Andra W

14 07 2012

vreau s mor…nu mai doresc sa traiesc…nu am pentru ce… nu am nimic bun in viata…decat suferinta…cele mai frumoase lucruri dein viata mea nu rezista decat maxim 2 ore…ma aflu intr-o groaznica depresie…toata ziua stau in casa si plang…daca ies afara cu niste prieteni nu pot rezista mai mult de 2 ore…ma apuca plansul..de fiecare data imi vin in minte cauzele suferintei mele si plang…nu-mi gasesc refugiul nicaieri…toate persoanele care le iubesc ma resping…ma trateaza cu spatele, tipa la mine, iar pe restul planurilor nu am decat dezamagiri…am ajuns sa cred cu tarie ca singura mea scapare este moartea…
ajutati-ma nu stiu cum sa fac!

Acțiuni

Information

8 responses

15 07 2012
archanghel

Draga Andra W..nu este greu sa scapi de probleme,daca vrei cu adevarat.Aplica metoda care am sa ti-o indic si vei scapa.Pe scurt.1:Priveste in jurul tau si OBSERVA cine te place si te doreste.Obstacolul de la la pct 1:Te impotrivesti si doresti sa observi doar pe cei care nu poti sa-i ai.2:Alege un baiat din ei,care poate fi acceptat de tine si doboara impotrivirea din interiorul tau.Observa-i calitatile si nu defectele.3:Participa cu tot ce ai la noua legatura de dragoste,evita visele vechi si/sau gindurile despre altul/altceva.In 3 luni se cimenteaza o noua legatura si depresiile dispar complet.Succes.

18 07 2012
Ninel Meleacă

Sunt profesor de religie, dar nu asta conteaza. Ma doare k vrei sa parasesti lumina pt a merge in noaptea vesnica. Nu ti-e frica de intuneric?
Si pt a incepe o discutie ar fi necesar sa stiu ce varsta ai acum. Imi dai voie sa presupun varsta ta? Probabil adolescenta, nu?
Acum vreau sa-ti comunic, sa-ti reamintesc ceea ce stii deja, dar nu-ti pasa: sinuciderea e un mare pacat, chiar si gandul la sinucidere. E un pacat, o crima impotriva ta, impotriva lui Dumnezeu, impotriva familiei tale actuale, impotriva copilului tau care ar fi putut sa se nasca in urma unei relatii de iubire si impotriva societatii. Si totusi nu te condamn pt ca si mie, in tinerete si de cateva ori la maturitate, mi-a trecut prin minte ideea sinuciderii.
Nu stiu cine ne indeamna la sinucidere, dar stiu ca lipsa unei ocupatii sau lipsa unei preocupari te fac sa te simti astfel. Sau poate un esec, pierderea unei fiinte dragi sau o mare dezamagire.
Eu iti spun: sa nu te ingrijoreze ziua de maine si nici ziua de ieri! Nu exista decat prezentul. Restul sunt in mintea ta ca imagini, amintiri, inchipuiri, fictiuni. Acesta ar fi un pas, primul pas de facut! Bucura-te cat poti de mult de ziua de azi. Traieste ziua de azi. Ia viata zi cu zi, pas cu pas, ora cu ora. Timpul in final vindeca orice rana.
Am cunostinte care au murit si ma gandesc cu groaza cum pamantul le acopera lumina ochilor si nu vor mai vedea niciodata un rasarit sau apus de soare.
Acum 14 ani mi-a murit o colega destul de tanara, in urma unui cancer fulgerator. Avea doar 28 de ani si iubea fff mult viata. Avea familia alaturi de ea, o situatie buna si un serviciu bun. Avea o fetita de 6 ani cand a murit. Avea, avea, avea! Avea tinerete, frumusete, bani, masina, copil, familie, prieteni, etc…..Acum, moarta nu mai are nimic! Moartea i-a rapit tot! Iti poti imagina cat de mult si-a dorit colega mea sa traiasca, macar pt a fi alaturi de fetita ei? Stii cat de mult a tipat inainte sa moara? Stii ca s-a agatat de viata pana in ultima ei clipa, desi cancerul ii mancase carnea la propriu?
Si totusi de 14 ani e in pamant. Pamantul i-a inghitit si descompus trupul in mii de molecule. Viermii s-au ingrasat cu trupul ei.
Stii tu cate realizari, bucurii si impliniri am trait eu in acesti 14 ani? Cati oameni am cunoscut? Cu cati copii la scoala am comunicat? Cate ocazii de a vorbi despre Dumnezeu si sensul suferintei mi s-au oferit? Cate imbratisari am strans la sufletul meu si cate iubire am oferit si primit? Cate rasarituri sau apusuri de soare am admirat? Bineinteles ca am avut si examene multe si grele. Pe unele le-am trecut, pe altele nu, dar am supravietuit. Am si suferit mult din pricina esecurilor sau dezamagirilor, dar am supravietuit. Am invatat ca mai multe inveti din suferinta decat din bucurii. Am invatat ca persoana pt care astazi ti-ai da viata, peste 10 ani s-ar putea sa nu mai reprezinte nimic. Am invatat ca peste un timp voi rade de ceea ce ma trimitea in trecut cu gandul la sinucidere.
Din pacate colega mea n-a mai avut nimic din toate acestea…Moartea i-a furat tot ce-ar fi putut fi frumos in viata ei. Moartea i-a furat timpul vietii ei.
Mi-aduc aminte o secventa dintr-un film…Un justitiar al noptii iesea in fiecare noapte in oras, la vanatoare de oameni fara viitor si impusca pe cei care nu aveau un acoperis deasupra capului sau isi treceau viata cersind un ban sau o bucata de paine. In general, omora pe toti boschetarii care dormeau prin gunoaie, prin unghere ascunse sau pe sub poduri. Pe cei care nu aduceau nimic societatii. Pe cei pe care ii considera cancerul societatii. Intr-o astfel de noapte gaseste un invalid in carucior cu rotile. Era un cersator care traia doar din mila oamenilor. Justitiarul ii spune: ,,pregateste-te ca vei muri!” Si ii pune pistolul la tampla. ,,Da-mi un motiv sa te las in viata. Spune-mi de ce vrei sa apuci ziua de maine”. Invalidul si-a dat seama ca omul de langa el nu glumeste. Auzise probabil despre oameni ai strazii, de felul lui, executati in serile anterioare. Si atunci a vorbit stiind ca s-ar putea sa fie ultimele lui cuvinte: ,, vreau sa traiesc pt ca iubesc fiecare rasarit de soare”. Ce crezi ca s-a intamplat? Justitiarul l-a lasat sa prinda urmatorul rasarit de soare. L-a lasat sa traiasca.
Daca un om fara picioare iubeste viata, de ce sa n-o iubesti si tu? Tie ce-ti lipseste? Deci traieste viata orice-ar fi! Traieste si atat! Ce e mai bun in viata ta abia acum urmeaza sa ti se intample.
P.S.: daca vrei sa mai vorbim, scrie-mi […moderat…]. Ai grija de viata ta! E un dar de la Dumnezeu.

1 11 2012
Icarmen

Foarte frumos ai scris!Motivant!Si eu sufar de depresie de …..o viata dar imi place rasaritul soarelui, asa ca indur!Foarte frumos!Multumesc!

23 07 2013
Ninel

Am recitit si eu ce-am scris, acum, dupa doi ani, si am vazut si răspunsul tau. Ma bucur ca ti-a plăcut, poate ti-a si folosit. Ma întreb in schimb ce mai face Andra, ca pt ea scrisesem cele de mai sus!?

17 08 2012
oana

Daca Dumnezeu era un gram rau cu noi, cel putin umpic, ar fii facut cu noi exact ca si cu necuvantatoarele! ne-ar fii binecuvantat si luat liberul arbitru si nu am fii in stare sa ne facem noua rau singuri, asa nu l-am Mania nici pe El si nu ar avea nimeni de suferit, ador animalele ptr ca ele cu toate ca au un ciclu de viata scurt si o menire pe pamant, fie ca si sursa de hrana ptr noi, ca si animal de companie sau altceva ptr natura, dar sunt supuse LUI……putin mai aspru daca ar fii fost EL cu noi sa nu ne lase liberul arbitru!!!! daca stii ca sa treci peste probleme, doar lasand tot greul LUI, cerandui in fiecare seara prin rugaciune sa ne ajute sa trecem prin mila lui si peste problemele care le avem, nici idee nu aveti ce VA REZERVA dupa!…in cazul meu, dupa cea mai gea incercare din viata mea, a iesit SOARELE, da nu va imaginati cat de tare…..nici nu am visat vreodata, si nu doar pe plan profesional ci si ca si om, ca si sotie, ca si fiica , prietena!II MULTUMESC ptr asta, am invatat multe si nu m-a lasat nici un moment Dumnezeu singura sa trec prin…cu toate ca,corpul meu si psihicul ceda incet incet zi de zi, DUmnezeu m-a purtat pe maini pana am urcat pe cea mai inalta treapta si DA am vazut orizontul, am vazut si partea frumoasa a vietii! RUGATIVA-TI MULT!

8 09 2012
florin

As dori email-ul Andrei, va rog. Se poate?
Mi-ar place sa stau de vorba cu mai multi oameni care au trecut prn astfel de lucruri.

9 09 2012
addsalu

Draga Florin,

Regulile sitului in privinta contactelor personale sunt cat se poate de stricte, pentru protectia membrilor. Esti insa binevenit aici, sa iei parte la discutii si sa interactionezi cu membrii grupului, insa nu in privat.

Cu multumiri pentru intelegere,
Adrian

9 09 2012
claudiudoris

Draga Andra,mi-as dori din suflet ca om,daca vei citi mesajul asta sa ne dai un semn.Pot sa te ajut cu sinceritate mea,daca si tu intradevar vrei.Esti om,esti suflet ce are nevoie de un licar de forta.Nu am vindecat pe nimeni,insa pot sa-ti dau forta,daca vrei intradevar si vei raspunde.
Nu am citit primul mesaj al tau,probabil eram plecat.:(
Sper sa fii printre noi.
Iti transmit o imbratisare calduroasa acolo unde esti.

Lasă un răspuns

