Dany S

15 07 2012

salut adrian …stii eu sunt o persoana retrasa de felul nu spun ce am pe suflet tuturor ci doar prietenilor …lor le-am pus gandurile ,necazurile ,dezamagirile pe tava ..am fost ca o carte deschisa pentru ei . Dar cu ceva timp in urma prietenii mei s-au schimbat ..numai sunt cum erau inainte acum au asteptari de la mine mai mari decat le pot avea eu …si eu ca si ceilalti cochetez cu sinuciderea de ceva timp imi trece prin cap destul de des ..desi parca n-as vrea sa o fac …dar nu stiu cat mai pot rezista asta pentru ca problemele mele par sa nu se mai sfarseasa e greu s-ai multumesti pe cei dn jurul tau …dar eu sincer numai pot…m-am saturat sa fiu criticat ,injurat batjocorit ..umilit chiar si in public …nu stiu ce fac nu stiu cum sa mai fiu ca persoana . ca om nu mai stiu te rog adrian te rog din suflet am nevoie de tine si de o parere si un sfat din partea ar fi binevenite .

Acțiuni

Information

4 responses

15 07 2012
addsalu

Draga Dany,

Nu este greu sa ii multumesti pe cei din jurul tau! Da, ai citit bine, nu este greu, este chiar imposibil! Niciodata nu ii vei putea multumi pe deplin! Ba, mai mult, chiar daca te vei stradui din ce in ce mai mult, chiar daca ai face tot ce e omeneste posibil, chiar daca, sa presupunem prin absurd ca ar fi posibil sa ii multumesti pe toti, tot nu vei fi fericit! Si stii de ce? Pentru ca atunci nu vei trai viata ta, ci viata lor, conform propriilor LOR dorinte si idealuri, nu conform dorintelor, principiilor si idealurilor TALE!

Ai constatat asadar ca nu este posibil sa ii multumesti pe toti. Si ce vei face in continuare? In loc sa sarbatoresti aceasta descoperire, tu te gandesti la suicid? Dany draga, faptul ca ti-ai dat seama ca trebuie sa iti urmezi PROPRIUL drum in viata, nu pe al prietenilor tai, este primul si cel mai important pas in viata. Restul vine de la sine, pe masura ce iti vei accepta si limitele, si propria capacitate de a face diversele lucruri. Viata este un dar, Dany! Iar partea cea mai frumoasa este ca nu suntem niste robotei care urmeaza niste instructiuni, ci putem lua propriile noastre decizii. Uneori, da, ele vor fi proaste, dar tot vom avea satisfactia ca am ales NOI, nu altii!

Te asteptam aici sa ne spui mai exact ce anume te deranjeaza, pentru ca, dupa cum vezi, faza cu prietenii este cea mai mica bataie de cap a noastra. Ei doar ne ajuta sa intelegem ca avem propriul nostru drum in viata, fiind asadar nu un blestem, ci o binecuvantare!

Cu prietenie,
Adrian

15 07 2012
Bogdan

As zice sa cauti prieteni care sa aiba asteptari de la tine similiare cu ale tale sau chiar sub ale tale. Doar asa putem sa ne asiguram ca nu o sa mai progresam niciodata si sa ramanem la nivelul acela confortabil si cald, nivel care tare mult ne place. 😉

23 07 2012
Emanuel

Dany Isus te iubeste raspunsul la problemele tale este Isus roagate mult ca el sa intervina in viata ta dute si cauta o biserica (oricare) vorbeste cu pastorul sa se roage pentru tine, citeste din biblie si roagate non-stop si Isus iti va fi un prieten sincer si loial si nu te va parasi niciodata El iti iarta pacatele tale si iti va da viata vesnica. […moderat…]

3 07 2015
IN MEMORIAM

A trecut mult timp de cand ai postat…..sper ca azi gandesti pozitiv….ca ai alaturi prieteni adevarati ( care desigur nu sunt perfecti),,,,CA TI-AI GASIT PROPRIUL DRUM………

Lasă un răspuns

