BB

5 12 2013

Buna seara! Am 20 de ani. De o lunga perioada de timp sunt foarte deprimata si am senzatia ca nimeni nu ma iubeste, nu imi ia in considerare sentimentele. Toti spun ‘exprima-ti sentimentele!’. Cand incep sa vorbesc si sa expun ceva ce nu imi place, imediat sunt pusa la colt. Nu ma gandesc decat la faptul ca si asa incurc lumea si ca ar fi mai bine fara mine in ea. Sunt singura..mereu am fost..Deseori nu vad alta varianta decat sa imi iau viata. Vreau asta. O vreau cu toata fiinta mea. Dar ceva ma opreste..nu stiu ce. Probabil este frica a ceea ce va urma. Da..cred ca asta este. Ca stiu sigur ca cazul in care m-as sinucide, nimanui nu ii va pasa..Visez chiar ca am murit si nimeni nu este la inmormantarea mea. Nu sunt o persoana rea..cel putin asa cred. Nu ma comport urat cu oamenii, nu imi plac certurile si totusi parca nu pot scapa de ele. Parca nimic din ce fac nu fac bine si nu pot multumi pe nimeni. Am ajuns sa nu mai zambesc decat fortat, ca sa nu vada cei din jur ca sunt suparata si sa ii scutesc de o plictisitoare deschidere a sufletului meu…sunt in plus pe lumea asta…

Acțiuni

Information

8 responses

5 12 2013
Stef

BB,
Tu spui o poveste. Chiar si aici, acum, spui o poveste. Poate fi vorba despre perceptia ta sau despre perceptia altora. Sansele sunt intotdeauna ca adevarul sa fie pe undeva pe la mijloc(cum se spune).
Daca doresti si poti, povesteste mai mult despre asta. Da-mi un exeplu. Doar intelegand mai bine modul tau de a functiona si modul tau de a privi lumea ne putem da seama ce anume nu functioneaza corect in aceasta poveste.
Cum incepi sa povesteti celor din jur despre tine? Incepe aici deoarece aici sunt oameni care sa te „asculte” (sa citeasca).
Cum incepe povestea ta?
Numai bine!

6 12 2013
Hugo

pot sa zic ca sunt in aceeasi situatie .
Lucrurile nu stau prea bine in aceeasi situatie .
Problema ta se rezolva in timp ! Dar pana atunci trebuia sa rezisti , sa iti tii mintea ocupata. Sa-ti creezi o lume doar a ta ! Incearca nu ai nimic de pierdut !
Decat sa iti ineci amarul in persoanele din jurul tau care nu-ti sunt alaturi , nici macar nu te observa fizic …incearca sa iesi din realitatea dar doar cu mintea si nu fizic prin gesturi necugetate !
Aici as zice , uita-te la o serie de filme , un serial , sunt o gramda care iti dezvolta o gandire , o alta perspectiva aspupra vietii , chiar daca aceasta in realitate nu prea grozava .
aceasta e solutia . pana sa apara bucuriile adevarate ( prieteni , activitati , bucurii ) trebuie sa te bucuri de lucurile mici pe care le ai !
nu ai ce sa faci , viata te pune la incercare .
Trebuie sa supravietuiesti ! Ultimate survival!
Sper sa-ti fie de folos !

6 12 2013
Archanghel.

Ce nu iti place ? De exemplu ? Si ce te face sa suferi ? Ce-ti lipseste ?

6 12 2013
Aimaim

Buna „BB” am 25 de ani, asculta viata e dura oamenilor nu le pasa decat de ei rautatea lor nu trebuie sa te afecteze trebuie sa fii puternica asa e in natura,asa e cu toate fiintele de pe lumea asta singurul scop este sa traiasca,asa a lasat dumnezeu lumea asta nu putem contesta,poate esti mai diferita pentru unii da esti mai pretioasa pentru altii, tu crezi ca daca ii va pasa cuiva de moartea ta (gandestete) o sa te mai intereseze pe tine asta ??????stii cum e sa fii moarta? stii ce se ascunde dupa moarte?Dupa moarte se ascunde Dumnezeu atotstiutor atotputernic care iti va cere socoteala pentru ce ai facut,sa nu crezi ca vb asa numai ca sa ma bag in seama,incearca sa il cunosti pe dumnezeu incearaca sa ii cunosti dragostea e ca o caldura linistitoare care nu gasesti la prieteni si nici la familie incearca sa nu mai dai crezare la vorbele altora care te indeparteaza de dumnezeu cauta dovezi ale existentei lui dumnezeu ,duhului sfant si fiului ,nu cauta dovezi ale neexistentei sale iubeste-l pe dumnezu chiar daca nu vb cu tin chiar daca nu il auzi „tomo ai vazut si ai crezut ,ferice de cel ce nu a fazut si a crezut”
Sa nu te mai gandesti la asta daca inca nu stii ce se afla dupa moarte sa nu te mai gandesti pentru ca nu o sa iti mai scoti din minte asta o sa fii ispitita incontinuu (daca se intampla asta sa mergila biserica sa vb cu parintele iti va da matanii de facut si rugaciuni )
NU sunt preot sau dascal sau calugar cred si eu putin in dumnezeu,ai gandit asa departe dar nu te-ai interesat ca sunt oameni care au fost pe lumea cealanta si au povestit si tot nu sunt cezuti de unii”nici daca ri invia din morti tot nu ar crede)
sa ne gandim probabil acu tu zici cine e asta sa imi bage pe gat povestile despre dumnezeu asa e sunt un nimeni dar am dovezi ale existentei lui dumnezeu ….sa n gandim apa sfintita de la boboteaza e o apa ca oricare alta??????? e o apa normala pentru cei ce cred ca ne tragem din maimute dar stii si tu ca nu e asa apa sfintita se bea tot timpul anului fa incercarea asta pune in acelasi timp apa sfintita si apa normala in doua sticle diferite si bea dupa un an de zile sa vezi daca poti sa bei din apaa normala nu exista explicatie stiintifica poate stiai poate nu stiai dar sigur nu te-ai gandit vreo data la asta .
Oricat de mult te-ar jigni unii sa nu uiti un singur lucru nimic dar nimik nu se poate face fara ca dumnezeu sa permita asta te jignesc pt ca dumnezeu permite pentru ca dumnezeu te incearca el te-a creat si te iubeste chear daca te incearca
Chiar nu ai auzit la relige (nici )chiar intamplator de chinul vesnic BB????????????????? ce stii tu despre chinul vesnic??????ce stii despre iad rai????????astea nu sunt povesti sau traditi.
Nu le dai crezare pentru ca tu te crezi „superioara multimii” sa crezi […moderat…] astea?????????da esti gata sa mori necuviincios si sa afli exact ce zic eu acum????
CHEAR NUAI AUZIT NICIODATA DE OAMENI SINUCISI SI NU AI AUZIT CE SE INTAMPLA DUPA CE EI MOR IN IPOSTAZELE CARE MOR ?????NU AI AUZIT CA SE INTAMPLA LUCRURI CARE NU AR TREBUI SA S INTAMPLE? SE AUD SUNETE SE MISCA OBIACTE SE VISEAZA URAT SI ALTELE ???????ASTEA SUNT POVESTI SI SUPERSTITIIII????????NU ASTA ESTE DOVADA CA EXISTA DUMNEZEU SI RAIUL SI DRAGOSTEA LUI SI PUTEREA LUI SI IERTAREA SI PACEA SI INPARATIA SI DACA TU NU AI CREZUT SI AI FACUT PACATUL SUPREM DE A MURI FARA CA NECUVIINCIOS SA STII CA NU VEI MAI INTOARCE ASTA CHINUL SI VIATA ETERNA O SA URMEZE,TU ESTI UN SUFLET ESTI UN INGER DAR GANDESTI CU CONSTIINTA ASTA DE TRUP DIN CARNE DAR CAND O SA GANDESTI CU TRUP DIN SPIRIT O SA STII TOTUL FARA CA NIMENI SA ITI FI SPUS SI O SA STII IMEDIAT CA AI GRESIT .
DACA INCONTINUARE CREZI CA AM VB DEGEABA SI MI-AM PETRECUT ATATA TIMP DOAR CA SA MA BAG IN SEAMA SAU SA FIU SI EU PREZENT PE AICI,VREAU SA TE ROG SA MERGI LA PARINTE SA TE INETE EL DESPRE DUMNEZEU EU NU AM HARUL LUI FIII BINECUVANTATA DUMNEZEU SA FIE CU TINE SA CREZI IN DUMNEZEU SI SA STII CA EL CREDE IN TINE

7 12 2013
Hugo

Aimaim , as avea de adaugat cate ceva ! (avand in vedere ca nici eu nu sunt prea „sanatos ” cred )
Eu am inteles ce ai scris acolo , e grozav , mai ales partea cu apa normala si apa Sfintita , care la diferenta de un , difera una de alta fara vreo explicatie !
Dar problema e ca lumea care posteaza aici nu le place , nu cred cel putin . E prea mult si e prea prea ! Nu vorbesc ironii sau ceva (mie imi place ce ai scris ) doar ca lume de aici sa afla „cu cutitu la os ” daca pot sa ma exprim asa ;
Ceea ce vreau sa scot in evidenta : LUMEA DE AICI ARE NEVOIE DE PILDE, scurte istorioare , povesti adevarat simple , din care sa desprinda ei o invatatura , sa invete pe pielea lor si sa isi dea seama ce anume trebuie pretuit , intamplari reale asemanatoare dar foarte tamaduitoare si cu inclinatie spre Divinitate . (fara explicatii , ei o sa inteleaga pur si simplu , doar ca e greu sa da-i si sa faci astfel , chiar si eu sunt o persoana problema )
Sper ca nu am suparat pe nimeni ! (nu am vrut , si nu am avut intentie )
Toate cele bune !
Hugo

7 12 2013
Aimaim

hugo

De am ajuns aici nici eu nu sunt prea sanatos cred (psihologii daca te aud spunand: ca nu esti prea sanatos stii ce zic ????ca esti prfect sanatos un nebun nu zice niciodata ca e nebun el zice ca e sanatos) ce am zis sus poate parea lung dar poate parea si scurt e cuvantul lui dumnzeu am vrut sa ii arat ca cercetatorii nu au explicatii la anumite lucruri inexplicabile a biectlor miscatoare a apei sfintite ,asta in caz ca ea crede ce spun cercetatorii,asa s-a ajuns sa traim,
Eu niciodata nu vreau sa traiesc la bloc cu siguranta si asta t deprima,daca vrei sa te relaxezi un an o jumat de an du-t undeva la tara la casa inchiriaza ai sa vezi oameni simpli dar ce bine esti primit ai sa vezi ce bin te simpti eu am facut asta .
Multa sanatate

14 12 2013
ALEXANDRU

SALUT sant in VIATA din cauza acestui sait sant in viata AM cautat sa MOR desi sant sanatos ma refer la creier dar sa intamplat un declic si am cautat sa SFARSESC acum cica dau din casa
am ramas fara casa si bani nu mai intru in povesti dar tre sa spun sotia a fugit cu toAta munca meaa EI LA DOUA ZILE SA SINUCIS <>???
DOUA ZILE SPUNEMI SI MIE CUM ESTE SI CUM REACTIONEZI IN LOCUL MEU
AM VRUT SA MOR SI EU
nu am fost lasat DE O FORTA DIVINA SAU NU AM PUTUT SA FAC ACELASI LUCRU CA ea
acum dupa 47 zile am 2800 lei atunci mai aveam 230lei
DAR FIECARE CLIPA ESTE COSMAR DIMINEATA PRANZ SEARA NU CONTEAZA SANT CLIPE DE AMINTIRI.SI REPROSURI
PT CE MAI TRAIESC???????????

7 12 2013
Hugo

da , asa este , am crescut si eu la bloc ,dar weekendurile si vacanta le petreaceam la tara la casa . Acum stau din nou la bloc, ceea ce e groaznic in momentele de fata . Viata la casa , in aer liber , liniste si pace (am un caine de cand eram mic , care se bucura cand merg acasa) e mult mai ok !
Stima !
Hugo

Lasă un răspuns

