Fwr

4 10 2013

Aseara am vrut sa pun punct , sa termin odata mizeria asta de viata ep care o traiesc. Sunt un om jalnic, o distrusa, mi-e rusine sa ma uit in oglinda. As vrea sa am curajul sa pun punct odata nu doar sa-mi zgarii venele cu o lama de cutit. Esuez in tot ce fac, ma simt nefericita in fiecare zi, iar el…ma da afara din casa la fiecare cearta , si plec , si-mi promit ca nu-l mai caut, iar cand ajung la mine , singura si in frig, incep sa-l sun si sa-l rog sa ma primeasca inapoi. Am o viata mizerabila, mi-e rusine cu ce fel de om sunt, o terminata, o distrusa. As vrea sa dispar, sa nu mai exist, sa nu fi stiut nimeni ca am existat vreodata, si nici eu sa nu mai stiu nimic. vreau doar sa incetez sa mai exist. N-am tarie, n-am putere, mi-e greu sa fac orice. Sunt un om slab, distrus, terminat, si nu merit nimic. Vreau sa incetez sa mai exist.

Acțiuni

Information

8 responses

4 10 2013
zuzulet

Am simtit si eu asa ceva. Stiu cum e. Dar cel mai bine este sa ridici capul, sa nu te umilesti pentru nimeni. daca esuezi in tot ce faci, este pentru ca nu ai pic de incredere in tine. Aici trebuie sa lucrezi, sa iti refaci telurile si sa iti definesti mijloacele. Trebuie sa te ridici din noroi.

4 10 2013
Claudiu

In primul rand vreau sa incep prin a-ti spune buna.Uite,nu esti singura,asa cum zuzulet ti-a raspuns iti raspund si eu.Incearca sa gandesti robotic,daca el te-a dat afara,lasa-l pe el sa te-aduca inapoi,in cazul in care se va intampla asta,inseamna ca isi recunoaste greseala,daca asta nu se va intampla,inseamna ca nu-i pasa sau nu se simte vinovat fata de tine.Ceea ce ai de facut in continuare e sa traiesti dupa bunele maniere intamplarilor tale,vei stii cu siguranta ce ai de facut.Fiecare gresim,dar pana intr-o limita.De obicei in natura umana se practica rautatea pe cel bun iar cel slab simte adeseori inferioritate.Nu o sa te joci cu nici o lama pe venisoarele tale,o sa dormi bine,o sa te trezesti,o sa te speli cu apa rece,o sa mananci sau o sa bei o cafea,si o sa spui: asta este.Daca o sa te intrebi,de ce a trebuit sa se intample asta,o sa vezi ca, in jurul tau nu te intelege nimeni,o sa intelegi tu mai bine decat oricare altul.Te-ai intrebat vre-odata:”oare cineva sufera de pe urma intamplarilor mele? „.Zilele urate pline de singuratate,si noptile in care abia poti inchide ochii,trec si se recompenseaza cu doua sau trei zile in care te vei simti mai ok.
Iti doresc o zi frumoasa.

5 10 2013
miss

Claudiu, sunt impresionata! Felicitari!
Ca si Claudiu, iti spun, draga Fwr, ca e urat din partea prietenului tau sa te dea afara (cand va certati). Cu siguranta ai multe calitati, iar el tinandu-te in stres si nesiguranta (un barbat care tine la o femeie, ii ofera dupa posibilitatile sale, in primul rand STABILITATE!!), ca sa revii la el, sa te faca sa te simti inferioara intr-un fel.
Daca il ierti de atatea ori decizia iti apartine, probabil il iubesti, dar cum a zis Zuzulet, recastiga-ti increderea in tine!
O depresie, sau deprimare „nu dau bine” in epoca asta: te impiedeca pe tine din planurile tale si la cum sunt unii oameni, te mai fac si sa te simti prost din cauza asta, pentru ca esti mai vulnerabil(a), deci mai usor de atacat!

6 10 2013
Claudiu

Multumesc miss,incerc sa ajut cat pot din ceea ce stiu.Iti doresc o zi frumosa.

5 10 2013
Adrian

–––––––––––––––-
Claudiu a scris:
–––––––––––––––-
Te rog sa nu faci asta! Stiu si te inteleg perfect, am fost si eu prin asta, ca nu mai crezi nici in ruptul capului ca mai are vreun sens sa traiesti. Dar nu e decat amagire de la cel rau, poate cea mai mare si puternica dintre ele. Nu mai incerca asa ceva ceva, daca nu din alt motiv, atunci numai de ciuda sa n-o faci. Vezi ce poate sa se intample a doua zi. Si a doua zi tot asa. Roaga-te, stiu ca nu-ti vine nici in ruptul capului si esti convinsa ca n-o sa te ajute cu nimic, dar fa-o! Ai parinti? Prieteni, sau cunostinte care ii stii tu cat de cat ca-s ok. Spune-le ce-ti trece prin gand, stiu ca nu vrei sa zici la nimeni, in asta consta si puterea amagirii asteia, ca devii mut si surd. Du-te la biserica, spovedeste-te, vb cu careva cat de cat apropiat si spune-i gandul asta care te sfarma pe dinauntru. Hai te rog, capu’ sus!!! Mai scrie-ne aici, scrie-ti toata povestea ta, de cand te-ai nascut si pana azi. Te rog nu mai fa ce-ai facut! Esti intr-o mare amagire, dar poti iesi, atat timp cat nu faci ceva necugetat si un pic de rabdare. Hai fii tare! Doamne ajuta!

8 10 2013
archanghel

Buna,se pare ca esti femeie,dupa exprimarea ta.Femeilor,le este mult mai usor sa depaseasca decit la barbati.Un barbat are de luptat,o femeie trebuie doar sa cedeze.Ca urmare,tu esti mai bine situata.Vorbele tale,nu sint decit exprimarea dezamagirii si depresiei de care are toata lumea parte,un episod tranzitoriu.Inteleg ca ai si locuinta personala,din cele scrise.Pai,ar trebui sa fi fericita.Aventureaza-te putin prin jur,flirteaza cu toti,zimbeste in jur la fel de mult pe cit te doare apoi,asteapta sa culegi roadele,pardon,sa alegi noul prieten.Daca mai ai si serviciu,te poti considera fericita.Bafta

24 07 2015
IN MEMORIAM

Sper ca ai identificat si aplicat o cu totul alta solutie………..

26 07 2015
nimerod

Esti nefericita ca stai cu un dobitoc care nu te aprecieaza,gaseste-ti pe careva care sa vrea sa te faca fericita nu sa te dea afara.
Don’t let them tell you ain’t beautiful.

Lasă un răspuns

