SilviuM

15 11 2012

salut! eu sunt Silviu. din pacate eu iubest o fata care nu cred ca o sa o mai am vre-o data. prima data nu am stiut cum sa o tin langa mine , si acum dupa 2 ani de zile nu stiu ce sa mai fac ca sa fiu din nou cu ea. Ea nu intelege ca o iubesc enorm, mi-as da chiar si viata daca mi-ar cere asta, JUR. acum cred ca am ajuns la capatul puterilor nu mai pot crede ca sar mai intampla o minune asa ca, vreau sa imi iau adio de la toti care ma cunosc, si sper ca pe cealalta lume sa fim mai seriosi si sa pretuim orice pe acest pamant. cred ca va plictisesc cu povestea mea asa ca am sa va las si o sa ma gandesc la toti cei care mi-au fost cu adevarat prietenii

Acțiuni

Information

4 responses

16 11 2012
zuzulet

Salut.
Am trait exact ce simti tu azi. Am trecut prin asta. Si, dupa 2 ani de depresie am ajuns la o singura concluzie: astea-s femeile. Nu merita nici una apreciere, iubire si afectiune. Cu atat mai putin sa mori pentru ea. Crede-ma, deja stiu ce spun. Am trecut peste asta.

25 11 2012
Lastun

SlviuM dragoste cu sila nu se poate, cui iar placea sa stea fortat cu cineva impotriva vointei sale ? Nimanui. Daca fata acia nu mai vrea sa stea cu tine asta e, dar daca ea te iubeste si iti spune asta poti sa te rog Domnul Iisus Hristos si la Maica Domnului si sa pui aceasta problema unui preot crestin ortodox si el te va indruma duhovniceste cum e mai bine. O sugestie Roaga-l pe Domnul Iisus Hristos si la Maica Domnului sa iti dea o fata potivita pentru tine si sigur te Vor ajuta.

25 11 2012
addsalu

Draga Lastun,

Te rog ca, pe viitor, sa eviti chestiunile FOARTE confesionale. Religia este intr-adevar buna, utila, insa propaganda agresiva in favoarea unui cult, oricare ar fi acesta, nu o permit aici. Prin urmare, te voi ruga ca, indiferent de pseudonimul sub care vei mai scrie, sa respecti libertatea religioasa a fiecaruia, fara a intra in chestiuni FOARTE confesionale. De exemplu, poti spune preot, fara sa restrangi cercul la „preot ortodox”; de asemenea, te voi ruga sa eviti directionarile catre sfinti. Nu toti cei care scriu sau acceseaza site-ul sunt ortodocsi, ci si catolici sau de orice alta denominatiune. Suntem aici pentru a-i ajuta pe oameni, NU pentru a face prozelitism sau propaganda religioasa!

Iti multumesc pentru intelegere! N-as vrea sa iti restrictionez accesul la site.

Apreciez intentiile tale bune, dar haide sa le respectam oamenilor libertatea religiei. Cred ca putem discuta in termeni comuni tuturor confesiunilor crestine, fara sa alunecam in bigotism!

Cu prietenie,
Adrian

30 12 2012
Alege Sa Traiesti Diferit

Nu renunta la lupta….de vrei sa ajungi erou…iar daca ai cazut…RIDICA-TE DIN NOU!!!!!

Lasă un răspuns

