Laura D

25 06 2012
buna..niki nu stiu cum sa incep,totusi imi iau inim in dinti j spun ce mi se intampla.tot rawl care se petrece in jurul meu e cauzat din cuza mea. am facut multe persoane s sufere din cauza mea[dani,mami,prietenele j alex chiar j p tati dak ar afla..]pov mea este asaa..am stat 2 ani ku un tip dni p care pot spune k l am iubit,dar nu st cee a facut k dintr o data s ma racesc de el j m am int ku altcnv.toate bune j frumoase pana a aflat. atunci ne am impakt dar tipul acela cand a vz k nu mai vr s ma int ku el a inceput s ma vb d raw la toti.asta nu inteleg eu,adik te int ku cnv j dupa c se foloseste d tn dc iti fc raw?…in finee a trecut cv eu ku dani ne am impakt chiar dak eu nu l mai iubeam j nu st doar tineam la el..i am spus k il iubesc j cred k dak m ar int acum tot asa i as spune..dar nu st dc…asa simt sa i zc.. dupa ce au trecut toate astea a aparut un tip care era pr unei prietene deale mele j eu k cea mai mare idioata m am int ku el..am ajuns s tin la el…..cand a aflat dani j de asta ne am certat,ne am desp. a trecut cv timp j eu mi am fc un prieten[cik stabil] el este un baiat bun kare poate tinea la mn dar eu nu doar asa k amicii simteam k putem fii j l a inselat j p el..j cu cel care ziceam dany pr mihaelei. eu aseara m am int ku elex j am vr s i zc k nu mai vr nmk ku el dar n am putut mi era mila de el..cand am plecat acasa am intrat p mess j am vb ku dani […moderat…]..j a zs k vn s ma vada..a vn ne am int j nmk mai mult dar cand m a adus acasa dani celalalt m a asteptat j l a vazut atunci l a sunat p alex j i a pov k eu mai m am int ku el k acum eram ku unu j tot asaa..chestii dastea urate. am cauzat prea multe probleme j nu mai stiu ce s mai ma fac.. am vrea s mor adata pt totdeauna s scap de toti j de toate chiar dak este familia la mijl p care o iubesc enorm indif de ce s a int sau am facut. dar dani pr prienen a zs k s ma omor j sincer cred k cel mai bn ar fii astaa barem s fie lumea mai linistitaa.nu mai vr s traiesc.vr s scape lumea de mn j sa si traiasa viata linistita k decat s ma faca i toate felurile posibile mai bn ma lipsesc j termin ku asta..ma doare capu de fiecare data cand ma gandesc j nu mai pot chiar nu mai pot.ma gandesc cum pot s fiu asa? dc am facut raw? j chiar nu mai vr. orikum raul e facut deja…acum nmk nu mai conteaza.c s fac k deja m.am fc de ras peste tot j fug toti de mn acum..ast raspuns urgent
Acțiuni

Information

One response

4 08 2012
lili

poate vine tarziu raspunsul meu,dar sper ca mai esti inca printre cei vii,ai o viata amoroasa foarte complicata,eu nu as rezista la asa ceva,de asta poate sunt si singuratica de felul meu,nu trebuie sa mori,doar trebuie sa fii o perioada singura,neimplicata in nici o relatie cu un baiat,mi se pare ca esti foarte tanara,ca nu esti matura inca si nu stii ce vrei de la un baiat,de aia cand esti intr-o relatie te intalnesti si cu altii si asta iti complica mult viata,trebuie sa petreci mai mult timp libera ocupandu-te de alte lucruri(studii,munca)si sa-ti lasi timp ca sa clarifici ce vrei de la un baiat si intr-o relatie,sa cunosti mai bine baietii inainte de a fi cu ei,sa fi numai cu baieti pe care ii iubesti foarte mult,de care esti atrasa din toate punctele de vedere,oameni care par completi si care iti ofera destul incat sa nu mai cauti si-n alta parte,cred ca o anumita perioada de singuratate si de libertate va clarifica multe lucruri pentru tine

Lasă un răspuns

