shadowalker

27 04 2013

buna tuturor!

de ce sunt aici ? sunt aici pentruca ma gandesc de ceva vreme la sinucidere.
oamenii cand au parte de vreo de nenorocire, sau de vreo depresie majora sunt bantuiti de astfel de ganduri. eu nu cred ca fac parte din cele 2 categori.
totusi ce ma determina imi pun capat zilelor ? intreaga mea viata sau aproape toata viata am fost urat, am incercat sa ma fac placut lumi. lumea in general nu ma place. dar asta e…nu sunt singurul cu aceasta problema. sunt milioane ca mine. vad, simt si realizez ca viata nu are nici valoare. indiferenta oamenilor, singuratatea existentiala ma toaca incet sa sigur in fiecare zi. nu stiu daca ati avut acel sentiment ciudat ca nu va gasiti locul in aceasta lume. nu vreau sa ma sinucid da tare ma tem ca asta singura mea solutie. ma mint in fiecare zi crezand ca viata un sens…ca tot ce se intampla nu conteaza. nu stiu cat voi mai putea trai asa.
poate este cineva care trecut prin fazele astea. poate un sfat, un gand , parere.

Acțiuni

Information

11 responses

28 04 2013
Stef

Shadowalker,
Nu incerca sa iti consumi energia incercand sa fii pe placul celorlalti. Te-ai gandit ca un prim pas ar fi sa incerci sa te cunosti si sa incerci sa te smti bine cu tine ? Oamenii simt cand celalalt nu este ok cu sine…..si atata timp cat tu nu vei fi impacat cu tine, vor simti ca nu ai ce sa le oferi. De aceea iti propun sa ne orientam un pic spre cine esti, ceiti doresti si unde ai vrea sa jungi. Haide sa ii uitam pentru o clipa pe ceilalti, nu ei te definesc ca om. Numai tu te poti cunoaste cu adevarat.
Crezi ca ai fi dispus sa ne scrii mai multe despre tine ?
Toate cele bune !

28 04 2013
addsalu

––––––––––––––-
Claudiu a scris:
––––––––––––––-
Mai baiete (presupun ca esti baiat, nusah dc:) ) du-te urgent la biserica si spune-i preotului ceea ce-ti trece prin gand sa faci! TE ROG du-te urgent! Lupta cu gandurile astea negre care te invaluie si iti ingreuneaza mintea si-ti chinuie sufletul. Incepe sa zici rugaciunea inimii “Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine pacatosul”. Zi-o neincetat! Nu te astepta sa-ti treaca intr-o zi – doua, dar ai NADEJDE (exact ceea ce n-ai acuma). Spune-i unui prieten apropiat sau parintilor tai si du-te la un medic psihiatru. O sa-ti dea un tratament care cu timpul te va ajuta!
Am fost in situatia ta, si spre rusinea mea am avut mai multe tentative, ultima oara mi-am taiat venele. Dar Dumnezeu m-a salvat de fiecare data!
Stiu cam ce e in mintea ta: toate-s degeaba, senzatia de instrainare si singuratate absoluta, moartea e singura scapare din acest chin si asa mai departe. Toate-s minciuni si amagiri de la cel rau care stie ca esti aproape sa cedezi. Nu fa asta!!! Te gandesti si iti imaginezi cum si ce va fi dupa ce nu mai esti tu, ce-or sa zica oamenii!!! Tocmai in asta consta esenta minciuniii si a amagirii! Gandeste-te logic, ca TU nu mai ai cum sa afli toate astea dupa ce nu mai esti!!
Hai capul sus si du-te te rog la biserica si marturiseste-ti gandurile preotului! CAPUL SUS! Dumnezeu sa te binecuvanteze!

29 04 2013
addsalu

–––––––––––––––––-
Shadowalker a raspuns:
–––––––––––––––––-

@Claudiu:
…”Lupta cu gandurile astea negre care te invaluie si iti ingreuneaza mintea si-ti chinuie sufletul. Incepe sa zici rugaciunea inimii “Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine pacatosul”. Zi-o neincetat!”
Esti NEBUN ???
1. un om care se gandeste sa se sinucida nu se gandeste la religie sau Dumnezeu
2. Chiar daca as facea putin ii pasa preotului sau lui Dumnezeu.
3. Asta e solutia ta finala in fata cosmarului ? Religia? Ritualul ?

––––––––––––––––––-
@Stef:
…”Crezi ca ai fi dispus sa ne scrii mai multe despre tine ?”
Eram mic… speram sa ma fac mare… Eram naiv… eram credul… Visam, visam departe…
Dar am crescut si odata cu mine a crescut o tristete fara granite.
Memoriile imi sunt pline de deceptii si durere… si stau si ma intreb… unde sunt acele vise frumoase de odinioara? Unde sunt clipele de care ceilalti vorbesc… Abuzurile din copilarie parca nu mai sunt asa dureroase cu deceptiile din adolescenta…

Singura problema care nu-mi da pace este aceasta tristete… cu darurile ei cumplite… cu melancolia ei sinucigasa… cu atacurile de panica interminabile… cu o frica de lume extrema si nefondata in ochii lumii… Sunt o gluma proasta a vietii… un motiv de ai face pe altii sa rada… sa judece un model negativ… Doar un nebun… parasit de noroc…
Lumea ?o scena sadica… in care eticheta aplicata din copilarie nu-si schimba semnificatia.

cred am spus mai mult decat trebuia.

29 04 2013
Stef

Mda, nu spui ceva nou. Tine numai de tine sa accepti tot trecutul si sa vrei sa devi cineva. Inca te consideri o gluma proasta. Asa cum te simti vei fi si in ochii celorlalti. Nimeni nu iti poate schimba trecutul si nimeni nu se poate intoarce acolo sa iti rezolve problemele. Vei trai cu ele, doar intelesul lor il poti schimba, doar invataturile, doar rostul si doar modul in care le privesti. Atat !
Tine de tine dorinta de a construi valoarea pe acest fundament. Nu esti singurul, avem atat de multe exemple reale alese intre oameni cu un trecut apasator, oameni care astazi sunt exemplari. Nu conteaza pt cine reprezinta un exemplu, poate doar pt ei si este suficient.
Tu vei. Transmite in afara exact ceea ce simti, oamenii tevor mirosi precum cainii, ei te simt si te trateaza ca atare. Nu uita ca reactiile lor vis-a-vis de tine sunt date de comportamnetul tau.
Daca ai avut o copilarie grea cu atat mai mult ar fi bine sa iti doresti sa ai pe viitor o viata buna. Cum poti obtine acest lucru ? Cunoaste-te pe tine si accepta-ti defectele. Incearca sa corectezi ceea ce este de corectat in comportamentul si atitudinea ta, in ceea ce reprezinti tu din punct de vedere social ( statusyl, cine esti, cu ce te ocupi, cum functionezi) si trecand prin toate aceste etape iti vei rezolva si problemele de ordin intern ( sentimente si ratiune).
Daca zece iti spun ca esti beat, te duci si te culci DAR a doua zi incepi prin a nu mai bea.
Uite-te spre tine ? Cine esti ? Nimeni nu este vinovat ca ai ajuns aici indiferent de ceea ce ti s-a intamplat in viata. Totul are sens, totul are scop si logica. Evident, uneori nu putem intelege logica lucrurilor daca nu avem mintea limpede.
Invata, citeste, cultiva valorile din tine. Daca munca iti ocupa atat de mult timp din timpul destinat invataturii ( invatatura este un proces continuu in viata, ea nu are limite) atunci invata sa fii cel mai bun in munca pe care o faci, sa urci in ierarhie. Doar in acest mod visele pot fi indeplinite. Un om informat este un om puternic. Nu iti va face nimeni viata mai usoara si nici mai frumoasa !
Tu alegi drumul pe care doresti sa mergi ! Si daca momentan esti acoperit de probleme, fuga nu este o solutie. Moartea nu iti va rezolva problemele. Eu nu iti pot garanta asta insa nici tu nu imi poti demonstra ca nu am dreptate.
Problemele palpabile, din viata de zi cu zi, intamplarile, job-ul, studiile, prietenii, vorbele…..amestecate cu amalgamul pe care tu il ai in cap acum este cea mai proasta combinatie posibil. Nu ai fi mandru daca ai rezolva macar jumatate din aceste probleme, pe rand, incet, chiar daca necesita timp ? Nu ai fi mai castigat ? Nu ar fi cate un pas mic facut spre ceea ce ai visat ?
Visam sa castigam la loto si desi nu castigam, mergem inainte muncind si asigurandu-ne traiul zilnic. Ti se pare ceva anormal in asta ? Nu ne ofera nimeni joburi bine platite pentru ceea ce AM PUTEA sa facem ci ne ofera joburi pentru ceea ce facem in prezent si atat. Nu va cadea din cer si nici nu ar avea de ce sa cada din cer noroc, sanse si bunastare. ” din cer ” cade exact ceea ce meritam desi de cele mai multe ori suntem convinsi ca nu meritam asta !
Daca esti dispus sa analizezi pas cu pas fiecare problema si sa descoperi unde anume gresesti sau ce ai putea sa schimbi pt a fi mai bine, ne gasesti aici. „daca nu putem schimba realitatea, haide sa schimbam modul in care o privim ! ”
Numai bine ! Si nu uita: nu exista scuze pentru ceea ce suntem indiferent daca ceilalti ne-au facut rau intentionat. Daca ii raspunzi hotului prin hotie vei deveni si tu un hot.

30 04 2013
addsalu

–––––––––––––
Claudiu02 a scris:
–––––––––––––
Sunt de acord cu shadowalker, te rogi la el si ceti da doar chin, unii oameni zic ca te incearca dar sa iti spun ceva in viata asta.Lipsa sanatatii aduce lipsa baniilor,lipsa baniilor aduce foarte mari chinuri si se ajunge pana la moarte,dumnezeu nu se pricepe la creatie este foarte evident,daca e acolo sus si ne priveste cum se chinuie anumiti oameni si alti rad sper ca are si o punga de Popcorn deoarece filmul lui devine din ce in ce mai interesant.Care e solutia voastra biserica? la biserica merge orcine ce rezolvi acolo ? te rogi la o icoana si iti usuci gura deageaba sperand la o minune.Asta este parerea mea, sper ca nu v-am deranjat ca mi-am spus punctul meu de vedere.

–––––––––––––
Stef a raspuns:
–––––––––––––

Credinta inseamna mult mai mult decat atat…..Se pare ca nici tu nu ai deschis ochii dincolo de icoane si biserica si dincolo de “sus” acolo unde psupui ca se afla Dumnezeu.
Ar fi prea mult de spus cu referire la conceptul de Dumnezeu. Ideea, in mare, este ca ar fi frumos si bine sa intelegem ca Dumnezeu reprezinta forta cea mai mare din noi si din jurul nostru. Cerdinta, Claudiu02 este insasi su fletul tau asa cum il simti tu. Cand il simti slab, credinta este si ea slaba, cand il simti puternic, credinta este puternica si face din tine un om autentic !
Evit sa abordez mai amplu subiectul deschis insa nu uita ca Dumnezeu nu este la comun, Credinta nu reprezinta in nici un fel ceea ce cred altii ci numai si numai ceea ce crezi tu, ce simti tu, legatura ta directa cu tine si cu lumea, cu viata. Este abilitatea de a intelege propriul suflet si insasi viata. Ailitatea de a asculta muzicalitatea ta intrioara, cerintele sufletului, necesitatile trupului si capacitatea mintii.
Daca deti aceste trei aspecte : interior, exterior, psihic ajungi la intelepciune. Intelepciune inseamna a gasi o modalitate de a intelege si a explica viata si nu de a schimba realitatea !
numai bine iti doresc !

30 04 2013
Stef

Dtii cu doi „i” :)))), sorry pt eventualele greseli strecurate.

30 04 2013
Stef

Detii 🙂

1 05 2013
Bogdan

eu cred ca Shadowalker face parte din categorie rebelilor luati la palme de soarta, pt ca in sinea lui a fost mereu intre rebeliune si supunere. Probabil nici acum nu stie unde este si probabil asta ii si provoaca deceptii, pe care el oricum le trateaza superior ca ingerasii virgini care fac reclama la absorbante.

13 05 2013
aida

Shadowalker,

Din tot ce ai scris tu aici reiese ca inca nu ti-ai gasit drumul…ca nu ai vise! indrazneste sa ai vise…sa lupti pentru ele…nu pleca urechea la rautatile oamenilor! ai incredere doar in tine pentru ca poti orice daca iti doresti indeajuns! si eu trec prin asta…dar ma ajutat foarte mult sa vorbesc despre problemele mele! sa ma descarc si sa accept sfaturile celorlalti! fii bun pentru tine…nu pentru altii!

Cu drag Aida…

13 05 2013
aida

cineva mi-a scris ceva pe care vreau sa il impartasesc cu tine,sper sa intelegi din asta acelasi lucru ca si mine:

Am învățat că indiferent de ceea ce faci nu trebuie să aștepți nimic de la ceilalți, ci mai multă încredere de la tine.
Am învățat că nu e de ajuns să spui că îți pare rău, ci mai degrabă să o arăți.
Am învățat că indiferent de ce va spune lumea, contează ce faci tu ca să fi împăcat cu tine.
Am învățat că în viață nu contează ce ai, ci pe cine ai.
Am învățat că nu le pot face pe toate într-un timp atât de scurt, dar nu mă voi opri niciodată la jumătatea drumului.
Am învățat că nu contează cum arăți, ci ce știi tu să faci cel mai bine.
Am învățat că nu e greu să asculți pe cineva, ci mai greu e să înțelegi prin ce trece.
Am învățat că niciodată nu trebuie să faci ce spun alții, ci doar ceea ce te face pe tine să fi fericit.
Am învățat că nu există zile fără soare ci doar zile în care soarele își ascunde fața de cel care nu vrea să-l privească din sufletul său.
Am învățat că e ușor să fi rău, dar mai ușor e să fi bun.
Am învățat că orice lucru merită așteptat, orice om ascultat, orice lucru din natură explorat și orice om trebuie apreciat nu pentru ceea ce are, ci pentru ceea ce este.
Am învățat că înainte de a cere Domnului un lucru, trebuie să-i mulțumesc pentru ce am.
Am învățat că oricât de grea ar fi viața, mereu există ceva sau cineva care mă va determina s-o iubesc și mai tare.
Am învățat să pierd oameni și să câștig alți oameni, alte vise.
Am învățat să iubesc frumos, mai mult pe mine decât pe altii!

17 05 2014
shadowalker

Dupa o lunga absenta iatama din nou aici, In viata dar nu intreg.
Am decis sa lungesc putin chinul si durerea. Sper ca intr-o zi voi gasi un sens, o semnificatie. Acum ratacesc, cautand calea prin lumea aceasta.
Durerea, gandurile, impulsurile nu au disparut. Ele sunt prezente si uneori trebuie sa lupt din greu. Am citit ca uni sinucigasi recurg la acest gest ca modalitate dea cersi atentie, spectacol, etc. Va asigur ca nu ma numar printre ei. Multumesc tutor pentru comentarii, sfaturi, etc. Imi cer scuze daca am fost caustic in raspunsuri.

Lasă un răspuns

