Andra

2 07 2012

Simt ca o sa mor de durere… Mi-a cazut cerul in cap si simt ca n-o sa mai fiu niciodata cum am fost inainte, ca n-o sa imi mai pot reveni niciodata. M-am despartit de prietenul meu, dupa o relatie de un an. El era la facultate in alt oras, si ne vedeam destul de rar, ce-i drept. Am acceptat sa ma bag in jocul lui cu aceasta relatie pentru ca am tinut la el enorm, mai ales ca il placeam de 2 ani dar nu am vrut sa ma complic pana atunci, pentru ca imi era enorm de teama ca voi ajunge ranita.
Si acum? Imi blestem zilele… blestem ziua in care ne-am cunoscut si am hotarat sa fim impreuna. Am suferit foarte mult din cauza lui, am lasat de la mine, din orgoliul meu… EU! EU care mereu am stiut sa fiu cu capul sus, indiferent daca sunt la pamant sau nu. M-a schimbat acest om, m-a schimbat foarte mult, enorm. Mi-am pierdut respectul fata de mine, m-am injosit atat de mult pentru el incat mi-e frica de mine insami, de cat am decazut in proprii mei ochi. Am fost oarba, si credeam ca relatia va merge chiar daca ne vedeam cam la 2-3 luni, timp de cateva zile.
Am crezut ca eu voi fi fata care l-am schimbat, ca nu ma va face sa sufar si credeam ca lucrurile stau mai bine ca oricand. Pana cand… surpriza! M-am trezit data la o parte, m-am trezit uitata de EL. EL care insemna totul pentru mine. A fost primul baiat din viata mea, si uite ca ma trata cu indiferenta totala. Mi-a spus ca lucrurile s-au racit intre noi, ca nu mai simte ce simtea inainte, si ca nu vrea sa traim in minciuna. TOATE ASTEA PRINTR-UN MESAJ. Nici macar n-a fost in stare sa se intalneasca cu mine, mai ales ca e acasa acum. L-am asteptat luni de zile, si uite ca acum cand e acasa imi da vestea cea mare printr-un mesaj. Dupa atatea insistente a hotarat sa-mi spuna in sfarsit ca vrea sa ne despartim. Nu stiu ce credeam… ca totul e in capul meu si ca de fapt totul e roz intre noi, tineam atat de mult la el incat ma prefaceam ca sunt OARBA.
Ma simt atat de ranita… i-am spus ca e un las si ca nu vreau sa il mai vad niciodata. Mi-a trantit un “te inteleg perfect” si i-am spus “ma intelegi, lasa-ma. Gata.” si atat a fost.

Macar l-a atins cu ceva? Oare i-a fost “miscat” putin orgoliul? Asta ma framanta cel mai mult…
Nu pot sa imi revin… ma implic in fel si fel de activitati dar degeaba, imi ocup tot timpul si tot degeaba. EL e in capul meu in permanenta, as lua pana si medicamente numai sa scap odata de tot calvarul asta. Sunt 100% convinsa ca nu mai pot gasi unul ca el. Era singurul care imi stia toate problemele, ma intelegea si era singurul cu care imi puteam impartasi unele lucruri. Nu mai pot incepe o relatie pentru ca nu vreau sa incep sa imi pun viata pe tava altcuiva, pe care nici nu il cunosc. Ce ma fac…? Devine insuportabil, plang mereu si nu ma pot stapani. Mi-e ciuda ca nu am spus tot ce aveam pe suflet cand ne-am despartit. Oare imi era mai bine? Acum e prea tarziu oricum, dar… aveam atatea sa-i spun…

Acțiuni

Information

6 responses

2 07 2012
Daniel M.

Daca tot am ajuns pe acest site vreau sa incerc sa aduc o contributie. Desi poate nici eu nu o duc prea bine, as putea macar sa incerc sa te ascult si sa iti zic ce cred eu.

Nu pot sa pretind ca te inteleg, pentru ca stiu ca nimeni nu poate sa inteleaga pe nimeni in adevaratul sens al cuvantului deoarece suntem diferiti, gandim si interpretam diferit, si suntem afectati in mod diferit de lucrurile pe care le traim. Nu as vrea ca prin mesajul meu sa fiu superficial si sa incep sa folosesc texte motivationale doar de dragul de a vorbi, cand defapt nici eu nu o duc prea bine si nu as putea fi un exemplu demn de urmat. Insa totusi as vrea sa iti zic cateva lucruri.

Atunci cand in viata noastra se intampla ceva ce ne pune la pamant, sunt cateva lucruri care fac diferenta si care conteaza enorm de mult. Unul din ele este atitudinea pe care alegem sa o avem fata de intamplarea propriu-zisa. Poti alege sa te consideri o fiinta superba, plina de iubire si capabila de lucruri minunate si sa iti spui in minte „nu m-a meritat”. Imi place sa vad oameni in jurul meu care indiferent de ce li se intampla raman in picioare si nu uita de visele lor. Dati o noua sansa sa cunosti o alta persoana. Sunt asa multe persoane minunate si asa multi oameni minunati incat nici nu merita sa pastram in noi ranile lasate de ceilalti. Probabil o sa zici ca imi este usor sa vorbesc din exterior, si da asa e… As putea sa iti scriu aici o gramada de lucruri prin care sa te incurajez si nu stiu daca doar faptul ca le vei auzi te va ajuta. Totusi vreau sa sti ca e important ce alegi tu sa faci de aici incolo cu viata ta. Mie mi-ar placea ca peste ani sa aud despre tine ca ai viata pe care ti-o doresti, ca faci lucrurile care iti plac cu pasiune zi de zi, si ca ai un iubit asa cum til doresti tu. Insa nu te astepta sa obtii toate astea foarte usor. Cu siguranta o sa mai cunosti si alti baieti, si o sa ai si alte relatii. Nu te lasa mai prejos. Pretuiestete, si incearca sa iti gasesti implinirea in lucrurile pe care le faci tu zi de zi, si daca tu esti ok cu tine insuti, multe lucruri se vor schimba parca de la sine apoi. Fa zilnic 3, 4 lucruri pe care iti place foarte mult sa le faci, lucreaza la viitorul si cariera ta, simtete o persoana importanta, valoroasa, pentru ca esti. Fiecare suntem unici, si putem aduce o contributie unica acestei lumi. Stiu, e dureros prin ce treci, si ai poate multe resentimente. Insa hai sa ne gandim ce ne-ar ajuta sa facem de aici incolo. Ce ne dorim si cum putem obtine, si cu pasi mici, sa ne indreptam spre acele lucruri.

Iti doresc mult succes in tot ceea ce faci, si sper peste catva timp sa revii cu un mesaj in care sa ne spui cum s-a schimbat viata ta, cum faci lucrurile care iti plac cu adevarat si cum ai inceput sa cunosti oameni care te pretuiesc cu adevarat. Nu te darui in intregime pana nu simti ca si celalalt face la fel.

2 07 2012
mircea

Trebuie sa fii puternica.
Din ceea ce spui,ai cunoscut un tip care nu merita.
Bucura-te,pentru ca s-a terminat cu el,sunt absolut convins ca vei cunoaste pana la urma un tip asa cum iti doresti.

Sunt mai mare ca tine,35 ani,,am permanent ganduri depresive,insa incerc sa razbesc mereu inainte.

Esti tanara,ai viitorul inainte,sunt convins ca peste ani de zile episodul cu tipul pe care-l mentionezi,va fi uitat cu desavarsire.

4 07 2012
Andra

va multumesc din suflet pentru cuvintele voastre..care mi-au ridicat putin moralul. Ma doare ca el nu stie cate sacrificii am facut pentru el, aveam sa-i spun atatea lucruri! Dar acum… nu mai pot si nu ma simt implinita. Poate nu m-ar fi ajutat la nimic daca-i spuneam ce am pe suflet.. si totusi… M-am saturat de atata suferinta, simt ca nu mai rezist si durerea devine din ce in ce mai apasatoare, in loc sa-mi fie mai usor… El se distreaza, e mai glumet ca oricand cica, si eu? nici nu-i pasa de mine…

5 07 2012
Andra

mi-e dor de el. Mi-e atat de dor de el incat as fi in stare de orice. Ii simt lipsa atat de mult incat mi-e teama sa nu actionez fara judecata. As face orice..doar ca sa il am langa mine macar pentru o secunda. Mi-as da pana si zilele pentru el, simt ca nu mai pot sa suport atata durere, simt cum chinul ma macina din ce in ce mai mult… si nu mai suport… mi-e atat de dor de el…

6 07 2012
prospetzica

gresit sa iti doresti sa schimbi pe cineva…de ce?? te-ai indragostit de el tocmai pentru ca era asa..atunci?? care e logica??
spui ca il iubesti?? atunci vei stii sa depaseti momentul si sa nu confunzi iubirea cu obsesia..vei stii sa mergi mai departe zambind pastrand in suflet ceea ce a adus bun in viata ta.. Nu trebuie sa vorbesti cu el decat in ziua cand il vei putea privi senina in ochi fara resentimente…
succes

30 08 2015
IN MEMORIAM

Cum mai esti…………..???

Lasă un răspuns

