Crina

11 01 2013

Poate o sa vi se para surprinzator…nu inteleg inca care e scopul vietii noastre oare? din exterior privind, m-as putea considera cea mai norocoasa persoana de pe pamant, am de lucru, am inca parintii, am cel mai bun prieten din lume, insa cand il vad cum sufera si se macina legat de probleme si responsabilitatile vietii ajung si eu sa imi pun intrebari….adica chiar nu inteleg de ce traim…am si eu vise sa am copii, indragostita,chiar sunt, n-am simtit asta niciodata inainte, am o varsta cat de cat rezonabila…nu ma pot considera adolescenta chiar deloc…insa cu toate asta, cand vad atata suferinta stau si ma intreb….care este scopul….sa vad cei pe care ii iubesc suferind, incercand sa-si gaseasca de lucru, isi gasesc insa societate din ziua de azi are asteptari din ce in ce mai mari….chhiar nu vad lumina la capatul tunelului…..

Acțiuni

Information

13 responses

11 01 2013
addsalu

––––––––––––––––––––
Ais a scris:
––––––––––––––––––––

Aproape 3 ani am trait clipe de groaza clipa dupa clipa simteam ca o iau razna.Motivul era f.intemeiat fiul meu a decedat la 38 de ani fara sa fi suferit vreodata cancerul la lovit si dintr-un om sanatos in 2 luni a plecat.i-si dorea atit de mult sa mai traiasca macar si un an.A avut grija sa ne incurajeze pe noi ,pe mine pe sotie sa avem grija de copii lui sa nu facem vreo prostie in special mie ca mama.Si acum i-ti spun tie ca eu cred ca iesti f.tinara cum e posibil ca voi cei tineri sa va ginditi de ce sa mai traiti?Tocmai cind vezi atita suferinta cind vezi atitea necazuri ar trebuii sa te gindesti cum sa ii ajuti pe acei oameni.Iesti tinara ,frumoasa ,inteligenta,ai tot ce-ti trebuie .De ce trebuie sa traiesti?Traieste ca sa realizezi si sa lasi ceva in urma ta chiar si amintiri frumoase despre tine.In viata de un singur lucru iesti sigur ca vei muri.Daca te macina aceste idei asa cum pe mine ma macinat si recunosc ca iau tranchilizante sa pot rezista dar tu inca nu iesti mama sa vezi cit sufera un parinte mai bine zis sa simti ce simte o mama cind ii moare copilul,asteapta raspuns de la domnul Adrian care are toate explicatiile posibile si competenta ,si multa umanitate.Eu am fost si la psihiatru si la psiholog dar ajungeam la psiholog plingeam si nu puteam sa spun sau uitam si nu ma ajutat aproape de loc.Aici am avut ocazia sa inteleg multe chiar daca nu am multa scoala,acesti domni o sa te faca sa intelegi de ce trebuie sa traiesti si cum sa traiesti.Ramine o enigma pentru mine de ce voi tineri care aveti de toate va doriti moartea cind noi nici nu ne gindeam la virsta voastra la asa ceva.I-ti doresc ca in loc sa te gindesti de ce trebuie sa traiesti sa te gindesti cum sa il ajuti si sa il incurajezi pe prietenul tau Cu drag i-ti doresc numai bine Ais

––––––––––––––––––––––-
Claudiu a scris:
––––––––––––––––––––––-

Degeaba unii oameni se straduiesc sa faca ceva bun pentru a schimba viata aceasta,daca mentalitatea e aceasi,nu se va schimba nimic.
Romania are respectul in fata altor tari,asa cum se manifesta,iar noi oamenii care suferim pentru onestitatea si cinstea noastra suntem in varful acestui respect,putini au noroc,iar ceilalti daca nu au ambitie pentru a-si face norocul,si nu se sacrifica pentru ceva,nu vor primi respectul cuvenit,si nu vor obtine ceva pretios.Suntem vazuti cu alti ochi in fata altor tari,cred ca avem cele mai multe legi din cauza intamplarilor de tot felul.
Atata timp cat aveti sprijinul unul de la celalalt,poti darui si poti sa ai forta pentru a face bine atat cat iti permiti si cat se merita.Daca exista dragoste macar intr-o relatie,poti simti macar ca traiesti pentru cineva,traiesti pentru a simti,dar daca asta nu exista nici macar intr-o relatie..chiar nu vad sensul..la ce as mai trai.Pana la urma chiar daca vei gasi un raspuns la,care este sensul vietii,te vei trezi tot aici,sa faci ceea ce faci acum,sa daruiesti asa dupa cum ti se daruieste sau mai mult,sa mergi la munca,sa faci ceea ce face tot omul,sa visezi,sa te legi de responsabilitati,pentru ca toate astea se izbesc in bani,iar ceea ce poti face este sa alergi si sa te lupti pentru a supravietui sau a-ti pune rezerva pentru viitor,ca cine stie cum va fi,sau in ce ambuscada poti cadea,iar daca ai gloante si strategie,adica sa te organizezi,poti scapa usor.Asta este o viata ce omul o face singur,lui insusi.
Daca’ doar daca’….nu ar fi existat numit “timpul” “moartea” “viata” nu ar fi existat multe ce se leaga de acestea.Viata noastra de catre societate este socotita pana in Wc-ele publice.Daca vei pierde timpul pentru un an de zile doi ani,trei ani,multe in acest timp se vor schimba,iar atunci risti sa pierzi multe.Eu am invatat ca,daca pierd o zi pot pierde mult maruntis,indiferent daca sunt bani sau daca sunt doar detalii,pierd ceva.Poti alege sa traiesti pentru dragoste si sa lupti pentru ea,este singurul motiv cel mai inalt pe care sufletul il vrea intotdeauna.Creierul nostru nu functioneaza doar 5-6 pana in procentul 7 care oamenii de stiinta au estimat prin diferite teste.Dar aceste teste si acest procentaj care l-au obtinut a fost pentru cunoastere ci nu pentru constiinta.Abia acuma in ultimii ani au constientizat ca poluarea afecteaza atmosfera.Cunoasterea e total diferita de constiinta.Din constiinta poti crea lucruri mult mai valoroase propriei vieti.Dar oamenii bogati si cei care se multumesc de viata care o duc,nu mai constientizeaza ca multi ca ei tot oameni,chiar copii de fapt,duc o viata in care nu vad nimic bun,iar sufletele lor stiu asta,insa cresc sub ochii nostrii,si se modeleaza astfel crezand ca asa este viata in care traiesc.Se obisnuiesc cu asta.Insa mereu va lipsi ceva in sufletele lor,chiar si cand vor fii mari”dragostea”.Asa ca e bine pentru cei care au copii,sa fie aproape de acestia,sa invete impreuna lucruri,sa creasca sub ochii buni ai nostrii si sa ne destanuim pentru ei..pentru ca sunt suflete care cresc in scoala,si se simt asa cum ne-am simtit si noi odata..pentru ca societatea este asemanatoare…pentru totdeauna al altor oameni plini de aroganta si egoism.
Iti urez mult noroc,si rabdare pentru toate.

16 01 2013
ais

Am citit comentariul dumneavoastra pentru Magda de 2 ori .De cind am intrat pe acest blog caut sa inteleg ce se intimpla cu atiti copii de vor sa se sinucida..Citind comentariul mi sa facut pielea de gaina.Cita dreptate aveti caci aproape toti parintii i-si vor copii directori chiar daca nu au capacitatea de a invata si de aici iese o intreaga nebunie .Ce a-ti scris dumneavoastra merita sa citeasca 90 la suta din parinti dar sa si invete ceva.Cita dreptate aveti. Ais

16 01 2013
Claudiu

Draga doamna Ais,unde dragoste nu e,nimic nu e.
Eu nu pot concepe omenirea,nu pot concepe atributiile de parinte. Eu nu pot numi parinti si deasemenea nici nu-i consider,atata timp cat milioane de copii nu au parinti in timp ce alti oameni isi satisfac hormonii noaptea in pat,pentru a aduce plozi pe lume. Asta este lumea in care traim ‘inconstienta’lipsita de respect. Asa cum face fiecare pentru lumea asta ne defineste. Viata ne este comuna,tuturor.
Si asta avem.
Copiii sufera pentru parintii lor,majoritatea. Cei bogati le dau exemplu copiilor, de a nu intelege ce inseamna viata,(de a fii responsabil de unu singur)…cei saraci nu au posibilitate iar psihicul lor de cele mai multe ori e la pamant. Eu lucrez cu oameni si ii vad cu adevarat,acesti oameni nu au timp sa fie constienti de lumea procoptita in marginea prapastiei,au timp sa se gandeasca doar cum sa supravietuiasca.
America a fost o lume unde pe la inceputul razboiului inca dragostea rasarea o data cu soarele. Dupa ce au fost loviti de nenumarate ori pe nasteptate,au inceput sa cunoasca razboiul,si acolo unde era sentiment,era o putere de necucerit. Deasemenea au vrut sa constituie o singura politica a lumii,o singura limba si un singur trai,dar a fost orgoliu de mandrie al altor natii,de parca aceia nu erau oameni. De asta multi copii sufera pentru ca cei care ar trebui sa fie responsabil,acestia se gandesc ce sa-si mai cumpere,nu vor sa renunte la mandrie. Prostimea este in varful piramidei si nu poate sa o invinga nimeni,pentru ca prostimea nu stie ce inseamna dragoste,prostul nu concepe viata,de asta ei sunt printre cei care nu sufera,prostia nu stie sa sufere. Prostia ne va duce in dementa. Viata cu multe articole este complicata.
Eu imi cer scuze pentru comentarii,sper ca Dumnezeu sa ma faca rabdator pentru toate. Nu exista soarta si nici noroc,singuri ne concepem viata. Nu ma aude nimeni ca ma rog,decat cel mai ascuns punct din viata mea.Va doresc tuturor toate cele bune.

19 01 2013
ais

Domnule Claudiu nu stiu citi ani ai dar se simte din ce scri ca iesti foarte indicnat si tu de ce se intimpla cu omenirea.Eu am o varsta spre apus dar nu uit ca,copilaria si adolescenta noastra chiar daca la majoritatea era saraca,a fost frumoasa si niciodata nu ne gindeam la sinucidere.Noi prin joaca faceam sport mult astfel i-mi aduc aminte cu placere de anii aceea.Acum totul este schimbat eu una care sunt pensionara sunt f.indicnata ca politicienii in loc sa faca ceva pentru tineri i-si fac de cap in continuare.Unul dintre nepotii mei are 22 de ani iar mama lui nu intelege ce are atit de vorbit cu prietena lui atit de mylt.I-am spus ca e mai batrina decit mine.Acum suntem in secolul care pe care si din pacate comentariul tau ieste f.adevarat chiar dureros de adevarat.Acum am sa-ti spun ca exista si viata si noroc.Fiului meu totul ia mers bine ar fi avut astazi 42 de ani .A facut facultatea dupa virsta i-ti dai seama ca nu cea de acum ,reusind din prima cind erau 15 pe loc si nici meditatori nu vroia ,sa angajat din an 2 la C. E Dupa au fost el si inca doi a facut o firma care a mers si merge in continuare.Niciodata nu a fost bolnav cu analize din 6 in 6 luni facute findca avea asigurare si cei de acolo trebuie sa se asigure ca iesti sanatos ,si cu toate astea in 2010 avea sa moara de la diagnosticare a durat 2 luni.Ar fi de retinut ca tot ce am vrut sa facem pentru el era prea tirziu aici cred eu ca norocul la parasit puteam sa am banca nationala si nu rezolvam nimic.Asa am ajuns pe acest sait nici eu nu i-mi gaseam rostul aici suferinta mea fiind excesiva iar dorinta fiului meu a fost sa nu fac vreo prostie sa am grja de cei 2 copii ai lui.Am reusit dupa multe comentarii primite sa-mi revizuiesc cit de cit atitudinea negativa i-mi este greu mult prea greu in continuare nefind fidela credintei ,citind mai multe comentarii la cei ce scriu aici ma ingrozit dorinta lor de a termina cu viata,multi nemotivati. Cit despre dragoste asa este unde nu e nimic nu e dar trebuie sa faceti ceva sa apara dragostea ar fi multe de spus in privinta asta caci dragostea adevarata sa cam dus a ramas dragostea de acea maculatura numita bani.Este trist dar adevarat.Ma scuzi dar mi-a placut mult comentarile tale si am simtit nevoia sa raspund.Din pacate eu iubesc oamenii si spun din pacate fiindca necazurile oamenilor si in special al tinerilor ma deprima.Cu multa stima Ais

17 01 2013
Claudiu

Nu vreau sa jignesc pe nimeni.

19 01 2013
Claudiu

Asta este doamna Ais,traim intr-un razboi psihic,unde banii sunt gloante pentru supravietuire si pentru ridicarea unui batalion. Ma mir cum de preotii au atata tupeu sa mai zica ca suntem fiii lui Dumnezeu. Ma mir cum isi bat joc de lumea asta,si mai ales isi bat joc propriul Dumnezeu. Adica Dumnezeu vrea ca sa-l sclavim,sau ce? Prin maretie,prin slava,prin ingenunchiere,prin inchinare. Urmariti atent,exact asta se intampla in societate,sclavie(mergem la lucru in domenii unde sclavesti,si de cele mai multe ori sa facem ceea ce nu ne place,pentru ca societatea ne impinge sa facem asa),mandrie,maretie(am bani,am femei,am de toate,toate imi merg bine reusesc mereu),slava(‘mi-e greu sa exprim’cei care apar la televizor si multa lume pe aceia ii apreciaza,indiferent de calitate,sunt la televizor.)Ingenunchierea(Cand cineva mai puternic ca mine ma face sa-mi fie frica de el,as ingenunchia de frica). Inchinarea(atunci cand sunt nevoit pentru ca nu am incotro,stau sub regula unui om.) Asta este prima arma psihica,in masa. Dragostea,oamenii in adancul lor,o vor,dar in functie de situatii,de cele mai multe ori oamenii aleg cum sa traiasca,se consuma pentru ca pasiunea nu corespunde,iar ceea ce sunt eu, nu sunt apreciat. Eu nu sunt un sfant,am facut o groaza la viata mea,insa nu am trait am invatat din ceea ce am facut. Mi-am dorit, dar inca stau si plutesc in deriva. Nu exista nimic din ceea ce mi-am dorit. Bani pot sa fie cu gramada,pot sa arat bine ,sa ma imbrac bine,daca nu e ce trebuie degeaba,practic unde e farmecul?
Imi pare rau pentru fiul dumneavoastra,va asigur ca o data ce a plecat a luat cu el. Fiecare om,cand vine aduce ceva cu el,iar cand pleaca ia cu el. Eu cand o sa mor o sa moara multe o data cu mine,iar lumea se schimba in functie de ce aduce si duce fiecare,viata ne este comuna tuturor. Prin urmare totul depinde de noi. Ma bucur ca am conversat,si ca ati gasit aici totusi momente de alinare. Eu m-am simtit urat zilele astea cad adanc in abisul singuratatii. Va doresc o duminica placuta.

20 01 2013
ais

Ca sa nu te plictisesc am sa-ti mai raspund o data mai scurt .Tu fara sa vrei exprimi prin scris tot ce simti.Nici nu trebuie sa spui ca te simti nasol si da este greu in viata asta sa faci ceia ce-ti place acasa ,la servici,in dragoste.Daca totul ar fi perfect ar fi bine dar din pacate nu este asa .La tine problema este sentimentala ceva nu a mers.De fapt voiam sa-ti spun ca fiului meu ii placea viata ,ar fi facut orice sa mai traiasca macar si 1 an se impacase cu gindul ca moare zicind ca au murit si copii dar sa sti ca nimic nu iei cu tine cind mori decit ce te imbraca familia si o lada cu 4 scinduri lasind in urma durere si suspine.Daca cit de cit ai sa vrei ceva din viata asta buna rea gindeste pozitiv si incearca sa-ti faci viata asa cum i-ti place iar fericirea este scurta si relativa de acea i-ti spuneam ca baiatul meu a avut noroc nu ca a facut bani ci ca a facut ce ia placut .Singuratate ?Cred ca iesti f.tinar de ce sa fi singur?Asta este problema ta dar poti face atitea sa te simti bine.Asa in virsta cum eram eu eram bine chiar daca mi-am ales singuratatea ,fiind o fire independenta total .Dar binele sa dus.Nu ca am gasit alinare aici niciodata nu o so gasesc dar am gasit citeva comentarii care m-au facut sa inteleg cite ceva cel putin am putut sa spun ce aveam pe suflet mie neplacindumi sa afectez familia taceam si ma intrebam si drept sa spun ca nu-mi mai place viata traiesc sa ma aflu in treaba traiesc pentru nepoti care ma iubesc f.mult eu intelegindui mai mult decit mama lor daca cel mare pina in cl.12 pe mine ma voia la sedinta .Oricum pling dar nu ca inainte incerc sa nu maai i-mi aduc aminte clipele grele ale fiului cind i-mi vin flesurile in fata incerc sa schimb gindul si reusesc.Pot spune ca ma ajutat destul de mult in multe privinte.de multe ori reusesc.iTI DORESC CE LE DORESC NEPOTILOR MEI.o noapte buna scuzama ca ti-am rapit din timp. Ais

17 01 2013
Crina

Buna seara. va multumesc din suflet la amandoi, Ais si Claudia pentru timpul care mi l-ati dedicat sa-mi raspundeti. Sunt constienta ca sunt oameni care au nevoie intr-adevar de un ajutor profesional si n-as vrea sa fiu egoista din punctul acesta de vedere.Tin sa va asigur ca erau doar niste idei , ganduri, chiar daca nu vedeam lumina la capatul tunelului nu inseamna ca m-as fi lasat jos. In acelasi timp, da dragostea e totul pentru mine, dragostea de viata, de oameni, de prietenie. Nu am cuvinte sa va multumesc pentru faptul ca ati fost amandoi acolo pentru mine…si da e cam tragic ca munca, setea de bani si de faima si succes etc ne face sa trecem pe langa viata, noi astia tineri….si eu as vrea poate sa putem gasi impreuna raspunsul la intrebare pusa: de ce sunt atati tineri care se pierd, care nu vor sa lupte…Va sunt vesnic recunoscatoare.

22 01 2013
ais

Am sa-ti raspund fiindca vad ca nu te deranjaza insa ciudat este ca scriem pe semnul Crinei.In acest loc ne dam exemplu pe noi sa inteleaga ceilalti ca din experiente propii putem sa scriem sau vorbi ca sa vedem ca nu suntem singurii afectati.Am o gramada de ani in spate dar cred ca fiindca nu uit ce de viata eram si cu aceasta ocazie cunosc tineretul,si prin nepotii si accept multe si ii inteleg deci te inteleg si pe tine.Eu la 33 de ani m-am despartit .Eu niciodata nu m-am simtit singura iar prietenele nu m-au tradat niciodata.Incearca sa-ti alegi prieteni nu intra direct in secrete asteapta sa vezi cu cine ai de aface.Iar daca iesti baiat nu arata chiar toata dragostea femeilor le place sa se joace cu sentimentele barbatilor atunci cind sunt sigure ca nu pot fara ele.Nepotul cel mare este cu o fata de 4 ani se iubesc dar il si tine sub papuci il face sa si plinga dar ce plinge.Iar ea sunt sigura ca il iubeste .Ii iubesc si ii ajut din toate punctele de vedere dar felul inchis al celui mare ma deprima traieste in 2 iar in viata ai nevoie de oameni pe mine nu m-au tradat oameni m-au ajutat f.mult si eu in aceeas masura poate de aceea nu ma simteam singura .prietenele eu le fac greu cind i-mi dau seama cu ce fel de oameni am de aface deabia atunci si dura cam 1 an pina ne vizitam.Si credema ca am prietene tinere .Dar acum oricite prietene as avea ,ma simt parasita ma simt ca dracu pling ma opresc iar si iar si ce pot face ca cel mic ma auzit cind am zis ca ma rog sa mor iar el ma auzit si a inceput sa plinga sa nu il las si eu singur.Iam spus ca a inteles gresit.Acum revin la tine sa-ti spun ca da bani sunt o piesa de schimb care este necesara dar dragostea nu se cumpara decit cea de o noapte .Degeaba ai bani degeaba ai palate uite la Patriciu miliardar la ce ii ajuta?As fi dormit pe strada as fi mincat din gunoi prima as fi schimbat diagnosticul cu fiul meu si pentru el.Numai cine la cunoscut poate sa spuna si el a fost inconjurat de oameni adevarati.Era atit de bun dar nu la luat nimeni de prost nu a baut nu a fumat nu a pierdut noptii si vezi cum este viata uni o vrea iar alti o dispretuiesc.Daca vrei sa-mi raspunzi scriemi la Ais1 sa nu se supere Dl.AdRIAN ca nu suntem in pagina care ne apartine. Si inca ceva lumea este compusa din inteligenti si mai multi dusi si fiindca ne lovim pe strada unul de altul trebuie sa ne acceptam.Cind cineva se certa baiatul meu spunea sa taci ca si asa este nervos sa nu mai pui si tu paie dupa aproape 3 ani si azi vin prieteni la cimitir la el.Ai puttea spune ca sunt subiectiva dar daca l-ai fi cunoscut.O SEARA BUNA I-TI DORESC SI SA AI CE-TI DORESTI AIS

17 01 2013
Crina

Ais si ClaudiU, oops

22 01 2013
ais

Crina vezi ca am intrat in discutie cu Claudiu si nu ti-am raspuns eu dupa ora 22 intru pe calculator .Ma bucur ca a fost numai un gind si da cind ai timp citeste si tu sa vezi copii care nnici nu stiu ce sunt grijile ,ce este viata si vor sa moara incearca si tu sa le raspunzi sa vezi ce ii doare Iti multumesc pentru apreciere dar sa stii ca pe acest sait sau adunat toti oamenii cu suflet si tu faci parte din ei Cu drag i-ti doresc tot binele din lume ais

22 01 2013
Claudiu

Draga doamna Ais,va multumesc pentru sfaturi,pentru bunatate si pentru intentia de a comunica.
Lucrurile usoare nu apar in viata noastra,asa cum spuneati ca fericirea este scurta,e adevarat,sunt unele clipe si momente cand nu mai sunt la fel,indiferent de om. Facand lucruri ce nu ne plac,de multe ori le facem din lipsa baniilor. Viata costa bani,dragostea o poti cumpara,si asta e lumea in jurul caruia ma invart. Ceea ce ducem si aducem,sunt faptele,nici macar trupul n-ul ducem,iar viata noastra mereu a depins si depinde de faptele noastre. La asta m-am referit cand am spus ca fiul dumneavoastra este bine,lasand ceva in urma lui,lucruri bune,fapte bune,pentru familia lui. Eu o sa incerc sa fac cat mai mult ce-mi place,ceea ce nu e ce trebuie,este ca mai bine ma suport pe mine decat sa suport prostiile altuia. Oamenii cat de buni or fi,sunt educati sa tradeze,eu sunt lamurit. In rest incerc sa reduc din gbnduri,nu voi aduce nimic ce e pierdut. Va doresc toate cele bune si multa sanatate.

22 01 2013
Claudiu

Puteti sa-mi scrieti cand vreti si sa-mi raspundeti deasemenea,eu va raspund cu cea mai mare placere,dumneavoastra sunteti ultima persoana care mi-ati mai deschis cat de cat inima. Sa aveti o zi buna.

Lasă un răspuns

