Crysty

3 09 2013

Deci.Apreciez Mult ce facetzi voi pe site este un lucru bun dar sunt si oameni cu anumite probleme care au intrat in ele si nu mai pot iesi din ele si uneori cred ca asta este soarta o sa va destainui acum un exemplu adica in ce situatie ma aflu acum .-acum vreo 3 saptamani a inceput totul ,lucrez in domeniul mobilei ,un client mia dat avansu pt materiale am executat comanda la sfarsit nu am primit manopera si mai mult m-a facut sa dau bani de la mine ca mai vrea si aia si aia si aia etc neavand ce face m-am imprumutat la camatari suma am zis ca fac rost si scap nu a fost asa , am cerut bani la un prieten 24 mil sa scap de camatari, mia dat ,acum numai scap de ei am de dat vreo 50 mil nu am de unde sa iau,am o fetita de 7 ani poate de acea mai stau putin pe ganduri dar oricum decizia am luato ,printre altele mi s-a furat si tel samsung galaxy s 2 nu conteaza asta dar multe si multe altele se intampla zi de zi parca sunt blestemat imi merge totul prost minut dupa minut numai necazuri si ghinioane asa am ajuns la decizia de a scapa de toate astea.(nu am facut rau la nimeni niciodata dimpotriva cand am putut am ajutat nu a contat ca e prieten vecin etc) Tot Respectul Pentru Voi.Imi Pare Rau ca no sa apuc sa vad comentariul vostru.Felu Cum Am Sa Mor Nul Pot Spune Ca Nu Vreau Sa Dau Idei Din Respect Pentru Acest Site.

Acțiuni

Information

2 responses

3 09 2013
carmen

si vrei sa-ti lasi fetita si sotia la inaintare iar tu sa-ti iei zilele ? asta-i lasitate si nu cred ca este ok ca niste fiinte nevinovate sa se chinuie ..deci ..pe cai inainte si iesi din mizeria in care te-ai bagat cu camatarii ..vinde tot ce ai da-ti datoria si fugi mancand pamantul …cu tot cu familie , si altadata ai grija de familie nu cu imprumuturi de la camatari ci mai bine cu 10 roni curati pe zi decat 100 imprumutati …cred ca nici sa inghit n-as putea ….si prost le merge la majoritatea romanilor , ce sa mai zic de majoritatea pamantenilor ..cand iti merge prost gandeste-te ca sunt altii carora le merge si mai prost …uita-i pe aia care le merge” bine „…mai tarziu vor plati cu varf indesat „plinatatea ” lor materiala ..

7 09 2013
Jeannie

sunt de acord cu afirmatiile facute de catre dana, sigur ca in cadrul acestui forum prezenta ta este dublata de calitatea profesionala pe langa cea de de utilizator de site la care ne rezumam noi.sunt insa aspecte de care trebuie sa tinem seama.grupul nostru,intradevar de suport nu isi abroga calitati terapeutice in esenta ci gasirea cailor individuale potrivite fiecarui bolnav ce comunica cu ceilalti.sigur nu ne substituim forumului este doar in completare avand in vedere ca ne gasim mai repede si mai usor in adresele de pe mesenger.dialogul direct are avantajele lui.uneori si un simplu salut sau informare asupra starii de sanatate iti confera un anumit sprijin.deplasarea la Bucuresti din provincie nu este asa de facila cum pare la porima vedere dar asta stie fiecare noi nu facem recomandari.dorinta nosastra este in primul rand de purtarea unui dialog ,incurajare si exepunerea unor reusite de vindecare sau ameliorare a starii patologice ce pot constitui motivatie pt noi cei aflati in suferinta.nu excludem intalniri ale membrilor poate putin fortata titulatura,intre noi si cu terapeut in acelasi timp.ce pot spune este ca am schimbat IDuri si incepem dialogul.unii dintre noi chiar nu pot iesii din casa asa ca fereastra deschisa in mod virtual nu dauneaza,dimpotriva consider eu.multumesc inca odata pt sfaturile competente.

Lasă un răspuns

