Michael 36

22 03 2013

Respectt deciziile voastre cred ca asta este ultima speranta cand ajungem cu toti aici,probabil numai exista nici o cale de intoarcere pentru mine personal,mi-am facut si biletul de adio sper ca luni sa am curajul si puterea sa imi pun planul in aplicare,vreau sa plec undeva departe fara sa stie nimeni si fara sa ma gaseasca nimeni,padure sau in munti …ma urasc pe mine si viata asta,doar un singur gand ma tot bantuie in mintesper sa nu sufere ,orice sfarsit are un nou inceput…..adio prieteni!

Acțiuni

Information

5 responses

22 03 2013
Claudiu

Stai linistit,biletul de adio il am si acuma si il pastrez toata viata,i l-am scris lui mama,chiar in acea zi m-a sunat cand ieseam de la scoala si mi-a spus ca am scapat de datorii!!! m-a salvat cu o speranta mica,numele pe acest site este Claudiu o fiinta bolnava ce nu a facut decat rau.Sper ca intr-o zi sa fiu alt om! E rau sa fi sensibil intr-o lume insensibila.

23 03 2013
addsalu

––––––––––––––––
Stef a scris:
––––––––––––––––

Michael 36,
Nu ai dori, daca tot ne numesti prieteni, sa ne spui si noua ce anume te supara ?
Ai spus “probabil” ca nu mai exista nici o cale, lasand posibilitatea de a exista totusi. Crezi ca daca, sa spunem…printr-o minune, lucrurile se schimba, ar exista o cale si pentru tine ?
De cate ori ai mai spus pana acum cuiva ca te urasti pe tine si a existat nici o cale ?
Eu mi-as dori sa ne acorzi si noua o sansa si anume aceea de a vorbi cu tine si poate de a ne impartasi si noua din ceea ce pe tine te apasa, PROBABIL avem sansa de a schimba gandurile.
Toate cele bune !

23 03 2013
addsalu

Draga Michael 36,

Subscriu gandurilor exprimate mai sus de prietenii mei!

Stiu ca uneori, in viata, exista momente in care problemele ne coplesesc si par a fi fara solutii. Dar asta se intampla nu neaparat pentru ca ar fi, intr-adevar, fara solutii, ci pentru ca noi suntem atat de coplesiti de ele si ne concentram atat de mult asupra lor, incat nu mai reusim sa vedem nimic altceva in afara de ele… De aceea este extrem de bine sa cerem si o alta opinie, cuiva care sa poata privi lucrurile „la rece”!

Apreciez ca te gandesti la cineva anume, scriind ca vrei ca acea (sau acele?) persoana(e) sa nu sufere, motiv pentru care vrei sa mergi undeva departe. Este primul pas spre a indrepta lucrurile – sa fii constient de faptul ca niciodata, dar absolut NICIODATA moartea nu ne priveste DOAR pe noi insine, ci are un impact distructiv si asupra celor dragi noua. Oricat am vrea sa ii protejam, asemeni srapnelului unei explozii, urmarile unui suicid ii lovesc in plin tocmai pe cei pe care ne-am dori din tot sufletul sa ii protejam. Si ne dorim asta tocmai pentru ca ii iubim, nu-i asa? Si pentru ca suntem constienti ca, la randul lor, ne iubesc si ei, neconditionat, si am face TOT ce tine de noi pentru a-i proteja… Nu este insa culmea-culmilor si paradoxul paradoxurilor ca, in astfel de momente,suntem tentati sa facem exact lucrul care i-ar rani CEL MAI MULT, si ale carui efecte i-ar putea urmari pentru tot restul vietii lor? Stii la ce ma refer, Michael… la sinucidere…

Orice problema ai avea, este una TEMPORARA! Mai devreme sau mai tarziu, se rezolva cumva! Dar suicidul… ei bine, aici nu prea mai ai cum sa dregi busuiocul… Ca sa nu mai spun ca exista si posibilitatea ca, macinati de durerea provocata de un astfel de gest, ei insisi sa fie tentati sa iti urmeze gestul… Exista multe astfel de cazuri reale… Tu ti-ai putea asuma un astfel de risc? Eu cred ca, daca ii iubesti intr-adevar, cum scrii, nu ai putea sa faci asta!

Mai bine scrie-ne, si haide sa cautam impreuna solutii reale la problema ta, ok? De-asta suntem aici, sa iti fim alaturi!

Cu prietenie,
Adrian

27 03 2013
Miruna

Imi pare rau ca fac ceva ce nu se face, insa te rog, ia-ma si pe mine. Sunt in aceeasi situatie si am si biletul de adio.

4 04 2013
dianna

Michael 36,daca inca nu ai facut acest pas ,te astept sa discutam […moderat…],noi 2 avem multe in comun,in + am nevoie sa discut cu cineva care simte acelasi lucru ca si mine.Sper sa fi ok si sa ma contactezi!

Lasă un răspuns

