Stefan

23 06 2013

buna tuturor. de 2-3 zile sunt in depresie suferinta ma fund mai tare….am fost inselat, am renuntat la tot pt ea doar ea o mai aveam si acuma nu o mai am …vreau sa mor ma macina inima +am avut un copil cu ea si am fost primul din viata ei … numai rezist simt ca sunt terminat ….. vreau sa mor…am lama in dulap… vreau o moarte cat mai repde si usoara numai rezist…..am si sfoara…padure aprp…sunt terminat din orice ce punct de vedere… si nu o pot lua de la 0 nmai pot nu am cum …nam pe nmn …va multumesc…pt tot…va apreciez gestul …

Acțiuni

Information

2 responses

26 06 2013
Claudiu

Draga Stefan,incerc sa fac un mic ocol si sa-ti scriu.Cred ca-ti este greu si treci printr-o perioda grea,asimilezi gandurile negre,triste,nostalgice si te regasesti intr-o atmosfera solitara,o frica care te impinge de la spate.In lumea asta cruda,pentru a putea sa te afirmi in societatea in care traiesti este necesar sa fii curajos,sa nu pleci capul inaintea nimanui si nici sa te lasi umilit de altii.Cheia succesului inseamna siguranta de sine si nu lasitate.Cei mai multi dintre noi picam din cauza nesigurantei atat de sine cat si sociala.Ati avut un copil,sau aveti un copil? pentru ca „am avut” inseamna multe.
Intuiesc ca nu o sa mai treci pe-aici,dar daca se va intampla,poti citi.Eu sper ca iti revi usor;se vor aseza incet lucrurile si te vei trezi mai delasator.
Pentru a reusi in viata,este necesar sa ne sustinem punctele de vedere atunci cand avem certitudinea ca ceea ce interprindem este corect,fara sa ne lasam marcati de altii care uzeaza de ceea ce numim intimidare, cred ca tuturor li s-a intamplat macar o data in viata sa fie intimidati de descurajari,de umilite,de erori (esecuri),de rautate,chiar si de bunatate,de lucruri care toti le reprezinta,indiferent de ceea ce sunt in societate si in viata lor sufleteasca.Cei ce se lasa coplesiti de cei pe care ii cred mai puternici nu-si vor putea valorifica niciodata aptitudinile.Frica trebuie sa existe in nucleul nostru uman,caci este stimulativa,ne impinge inainte,facem,manati de ea,lucruri nebanuite,pentru a putea fi oameni care cred in succes,triumfatori asupra greutatilor pe care ni le impune viata si in felul acesta evitam pe cat posibil sa devenim simpli spectatori ai propriei noastre vieti.
Nu trebuie sa permitem nimanui sa ne mutileze sau sa ne desconsidere,intr-un fel sau altul,sufletul,furand astfel,frumosul din launtrul nostru.Din nefericire,in jurul nostru exista destui indivizi care nu pun pret pe frumusetea sufletului,care iau bunatatea,sinceritatea si toleranta,drept naivitate,careia ei ii spun prostie,pe care ii deranjeaza puritatea si curatenia sufleteasca a semenilor lor si atunci incearca sa-i sicaneze,sa-i amarasca,sa-i descurajeze.Trebuie sa invatam sa nu ne indepartam de frumos,indiferent de cei printre care traim,sa-l perpetuam in sufletul nostru,sa ne cultivam dragostea pentru valoare,sa luptam,pentru impunerea si recunoasterea lui,sa nu dam dreptul altora de a ne corupe intru promiscuitate,impostura sau compromis.Frumosul din sufletul nostru trebuie aparat si conservat,fiindca doar asa ne putem justifica valoarea de „trestii ganditoare”,capabile sa se cunoasca si sa se autodepaseasca,sa se oglindeasca si sa-si insuseasca prezenta frumusetii sufletului,fara pete si nepieritoare,cea a fiintei a lumii si a tot ce poate dura omului.Doar vazand lucrurile frumoase putem sa ne pastram si noi frumosi in suflet.Rautatile,care totusi le reprezinta fiecare om,mai bine le ocolim,si ne gandim ca nu avem timp de pierdut pentru a ne cauza starea sufleteasca,starea nostalgiei si a fiintei solitare,mai bine ne gandim la constiinta,fiecare om care moare va fii constient si simtator cu tot ceea ce a intalnit in viata lui.Nu merita sa ne dorim moarte,sa ne gandim,ca asta este o cale care ne duce spre lumea visului pe care am vrea sa-l traim.Nu cred ca ne va duce exact acolo,ca sa ajungi la un vis,iti trebuie sacrificiu,lupta,efort,onestitate,curaj,recreere,rabdare,hrana cea din natura de care poti sa te bucuri,luand-o dintr-un pom sau dintr-o planta,realizand ca asta este viata.Iti doresc mult succes,multa forta pentru a parcurge drumul tau de acum incolo,si tot ce e bun sa intalnesti pe parcursul vietii.Mult noroc.

29 06 2013
dan

”Luptă! Luptă! Luptă!
Asta-mi spun de fiecare dată când cad. Şi lupt. Şi mă ridic. Până la urmă mă ridic deşi la un moment dat îmi pare că e bine acolo jos, e linişte, nu mai aud zgomotul lumii. Văd gesturi disperate şi frunţi încruntate care îmi vorbesc, dar nu mai aud nimic. E linişte.
Parcă aş vrea să mă mai odihnesc niţel. Am obosit. Să tot cad, să mă ridic, apoi să îngenunchez iarăşi şi iar să fac eforturi pentru a mă învinge. Pentru că luptele pe care le port cu mine însumi sunt cumplite. Mă seacă de energie, de viaţă, de mine. Iar oamenii nu-mi întind nici o mână, dimpotrivă. Ei îmi zdrobesc sufletul deja căzut la pământ. Pentru că eu cred în ei, în oameni. Naivitatea e o boală greu de dus, oameni buni. Nu te vindeci niciodată de ea pentru că tu crezi. Îi crezi. Şi crezi în ei până la ultima bătaie a inimii. Iar ei te dezamăgesc. Îţi spun “Nu” când vrei să auzi “Da” şi invers. Pleacă atunci când tu îţi doreşti ca un nebun ca ei să rămână. Îţi ucid vise, retezându-le aripile şi-aşa fragile. Te fac să te simţi vinovat pentru greşeli pe care nu le-ai făcut şi în loc să îţi şteargă urma unei lacrimi de pe obraz ei dau naştere la o alta pe celălalt.

Sunt lupte greu de dus acelea în care cel ce trebuie recuperat este chiar sufletul tău. Dar suntem obligaţi să le ducem. În viaţa asta uneori atât de crudă suntem obligaţi să fim puternici şi să ne învingem propriile greşeli, propriile pierderi, să ne învingem regretele şi orgoliul.
Suntem obligaţi să păşim cu demnitate chiar şi cu genunchii juliţi, plini de praf şi de sânge.
Suntem noi împotriva. Noi împotriva vieţii, noi împotriva celorlalţi, noi împotriva noi înşine.

Şi uneori vom câştiga, alteori vom pierde. Dar ne suntem datori să luptăm şi să mergem mai departe!
Întotdeauna.”

Lasă un răspuns

