Raz

28 12 2012

Sunt f. bolnav. NU MA AM SAANSE DE VINDECARE!

Stie cineva daca […moderat…] e suficient ca sa te duci fara chinuri?

–––––––––––––––––

cand vezi cum ti se duce sistemul nervos, cum iti tremura mainile, cum nu mai auzi, cum vezi dublu sau incetosat, cum urinezi la fiecare jumatate de ora si ai scaun o data la 7 zile, cum muschii ti se atrofiaza datorita deteriorarii neurronilor motori iar uneori ai dificultati de concentrare, nu mai tii teorii care blameaza sinuciderea. acesta e ultimul act de vointa al unui individ. ca e greu s-o faci? am studiat recent cateva metode de eutanasie la care ma gandesc: […moderat…] trebuie sa iasa ceva din combinatia asta. ceva chill, cu ochii inchisi, pe inserate, eventual in hamac, de n-ar fi iarna….

Acțiuni

Information

6 responses

28 12 2012
cris

Draga Raz,
De cand ti-am citit mesajul imi esti prezent in ganduri. Mi-as dori foarte mult sa te pot ajuta cu ceva, imi imaginez, atat cat pot, cat de greu iti e! Te rog, spune daca te-am putea ajuta cu ceva, cat de mic. Ma rog pentru tine, si ma gandesc cu drag la tine, m-au emotionat foarte tare cuvintele tale.

28 12 2012
Anca

Raz, am un gand pentru tine. Nu stiu cat esti de credincios dar vreau sa sti un lucru, Dumnezeu exista si Lui chiar ii pasa de durerea ta. Doar El te poate ajuta in momentele acestea, doar trebuie sa apelezi la El! Poate ti’a mai spus cineva asta si te’ai saturat sa auzi despre Dumnezeu, iti spun cu mana pe inima ca Dumnezeu pentru mine ii refugiul meu si doar El m’a scapat si m’a ajutat. Eutanasiera nu ii o solutie, crezi ca ai sa mori si atata va fi, nu ii asa, te rog ia in considerare ce am spus !

1 01 2013
elena

imi pare rau ca treci prin asta. poate nu intamplator ai scris aici. trebuie sa iei o decizie. e ceva ce te face fericit? boala ta se poate remedia in vreun fel in asa fel incat sa duci o viata cat de cat normala? e cineva alaturi de tine? sa stii ca eu te inteleg, incerc sa ma pun in locul tau si cred ca iti e greu, nu te judec daca iei decizia asta, mie mi-e teama unde va ajunge sufletul dupa… nimeni nu stie care e adevarul. mai scrie pe aici… cred ca aici e locul potrivit, majoritatea au probleme si suferinte. de aia am intrat pe site-ul asta.

1 01 2013
Laocoon

[…moderat…] Ce sa zic.. imi pare rau.. eu am probleme cu anxietatea/depresia (ma ingrijorez de obicei inutil de starea mea de sanatate sau de alte lucruri). Daca as suferi de o boala fizica incurabila.. nu stiu ce as face.. nici nu vreau sa ma gandesc.Nu cred ca as avea curajul sa ma sinucid, dar nu am de unde sa stiu si sper sa nu aflu vreodata.

23 01 2013
ais

Ai povestit pe scurt RAZ.suferintele tale noi aici ca si tine avem probleme .Fiecare la rindul lui gindeste ca el are cea mai mare problema.Tu ai o problema serioasa dar povestestene ce se intimpla daca se gaseste remediu si noi incercam sa te ajutam cumva iar cind va avea timp dl.Adrian care ete cel mai in masura sa-ti explice ce trebuie sa faci ai sa intelegi ca suntem facuti si pentru a trece prin viata chinuindune si undeva sa avem o mica speranta ca va rasari soarele si pe strada noastra.Curaj mult Ais

22 03 2013
Camelia

Raz, daca mai esti printre noi, cred ca raspunsul pentru intrebarea ta, este: Olanda. E trist. Adrian, daca nu dai drumul acestui mesaj, nu este nici o suparare. Eu asa as face.
Camelia.

Lasă un răspuns

