutor deoarece bla, bla, bla ….Pai ai fost macar sa-ncerci sa ceri acel ajutor celor indreptatiti sa ti-l dea : parintii tai , care ti-au dat viata si si-au sacrificat tineretile si vietile lor pentru ca tu sa ajungi la varsta asta d e rahat si sa te poti lamenta ? Inainte de a te plange pe bloguri…du-te […moderat…] la ei , deoarece sa fi siguri ca vor fi in stare sa-ti dea si inima din piept , pentru ca tie sa-ti fie bine […moderat…] !!!! P.S. Sa nu te superi nici dumneata si nici moderatorul pe mine : ti-am vorbit exact asa cum i-asi fi vorbit oricarui dintre cei sase copii ai mei , ce fiecare-n parte este infinit mai varstnic decat dumneata , in cazul in care asi fi auzit asemenea gogomanii din partea lor …. si fireste ca n-asi fi ezitat sa le carpesc si doua palme deoarece chiar ar fi meritat asta , avand in vedere ca s-au indoit de dragostea mea fie si-o clipa macar , asa cum faci dumneata acum refuzand sa ceri ajutorul parintesc .

2 01 2014
Veronica

Vrei sa iesim la o cafea?

9 01 2014
Teonymus

Nu ştiu dacă mai eşti printre noi din ceea ce am citit din rândurile tale, dar îmi place să cred că mai trăieşti.
Un lucru îţi pot spune: mai rău decât să fii un ratat- e să nu încerci niciodată. Tu măcar ai încercat. Ai dat greş, mai încearcă. Până la urmă sigur o să ieşi la liman.
Apoi, să nu-ţi fie ruşine să ceri ajutor, fie de la părinţii tăi sau de la prieteni. Cu toţii suntem oameni, crezi că noi ceilalţi ne-am născut „independenţi”? Cu toţii am fost ajutaţi de părinţi, de rude. Iar câtă vreme părinţii tăi mai trăiesc, rămâi copilul lor şi vor fi gata să te ajute.
Capul sus şi înainte.

Lasă un răspuns

