Doar eu

16 10 2012

Vreau sa vad daca imi raspunde cineva,eu am ajuns la capatul puterilor mele,simt ca o sa clachez,nu stiu ce sa ma fac,am obosit,vreau sa dorm pe vecie,

––––––––––––––––-

Ti-am citit povestea,am avut un sot pe vremea cand aveam 20 de ani,a fost la fel de groaznic,pe langa teroare psihica a fost si fizica,a fost groaznic,dar intr-o zi mi-am dus copilul la mama,apoi am luat cateva haine pe ascuns,si plecata am fost ptr totdeauna,m-a hartuit 3 ani,dar am spus mereu NU,imi teroriza prietenii,familia si tot ceea ce imi permitea sa am o viata sociala,bea un pahar de vin singurica,intra in cada aprindeti niste lumanari parfumate si incearca sa gandesti la rece,inchipuieti ca tu esti eu ,o necunoscuta,care iti stie absolut toata viata si problemele atribuite ei,primul meu gand ar fi ce avantaje am daca raman cu el,ce dezavantaje daca ma despart…………o sa fie mult mai bine,[…moderat…] o sa te ajut oricand,o sa te ajut sa te regasesti

Acțiuni

Information

2 responses

16 10 2012
addsalu

–––––––––––––––-
„Doar eu” a scris:
–––––––––––––––-

Buna,am revenit,acum putin timp imi doream sa mor,vedeam totul in negru,Mi-am schimbat tratamentul si ma simt foarte bine,discutati cu psihiatrul vostru foarte deschis,daca nu aveti unul ar fi cazul sa mergeti,pentru ca ceea ce ganditi nu este deloc normal,eu urmam un tratament dar nu mai era eficient pana mi-am luat inima in dinti si m-am dus pentru a nu stiu cata oara la evaluare,ma simt bine,nu ezitati,nu inseamna ca suntem nebuni daca facem terapie medicamentoasa sau psihoterapie,numai bine tuturor.

3 01 2013
Ramas in anonimat

In ultimi 3 ani shi yo mam gandit mult la sinucidere si la faptu k ash scapa d toate prob. nu stiu dc nu am facuto pana acm, uneori ma urasc pt ast, d vro jum d an nu mi-au mai trecut astfel d gamduri prin cap, dar d cateva sapt am inceput iar sa intru in depresi, cred k acma nu o sa mai ezit.

Lasă un răspuns

