UnAltul

29 07 2013

Salutări. Ştiu că e doar un alt clişeu, dar am ajuns la capătul puterilor. În ultimul an am ajuns să mă gândesc la suicid şi de 10 – 14 ori pe zi. Da, am început să număr, ca un ultim efort, pentru a da o şansă auto-sarcasmului. Însă făra rezultate. Problemele emoţionale sunt deja mult prea complexe şi mult prea adânci. Nu mai am nici dorinţa şi nici puterea pentru a-mi motiva gestul sau precursorii săi. Vreau doar ca mama să nu ia atât de tare şocul sinuciderii şi să nu înceapă să se culpabilizeze şi să-i afecteze pe cei din jur cât mai puţin posibil. Aici nu ştiu ce să fac şi nici nu mai am puterea de a găsi o soluţie. Un eventual diagnostic psihiatric ar fi destul de obiectiv, oricum cred că aş întruni condiţiile pentru câteva boli.

Acțiuni

Information

9 responses

29 07 2013
zuzulet

Ai si o motivatie care sa-ti sustina aceasta tendinta? Ai patit ceva?

29 07 2013
essete

Buna seara UnAltul,

Uneori suferinta transcede diagnosticul psihiatric. Alteori durerea tacuta si implantata in viscerele si sufletul persoanei face ca persoana sa se confunde, sa creada ca e una si aceeasi cu suferinta, cu neputinta, cu durerea, cu sfasierea si rusinea adesea neconstientizata. Nu pe noi vrem sa ne ucidem, vrem sa ucidem netolerabilul, durerosul si insuportabilul din noi.
Vrem sa ucidem partea indezirabila din noi. Dar pretul este intolerant de mare. Tu nu spui multe in mesajul tau, dar spui suficient incat sa fie vizibila cronicitatea durerii tale. Si faptul sa tu azi ai scris aici ma face sa cred ca este cel putin din cand in cand vizibila pentru tine si o alta parte a ta, care vrea sa traiasca. Poate ca aceea parte a ta are nevoie de oxigen.
Mi-ar placea sa mai revii.

31 07 2013
IM

„Vreau doar ca mama să nu ia atât de tare şocul sinuciderii şi să nu înceapă să se culpabilizeze şi să-i afecteze pe cei din jur cât mai puţin posibil.”

crede-ma asta o sa se intample! Nu exista sa nu te culpabilizezi ca parinte …iar de suferinta, nici atat. Suferinta este atat de mare incat nu poti trece peste ea. Vrei doar sa mori si tu. Daca asta-ti doresti pentru mama ta, asta obtii cu sigyranta. Merita asta?

1 08 2013
archanghel

Am sa te invat cum sa depasesti.Daca tu te gindesti de 10/14 ori pe zi la suicid,eu ma gindeam de 20/30 de ori pe zi la acelasi lucru. In 7 ani,am avut minim 300 depresii si nu mai mult de 500.Si inca traiesc.Dar,trebuie sa sti ce sa faci si cum sa faci.In cazul meu,.alegerea a fost voluntara (am ales sa lupt voluntar pina la consumarea atasamentului existent,fara a face altul ) Cine se manifeste,si produce depresia,se numeste ego.Este situat in interiorul tau si cauzeaza suferinta/depresia.Daca nu ai posibilitatea sa-i dai eului tau o prietena/femeie/sotie,atunci tot ce trebuie sa faci,este sa FI ATENT IN JURUL TAU,IGNORIND CE SE INTIMPLA IN CORP.Dupa ce starea proasta va lua sfirsit,vei avea surpriza sa constati,ca nu poti preciza/explica starea (asa cum ai facut pina acum ) deoarece,acea stare,NU A FOST INREGISTRATA MENTAL.Ca urmare,amintirea ultimei,nu exista,iar cea de dinainte,deja se estompeaza.Va aparea o ALTFEL de amintire,iar in paralel,trebuie sa ti post,adica,cel putin jumatate din hrana,o maninci din placere.Taie pe jumatate,cel putin (nu vei slabi,fi linistit ).Serveste doar alimente usoare (lapte,oua,unt,smintina,supe,ciorbe,ignora carnea.Am sa mai revin daca raspunzi

31 10 2013
UnAltul

Salut. Subconștientul meu cred că m-a îndrumat iar spre blog. Nu mă așteptam să primesc răspunsuri cu atât mai puțin să am o categorie. Am scris comentariul inițial pentru a refula lucruri care nu le puteam discuta cu absolut nimeni. Confesez că am avut trei tentative din luna august până acum, dar am fost atât de laș, sau poate instinctul de supraviețuire a fost mai puternic decât dorința, sau poate că insuccesul primei tentative m-a făcut să nu reușesc să duc la un final celelalte două. După prima încercare am fost dus cu ambulanța la terapie intensivă și internat două săptămâni într-o clinică de psihiatrie. Printre multe altele, medicul mi-a spus că nu întrunesc un tablou definitoriu pentru o boală psihică, ci am foarte multe episoade depresive majore. Mi-au fost prescrise un anti-depresiv și un relaxant muscular, care mă țin, toată ziua, într-o stare vegetativă. De asemenea am fost îndrumat către psiholog. Vă mulțumesc pentru comentarii și sprijin. Voi încerca să-mi adun forțele să vă mulțumesc.

1 11 2013
Stef

UnAltul,

Gandeste-te un pic la ceea ce iti spun acum: nu exista PREA complex si nici PREA adanc. Complexitatea si profunzimea problemelor de ordin emotional este relativa. Cand vei avea o stare de fond foarte prosta acestea ti se vor parea groaznice, de netrecut si nerezolvat, lipsite de solutii, etc. Cand vei avea o stare de fond ceva mai buna vei fi dispus sa incerci sa le rezolvi,etc…..Evident ca tu insuti nu le poti evalua corect deoarece doza de subiectivism va fi mare.
Eu iti propun sa deschidem un dialog in care cand vrei tu sau daca vrei…sa imi povestesti ce se perece cu tine. Eu in schimb iti voi oferi parte din timpul meu si te asigur ca voi incerca sa fiu pe cat de obiectiv posibil si te voi sustine.
Esti de acord?
Spui ca ai avut deja trei tentative si ti s-a recomandat sa mergi la terapie. Au trecut trei luni din august si pana acum. De ce nu ai apelat la un psihoog?
Poate ca nu ti-ai permis…..Oricum ar fi, cel putin aici pe site, te poti baza pe mine.
Numai bine!

22 08 2015
IN MEMORIAM

Sper ca esti mai bineeeeeeeeeee !!!!

28 08 2015
IN MEMORIAM

Scrie-ne doua trei cuvinte……………..sa ne linistim…………..
AI APELAT LA PSIHOLOG………..??!!

13 12 2015
IN MEMORIAM

ESTI MAI BINE…??! Sper………Daca crezi ca iti putem fi de ajutor..nu ezita sa ne spui…….iar daca ne impartasesti cate ceva …DOAR DACA,CAT SI CUM DORESTI….S-AR PUTEA SA avem idei bune…utile ..sa vin/venim in intampinarea UNORA DIN problemele pe care le ai………CE VARSTA AI? Studiezi SAU LUCREZI ?

Lasă un răspuns

