Razvan A.

13 12 2013

In viata poti sa ajungi la un moment dat cand pur si simplu nu mai poti continua, deoarece realizezi ca esti o povara pentru cei din jurul tau sau cel putin asa crezi. In acele momente te bate gandul asta nenorocit sa o faci. Dar e simplu sa o faci efectiv, problema e CE LASI IN URMA TA. din pacate nu vei stii, deoarece dincolo e doar spiritul care e ceva imaterial, nu cred ca va putea sa interactioneze cu cei ce ii lasi in urma. De acceea e necesar sa scrii de ce o faci sau sa lasi totusi o explicatie cat esti in viata. Este gestul suprem inainte de a o face. Toate emotiile si sentimentele pe care le-ai acumulat se vor transforma in cateva randuri. Este infricosator si linistitor in acelasi timp. Nu cred ca cei care gandesc asa au neaparat o problema fiziologica a creierului, ci doar incearca sa scape de probleme. Si eu incercam sa scap prin metoda asta acum cateva minute, dar am realizat ca mai bine incerci sa faci o schimbare radicala in viata ta, decat sa aplici metoda asta atat de lasa. In functie de caz, poti sa schimbi totul dintr-o data, fie ca e vorba de neintelegere cu parintii, cu sotia, pritenul, etc., te iei si pleci unde vezi cu ochii. Eu asta intentionez sa fac, pentru ca e sansa pe care mi-o ofer singur. Precizez ca sunt intelectual, am 32 de ani, am bani, 2 case, masina. nevasta, copil, servici bine platit, dar ceva lipseste. Intelegerea celor din jur, Asa ca va voi scrie peste un timp ce am rezolvat prin metoda asta de a pleca in lume. daca alegeam prima metoda nu cred ca va mai puteam impartasi ce se va intampla cu mine. Viata merita traita asa cum iti doresti, nu cum vreau cei din jurul tau, asa ca ai decizia in mana.

Acțiuni

Information

5 responses

13 12 2013
ALEXANDRU

iN VIATA CE LASI ,bine spus,lasi o gramada,casa, masinii,BANII,CARE TE AI STRADUIT,MUNCIT SI SUFERIT sa i aduni ,putini sau multi nu conteaza .Nu stiu ce se putea intampla daca in momentele acelea de furie oarba ca asta a fost la mine nu exista acest sait AM PIERDUT APROAPE TOTUL,DAR NU MI AM PIERDUT[[[[[ VIATA .VIATA…….///[[[[
ACUM dupa exact 34 de zile mi am dat seama ca cineva ,nu stiu O FORTA DIVINA NU MA LASAT SA RENUNT LA VIATA NU MI A DAT ACEA PUTERE
AM FOST PACALIT FURAT NU STIU CUM SA Zic important era la momentul acela nu mai aveam pentru ce TRAI dar forta nu ma lasat DESI EU IMI DOREAM SA SCAP DE ACEASTA VIATA si sa incep alta VIATA ,VIATA DE APOI ,ASA GANDEAM ATUNCI,acum mi am mai revenit psihic,dar nu total,pentru ca amintirile sant foarte dureroase,si chinuitoare ORI CE PAS FAC
CAUZA SAU MOTIVUL ACESTEI…. STARI…. ESTE IN FELUL URMATOR SA NU O MAI LUNGESCASA MULT
DIN CAUZA RATELOR LA BANCA AM FOST NEVOIT SA VAND CASA ,SA IAU O CASA MAI MICA BINENTELES LA TARA ,SI SA ACHIT BANCA,OARE ASTA SA INTAMPLAT NUUUUUU,IN MOMENTUL 1, FEMEIA-femeia- cu care am trait sub acelasi acoperis 12 ani cand a vazut atatia BANII///// IN MANA–- PARCA A DEVENIT ALT OM nu pot zice alt ceva am apucat sa achit 80 la suta din viitoarea casa din prostie,sau noroc,nu stiu nici acum,
SOTIA FOARTE INCANTATA DE VIITOAREA CASUTA SE PURTA FOARTE SUSPECT SE SCHIMBASE RADICAL ,NU POT NICI ACUM SA SPUN SAU SA IMI EXPLIC CUM AM PUTUT SA LAS TOTI BANIIIIII MEI PE MANA EIIII,,,
A inceput sa puna conditii gen sa te lasi de fumat,sa te lasi de de de ,BANI ERAU LA EA ,ERA SEFUL,in momentele acelea cu stresul mutari nu am bagat prea in seama ACELE VORBE ,–atunci trebuia sa fac ceva –dar febra mutari ma facut ORB ..
IN EXACT 3,45 ORE cat am descarcat mobila etc etc SOTIA-HOTIA-din ea ma anuntat ca NU MA MAI SUPORTA IN VIATA EI SI SE DUCE SA DOARMA LA FATA EI=DIN =PRIMA CASNICIE=A FUGIT CU TOTI BANII
CUM SE REACTIONEZA IN CLIPELE ASTEA _VREAU UN RASPUNS VA ROG====
EPILOG
AM VRUT SA TERMIN CU VIATA DAR NU AM FOST LASAT DE ACEEA FORTA CARE ZIC EU DIVINA
EA A REUSIT SA SE DUCA IN VIATA DE APOI LA 2 ZILE DUPA MINE
am si acum in momentul asta sufletul incarcat
DE CE NU POT SA MOR-PT EA=
DE CE BANII FAC LEGEA==
DE CE MAI TRAIESC

14 12 2013
Claudiu

Draga Alexandru,din pacate asa este,banii fac legea.De ce?
Eu am o vorba,”dracu a fost atat de jos incat acum este peste toata lumea”.Ce ai putea face? Sa te linistesti si sa iti pui ordine in ganduri,sa ai rabdare cu tine,daca iti iei viata,moare si dragostea care ai avut-o odata cu tine.Nu merita sa faci un lucru nesabuit.Cateodata si deseori,lucrurile marunte se pierd printre cele mari.
Oare pot sa-ti surad macar un zambet sa-ti spun ca,merita sa traiesti pentru ceea ce ai simtit si sa iubesti in continuare?!
Ofera-ti rabdare,daca ceva e menit sa fie,va fi la timpul potrivit.Conteaza sa traiesti si sa te simti bine cu tine.Iti doresc un Craciun calduros 🙂

14 12 2013
ALEXANDRU

MULTUMESC SARBATORI FERICITE SI MULTA SANATATE
ESTI SINGURUL CARE MI A RASPUNS SI MULTUMESC
SANT singur si fara prieteni mei care sant departe fizic dar aproape de mine prin net si telefon MA SUNA FIECARE IN FIECARE ORA DIN ZI SI NOAPTE SA NU FAC CEVA ADICA SA MI IAU LA REVEDERE DE LA VIATA
AU TRECUT 47 ZILE DE ATUNCI
nu pot sa imi revin nu pot sa imi sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu mai am servic,i nu mai am bani,nu mai am pofta de viata,nu mai am nimic/////
se zice ca daca am incercat o data mai incerc si alta data ESTE ADEVAR DACA SE POATE SPUNE ASA CEVA
PT CE SA MAI TRAIESC
PT CE

13 12 2013
Claudiu

Draga Razvan,iti scriu deoarece am avut un prieten cu numele tau.Nu mai conteaza,daca tot sunt aici sa spun asta.Ma refer aici,citind mesajele unor persoane.Principalul lucru este ca sotia ta sa te inteleaga,restul sunt doar spini.Puteti face o calatorie impreuna si va puteti bucura de viata.De ce e nevoie ca cei din jur sa te inteleaga daca o singura persoana te poate intelege pe deplin.Poti face sport la varsta ta sa te poti mentine,poti trai pasional cu sotia ta,iubind-o si facand-o fericita.Bineinteles daca simti asta.
Cei din jur te pot vedea in multe feluri,nu conteaza atat de mult.Principal e,sa te simti tu bine,cu tine.Numai bine iti doresc,sper ca nu mai intri aici :)) si sper ca-ti faci viata frumoasa.

14 12 2013
Archanghel

Razvane,ce a fost,nu e bine sa retraiesti.Important e sa cauti metoda de a nu te invirtii in cercul vicios al retrairii trecutului,si cum treci mai usor peste.Cauta metode,solutii.Intelectualii,sint cei care poarta ochelari de cal in dragoste.Asa este toata clasa intelectuala.Nu esti numai tu.Dragostea/sentimente,ele vin prin inima,iar intelectualii,folosesc doar capul.Dragostea nu vine prin cap.Asa ca..nu ai fost orb.Scrie-ne prin ce treci,cum t5e simti,ce ginduri ai,o secventa din ziua traita de tine asa…etc.

Lasă un răspuns

