[D]Aniella

21 08 2013

Hellooo ! Buna suicid.wordpress.com .. Nu mai suport viata dragi mei .. Parintii ma bat..ma injura ma face scarba oridinara.. Am avut un prieten am stat 9 luni cu el…. inca nu lam uitat de un an, ne-am impacat acum 2 sap..a aflat niste fete ma lasat pentru una din ele… si cu ele eram prietne bune , acum ma face toti baieti DN1 , curva , traseista aparat dentar (pentru ka port ) :(  … Nimanui nu`i pasa de mine, deaia am ales moartea .. mai amm multe in povestea mea..tata ma parasit..mami are pe altu tot cu el e..si bunici ma bat , ma injura detoate.. Mai am multe in povestea mea.. Dati`mi chestia cu GAZUL . va rog..

Acțiuni

Information

4 responses

21 08 2013
Adrian

––––––––––––––––––––––––-
Claudiu a scris:
––––––––––––––––––––––––-

Buna Aniella,treaba sta in felul urmator: “nimeni nu o sa-ti dea chestia cu gazul;in primul rand,trebuie sa treci peste aceasta etapa,detasandu-te de acesti,numiti prieteni,nu pentru totdeauna,ci pentru o perioada mai lunga de timp.Nu lasa sa ti se ia respiratia de la gura,uneori prietenii de acest gen iti proava ei scarba tie,pana la urma,nu tu lor.Paritii te bat,exista lege scumpa mea,exista protectia copilului in cazul in care esti minora,iar daca se abuzeaza in vre-un fel de tine,depune plangere,ia atitudine in primul rand fata de tine,punei la respect si nu te lasa sa te ucida,nu lasa sa te ucida nimeni,exista o societate,care e foarte buna si foarte complexa pentru astfel de oameni,legile sunt puse pentru acesti excroci primitivi,care vor sa-si faca dreptate cu violenta,perversiune,inselaciune…etc.Nu te da batuta,trebuie sa-ti impui parerea fata de cei din jur.Iti doresc numai bine.

22 08 2013
Altesse

Nu merita sa-ti iei viata pentru si din cauza nimanui, fie el parinte, bunic, prieten. Adevarat, in acele momente despre care vorbesti, nu vezi alta solutie. Cauta in tine puterea de a merge mai departe. Exista si alti oameni, iar lumea e creata si din alti potentiali prieteni… Iar acestia asteapta sa ii intalnesti. De ce sa pierzi ocazia? Incearca sa controlezi durerea si deprimarea, sa te vezi dincolo de ceea ce gandeste cineva despre tine, sa te privesti prin ochii tai. Esti un om sensibil si bun, sunt convinsa. Insa invata sa nu te mai lasi atat de afectata de ceea ce spun altii despre tine. Cat despre violenta, Claudiu are dreptate. Depaseste frica si anunta pe cei in drept.

24 08 2013
Bogdan

Helllooo! Sa vezi cand o sa ai dinti frumosi ce bine o sa fie. Daca nimanui nu-i pasa de tine, cine a platit pt aparatul dentar?! Calmeaza-te si traieste-ti pubertatea, accept-o cum au facut-o toate generatiile inaintea ta. Lasa smiorcaielile si pregateste-te sa devi om matur.

Isi bat oamenii capul aici cu fel de fel de sfaturi, dar probabil la o atitudine la nivel de adolescent, oscilanta de felul ei, sunt doar rabufnirile. Daniela cred ca deja a si uitat de starea pt care ii dam sfaturi. E doar o faza a frumoasei vieti si ne bucuram ca e doar o faza 🙂 Putem lasa gazul deoparte pt moment pt ca in procent de 99% dnsoara a si uitat ca a postat ceva aici.

5 01 2015
D_Aniella

Bună sunt eu D_Aniella… Doamne de cât timp nu am mai intrat…
Aveti dreptate despre faza cu Aparatul Dentar… Arat super fara el..va multumesc pentru sfaturii !!!:-*

Lasă un răspuns

