Allexandraa

12 03 2012

Buna ,ma numescu Alexandra , am o varsta destul de frageda , am apelat la acest site din cauza unor probleme . Nu am putut sa vorbesc cu parintii mei despre acesta problema,.. Am incercat sa ma sinucid de mai multe ori , prin pastile , prin […moderat…], prin […moderat…],dar niciodata nu am reusit…Fac aceste lucruri in momentul cand ma enervez foatre tare ..din certuri ajung la acesta situtie…in momentul acela simt ca imi doresc acel lucru mai mult ca orice…stiu sunt constienta ca fac ceva necugetat in acel moment, dar nu ma da nimic inapoi, fac acel lucru dar nu patesc nimic…ce pot face in acest caz? cand ma cert cu cineva sa nu se mai ajunga la asa ceva ?


Acțiuni

Information

2 responses

15 03 2012
Claudia

Buna Alexandra,
Ai toata viata inainte…de ce vrei sa recurgi la ceva atat de extrem?
Cearta sau supararea sunt trecatoare,dar viata ta este mult mai importanta decat orice altceva pe acest pamant ,crezi ca se merita sa renunti la ceva atat de frumos doar pentru ca ai o personalitate colerica?🙂
Motive de cearta si persoane care nu sunt de acord cu tine in anumite privinte vei gasi mereu…zi de zi…:)
Fii tare si stapana pe situatie!:) Nu intotdeauna avem dreptate,nu intotdeauna castigam si nu intotdeauna suntem intelesi de cei din jur…
A doua zi va fi o noua zi …o zi plina de culoare si armonie daca iti doresti🙂

8 06 2012
sven

Alexandra,daca nu-ti doresti acest lucru sa faci atunci nu o face! […moderat…]

Lasă un răspuns

