Denisa A

27 04 2012

imi doresc sa mor nu mai rezist de ceva timp am inceput sa imi doresc asta,nu am realizat nimik in viata asta care sa ma faca sa imi doresc sa traiesc,eu cred in Dumnezeu si nu am crezut niciodata ca voi ajunge sa imi doresc asta,sufar foarte mult si nu am doar o problema,am mai multe,m-am despartit de iubitul meu,mi-am pierdut prietenii,mi-am dezamagit parintii,mi-am distrus cariera deci nu mai am nimik nu mai am putere sa lupt,ma doare sufletul si nu stiu daca mai pot rezista

Acțiuni

Information

2 responses

27 04 2012
zuzulet

Denisa
Inainte de orice ar trebui sa te gandesti ca nimeni pe lumea asta nu merita ca tu sa mori. Nu ajuta la nimic, absolut nimic. Nici macat la linistea ta. O cariera se poate reface oricand, iar parintii nu sunt unica cauza pe lume. Mai gandeste-te. Putem vorbi aici […moderat…]

28 04 2012
Bogdan

Dupa ce ai pierdut totul, mai vrei sa pierzi si viata? sansa de a recupera? Suntem poate ca oameni prea destepti 🙂 si ne adaptam atata de mult unui mod de viata incat atunci cand acesta dispare, viata pt noi nu mai exista. La fel e si cu suferinta din cauza dezamagirilor in dragoste, e o adaptare la ceva ce nu mai e si asta creeaza in noi conflict pe care il bagam in seama prea mult. Daca o sa observi, de fiecare data in viata cand ai avut o problema, dupa un timp, a disparut sau ai uitat de ea pur si simplu si ti-ai vazut de viata. Uneori vin la gramada si poate socul e mai mare, dar obisnuieste-te cu ideea ca problemele tot timpul vor veni, depinde de tine cat de mult ajungi sa le vezi ca pe niste simple probleme si nu ca pe niste tragedii. Probabil la momentul cand scriu problema deja nici nu mai e…. dar am scris oricum 😛

Lasă un răspuns

