Magda D.

2 12 2013

draga gabriela, am ajuns la comentariul tau si doar aici am reusit sa scriu ceva..nu am trecut prin necazuri prea mari, nu am traversat zile prea grele dar simt cu o intensitate din ce in ce mai mare ca nu-mi gasesc locul indiferent ce as face ; singurul lucru de care pot sa ma plang este singuratatea , dar nu oricefel de singuratate ci singuratatea absoluta.
“planuiesc” de mult sa “dispar” convinsa fiind ca nu va insemna mare lucru pentru nimeni mai mult de 2-3 zile de “poveste” ; as vrea sa gasesc o metoda ultra-rapida, sigura si categorica..cum ar fi […moderat…]

Acțiuni

Information

One response

2 12 2013
Archanghel.

Draga Magda,bine ai venit.Ma bucura faptul ca…nu ai nici o problema si ai ajuns aici pe site,doar asa…de hoha.Insa exprimarea ta,alaturi de intentia declarata,semnifica altceva,decit ceia ce doresti sa se inteleaga.Si ceia ce emana din cele scrise de tine,este (concluzia)…un nivel mediocru de fericire.In concordanta cu acest nivel scazut,apar intentiile si modelul de gindire asociat.Tu ai scris.Si din cele scrise,se desprinde tabloul suficient de limpede,in baza caruia,am schitat si concluzia.Daca tabloul tau este corect,si concluzia este corecta.Daca nu este corect,intregeste-l si vei fi indrumata in directia potrivita.Tot ce trebuia sa faci,este sa fi prezenta.

Lasă un răspuns

