Suflet ratacit

5 03 2012

Nici macar nu stiu ce m-a adus pe aceasta pagina, …probabil destinul….
Specific de la inceput ca nu am ganduri sinucigase, insa relatez povestea mea aici, in speranta ca cei ce vor citi vor avea ceva de invatat….
Aveam doar 21 de ani, cand m-am casatorit prima oara (veti intelege mai incolo de ce spun prima oara!)….m-am casatorit cu un om minunat (nu era roman!), care ar fii facut orice doar ca sa ma vada fericita, …..mi-a pus la picioare o lume la care doar visam (aveam tot ce isi poate dori un “copil” la 21 de ani: bani, libertate, putere etc….) , si-n ciuda acestor lucruri,simteam ca ceva lipseste…. simteam ca nu-l iubesc de ajuns!!!
Dupa aproape 5 ani, am venit intr-un concediu in Romania, pentru a petrece ceva timp cu familia mea……si intr-o zi l-am cunoscut pe “I”…..Am simtit inca de la inceput ca viata mea se intregeste, si vedeam in “I” persoana care lipsea din tabloul perfect al fericirii….asa ca dupa cateva luni divortam si ma casatoream a doua oara ….Era diferit de data aceasta,….nu mai eram un copil, vedeam viata altfel, asa ca dupa doar 2 ani, decideam sa vina si un copil….A fost lucrul cel mai minunat din viata mea (desii prea devreme!!)….Cand mi-am tinut prima oara fetita in brate , am stiut ca de fapt asta era ce lipsea din tabloul meu….M-am atasat foarte mult de ea, am inceput sa petrec foarte mult timp cu ea, asa ca relatia mea cu actualul sot s-a distantat usor-usor….Avand foarte mult timp liber, am inceput sa intru in lumea cibernetica, ….sa socializez, si sa-mi caut prieteni in toata lumea…..Asa am ajuns la un site romanesc de jocuri on-line….La inceput erau doar glume si discutii banale intre userii de acolo,…pana cand mi-a atras atentia un user (aici ii voi spune “chev”)….Am intrat in polemici, ajungand sa schimbam adresa de mess…..In doar cateva saptamani ajunsesem sa ne cunoastem foarte bine doar din discutiile de pe mess (si credeam ca vor ramane doar discutii)….pana am decis sa ne vedem!….Cu inima stransa, si invocand o minciuna sotului meu, am plecat sa-l cunosc….Am ajuns la Bucuresti cu inima tremurand, caci nu stiam ce ma asteapta , si nu stiam daca voi da gres (si stiam ca o persoana poate fi altceva decat in spatele unui monitor)….Primul zambet, prima atingere, primul sarut au intarit confirmatia: nu dadeam gres!….Am petrecut cele mai minunate clipe din viata mea langa el…Am simtit langa el, ceea ce nu mai simtisem langa sotul meu in multi ani (venirea devreme a copilului ne-a distantat enorm, poate deaceea a intervenit si o monotonie cred eu prematura…)…..si asta m-a facut sa ma gandesc si la faptul ca istoria se repeta, dar si ca pe “chev”, pot ajunge sa-l iubesc de ajuns!!!……Insa intervine problema fetitei ….nu as face nimic s-o raneasca, cu atat mai putin s-o separ de tatal ei….
Asa ca raman ratacita intre 3 suflete nevinovata…..Dar pana cand???

Acțiuni

Information

10 responses

9 03 2012
Michelle ma belle

Draga Ioana, nu ma pricep la sfaturi si de incurajat nu prea stiu sa incurajez , dar un lucru vreau sa/ti spun,nu-i dragostea de vina , sentimentele vin si pleaca ,apare respectul , aprecierea, dorinta de-ti imparti restul vietii cu sotul tau.Diavolul se straduie din rasputeri sa destrame familii, sa lase copii suferind sa faca sotii sa se urasca, nu , nu face o greseala pe care sa o regreti , lupta pentru sotul tau, reinvie flacara dragostei si pasiunii care a fost o data.Fiica voastra (nu e doar fiica ta) e rodul dragostei voastre, vorbeste , discutac cu sotul tau , nu lasa timpul sa treaca.Salveaza-ti casnicia, o pasiune trecatoare nu se compara cu sotul tau.”ca relatia mea cu actualul sot s-a distantat usor-usor”- nu lasa scuzele sa te doboare sa iei decizii pripite!!!

15 03 2012
Claudia

Buna Ioana,ceea ce simti tu pentru sotul tau nu mai este iubire,daca il iubeai nu te intalneai cu „chev”…cand ai plecat spre Bucuresti stiai ce va urma,nu te-ai gandit la sotul sau fetita ta…te-ai gandit doar la tine si la ceea ce iti doreai,poate aveai nevoie de atentie,tandrete,etc…exact ce iti lipseste acasa.
Aceasta pasiune va trece poate peste 3 ani,ce vei face atunci?
Fetita ta va avea un tata natural de weekend…si un tata vitreg 5 zile din 7…,poate va urma un alt copil…iar daca pasiunea se stinge,vei renunta din nou la cel de langa tine?
Raspunsul este doar la tine,ceea ce simti si ceea ce iti doresti complica mult situatia.
Important e sa traiesti pentru tine si sa incerci ca cei din jurul tau sa nu fie afectati de hotararea pe care o vei lua.
Mult noroc 🙂

22 03 2012
Remus

Stimate ” Suflet ratacit „, cel mai bun lucru pe care l-ar putea invata oamenii din cele povestite de tine, este sa nu fie infideli asa cum esti tu !

23 03 2012
Bogdan

Buna suflet ratacit,
In primul rand nu cred ca sufletul il ai ratacit, ci mintea. Lucrurile sunt foarte simple la nivelul asta, adica ratacirea asta ti-o cauzezi tu. Momentan atitudinea ta se aseamana cu cea a unui copil, care se plictiseste de jucaria care o detine, o arunca si isi doreste alta noua. Pastrand aceeasi mentalitate si „I” , „Y” sau „X” o sa aiba aceeasi soarta in momentul cand apare un „Z”. Cazul tau e tipic acelor cazuri in care se ajunge ca provocatorul durerii sa se considere victima. Din exterior, din pacate, se vede ca cel mai mult iti pasa de tine insuti, iar cei carora le spuneai ca ii iubesti vor avea, in contact cu tine, intotdeauna de suferit.

Cred ca singurul sfat care ar putea fi dat in situatia asta, ar fi sa incerci sa intri in relatii cu un om la care cu adevarat tii. Si implicit, sa nu te aventurezi mereu in noi relatii, fara sa stii cu adevarat ca iti doresti acea relatie. Daca vei face contrar, probabil in scurt timp o sa ajungi sa ai pe langa tine oameni care te vor detesta mai mult, decat oameni care te vor aprecia.
Succes!

27 03 2012
Angela...salvata prin HAR

Draga mea trecutul cu trecutul si prezentul cu prezentul ….
Invata din greselile din trecut si mergi inainte….
Viata e un dar si azi ,acum poti sa -ti schimbi viata cum nici nu ai visat…
fa prin credinta doar un pas in directia potrivita si urmatorii pasi vor venii singuri…Fii binecuvantata!!!

28 03 2012
MIA

Ce crezi în 36 de ani de căsnicie nu o fi intervenit monotonia???
în primul rînd trebiue săz+ti spun că nu avesai ce căuta pe acel sayt
dacă ai un copil esti la a doua căsnicie cred că trebuia să te gîndesti bine
să sti că satana nu vine cu coarne cum se spune găseste partea slsbă a omului si vine cu ceva frumos dar după accea vine ce este amar .Creyi că vei rămîne tot tînără ??.Apostolul Pavel spune ,,,,Mă port aspru cu trupul meu ,,,ce creyi noi trebuie să dă+m frîu tuturor sentimentelor ??tu trebuie să’ti rezolvi problema sentimentelor alfel vei ajunge să nu te mai respecti tu si nici ceilalti .Eu am să fiu directă si am să+ti spun eu m’am căsătorit mai tînără decît tine la19 ani ,,la 20 aveam primul copil la 22 al doilea ,,,si multumesc lui Dumnezeu sunt cu familia lor am nepoti dar creyi că m’am gîndit să fiu eu stisfăcută ,,,niciodată ,,mîam legat de Dumneyeu si el ma ajutat el este dragostea mea amin.Cută’l pe Dumnezeu pînă nu este prea tîrziu si oprestete din alergarea spre dezastru ,,,pînă la urmă te va judeca chiar copilul tău ,,,exemplu ,,,Moculeasca ,,fata ei nu are nici un respect pentru ea Ai milă de copil si de tine dragostea nu este numai foc este si liniste Dumnezeu să te ajute

1 04 2012
Alexandru Stefan

sunt deja sase comentarii lasate inaintea mea.toate spun cam acelasi lucru,dar ma intreb daca tu vei face ceva din ce este spus in ele,si mai ales daca vei accepta ca normal sa urmezi sfaturile.probabil daca le vei accepta vei simti ca pierzi ceva nu ca ai castiga,ca trebuie sa renunti la ceva care ti-ar facea TIE placere.crezi ca ai putea simti implinire revenind langa familia ta,hotarand sa uiti de chev,si daruind fiecare zi, fiecare minut, lor?eu nu prea cred asta, cred ca ai o fire mult prea libera si indreptata spre propria persoana ca sa poti face asta.cu o fire asa nici macar nu m-as fi casatorit.as fi ales independenta…asta bineinteles daca as fi hotarat sa dobandesc prin propriile puteri tot ce isi doreste „un copil la 21 de ani,bani,putere …”.
spune-i sotului tau totul!ar trebui sa stie adevarul si sa hotarasca si el singur asupra faptei pe care si tu tot singura ai ales sa o faci.

15 05 2012
Suflet_ratacit

Va pricepeti bine toti sa condamnati, si pentru asta va multumesc…Insa ce se intampla cand viata nu te intreaba nimic,?? …Credeti ca eu nu mi-am dorit altceva??, mi-am dorit doar sa am langa mine un om care sa ma iubeasca si sa-l iubesc…oare am cerut prea mult??..Ar trebui sa stau sa treaca viata pe langa mine, iar peste 40 de ani, sa nu am nimic frumos sa le povestesc nepotilor mei??
Cred ca o parte din cei ce au lasat comentarii, nici macar nu au incercat sa se puna in pielea mea, ci m-au catalogat direct:infidela!….culmea , caci tot cei care m-au catalogat drept infidela si iresponsabila, tot aceiasi spune-ti sa ma indrept spre Dumnezeu!…UFFF….mai oameni buni…De ce aruncati cu pietre??…Va credeti vreunul mai fara de pacat??
Cat despre comentariul Claudiei….ii recomand sa mai citeasca inca o data relatarea mea, si sa incerce sa inteleaga finalul, in care spun ca nu as face nimic care sa-mi raneasca copilul, cu atat mai putin s-a separ de tatal ei…..

18 08 2012
lili

da draga mea ai dreptate cand iubesti nu mai vezi pe nimeni si nimic an fata ochiilor ,dar an momentul an care te-ai hotarat sa te casatoresti adica sa-ti anparti viata cu pr=ersoana iubita trebue sa te gandesti ca o faci pt todeauna nu doar pt cateva zile,saptamani, luni,ani ci pt toata viata,dar daca totusi a dispatut acea flacare a iubiri pe care o simteai pt sotul tau cred ca ar fi trebuit sa fi sincera cu el si sai sp ca asa ar fi fost mai corect si mai frumos,mai ales ca aveti o fetita an preuna sa-ti traiasca si sa ai parte de ea,an acest caz ar trebui sa te gandesti la ea nu la tine si la sentimentele tale din dragoste pt copilul tau ar trebuisa te sacrifici pt binele si fericirea ei. ami cer sc daca te-am jignit cu ceva dar asta este sfatul meu pt tint

24 04 2014
Titi

Fiecare greseala este o lectie pe care trebuie sa o invatam! Cand ajungem la acest gest inseamna ca ne-am pierdut credinta!
Intotdeauna exista solutii daca nu mai poti cere ajutorul! Nu este o rusine sa ceri !!
Rusine este atunci cand esti egoist ca sa renunti la Dumnezeu pentru a scapa de ceva… Dar Hristos cat a patimit pentru noi !?

Intoarce-te catre lumina nu catre intuneric!

Lasă un răspuns

