Ral

13 08 2012

Buna tuturor,

Am aparut si eu pe acest site al oamenilor cu probleme, pentru ca si eu ma rog seara la Dumnezeu sa ma ia la El si sa nu ma mai trezesc dimineata… nu stiu ce sa mai fac, nu mai am nici un motiv sa traiesc… am pierdut tot. De aproape 2 ani ma chinui sa rezist si sa nu imi ia Dumnezeu mintile.
Nu vreau sa ma sinicid pentru ca nu vreau sa le produc parintilor mei suferinta de a avea un copil sinucigas, dar si de teama esecului. Cu toate astea imi doresc sa mor pentru ca am pierdut tot inclusiv reaspectul de sine, increderea in mine, puterea de a privi inainte… sunt intr-un gol, in neant.
Dintr-un om care si-a luat viata in piept la 18 ani plin de optimism, care a muncit si si-a format o cariera am ajuns in ultimii ani sa piarda tot: cariera , prieteni, orice fel de afectiune si asta pentru ca am avut incredere in oameni.
M-am maritat cu un om care parea ca ma iubeste nespus si de la care speram sa primesc intelegere, respect si afectiune. Dupa semnarea actului am descoperit ca defapt e un om ipocrit care nu se gandeste decat la propria persoana, care poate mintii dara nici un fel de remuscare uitatbdu-se in ochiii celuilalt. Nu il intereseza sa ma cunoasca, sa ma inteleaga sa comunice cu mine sau sa ofere vreun grad de afectiune. Dintr-un om integru am ajuns un fel de menajera cu favoruri sexuale pentru sotul meu. Problema e ca nu reusesc sa am intelegere din parte nimanui nici a prietenilor nici a familiei, a nimanui Nu am putere sa merg mai departe, sa o iau de la capat. Ma simt atat de singura, atat de abandonata de toti si de toate incat nu stiu ce sa fac. Simt ca am dezamagit pe toata lumea inckusiv pe mine. Probabil ca nu sunt buna de nimic. In loc de un om care speram sa ma iubeasca am langa mine un om care in fiecare zi joaca parca un joc psihologic cu mine care ma termina. Iar eu i-am dat tot iar acum nu am ninic. Ma scoate vinovata pentru tot, iar parerea mea nu conteaza, nici macar nu exista. Omul cu care speram sa imi intemeiez o familie mi-a devenit un calau psihologic care mi-a luat tot. Nu mai sunt in stare sa rezist, nu mai am nici un tel, nici un motiv sa traiesc, sau sa o iau de la capat. Nici macar nu mai stiu cine sunt

Acțiuni

Information

8 responses

13 08 2012
miss

Buna Ral!

De ce nu iei in calcul sa divortezi? Iti va fi mult mai bine! Vei mai suferi un timp, pana se cicatrizeaza ranile si apoi vei renaste!

Parerea mea e ca trebuie sa scapi cat mai repede de factorul perturbator din viata ta si anume sotul! Si da, ai intuit bine, te agreseaza psihic si psihologic (o forma de violenta tare perfida). Avand un asa mediu acasa, putin a mai lipsit sa-ti pierzi stima de sine si apoi sa nu mai dai randament profesional!

Am o veste buna pentru tine: cariera se poate recupera, chiar vei putea pe viitor sa depasesti nivelul la care fusesesi odata! Stima de sine poate creste din nou si increderea in tine si in fortele proprii!

Am o veste si mai buna pentru tine: Dupa ce te debarasezi de problema si iti dai un timp sa te recuperezi, vei fi un alt om, mult mai puternic, avand in vedere peste ce ai trecut si ai izbutit sa domini. Si vei vedea altfel viata: si o zi cu soare va avea un alt inteles si farmec pentru tine si te vei bucura mult mai mult de viata pe care o ai!

De ce spui ca familia nu te intelege? Sunt mai conservatori sau nu comunica bine cu tine?
Cat despre prieteni nu stiu ce sa zic, unii au prieteni buni, altii superficiali, un alt caz ar fi ca au si prietenii problemele lor…

Eu cred ca poti reusi si de data asta! Imbratisari, miss

21 08 2012
iulian

mai sinuciderea nu e o solutie eu de cateva zile am iesit din spital cu o tentativa nereusita am luat pastile… si alchol…ce am vazut acolo… mau facut sa am vointa de a trai…ceia ce noua ni se pare greu de suportat…e usor…viata de familie…se paote face…trebuie doar pus punctuol pe I si nu in cel mai rau caz…. trebuie vazuta problema…cat despre locul de munca cariera…toate se pot reface cu un avat poate mult mai mare decat cel avut inainte…deci nu incercati sa va mai luati viata,,,,,e mult prea frumoasa si plina de bucuri decat credem noi…deci TRAIESTE VIATA MERITA > TOATEISI AU ROSTUL LOR

16 08 2012
sven

Si eu vreau sa mor….de 1 saptamana planuiesc sa plec undeva,munte,padure,undeva departe sa nu fiu gasit de rude,familie,ect…nu as vrea sa ma vada nimeni ca m-am sinucis,unde ar fi bine sa ma duc?

16 08 2012
addsalu

Draga Sven,

Cuvintele tale imi dau numeroase motive de ingrijorare! Te rog din suflet sa mergi DE URGENTA la un medic psihiatru si sa ii spui ca ai nevoie de ajutor specializat, intrucat un prieten virtual considera ca ai prezenta risc suicidar extrem de crescut!

Si gandeste-te la toti cei despre care spui ca nu ai dori sa te gaseasca! Inseamna ca tii la ei, ca iti pasa de cum s-ar simti, si de asemenea inseamna ca tu constientizezi ca gestul tau le-ar produce o suferinta ENORMA, pe care ei nu o merita si de care ai vrea sa ii scutesti!

Insa, in acelasi timp, trebuie sa fii constient ca oriunde te-ai duce, mai devreme sau mai tarziu vei fi descoperit, iar gestul tau le-ar produce exact acea suferinta enorma pe care incerci sa o ocolesti!

Mai bine incearca sa faci ce te-am rugat, si vezi cum evolueaza lucrurile! Daca faci asta, oricum nu ai nimic de pierdut, nu crezi? Pe cand, daca faci cum spui si iese cum iti zic eu ca va iesi (si te asigur ca stiu ce vorbesc!) pierzi TOTUL! E un risc pe care, crede-ma, nu merita sa ti-l asumi!

Cu prietenie,
Adrian

17 08 2012
sven

Hi,stiu ca ai dreptate,stiu ca asta ar trebuii sa fac,dar eu sunt un las,ma simt un las,nimeni nu stie ce simt eu,in general ma prefac ca sunt un om vesel glumesc cu oricine,respect pe oricine cine ma respecta,dar seara sunt terminat psihic si fizic…..este greu sa fac acest pas,cum as putea sa spun la ai mei ca vreau sa merg la un psiholog,este foarte greu….

17 08 2012
oana

Vi se pare cel mai simplu sa rezolvati problemele asa?! prin un asemenea gest?!zic Doamne ai mila de mine cand voi trece prin greu, cred si nu zic ca eu niciodata nu as face asa ceva sau gandi asa ceva, nu se stie niciodata!……sunt o rana deschisa, sunt o persoana care a suferit enorm, ptr ca mama mea a incercat sa se sinugica, si multumita lui Dumnezeu, care I-a aratat ca zilele ei vor sfarsi cand va vrea si decide doar EL si nu cand vrem noi, este printre noi….nu ati vrea ca si sinucigasi, sa fiti pe baricada celalalta si anume a rudelor, familiei care fie ca se va sfarsi sau nu viata voastra!deci o durere imensa fie asa fie altfel o sa lasati familie, de NEIMAGINAT, poate mai mult decat durerea sau problemele care se pot rezolva!!!!!deci nu ezitati sa vorbiti familiei despre problemele voastre , durerile voastre inainte sa actionati! nu il MANIATI pe DUmnezeu, ca va poate arata exact ca si mamei mele, care i-a mai dat zile ca doar EL da si ne poate lua viata…si consecintele de dupa vor fii mult mai mari, ca : ura si dizgust din partea celor care v-a acordat iubire neconditionata, cum va va privi si vorbi lumea, cum tre sa luati din nou viata de la capat, dar cu eticheta de un las/a……si dupa acea constiinta incarcata ca l-a maniat pe DUmnezeu!oricum si dupa toate astea, daca exista putina bunavointa se poate, mama mea acum lucreaza din nou, e cat de cat bine dupa un tratament ce il ia zilnic, dar va trebui si ii va lua mult ca sa recreasca in ochii nostrii si sa uitam faptul ca a vrut sa renunte la noi asa usor!

*************** vreau sa va spun ca exista in PREDEAL o clinica de nevroze, unde doar tratament din strainate prescriu, care nu da dependenta si doar medici extraordinari de profesionali au!!!!!nu ezitati ca o ultima incercare sa luati decizia de a trece pe acolo!!!!!!************************
*************************si nu uitati de rugaciunile zilnice catre DUMNEZEU, si biserica va poate ajuta mult!************

21 08 2012
Angela...salvata prin HAR

Ral…crezi ca divortul ar fi o solutie sau schimbarea sotului tau ?

1 06 2013
Antin

Si de ce mai stati cu ei, mai fetelor…? Am vazut multe mesaje despre soti care se poarta urat, dar nici una nu zicea ‘Gata, divortez!’. N-am sa pricep veci.

Lasă un răspuns

