Carina

15 12 2012

Buna ! Numele meu este Carina, am 25 de ani si va scriu in legătura cu o problema care datează de aproape 3 ani de zile .Este o problema sentimentala pot spune dar care ma macina de ceva vreme si din cauza căreia nu imi pot găsi liniștea .Totul a început acum 3 ani de zile cand am cunoscut un barbat mai mare decat mine cu 12 ani .La început eu nu am dorit sa am o relație cu el datorită diferentei de vârsta dintre noi dar la insistentele lui am acceptat sa ma curteze.Recunosc ca nu sunt o persoana materialista dar el fiind un barbat cu posibilitati financiare foarte bune a știut sa-mi facă cadouri pentru a ma cuceri .In cele din urma am acceptat sa avem o relație si dupa 3 luni de cuceriri ca sa zic așa a venit si momentul intimitatii.Dups acest moment eu m-am atasat foarte tare de el si am ajuns sa-l iubesc enorm de mult ,din păcate el nu simtea același lucru fiind un cuceritor desavarsit probabil era obișnuit cu experiente de acest gen .Nu i-am spus niciodata ce simt pentru el si daca am mărturisit de câteva ori am facut-o in gluma de teama de a nu-l pierde .Dupa 5 luni de relație el s-a mutat in alt oraș si relația noastră a luat sf dar am continuat sa păstrăm legătura prin mesaje si întâlniri rare care se rezumau la o partida de sex .Intre timp eu am aflat ca este căsătorit si are si un copil dar relația cu soția sa nu mai exista cam din perioada in care ne-am cunoscut noi ,adică in urma cu 3 ani .Persoane din anturajul lui mi-au confirmat fără a ați ce exista între noi k e separat de soția lui dar nu a divortat din cauza bunurilor pe care ar trebui sa le împarta cu ea ,a sumelor de bani ,etc. el fiind un om de afaceri de succes .De 3 ani de zile continuam sa ne vedem ,de fiecare data cand încerc sa deschid subiectul „noi” sau detalii despre situația lui familiala evita discuția .De nenumărate ori mi-a zis ca ma iubeste ,ca ii place totul la mine dar ca nu are încredere in mine pentru ca dupa părerea lui eu fiind o femeie frumoasa ,cu o facultate si un masterat ,am pretentiile mele de la viața si prin el urmăresc sa „ma ridic „.Niciodata nu i-am cerut nimic ,nici bani ,nici cadouri ,nici ajutor oricât de greu mi-a fost in viața tocmai pentru a ii schimba aceasta părere pe care o are despre mine ,datorită faptului ca nu are încredere in femei si considera ca toate il vor numai pentru bani si alte interese.Acum ceva timp mi-a zis ca ii place totul la mine ,ca simte ca suntem sortiti si cu toate astea nu vrea sa avem o relație normala si nu stiu care este motivul .Am încercat sa-mi fac o alta relație in acești 3 ani de cand il cunosc si n-am vorbit cu el 6 luni făcând eforturi enorme pentru a-l uita si cu toate astea nu am reușit .Am reluat din nou legătura cu el si imi reproseaza relația pe care am avut-o dar toate s-au întâmplat din cauza lui .M-am aruncat in bratele acestui barbat cu care am stat 6 luni din motive financiare ,pt a reuși sa ajung cineva in viața sperând ca așa voi creste in ochii bărbatului pe care il iubesc de 3 ani de zile .Am crezut k doar vazand in mine o femeie realizată profesional si financiar va înțelege ca dragostea mea fata de el e total dezinteresata .Dar din păcate nu am reușit sa ating acest tel pentru ca relația de 6 luni de zile a luat sfârșit din cauza ca nu am putut sa stau departe de cel pe care il iubesc .Nu stiu ce sa fac si cum sa fac pt a avea o relație normala ,chiar si extraconjugala fiind m-as mulțumi doar sa fiu aproape de el .Imi dau seama ca totul in viața mea se invarte in jurul lui , tot ce încerc sa fac ,o fac pt a-l mulțumi pe el si pt a fi iubita lui si daca Dumnezeu vrea poate chiar soție intr-o zi ,acesta este cel mai mare vis al meu .Ajutati-ma va rog sa pot face ceva in sensul asta ,mi-l doresc foarte mult si nu stiu ce sa mai fac pt a-mi împlini visul .Simt o chimie foarte puternica între noi si el o simte ,mi-a spus-o de atâtea ori dar de fiecare data cand se aprinde ,fuge ,ii e frica de ceea ce simte .Va rog frumos ,spune-ti ce sa fac ,simt ca am ajuns la capătul puterilor ,nu am avut o viața ușoară ,tatăl meu a murit de cand aveam 14 ani si dd atunci mama este cea care ma susține in tot ce fac dar cu toate astea ma simt neputincioasa in fata vieții iar despartitile imi cauzeaza o suferinta imensa .Am obosit sa lupt si sa vad ca munca mea cu acest barbat nu da rezultatul la care ma astept ,am avut chiar si gânduri suicidale si nu cred ca le-am depășit inca .Va multumesc anticipat !!

Acțiuni

Information

8 responses

17 12 2012
Strainul11

Ce faci tu se numeste masochism.
De ajutat nu cred ca te poate ajuta nimeni, el nu te iubeste, vrea doar sa ti-o traga si te duce cu zaharelul inventand motive.
Te-a manipulat frumusel iar tu, o femeie inteligenta, masteranda, cu facultate ai cazut in plasa cu brio.
Te apropii vertiginos de 30 de ani, chiar asta iti doresti de la viata, sa fii amanta unuia cu nevasta si copil care zboara asa din amanta in amanta?
Dar nici macar statutul de amanta nu cred ca-l ai, deoarece ele nu-si fac asemenea probleme.
Ai ajuns sa-l vezi drept centrul universului tau si uiti probabil ca ai familie, ai prieteni, ai asteptari de la viata si mai ales dreptul de a fii fericita.
Te folosesti de cei din jurul tau doar pentru a multumi pe un neica nimeni care practic tot ceea ce face este sa iti distruga viata.
Ultima data cand m-am uitat in dictionar iubirea nu insemna o partida de sex odata la cateva luni si 3 cadouri..

17 12 2012
archanghel

Draga Carina,sper sa iei aminte cele ce-ti voi scrie si-ti voi explica caci scaparea ta ti-o scriu aici.In primul pas,am sa-ti explic cu ce te confrunti iar in al doilea pas,am sa-ti scriu solutia de iesire.Deci,fi atenta la pasul 1 care este necesar sa-l intelegi,acest pas,o sa-ti dea credibilitatea necesare pentru cel de-al doilea pas.

17 12 2012
archanghel

Pasul 1-EXPLICATIA.
Fiecare om/femeie/barbat se compune din corpul fizic,corpul psihic si corpul energetic.Omul este un compus din acestea 3 corpuri.Astea sint notiunile de baza.Si acum,am sa ma refer doar la tine.Ceia ce exista intre tine si respectivul,ce numeste ATASAMENT.Atasamentul este legatura invizibila dar intuita pe care o formam INVOLUNTAR de cite ori actionam in consecinta dar inconstienti de riscuri.Responsabila de aceasta legatura,numita ATASAMENT,este corpul energetic,numit CONSTIINTA,El sau ea,cum vrei sa-i spui acestui corp,are capacitatea de a crea aceat ATASAMENT.El se produce,independent de ce credem sau speram,si nu tine cont de parerile noastre.Bun,mai departe.Existenta ATASAMENTULUI odata ce s-a creat,nu este vizibil.In momentul in care ATASAMENTUL incepe sa se rupa,sa regreseze,apare suferinta ca o consecinta a procesului de dizolvare a atasamentului.SUFERINTA care se manifesta in cadrul procesului de rupere a atasamentului,este mai aproape de suprafata,este vizibila prin simturi,ca sa zic asa,nu este palpabila iar responsabil de manifestarea suferintei este corpul psihic.Energia psihica este cea care creaza suferinta.Iar energia psihica nu este altceva decit transformarea hranei de care avem nevoie zi de zi.Explicatia te ajuta sa intelegi cu ce te confrunti si sa te faca sa crezi in solutia salvatoare pe care am sa ti-o expun la pasul 2.

17 12 2012
archanghel

Solutia e simpla si reclama din partea ta,doar executia ei,nu trebuia sa crezi ce-ti voi scrie,tu doar sa executi,ok ?
Nucleul existent in cimpul numit CONSTIINTA se numeste EGO,el exista si creaza atasamentul.Nu tine cont ce parerile tale,nu e vizibil si este complet dependent,una din dependente fiind sexul.Poti alege un barbat care SA NU ITI PLACA DELOC sau unul care,cit de putin,sa poti trece peste parerile tale si sa-l poti accepta..Aprofundeaza legatura cu el.Respecta o singura regula: sa fi doar cu el.Mentine legatura minum 6 luni de zile,ideal ar fi 9-12 luni.Poti sa nu crezi cele scrise aici,tu doar fa-o,iar EGO-ul tau,se va ocupa de restul.Dar fi atenta: noul atasament,odata creat,creaza vulnerabilitate,exact cum exista acum cu acesta care exista la tine.Bafta.

18 12 2012
Stef

:))frumos, insa asta nu se aplica si pt patologie :))))

21 12 2012
archanghel

Desigur ca ai dreptate.Ne ocupam doar de …patologie.Omul este un complex patologic,psihologic,psihiatric,organic,bla,bla…Asa ca noi,pentru ca noi stim mai bine,scoatem din intregul care formeaza om si lasam doar…patologia,apoi incepem sa tragem concluzii si sa cautam solutii.Ce solutie sa mai gasesti daca scoatem din intreg 3 sferturi apoi din ce mai ramine,cautam solutii ? Inerent vor fi gresite.Reducind contextul,ne lipsim de informatii vitale,deci,si solytiile vor fi gresite Denumirea aspectului dezbatut acum,se numeste SECVENTIALITATE,un defect al mintii umane,al gindirii prin care Gindirea cauta sa isi explice si sa caute…CAUZE.Este posibil doar prin …decupare din INTREG si reducerea contextului la o secventa spatio-temporara in care se cauta explicatii.Sint bune acelea probabil dar sint bune …doar in cadrul acelei secvente.Eu am dat singura explicatie folosindu-ma de intreg si am inclus chiar si cele ce nu au fost scrise de autoare.In fond si la urma urmei,EGO-ul uman,este aproximativ la fel

25 12 2012
Bogdan

Sunt multe teorii care te-ar putea ajuta, insa in realitate esenta o reprezinta a te dedica pentru ceva in ce crezi cu toata fiinta , dar a stii si sa renunti la un lucru care pana la urma nu e ceea ce vrei. Nu e complicat, se intampla zilnic, oamenii se indragostesc si se dezindragostesc in fiecare zi. Si tu poti asta! Asta numai daca nu iti doresti sa suferi fara sens, sunt unele momente in care ne mintim dupa anumite lipsuri ca un anumit lucru e ceea ce vrem. Asta se numeste sa ne mintim nevoile si sa credem ceea ce ele ne ofera. E destul de penibil. Eu ma simt vinovat incercand sa iti dau un sfat bun, eu cred ca meriti sa suferi inca ceva vreme ca sa iti dai seama de multe lucruri de care evident inca nu iti dai seama. Deci continua, iubeste piese de teatru stradal facut in scopurile personale ale actorului. La un moment dat o sa iti dai seama 🙂

1 01 2013
Laocoon

Pierderea tatalui te-a facut sa te simti mai atrasa de barbati mai in varsta… si ai gasit in tipul respectiv un substitut patern – de asta esti asa de atasata de el.

Lasă un răspuns

