Alexandru C.

7 11 2013

Ma numesc Alex si am 19 ani.Aceasta este prima oara cand incerc sa caut ajutor dar simt ca nu mai pot.Totul a inceput cand aveam 16 ani si m’am mutat in alt oras.Am pierdut totul,incepand cu prietenii cu care am crescut si terminand cu scoala.De atunci m’am inchis in mine,nu am mai putut sa imi fac alti prieteni(am fost mereu o fire mai timida si fara incredere in mine),cu parintii nu prea vorbesc si simt ca devine din ce in ce mai rau dupa fiecare zi.Noptiile sunt cele mai rele..nu pot dormii si imi vin in cap tot felu de ganduri cum ca nu mai are nici un rost sa continui.A fost o perioada cand ma taiam pe maini,asta fiind singuru lucru care ma relaxa si ma facea sa uit de tot.Nu stiu ce sa mai fac am mare nevoie de cineva care sa ma ajute,sa’mi spuna ca totul va fi bine.Imi cer scuze de deranj

Acțiuni

Information

2 responses

7 11 2013
Adrian

–––––––––––
Iulia a scris:
–––––––––––
Buna Alexandru,
Normal ca totul va fi bine. Depinde doar de tine ca lucrurile sa se aseze pe un fagas bun si cand spun asta vreau sa-ti transmit ca ai nenumarate resurse care te pot ajuta sa-ti creezi viata frumos. Daca e prea greu acum pentru tine, vorbeste cu parintii tai si apeleaza la un psihiatru/psiholog. Nu are rost sa te chinui singur cand exista persoane care sa-ti fie aproape. E foarte bine ca ai scris aici si de aceea vreau sa-ti impartasesc ceva.
Imi aduc aminte cand am trecut prin momente foarte grele pentru mine desi ceilalti considerau ca sunt nimicuri…… Atunci aveam impresia ca totul se termina, ca nu mai are nici un rost. Era foarte trist….. Acum am o familie minunata , copii frumosi si destepti si uitandu-ma in spate sunt fericita ca nu m-am lasat prada gandurilor negre.
Iti spun si tie ca si copiilor mei atunci cand le este greu. Nu fiti atat de seriosi cu aceste momente – zambiti si faceti un efort sa va vedeti peste cativa ani – intelegeti ca momentul greu nu este etern si nu-l lasati sa va copleseasca.
Draga Alexandru daca ai nevoie de prieteni fa un pas catre persoanele de langa tine – colegi, vecini. Nu astepta neaparat ca ei sa vina la tine. Uite, ai putea sa incepi cu lucrusi simple. Saluta-i, uitandu-te in ochii lor si zambeste-le. Pune-le o intrebare ca sa le arati ca te intereseaza ce-i preocupa, ceva de genul: Ce ai mai facut in ultima vreme? Ce jocuri video ai mai descoperit? Cum scapi de plictiseala? Nu stiu ceva de unde sa incepi un dialog. Incearca si daca ti se pare o idee buna scrie-ne si nou cum merge treaba.
E bine ca vorbesti la trecut de perioada cand iti faceai rau. In loc sa te pedepsesti (sunt altii care vor s-o faca – profesori, parinti 🙂 fii bun cu tine si fa-ti in fiecare zi o bucurie, ceva ce-ti place. Mai poti face si ceva bun pentru altii (ajuta o vecina in varsta, un copil mai mic, gaseste un ONG unde sa faci voluntariat…)
Alex, nu uita ca esti un baiat deosebit, ca Dumnezeu te iubeste si iti este aproape, ca meriti tot ce este mai bun. Fii mai bun cu tine, ai grija de tine!
Un zambet larg pentru un suflet bun!

8 11 2013
kris

salut Alex sunt Cristina ,mereu am fost o fire mai retrasa si asta nu ma ajuta la nimic,toti ma innconjurau si ma priveau de sus ,stiu cum e sa fiu in situatia ta, a trecut timp care ma invatat multe viata ,si totul sa schimbat,acum sunt inconjurata de amici si stii care e meritul imi place sa ascult ,sa ascult persoanele la bine sau la nevoi mereu sustin ,as vrea sati fiu alaturi si tie sati ampartasesc durerile si poate sa te ajut cu un sfat doua,daca ai nevoie de cineva care sa te sustie sa stii ca sunt alaturi ..pe curind

Lasă un răspuns

