Andrea

14 11 2012

buna seara,ma numesc andrea am 27 de ani si sunt din satu mare….povestea mea incepe asa…la 18 ani am intalnit un baiat cu care am inceput o relatie …o relatie care a durat 8 ani…dar nu a mers deloc era genul de om aparate .femei si certuri.am lucrat la hipermarket ca casiera el lucrator iar pretena mea cica…tot casiera…intro zi nu am mai rezistat scandaluri certuri si minciuni…asa mam gandit sa pun punctul pe i…neam despartit ..iar dupa 2 zile am aflta ca el era de mult cu presupusa pretena mea…neam dusmanit era groaznic…intro duminica la munca aveam senzatia ca imi vine clienti sa imi dea in cap am inceput sa plang…parca nu eram eu…cu greu miam revenit dar am reusit…dupa 2 luni am auzit ca ei sau casatorit…miam dat demisia si am plecat in portugalia la unchiul meu la care am stat 4 luni..acolo mam indrgostit la prima vedere de unul insurat cu un copil …la fel am fost si eu pt el…dragoste la prima vedere..am fost impreuna dar la urma am renuntat la el pt ca nu am vrut ca fata lui sa sufere..2 ani am plans dupa el…timpul a trecut si sti vorba aia ochii care nu se vad se uita…dupa 2 si ceva am reusit sa pun suflet la un baiat un fost coleg cu care ma simpt foarte bine cu el din toate punctele de verdere..eh ..dar el nu ii genul sa stea intro relatie..intro deara cand a dormit la mine mam uitat in telefon si avea mesaje de la una lam intrebat frumos cine este sanda?mia facut scandal ca ce ma uit la mesaje..lam iertat..dupa un timp ..trebuia sa ne intalnim mam pregatit dar ma sunat ca nu ne mai intalnim ca el se intalneste cu sanda..in momentul ala mam dus la […moderat…]  si am vrut sa ma […moderat…]… am stat in fata trenului …trenul suiera si in ultima clipa miam dat seama ce era sa fac…bun ..dar problema este ca imi mintea mea tot la sinucidere imi sta capu…mam gandit sa pun punctul pe i sa termin cu el…iam zis sa renunte la mine dar a zis ca el nu va renunta nocoidata si nu inteleg de ce…de multe ori il simpt ca ma iubeste dar nu imi zice.. dar de multe ori e un nemernic..inca si in ziua de astazi mai suntem impreuna,,,mie frica sa nu ajung sa facpasul sa ma sinucid sau sa ajung la nebuni


Acțiuni

Information

5 responses

15 11 2012
addsalu

–––––––––––––––––––––
Angela… salvata prin har a scris:
–––––––––––––––––––––

Andrea ,nu vei ajunge la nebuni…Viata nu se opreste aici .Ar fi bine sa il lasi pe el cu Sandra daca ´nu e serios in relatia cu tine .Stai mai bine singura o perioada si refa-ti viata ,citeste,plimbate si relaxeaza-te apoi vei cunoaste persoana potrivita pentru tine🙂

21 11 2012
Ubru

Draga Andrea,

Esti tanara si frumoasa, ai toata viata inaintea ta. Daca ai posibilitatea incearca sa inveti mai departe, sa faci o facultate, chiar daca nu vei munci in domeniu iti va prinde foarte bine, crede-ma, o sa ai o alta viziune asupra lumii. Esti o persoana desteapta, si in toate relatiile tale, ai simtit (ai intuit) de la inceput ca ceva nu e in regula. De aceea sfatul meu este ca de acum incolo cand iti „alegi” un baiat cu care sa incepi o relatie, asculta-ti tot timpul instinctele, si daca explicatia lui scartaie, atunci paraseste-l. Nu are rost sa te afunzi intr-o relatie, sentimentele tale sa creasca, ca apoi sa fii dezamagita si parasita pt o alta femeie.
Din ce povestesti esti genul de femeie care e atras de un anumit tip de barbati, si anume barbatii carora le place sa insele. Subconstientul nostru atrage pt noi acelasi tip de barbati, care ne ranesc in acelasi fel, atata timp cat noi nu progresam, si nu ne dezvoltam mai departe.
Nu fii naiva, si nu crede tot ce iti spune un barbat. Sunt barbati care te mint in fata, chiar si cand tu ii gasesti in pat cu alta, ei iti zic ca „nu s-a intamplat nimic”. Mergi tot timpul dupa instinct si dovezi, si mai putin dupa ce zic barbatii.
Un alt sfat ca sa nu iti mai „alegi” astfel de barbati pe viitor ar fi sa iti impui singura niste standarde, niste limite, ce accepti si ce nu, de ex: nu accepti ca prietenul tau sa aibe o alta amica foarte buna cu care se intalneste in doi, sau se confeseaza unul celuilalt; nu accepti sa fi inselata; nu te intalnesti cu barbati casatoriti sau care sunt intr-o relatie (oricat de proasta ar relatia lor), astea sunt exemple ca sa intelegi despre ce e vorba, tu esti cea care trebuie sa te gandesti si sa iti impui aceste reguli, sa iti faci o lista pe care sa o respecti, si asa nu o sa ai probleme. Iar la prima abatere, poti decide daca il parasesti sau continui.
Majoritatea femeilor prefera sa nu stie daca sunt inselate, sau daca barbatul lor mai are si pe altcineva, si prefera sa creada ca viata lor e roz, pe principiul „daca nu stiu nu ma doare”, te rog nu fa parte din gasca lor. Tu esti puternica, si meriti o viata traita cu un barbat fidel, care sa te iubeasca si sa te accepte, sa te stimeze, un barbat pt care tu sa fii „unica femeie” din viata lui.
Avand in vedere tipul barbatilor pe care i-ai atras pana acum, un alt pas important ar fi ca sa iti stabilesti o regula, fara sex in primele x luni. Ai deja 27 de ani, banuies ca nu doresti aventuri scurte, ci doresti o relatie serioasa care eventual sa dureze o viata, de aceea ca sa filtrezi barbatii dornici de sex cu cat mai multe partenere, ar fi foarte important sa iti setezi aceasta regula. Asa nu o sa iti mai pierzi timpul cu barbati care vor doar sex, si aventuri. Ei te vor parasi foarte repede, fiindca nu isi vor putea atinge „telul”, si tu vei scapa de ei.
Iar barbatul care va ramane langa tine fara sex, o sa te vrea pt tine, si o sa te vrea doar pe tine, nu va umbla dupa alte femei.
Iar legat de prietenul tau actual, tu cu gurita ta ai zis ca nu e genul sa stea in relatii. Iar pe tine te doare ca el mai iubeste o alta femei aceasta Sanda. Te rog nu te amagi ca el te va „alege pe tine”, fiindca acest lucru nu se va inampla, el tot timpul va alege mai multe femei, fiindca a vazut ca ii merge asa, si femeile ii permit. Intelegi? Si banuiesc ca nu vrei sa te ia de nevasta si apoi sa aflii ca mai are 2 amante.
Deci sfatul meu este sa te indepartezi sufleteste incet incet de el. Cel mai corect ar fi sa il parasesti. Dar eu stiu cat se poate suferi din dragoste. De aceea mai degraba drumul mai „usor” ar fi sa incerci sa devii tot mai rece cu el, si sa incerci sa te intalnesti cu alti barbati ( plimbare, o cafeluta, o vorba, nimic mai mult), sa iti faci alti amici. Si cand te-ai indepartat destul de mult de el, il parasesti, si poti sa incepi sa cauti un alt barbat cu care sa iti construiesti o relatie serioasa, tinand cont de listuta aceea de reguli care ti-o alcatuiesti inainte.
Iti doresc sa gasesti un barbat care sa te iubeasca si sa te respecte, si pt care sa fi unica femeie.

Te pup

2 12 2012
ubru

buna,va multumesc pt sprijin..eu sunt mult mai bine si nu mai tin legatura cu el…merit mai mult nu unu ca el…nu am cuvinte cum sa va multumesc pt ajutor…va pup..andreea satu mare

7 10 2015
Petre

eu cred că, bărbații sunt construiți genetic de așa manieră ca să procreeze… adică indiferent ce ar fi… iubire, abstinență sexuală etc. etc. dacă au ocazia vor înșela, că așa-s bărbații. femeile să aibă de grijă, mai ales de copiii lor, dar și să fie protejate. în fine. apoi, mai cred că unii băbați au și un comportament exersat în a căuta mai frecvent aventura sexuală…, iar tu i-ai găsit exact pe acești bărbați. probabil ai o incredere in tine prea mică și crezi ușor orice ti se spune. nu cred ca e corect din partea ta să faci așa pentru că vei da mereu peste acest gen de bărbați si vei fi mereu dezamagită. cred, deci, că ar trebui să impui anumite reguli si sa le respecti. restul vine de la sine.

10 10 2015
Bogdan

Petre a zis un lucru cheie referitor la codul nostru genetic, perfect normal. Anormalitatea apare cand oamenii isi creeaza anumite iluzii proprii, au reusit cumva sa puna bariere fericirii umane. Oamenii care sunt nefericiti in relatii, inseala. Se stie ca majoritatea relatiilor se creeaza mai mult din dorinta de a exista o relatie (lucrile pot fi dezvoltate, sa zicem doar ca iubirea in zilele noastre a devenit ca fotbalul, mai tacticizata, deci foarte putin spectaculoasa) Exista si acel efect de „o persoana noua e mereu mai buna” decat scarba cu care traiesc. De aceea, poate cum e si cazul lui Andreea, sunt barbati cu familii care se avanta in astfel de relatii.
Andreea, la varsta ta nu ar mai trebui sa cauti maturitatea, simt ca ai ramas blocata la varsta adolescentei. Esti probabil jucata pe degete. Sfatul meu ar fi sa cresti in atitudine fara a deveni insensibila. Sunt multe lucruri pe care nu le vezi in gesturile unora si altele care ti-ar putea aduce fericirea si poate le dai putina importanta in gesturile altora.

Lasă un răspuns

