Rena

21 08 2013

Numai suport viata asta! Vreau sa MOR! Dar sunt o fricoasa… As vrea sa fug undeva sa numai exist …Inainte nu intelegeam oamenii care faceau astfel de gesturi, acum insa ii inteleg, uneori daca esti o persoana mai slaba lucrurile rele te ajung din urma, nu mai am motivatie sa traiesc, pur si simplu nici o bucurie imi pare rau de familie dar in acelasi timp imi dau seama ca si acum sufera, sunt tot timpul nervoasa, irascibila si ma cert cu toata lumea pentru ca modul lor de a ma aborda imi face mai mult rau. Deci sunt in dubii, nu stiu cum e mai bine pentru ei, mi-e frica si de Dumnezeu dar nici nu stiu de ce m-a lasat asa, am tot asteptat un semn, ceva de 2 ani de cand am intrat in depresie, acum e mai rau, acum nu mai am nici chef nici putere sa lupt. Mi-e frica de o moarte dureroasa, mi-e teama si de ce va fi dupa, nu-mi vine sa cred ca o viata am si asta am irosit-o. Deocamdata frica cantareste la fel ca durerea pe care o simt zi de zi. Am o cutie de […mderat…] de la psihiatru pentru ca nu le-am luat, daca intr-o zi voi cadea mai tare in depresie probabil nu ma voi mai gandi la teama. Un sfat, nu judecati oamenii pentru lucrurile care le fac, poate de asta sunt si eu in situatia asta pentru ca nu intelegeam si condamnam, nu stiam cum e sa te simti asa si sa vezi lucrurile altfel decat un om normal, pentru ca atunci cand ajungi aici nu mai esti normal. Si daca ar fi numai un motiv, gen probleme in dragoste ar fi mai usor ca te-ai compensa cu celelalte, cum am si facut-o pana acum, dar cand nimic nu iti merge bine si nu mai poti sau vrei sa te ridici din pat si nu mai ai de ce e tot mai greu sa te motivezi, daca mai esti si o fire predispusa la depresie e clar imposibil, ca la mine. Numai o minune m-ar mai putea salva. Repet, nu criticati si nu luati in deradere, daca acum sunteti bine nu inseamna ca lucrurile nu se pot schimba, aveti grija inainte sa judecati ca aveti toate datele problemei, ceea ce nu aveti cum…

Acțiuni

Information

13 responses

21 08 2013
Claudiu

Draga Rena,motivatia ar fi una,lasa-ti sentimentele sa vorbeasca pentru tine,si incearca sa treci peste fiecare moment de repaus,care,atunci se manifesta starea de depresie.Cauta sa te bucuri de iluzie (lucruri materiale,bunuri,haine),de o plimbare,de o inghetata,de o carte.Incearca sa fii practica,esti fata si gasesti mai usor un baiat care sa aiba bunul simt si sa te respecte.Gandestete doar asa,asa cum m-am gandit si eu de multe ori,aici m-am nascut,aici imi zace sufletul,in lumea asta,m-am intrebat,de de? Pentru ca intradevar,exista Dumnezeu,acela este sufletul tau,sufletul nostru.Daca asa este lumea aceasta,imbracata in iluzie,reguli si alte chestiuni legate,cum ne-am simti sa nu ne bucuram de ele?Ne-am simti fara viata,cu toate ca si asa ne simtim de multe ori fara viata,nu poti decat sa astepti momentul cand trebuie sa pleci,si sa te bucuri de toate cate poti face,dupa cum am spus,esti fata si gasesti mai usor un baiat.Depresiile ispasesc in sufletul nostru,atunci cand ne detasam de orice infasurare ce creaza lumea asta,asa cum e,daca nu ne bucuram de ceea ce am creat noi insine,nu prea avem de ce sa ne bucuram,si atunci,nu ramane decat sa speram in fiecare zi,cu trecerea timpului,la cate-o minune.Stiu ce inseamna sa nu ai o motivatie,sa nu auzi de la cineva cuvinte induiosate,cuvinte din ceea ce esti.Nu esti singura fara motivatie,traieste cu tine si incearca sa fii buna cu tine.Nu iti spun ce sa faci,nici nu intentionez in vre-un fel,iti spun ceea ce fac eu,poate ca pe tine nu te ajuta,dar poate gandul asta: ti-am scris pentru ca imi pasa si am vazut ca iti cauti o parte,sa fie reala.
Sper sa fii bine.

22 08 2013
betivan_ratat

Buna Rena.Sunt de acord cu tine ca nu e bine sa-i judecam pe cei care au probleme,pentru ca fiecare are problema lui si o percepe din punctul lui de vedere.Ne nastem singuri si murim la fel de singuri.Pentru cei fricosi,printre care ma numar si eu e groaznic.Mi-e frica sa traiesc si imi este si mai frica sa mor.Ma rog lui Dumnezeu sa-mi ia viata de vreo 20 de ani.Nu tot timpul bineinteles,ci in functie de starile mele interioare.Uneori Il reneg,alteori ma rog la El,oricum sunt un ratat si ma si mir de ce mai exist.Ma acuz de fiecare data cand moare un om normal.De ce el si nu eu?Oricum eu fac umbra Pamantului degeaba.Cel mai rau lucru este ca nu am curaj nici macar sa-mi iau viata.Si crede-ma eu sunt cel mai mare fricos de pe suprafata Pamantului.Sa speram,totusi ca soarta ni se va schimba si vom putea si noi sa zambim si sa ne simtim impliniti.Doamne ajuta.

22 08 2013
Altesse

Rena, si atunci cand le ai pe toate, la un nivel, decent, poti trai ceea ce traiesti tu. Motivatia nu stiu daca neaparat mi-o poate da ceea ce am sau cel pe care il am. Motivatia provine din dorinta mea de a trai si de a depasi golul sufletesc. Insa ai un atu inca: acea credinta in Dumnezeu despre care vorbeai. Eu nu am avut-o si cu toate acestea inca traiesc, desi nu o data depresia m-a coplesit la maximum. Si cred ca in tine exista inca dorinta de a trai si de a face ceva pentru tine, din doua motive: acea credinta despre care vorbesti si faptul ca apelezi la oameni, fie ei si necunoscuti (ne-ai impartasit povestea ta). Am scris o carte, am deschis blogul, mi-am tinut un jurnal, in care am pus pe hartie dureri, trairi, patimi, doruri, sacrificii, iubire, in timp ce ascultam muzica ore in sir. Si uite, traiesc. Poate nu total vindecata, dar traiesc! Puterea asta nu ne-o poate da cineva… doar noi insene. Viata e frumoasa, cu toata aparenta ei urata… Ai incredere in tine si invata sa te iubesti tu prima! Te imbratisez. Altesse

22 08 2013
Anubis

Buna! Am fost si eu in situatia ta,Dar deocamdata sunt ok.Frica de moarte este o frica dictata de instinctul de conservare care la randul lui este scris in codul genetic al oricarei fiinte vii de pe pamant. Si cei mai „neinfricati” oameni aflati sa zicem in fata unui pluton de executie, chiar daca au dat „dovada de curaj” pana in ultima clipa tot belesc ochii sau se misca haotic dupa ce intra primele gloante in ei sau cand sunt lasati liberi in streang, ghidati de acest instinct pentru a se mai agata de cateva clipe de viata.
Esential este ca-n viata, dupa parerea mea sa nu lasam aceasta frica sa devina patologica sau fobie. Acest lucru se poate realiza numai stand de vorba cu noi insine si privind aceasta moarte cu ochii optimistului, sau dupa cum bine zicea un vers „cu moartea pe moarte calcand”.
Religiile precum si gandirea unur oameni a dus la urmatoarele ipoteze in privinta a ceea ce se intampla cu noi dupa moarte. Le voi enumera pe cele mai negative si cum le-am combatut eu:
-„Dincolo de moarte nu e nimic”; Interpretarea rationala: daca nu ma asteapta nimic inseamna ca sunt absolvit de toate pacatele. Deci traiti-va viata! Sincer sa fiu eu nu cred ca dincolo de moarte nu-i nimic. Ar fi chiar prea frumos sa scapam asa ieftin. Universul ce ne inconjoara este infinit de complex. In fiecare moment in jurul nostru (chiar unde aparent ar parea ca nu-i nimic) extista o infinitate de unde radio (cosmice sau artificiale), unde gravitationale, energii infinit de mari ce tin atomii legati (formeaza spatiul) etc., lucruri inaccesibile simturilor noastre, dar unele detectabile de aparate ce azi sunt banale. In atare situatii cred ca nimeni nu ma poate contrazice daca afirm ca-n jurul nostru nu poate exista o „lume” infinit de complexa formata din entitati spirituale.
-Dincolo de moarte este raiul sau iadul. Teorii inventate de religii. Mai precis, exista numai iadul. Pentru ca de exemplu daca-i zici unui popa ca vei ajunge in rai, iti va gasi precum Basescu imediat „pacate” ce sa-ti dovedeasca ca vei ajunge in iad. Nu-i o teorie noua faptul ca toti pacatuim si ca „nimeni nu va ajunge in rai”. Interpretarea rationala: Este logic ca cine „arde in iad o vesnicie” sau „ajunge in rai forever” este categoric nemuritor. Daca sunt „nemuritor in iad” inseamna ca „prajeala” devine „mediul de viata” sau banalitate. In situatia aceasta, eu personal nu am motive sa-l consider pe acel Dumnezeu ce ma prajeste forever personaj pozitiv, mai ales in situatia in care nu am nimic de pierdut. Imi vine greu sa cred c-ar exista Dumnezei ce joaca niste jocuri vesnice finalizate cu remize. In continuare totusi, ce se intampla daca devin cel mai negativ personaj, trimis forever nu in iad, ci-n fundul iadului? Se pare ca de data asta exista riscul sa-l detronez pe insusi tartorul. Crezi ca-mi va face favoarea de a-mi oferi locul sau? Nu cred..Lasa timpul sa treaca si ai sa vezi ca va fi bine,Cu bine Rena….

22 08 2013
Mary

Buna,scumpa mea Rena! In legatura cu moartea nu prea am frica spre deloc deoarece cred in Dumnezeu puternic si ar fi foarte banal ca sa nu existe o alta poarta pentru noi ca sincer sa fim nu suntem ai nimanui suntem exact creatia cuiva, cum poezia este a poetului , eu consider ca viata este un test si tind sa cred ca daca nu ai invatat nimic din viata asta poate veni in teorie si reincarnarea un fel de ingeri cazuti dar sa nu trecem mult la limitele Sf-ului.Parerea mea este clara cred In Dumnezeu puternic si e normal ca sa faci si bine cat locuiesti in aceasta lume, asa ajuti sau salvezi de la suferinta si alte persoane, Reteta vieti fara frica de moarte este credinta in Dumnezeu, cultura si tot ce tine de invatat carti scoli si tot ce se poate un fel de dezvoltare personala si evident sa incerci sa fii pura in inima si sa cresti numarul faptelor bune …Moartea este o trecere de la aceasta viata pacatoasa si daca am trecut testul ne apropiem mai mult de Dumnezeu nu mai avem acel zid al pacatului..Teama de moarte e fireasca precum e fireasca si moartea insasi….dar nu ma ingrozeste gandul mortii. Ma ingrozeste teama de a ramane singura.

26 08 2013
IM

Buna seara

Si mii de scuze ” proprietarei topicului” pt ca intervin in el fara nici o legatura Dar sunt ORIPILAT! Si chiar daca mi-am propus sa nu mai scriu, din motive personale, acun nu ma pot abtine!
. Am scris aici in stare de soc, doborat de suferinta! Poate acest site, a contribuit la continuarea vietii mele. Cand am intrat pe el. inainte sa-mi deschid sufletul, am citit ca nu se face propagande religioasa si ca in general nu se face NICI UN FEL DE PROPGNDA! Atunci, in acea stare de disperare, am crezut in cel care administreaza acest site! Am vorbit cu el, sincer. i-am luat sfaturile in serios, cand a gresit prin recomandarea unui anumit psiholog, nu l-am condamnat, pt ca poate si eu am recomandat frizeri newpricewputi.
Dar in momentul in care, se promite ca TOATE mesajele sunt citite cu atentie, si anumiti CRETINI, incep sa faca propaganda politica, sunt foarte suparat!
Este o chestie JEGOASA si specifica oamenilor fara inima.
O seara placuta tuturor si sincer asteptam mai mult de aici!

Sunt TOTAL dezamagit! Pot spune ca sunt SCARBIT!

26 08 2013
IM

-Dincolo de moarte este raiul sau iadul. Teorii inventate de religii. Mai precis, exista numai iadul. Pentru ca de exemplu daca-i zici unui popa ca vei ajunge in rai, iti va gasi precum Basescu imediat “pacate” ce sa-ti dovedeasca ca vei ajunge in iad

UITE DESPRE CE VORBESC OMULE! DE […moderat…] ACCEPTAREA ACESTUI COMENTARIU!

Si asta fara scuze! Sunt orilpilat de lipsa ta de vigilenta, indiferemt de ideeile tale politice! A face o legatura intre ORICE om politic si SUICID, a accepta aceasta idee de […moderat…], te coboara in ochii mei, pana la un stadiu de nevertebrata! SUNT DEZAMAGIT TOTAL! Te rog sa nu-mi raspunzi, si-ti ,zic ca psihologului recomandat de tine! NU VOI CITI ACEL MESAJ! NU TE CHINUI SA_MI RASPUNZI! Acceptarea unor asemeneamesaje este criminaladin punctul meu de vedere!

27 08 2013
Adrian

Draga IM,

Imi pare rau sincer pentru ca psihologul pe care ti l-am recomandat te-a dezamagit. Este inscris in Colegiu, are toate acreditarile necesare si se ocupa de un domeniu relevant pentru problema despre care ai ales sa imi scrii. Mai mult decat atat, am facut aceasta recomandare pentru ca el activeaza in cadrul singurului ONG de la noi care se ocupa de problema respectiva. Te asigur insa ca, avand in vedere cele semnalate de tine, voi verifica temeinic si voi avea rezerve in a-l mai recomanda ulterior.

De asemenea, imi pare sincer rau pentru dezamagirea pe care inteleg ca ti-am provocat-o. Desi ai cerut sa nu iti raspund, tin totusi sa o fac, desi ti-ai permis libertatea de a-mi atasa niste epitete pe care refuz sa le cataloghez sau sa le comentez in vreun fel. Inteleg situatia prin care treci si imi dau seama ca in astfel de momente orice picatura te poate determina sa reactionezi in felul acesta.

Te asigur ca citesc TOATE comentariile. Nu doar cele pe care le vezi tu aici, pe site, ci si multe altele la care nu ai acces. Primesc zilnic zeci de mailuri pe care trebuie sa le parcurg, indiferent daca am timp, chef sau vreo conexiune la internet accesibila. In cazul unor comentarii precum cele care te-au infuriat, le-am moderat pe telefonul mobil, cu o conexiune infiorator de lenta, pentru ca doar pe aceea mi-o pot permite, si pe un ecran foarte mic, pentru ca pe acela mi-l pot permite. Pentru ca, apropo, ceea ce fac fac voluntar, in timpul meu liber si cu resursele pe care le am. A trebuit sa astept minute in sir sa imi incarce paginile respective, dar le-am citit, am moderat ce mi s-a parut important, am semnalat membrilor grupului de suport ce mi s-a parut important de semnalar, indiferent de cat timp mi-a luat,
Acolo unde mi se pare important, intervin. Si aici, cu adevarat importante sunt lucruri precum denumiri de medicamente, descrieri ale unor modalitati concrete de sinucidere, comentarii licentioase, numere de telefon, adrese de mail, de messenger s.a.m.d. Ca sunt si aberatii… da, trec cu vederea si permit si aberatii, pentru simplul motiv ca, daca unul sau altul scrie, se descarca emotional. Asa cum, probabil, te-ai descarcat si tu scriindu-mi ca, in ochii tai, m-am coborat pana la stadiul de nevertebrata. Nu am considerat ca simpla mentionare a numelui vreunui politician poate fi considerata atat de ofensatoare in ochii cuiva ori sa o consideri o legatura dintre respectivul si suicid.

A modera, atentie, nu inseamna sa tai toate aberatiile cu care nu esti de acord… ci doar acele lucruri care depasesc un cadru normal al unei discutii civilizate. Admit insa ca exista posibilitatea ca, in ochii mei, acest cadru normal sa fie relativ mai lax decat in ochii altora. In acelasi timp insa, trebuie sa iei in considerare faptul ca majoritatea celor care scriu aici nu se afla in conditii normale, ci sunt oameni normali aflati in ipostaze anormale… Pe mine, asta ma determina sa trec cu vederea MULTE aberatii.

Ma opresc aici. Am tinut totusi sa scriu aceste lucruri, si sa intelegi ca nu iti port pica, desi as minti daca as spune ca nu m-a deranjat tonul si, mai ales, acuzele tale. Asa cum am scris deja, le pun pe seama momentelor cumplite prin care treci, pentru care ai tot respectul meu. Nu stiu daca ajuta la ceva, insa te rog sa primesti scuzele mele pentru nervii pe care ti i-am pricinuit. In acelasi timp insa, te asigur ca eu voi continua sa fac ceea ce fac, cu energia, entuziasmul, pasiunea si cu experienta pe care le am. Si, evident, cu limitele pe care le am.

Cu prietenie,
Adrian

29 08 2013
Praetor

In timp ce voi doriti sa va sinucideti, eu voi trai pentru a ma intelege mai bine si a evolua constant, pentru a-mi controla mai bine emotiile si subconstientul, pentru a-i intelege, ajuta, sustine, inspira si motiva pe ceilalti, pentru a-mi imbunatati viata, pentru a ma bucura de momentele de liniste, pentru a-mi acorda timp pentru relaxare, pentru a ma bucura atat de momentele importante din viata mea, cat si de lucrurile marunte, pentru a-i bucura pe ceilalti cu glumele mele, pentru a cunoaste cat mai multe femei si a-mi satisface fanteziile, pantru a face sporturi extreme, pentru a-mi trai viata din plin, pentru a realiza majoritatea lucrurilor la care am visat, pentru a vedea lucrurile dintr-o noua perspectiva, pentru a calatori si vedea diferente socio-culturale, locuri si peisaje de neuitat, diversitatea de mancaruri, bauturi, sporturi, stiluri de viata, hobbi-uri si a cunoaste oameni valorosi pe care nu-i voi uita niciodata, pentru a-mi mentine treaz entuziasmul si a-mi hrani curiozitatea, pentru a colecta amintiri de neuitat, pentru a trai cu adevarat intreaga mea viata si a ma uita mandru in urma la tot ceea ce am realizat.

30 08 2013
Altesse

Nimeni nu ajunge sa gandeasca sinuciderea doar de dragul ei! Nimeni nu ajunge sa gandeasca sinuciderea daca nu trece prin momente groaznice, la limita dintre viata si moarte. Nimeni nu ar ajunge sa gandeasca sinuciderea daca ar avea oameni care sa il sprijine in jur, fiindca o simpla vorba face diferenta dintre viata si moarte! Astfel ca, Praetor, sunt convinsa ca ai adaugat pe lista de mai sus (dat fiind faptul ca viata ta este frumoasa datorita puterii proprii de a te influenta si de a te conduce pe drumul cel bun), acea vorba buna.. Aceea care poate face, fara sa stii, diferenta dintre viata si moarte pentru oamenii din jurul tau, cunoscuti sau nu. Toate cele bune si cat mai multe realizari!

30 08 2013
Claudiu

Bravo,si atunci de ce ai intrat pe site-ul acesta daca faci toate astea?Hehe…oricum ma bucur pentru curajul pe care ti-l faci,si m-as bucura si mai tare daca faci intradevar,nu toate,ci unele din toate cele de mai sus,pe care le-ai spus.

1 09 2013
Praetor

@Altesse Ma bucur ca ai prins subtilitatea mesajului meu. Normal ca nimeni nu se gandeste la asta fara motiv, insa e o scuza penibila pt. ca exista suficiente persoane care au mult mai multe motive sa o faca, dar stiu ca nu rezolva nimic prin asta. Am ajuns pe site din greseala, printre altele, imi place psihologia si uneori mai caut anumite subiecte care ma intereseaza si dupa ce am citit cateva postari, am copiat un text pe care l-am scris pt. mine (e ca un fel de plan si simultan o filosofie de viata), am modificat primul rand si l-am postat aici. Si eu am avut multe probleme pt. mult timp si la fel ca multi altii, inca mai am, insa cele actuale sunt prea neinsemanate fata de cele din trecut, insa n-o sa ma dau niciodata batut, o sa lupt pana la capat. Multe persoane imi provoaca greata prin dorinta aceasta nebuna de a dramatiza excesiv, sincer atunci cand aud cum se plang unii si compar asta povestea mea cu a lor, problemele lor cu cele pe care le-am avut, e ca si cand as fi nevazator si cineva se plange ca trebuie sa-si ia ochelari pt. ca nu mai vede bine. Sincer nu stiu ce e in capul unora, se asteapta ca viata sa fie roz, ei bine nu e si ma mira ca n-au aflat pana acum. Viata e o lupta continua cu tine si cu ceilalti, pt. supravietuire, statul social, etc. Poate ca te lupti 95% si te bucuri doar 5%, so what, sunt oameni care nu se bucura nici macar atat, insa stii unde e problema? Multi nu s-au intarit psihic, apar probleme si ei nu pot sa le faca fata, se cramponeaza ca nu au ce sa mai faca, SE AXEAZA PE PROBLEMA SI NU MAI VAD NIMIC ALTCEVA, IN LOC SA ACCEPTE CA O AU SI SA CAUTE IMEDIAT SOLUTII! Nici macar nu-ti vine sa crezi, poate stra stra…..bunicul tau a tinut o sabie in mana acum 500 de ani, s-a luptat si s-a intors acasa si si-a ajutat familia pana cand a murit, a fost un luptator si tu vrei sa renunti pt. ca susti ca ai cele mai mari probleme din Univers. Alegi sa renunti, in loc sa lupti – calea cea mai usoara, cea mai la indemana, patetic! Stii vreo persoana care, teoretic vorbind, n-ar putea-o face? Si atunci de ce crezi ca altii nu o fac? PT. CA APRECIAZA CEEA CE AU SI LUPTA PT. A AVEA CEEA CE ISI DORESC. Vad atatia care pun o presiune imensa pe ei, vor sa realizeze ceva imposibil pt. situatia in care se afla (financiar, fizic, psihic, etc), sunt oameni care vor totul sau nimic, 100% (viata perfecta la care viseaza, ceva ireal, irealizabil si totodata presant, care te opreste din evolutie), sau 0% (suicid, cel mai la indemana) si poate o sa te uimeasca, dar toti ne aflam undeva intre 0 si 100 ca si satisfactie personala. Trebuie sa intelegi ca tot timpul trebuie sa mergi mai departe, chiar daca: ti-a murit cineva drag (gandeste-te cati avem aceeasi problema, s-a dus, asta e, trebuie sa accepti asta, uita-te in oglinda, da-ti doua palme si mergi mai departe), ai fost tradat de sotie/sot/prieteni (aceeasi poveste, numai ca in cazul acesta, poti sa gasesti altii), ti-a ars casa si nu mai ai nimic (nu dispera, lucrurile materiale se pot cumpara in timp), crezi ca nimeni nu te vrea (asta e cea mai mare tampenie, o sa gasesti multe persoane care sa te accepte, insa esti prea preocupat de probleme – rezolva-le si lasa gandurile negative sa treaca pe langa tine, pt. ca fiind asa de distant, ingandurat, ”in lumea ta”, ceilalti cred fie ca nu-ti place compania lor, fie ca nu merita sa-si piarda timpul cu tine), ceilalti nu vor sa fie in comania ta (poate ca esti prea arogant, stresant sau stresat si enervezi prin frustrarile tale; jignesti pe toata lumea sau nu stii sa te comporti civilizat; esti prea formalist, prea birocrat si plictisesti; vrei sa pari diferit si ai numai haine, lucruri si hobby-uri iesite din comun si uneori exagerezi, crezi ca nimeni nu te intelege, insa intreaba-te daca ar trebui s-o faca sau trebuie sa deschizi ochii si sa te privesti realist, nu asa cum vrei sa te vezi; plictisesti pt. ca nu ai subiecte comune, incearca sa te informezi, pe langa ceea ce te intereseaza pe tine, de ceea ce se intampla in jurul tau si ce le place celorlalti sau o sa sfarsesti singur), incerci sa multumesti pe toata lumea (atat timp cat fiecare dintre noi suntem fizic, psihic, comportamental, ereditar, originar, etc. diferiti si avem nevoi diferite, e imposibil sa realizezi asta); nu te ingrijesti pt. ca nu-ti mai pasa (umbli in haine neingrijite, asa ca sa nu mergi cu doua frunze, nu te-ai mai tuns/barbierit de mult timp, duhnesti a transpiratie – dusul zilnic si spalatul pe dinti sunt sfinte si tricourile, camasile si lenjeria se poata doar o singura data), viata ta e prea ”saraca” si nici nu vrei sa o ”imbogatesti”, nu se intampla nimic nou, solutia e sa comunici si sa citesti mai mult pt. ca trebuie sa repari ”un soft virusat la maxim” cu ganduri negative si sa reusesti sa salvezi ”fisierele” cu ganduri pozitive si sa adaugi altele constant), iesi mai mult cu prietenii, fa-ti un plan, imparte-l pe pasi mici si lucreaza zilnic la asta. Cauta pe net ”fenomenul Pitesti”. Bafta 🙂

2 09 2013
Praetor

Pentru admin:
Salut, vreau sa-mi creezi si mie „casuta” promisa. Referitor la nume, cred ca s-ar potrivi de minune ceva de genul „Lupta cu tine” – e doar o sugestie :). As vrea sa copiezi in „casuta” ultimul meu comentariu postat aici, insa fara primele doua fraze, deoarece in primele doua i-am raspuns lui Altesse si abia dupa am inceput sa scriu ce voiam initial. Ca idee, consider ca acesti oameni trebuie ajutati si intelesi (ma bucur ca exista oameni ca voi, carora sa le pasa si fac tot ce pot in directia aceasta), insa pe langa asta, cred ca trebuie sa reuseasca, intr-un fel sau altul, sa se automotiveze pt. ca motivatia insuflata de cineva dureaza o anumita perioada, dupa care „flacara” se diminueaza si tinde sa se stinga daca nu o intretii si tocmai de aceea, cred ca mesajul meu le poate da un impuls, ii poate ajuta sa vada ca totul e mai simplu decat pare si totodata complex uneori. Mesajul meu nu se vrea a fi un material exhaustiv, nici pe departe, stiu ca mai are lacune, insa cred ca unora le va fi de folos. Multumesc anticipat.

Lasă un răspuns

