Alexzzzandru

2 11 2013

Salut , am si eu o poveste care ma macina si nu imi mai gasesc linistea tot timpul ma gandesc sa ma omor si am terminat, eram cu vitoarea mea sotie in tara in rom si ne hotararam sa plecam la londra sa putem strange bani pt o casa si multe alte .. am ajuns am stat la fratele ei vreo 3,4 luni in acest timp neam cautat de munca intrun final am gasit eu intrun service auto ca voositor ea nu isi gasise asta se intampla undeva prin sep 2012 incet incet neam mutat de la fratesu in ideea de asi gasi si ea de munca neam mutat la sefu meu in casa pt ca avea o camera libera , a trecut anu nou am inceout munca duoa care am vb cu sefu daca poate sa o ia si pe ea la munca sa faca acte una alta pe la masinu sa le vanda etc a aprobat a angajato in tot acest timp sa dat la ea sounandui cai cumpara ce vrea ea daca ramane cu el de pasti neam nespartit bine inteles ca a invins eu an pierdut el are 40 ani si fam dar este la el in tara in india ea are 25 , vreau sa zic ca de atunci sunt in stare de soc si acm pt ca nu neam certat si neam inteles foarte bine timo de 4 ani planuiam sa ne castaroim aici in ang , am fost acasa mam intirs de nenumarate ori dat nu imi gasesc linistea am tot vorbit cu ea in acest timp plus ca tipu ala a lasati si gravuda fara sa vrea ea sa intors in tara sa faca avort de platit iam platit ieu pt ca defapt tipu nu era cine sa dovetit a fi era un angajat la servus care desxhidea si inchidea garaju si lua platile de la client el a luato ot acte pt ca nu are drept sa stea in tara asta doar c student este o pov lunga cu toate accestea ea tot continua sa stea cu el spera ca isi va reveni si poate asa o aa aiba bani , pe mine insa ma facut de imi vine sa ma omor pt ca tot imi spune ca o sa revina la mine ca a gresit dar sunt zile cand spune ca nu stie ce sa faca eu o iubesc mai mult ca viata mea pot spune pt ca numa la ea ma gandesc cand ies in oras si ma intalnesc cu alte fete o vad tot pe ea nush ce sa fac am disperat nu mai pot o vreau inaooi cu ori ce pret ,acm sunt singur in anglia si lucrez in alt garaj cu ea vb aproape zi de zi cand nu esre fraieru ala prin preazma ei ce sa fac imi vine […moderat…] sa mor

Acțiuni

Information

5 responses

3 11 2013
archanghel

Buna,din cele scrise deduc ca si tu ai .nu mai mult de 30 (ea 25).Ce ai patit tu,se intimpla cam peste tot.Nu dispera.Ce trebuie sa faci ca sa scapi:din cele din jurul tau,alege una care sa te accepte.Nu e important cit de mult o placi tu pe ea.In prezent,perceptia ta,are ochelari de cal,ca urmare,percepi eronat.Si construieste o relatie,chiar daca nu-ti convine foarte mult.In timp,o sa te redresezi,ca urmare a relatiei construite.Vei percepe situatia mult mai lucid.Si ce vei face pe viitor.Insa acum,singur,nu e posibil.Si las-o in pace.Succes

4 11 2013
Stef

Alex,
Cu orice pret? Care ar fi acel pret? Cu orice pret poat inseamna orice, inclusiv abuz…….Oamenii sunt liberi sa aleaga in viata. Ea a ales. Binele ei nu este binele tau. Si daca ea a ales un altul etse clar ca nu ea iti este jumatatea!
Doresti sa te vindeci sau te abitionezi sa o aduci inapoi cu orice pret?
Vindecarea vine o data cu acceptarea faptului ca omul nu iti apartine. Nu este a ta, este a ei insasi si atat. Daca vreo femeie va accepta sa traiasca langa tine in aceasta viata este pentru ca isi doreste asta! Ea nu isi doreste lucrul acesta. Inverseaza rolurile. Tu cum ai ractiona?
In alta ordine de idei, tu nu esti bine cu tine, nu functionezi bine cu tine. Ce fel de om esti? Ce anume te supara? (Lasand la o parte faptul ca ea te-a parasit).
Numai bine!

4 11 2013
miss

Alex,

1.Deci si tu ai crezut ca respectivul e ceva sef(ai spus ca ai dus-o la seful tau-respectivul barbat, sa o angajeze si pe ea, apoi toata povestea amoroasa si ca el nu era sef ci un angajat care v-a dus pe amandoi de nas si inca in plus ii mai trebuie acte dupa iubita ta?? Banuiesc ca inca sunteti rezidenti in Anglia, nu cetateni, atunci ce acte ca sunteti voi insiva plecati cam de 1 an? -intr-adevar ca mai trebuie sa explici.- cu siguranta pot gasi pe internet legislatia referitoare la imigrantii in Anglia, dar cazul tau e particular, asa ca ar fi binevenita o explicatie)

2 Din triunghiul acesta amoros, un suflet nevinovat a pierdut cu adevarat si stii si tu bine care; acum ca esti om matur, incearca sa nu mai inrautatesti lucrurile: sa disperi si sa o stresezi pe ea si ea pe tine.

Daca povestesti mai multe despre seful, care nu e de fapt seful, ci, dupa cum reiese din relatarea ta un fel de „sarlatan” sentimental, dar si oportunist, lucrurile vor fi mai clare.

Miss

5 11 2013
Claudiu

De obicei oamenii imaturi cand se despart,arunca cu noroi unul intr-altul,pentru ca nu pot sa renunte unul la celalalt asa usor.Prin modul asta unul dintre ei denclanseaza razboiul.Asa sunt oamenii obisnuiti,sa iubeasca cu conditia,nu esti tu de vina pentru ce
s-a intamplat.In zilele noastre conteaza mai mult partea materiala.Poate intr-un viitor apropiat,iubirea va fi acolo unde sunt bani,pentru ca am stat si m-am gandit,ca va fi din ce in ce mai greu,ca sa poti sa-ti indeplini un vis,sau san u poti deloc,din cauza lipsei materiale.Spre final,fiecare fugim acolounde sunt bani,restul de amprente umane nu mai conteaza,li se ofera bani doar pentru a nu muri de foame,dar mai sa plateasca taxe,sau nici gand de a-si permite un bolid sau o casa.Nu iti poti permite,societatea si mentalitatea te declara un nimic,doar un om frumos si curat.in cazul in care iti permiti o haina frumoasa si sa te aranjezi.
Nu te mai intreba,nu te mai gandi,nu renunta la ceea ce simti,e clar ca inca o mai iubesti si o parte din ea a ramas in tine.Dar mai tarziu conteaza doar partea ta de adevar,pentru ca celalalt nu poate sa o cunoasca.Nu poti fi acelasi,mereu cauti sa fi cine vrei, unde vrei,dar fara bani degeaba cauti,ramane doar un vis.Gandestete la tine,la bani,fa-ti viata buna,restul vine de la sine.In zilele cand te simti gol si urat,nu te gandi prea mult,doar simte si trece.Candva,se vor sfarsi toate iar rolurile se inverseaza.Ai griji de tine,iti doresc mult noroc si seninatate.

10 11 2013
Kadafi

Sper sa nu te deranjeze prea tare parerea mea, dar din punctul meu de vedere despartirea de ea e un castig pentru tine. Preferai sa faca asta dupa ce v-ati casatorit?Scuze daca sunt un pic prea dur, dar eu cred ca ca situatia este in avantajul tau. Stiu ca nu e usor sa te detasezi de o persoana dupa ce ai stat 4 ani cu ea, dar la ce ti-a facut, a avut numai ea de pierdut.
Pe partea cealalta, priveste si invers, poate nu ea ti-a fost sortita, poate e alta. Femei sunt cat nisip la malul marii.

Lasă un răspuns

