Blonda38

28 01 2013

Am ajuns aici in urma despartiri de iubitul meu.nu stiu cu ce sa incep….relatia mea a inceput in urma cu app 2 ani de zile.Cand am intrat in aceasta relatie inca mai tineam la fostul meu prieten si ma intalneam cu el,asta pt ca eram prietena cu sora lui si trebuie sa recunosc ca nu il uitasem,LA CEva timp iubitul meu a aflat asta si mi-a reprosat ca l-am inselat.Am hotarat impreuna sa mergem mai departe,insa n-a mai fost la fel.De atunci viata mea adevenit un adevarat cosmar:reprosuri,certuri,suspiciuni,acuze,tot felul.Am incercat sa-i demonstrezin fel si chip ca il iubesc din tot sufletul meu si ca nu as mai gresi niciodata.Ciar ne faceam planuri de viitor.Dar acum nu mai suport sa mi spuna ca am de-a face cu altii,ca il mint ca sunt falsa!Am suportat atatea pt ca sunt constienta ca datorita mie se poarta asa ,dar nu mai pot,pur si simplu am ajuns la capatul puterilor….si singura solutie pe care am gasit-o in noaptea astea a fost ca ar trebui sa mor..poate asa ar fi mai fericit si nu mai m-as chinui atat.

Acțiuni

Information

One response

9 02 2013
Bogdan

Wow ….mie asta imi place mult : „Am incercat sa-i demonstrezin fel si chip ca il iubesc din tot sufletul meu” DAR TOTUSI „asta pt ca eram prietena cu sora lui si trebuie sa recunosc ca nu il uitasem” . Singura intrebare pt mine ramane : oare ce vad vad barbatii astia 2 […moderat…]?! Adica te-ai astepta ca femeie ca barbatul sa nu se gandeasca la fosta, dar tu daca esti acuzata de asta (o mai si faci si o mai si recunosti) e ceva care te face sa iti dai duhu. Nu aveai ce cauta cu fostul prieten sau nici macar in perimetrul lui, e bine de stiut ca relatiile trecute, fiind in finalul lor bazate numai pe sex, pot fi reactivate oricand in aceeasi nota si barbatilor de asta le e frica. Sunt lucruri care se intampla. Dar tu iti petreci timpul cu fostul cu pretextul ca esti buna prietena cu sora-sa, hai sa fim seriosi stim cum e si cat dureaza prietenia intre femei.

[…moderat…]

Lasă un răspuns

