Elena 26

21 12 2011

Buna.Numele meu e elena.Acum am 26 de ani si va pot spune ca in cei 26 de ani ai mei am trecut prin 3 tentative de suicid.Primele 2 au fost in iarna anului 2008 iar ultima si cea mai dificila pt mine a fost anul acesta in vara. Zic ca ultima a fost cea mai dificila pt ca acum a trebuit sa recladesc totul de sub nivelul marii ca sa zicem asa.Inca nu am reusit.Inca ideeile suicidare nu au trecut.De multe ori nici nu stiu cum de mai traiesc.Am multe momente cand imi vine sa inghit cate un tub de […moderat…] dar ma abtin. Da iau tratament insa nu stiu cat ajuta.Ce e drept acum nu mai am probleme cu somnul dar cam atat.Tot sunt agitata si uneori ma gandesc la alte metode de suicid.Stiu ca nu e normal insa nu prea stiu ce sa fac.
Oricum poate voi trece peste poate nu insa culmea e ca imi doresc sa traiesc dar ma vad fara vlaga,fara energie si totul e esuat in viata mea.Nimic nu mai merge cum trebuie,nu stiu ce sa fac.Nu imi mai doresc nimic de la viata,dar pe de alta parte imi doresc multe.Poate lipsa de iubire sa fie problema? Nu stiu poate da poate nu. Oricum sunt innabunita ca ma gandesc atat de des la suicid nici nu mai stiu ce sa fac,imi doresc sa trec peste.Intr-o perioada in 2008-2009 am facut terapie insa acum nu,na probleme financiar.Da lucxrez dar abia ma ytin si de job.Uneori imi vine sa nu ma mai trezesc sa nu mai merg la munca efectiv sa stau intr-un somn continu. Simt ca innebunesc. Nu am cum sa le zic celor din jur ceea ce simt.Mama oricum e innebunita de grija mea,nu stiu ce sa fac.As da orice sa imi dispara gandurile suicidare.Lupt aproape zii de zi cu ele insa nu vor sa imi dea pace. Le urasc din tot sufletul. Vreau si nu vreau sa traiesc e un sentiment pe care greu il pot descrie.


Acțiuni

Information

25 responses

22 12 2011
addsalu

––––––––––––
Boyzboy12 a scris:
––––––––––––

Draga,elena in primul rand tind sa-ti spun ca esti foarte frumoasa la varsta ta.:) Esti o feme simpla si e cel mai minunat sa fi simplu.Nu stiu sigur daca te pot ajuta cu vreun sfat din ce am citit e cam complicat cu gandurile de sinucidere si e cam greu pentru o schimbare.Trebuie o schimbare interioara,probabil ai incercat in minte sa alungi gandurile care te apasa dar fortat nu prea reusesti asa din prima.Cert e ca ai incercat sa te sinucizi dar totusi vrei sa traiesti.Cum spui tu poate lipsa de iubire te afecteaza uneori,sau singuratatea.Dar esti o femeie frumoasa,si cred eu sufletista,nu cred ca nu ai avea sansa sa fi iubita.In primul rand iubita de tine insuti de lucrurile tale si de cei dragi,un sfat bun ar fi sa cauti in interiorul tau linistea curajul forta interioara si sa vrei cu adevarat sa nu te mai gandesti la suicid ai reusi cu adevarat sa depasesti momentele cand te pasa alungad gandurile negative care nu-ti fac bine.Calmand starile din tine si lucrurile din jur incepi pe un nou drum doar trebuie sa-ti doresti sa elimini ce-ti face rau,incearca sincera sa fi tu insuti cand spui o rugaciune nu trebuie sa te inchini sau sa faci efort spunand o rugaciune pur si simplu sa fi tu insuti si daca vrei sa depasesti grelele spune din inima ta o rugaciune catre Iisus Hristos si te asigur ca te va ajuta gandul tau si sentimentul Il trsansmiti Lui si iti va raspunde dar trebuie sa nu grabesti lucrurile sa fi blanda cu tine si mai ales sa spui o rugaciune dea ta nu citita sau invatata o rugaciune izvorata din sufletul tau si inima ta.O rugaciune adevarata este o rugaciune de recunoastere.Pur si simplu sa fi sincera cu sufletul tau sa fi tu insuti.Nu stiu cum pot sa te ajut altfel deobicei cand te gandesti la sinucidere de foarte multe ori e ca ti-ai pierdut credinta in tine.Credinta nu e aceea ca trebuie sa mergi la biserica ca trebuie sa faci ce zice popa si altii sa faci ce scrie in multe carti bisericesti si multe altele multe au fost inventate.Credinta adevarata este aceea sa crezi in tine cu adevarat sa crezi ce-ti spune sufletul cu cat crezi mai mult in tine cu atata esti mai puternic.Probabil si de la medicamente te simti fara vlaga,nu vrea sa iti spun ce sa faci doar sugerez pentru un pas nou.Sper sa reusesti.Cu drag scris catre tine!

–––––––––––––––-
elena a raspuns:
–––––––––––––––-
Multumesc pt raspuns boyzboy12,apreciez gestul.Da poate nu sunt eu cea mai credincioasa persoana din lume caci mi-am pierdut credinta sau pt moment e ratacita.Insa cred in divinitate in D-zeu insa nu vad cum ma poate ajuta el acum aici in lumea aceasta.
Da poate medicatie ma face sa ma simt fara vlaga,dar medicatia tine sub control starile de agitatie.Si e greu de suportat. Acele stari care apar si nu reusesc sa le depasesc. Am ajuns la stadiu in care iau tratament pt schizo-chiar daca diagosticul meu e un episod psihotic cu tulburare borderline. Asta pt ca nu dormeam nopti intregi si plangeam. Acum macar sunt mai linistita,pot macar sa ma mai gandesc si la mine. Nu zic ca sunt cel mai bine caci nu sunt insa e mai bine. Oricum multumesc pt gandurile bune🙂

22 12 2011
addsalu

Draga Elena,

Ti-am facut o “categorie” a ta – Elena 26 se numeste -, ceea ce inseamna ca, de acum, esti “de-a casei”. Toate comentariile de aici le-am postat si in categoria ta.

Am banuit, din randurile pe care ni le-ai scris, ca este vorba ori de un borderline, ori despre celalalt diagnostic. Ai mare dreptate, medicatia este EXTREM de importanta in situatia in care te gasesti acum! Sunt foarte uimit ori de cate ori intalnesc oameni care nu au nimic impotriva medicamentelor pentru afectiunile fizice, iau pastile cu pumnul pentru orice raceala DAR, atunci cand vine vorba despre afectiunile psihice, sunt extrem de reticenti. Medicina a progresat foarte mult, iar lucrul acesta este doar in avantajul nostru, Elena!

Te incurajez sa discuti cu medicul tau curant (psihiatrul care ti-a prescris medicatia si care te are in observatie) despre gandurile tale suicidare. I-ai spus?

Sunt etape, in evolutia bolilor, in care cel mai indicat lucru pe care il poti face este sa iti iei tratamentul, sa te odihnesti si sa incerci sa iti tii mintea si timpul ocupate cu lucruri frumoase (poti, de exemplu, sa citesti, sa faci activitati de voluntariat, sa faci sport… Toate acestea sunt lucruri despre care vei descoperi ca te ajuta).

Apoi, in timp, cand psihiatrul iti va recomanda si psihoterapie, vei putea merge in paralel cu cele doua.

Vindecarea este un proces care dureaza, uneori, mai mult decat ne-am dori. Importanta este perseverenta! Si sa discuti cu cei apropiati tie despre gandurile suicidare! Daca stiu si ei, vei fi mai in siguranta atunci cand vei simti ca iti pierzi controlul!

Suntem aici pentru tine, ok?

Cu prietenie,
Adrian

22 12 2011
Bogdan

Sunt perfect constient ca multe probleme de acest gen pot aparea din senin, dar am vaga impresie ca nu abordezi sau nu vrei sa abordezi adevarata sursa a problemei. Si daca sunt probleme mai grave de ordin psihic, imi cer scuze, insa din ce ne spui aflam doar efectele, nu e nicio cauza, niciun motiv sau niciun lucru declansator. Ziceai ceva de „lipsa de iubire” ca fiind o problema. Cam orice lipsa e o problema, atata timp cat suntem oameni si cunoastem sensul lipsei. Eu in general nu cred in medicatii pe astfel de teme, vad medicatia in domeniu asta ca pt un om suparat alcoolul, rezolva problema doar la suprafata si pe moment (sau pana la urmatoarea doza). Insa in cazuri extreme poate ajuta si acel moment. Probabil ca ar fi mai bine daca ne-ai spune si anumite surse sau momente in care ai astfel de stari, descrise mai in detaliu. Pana acum eu depistez o simpla forma de anxietate care poate fi cauzata de n surse. Pari o persoana foarte logica in exprimare, foloseste-ti logica si da-ti seama ce rezolvi prin sinucidere….si o sa vezi ca nu rezolvi nimic…e ca si cum ai da cu piatra in balta. Te asteptam cu detalii si discutii pe aceasta tema, in speranta de a clarifica sau rezolva anumite lucruri.

22 12 2011
elena

Ocazional mai merg si la un psihoterapeut.Na mai intervine si partea financiara.Da lucrez insa observ ca banii sunt cam putinei si doar ocazional mai trec pe la psiho. Si o fac cand ma simt sufocata.Caci de cate ori merg la psiho oies de acolo eliberata mai plina de viata si cu energie in mine.
DOctorita mea psihioatra cam stie gandurile mele.Eu i le-am zis cand am fost la ultimu control.Acum 2 luni,insa a zis sa asteptam 3 luni sa vada cum ma simt si apoi sa vedem ce e de facut. Da poate ca odihna m-ar ajuta. Am un job care imi cam strica somnicu si cand se instaleaza starea de oboseala-asta apare dupa mult efort-deja simt ca o iau pe aratura.
Doctorita mi-a recomandat psihoterapie ,chiar mi-a recut pe scrisoarea medicala asta. E bine ca doctorita mea colaboreaza cu terapeutul la care merg eu.Asa am si ajuns la dansa prin terapeutul meu anu acesta. Si cand e nevoie de interventie ceva dansu ii comunica ei.Ce e drept cu doctorita mea nu comunic pe cat de bine as vrea.NU am incredere,dureaza pana castig incredere intr-un om. Cu terapeutul meu colaborez din 2008 am incredere in el,pot comunica bine,nu imi este frica sa ii spun cand ma napadesc gandurile de su,insa doctoritei imi este frica sa ii zic.
Si borderline dap,stiam inca din 2008 ce e,adica de la inceput terapeutul meu la asta s-a gandit si mi-a si zis ca spre asta inclina el chiar daca nu e doctor.Si asta vara am trecut limita cum s-ar zice si m-am dus spre psihotic.Am trecut innapoi in limita de siguranta insa a durut rau de tot experienta de asta vara si stiam cu ce ma confrunt insa ma lovit prea tare,prea repede.Nici nu stiu. Am incercat si asta vara sa lupt cu gandurile si atat m-am chinuit pana am cedat.Nu am vrut sa cer ajutor cand trebuia,imi era frica si rau am facut.
Multumesc pt sustinere🙂

22 12 2011
boyzboy12

Draga Elena

Insist la tine de a incerca sa te ajut stiind o parte din problema care o ai am recitit de multe ori ce ne-ai scris,ce pot sa-ti spun e ca iti inteleg starea e cam grava si-mi pare rau sa spun asta,dar totul se vindeca nimic nu este ce nu poate fi vindecat decat ceva foarte agravat ce nu mai poate fi readus pe cale in rest orice este vindecator,doar ca lumea apeleaza la chimicale si la artificiale de natura sa cam uitat, tot ce este in natura aproape se gaseste in organismul nostru,energia care te tine este slabita cele sapte chakre care le avem de jur imprejur sunt ca niste cercuri concentrice bagate unul intr-altul,nu stiu daca pot sa te fac sa intelegi e cam greu in starea in care esti dar trebuie putina rabdare cu tine sa te intorci unde esti tu normal,tot ce vreau sa-ti spun ar fi o incercare sa apelezi la un doctor patolog sa incepi un tratament naturis,mas bucura sa ai puterea sa inlaturi chimicele sa te speli pe dinti cu sare si bicarbonat si sa mananci mere,pasta de dinti iti distruge glanda pineala din creier pentru ca contine fluor si glanda pineala este unita cu cea dea saptea chakra sa spun asa.Sunt calmante pe baza naturala,am intalnit o persoana care era cam in situatia ta,plangea cand o apuca si noaptea dormea greu nu era linistita si simtea ca vrea sa se omoare am fost in oras cu ea si o amortit complect si o trebuit so ducem la doctor si ia prescris niste medicamente,si am fost la psiholog acelasi model ia prescris niste medicamente ce provoaca dependenta noroc ca am fost si iam zis sa nu iei nici macar o pastila ca-ti faci mai rau,si intradevar nu am fost ascultat ca nah doar sunt nebun,si dupa ce o luat o data medicamentele o inceput sa se simta si mai rau si o mers la psihiatru din nou la psiholog si pe urma iam spus:eu :,,deci vrei sa depasesti momentele grele fi tare,iti spun ce sa faci cauta sa mananci natural ca-ti sunt slabite chakre-le desi nu ma inteles o apelat la o farmacie ce contine doar produse naturiste si s-a intalnit cu un doctor patolog si ia prescris niste ceaiuri din ierburi naturale niste vitamine din orz verde si niste calmante tot pe baza naturala si foloseste de cateva luni numai naturiste si sa sti ca se simte muuult mai binee si acuma foloseste inca mai multe vitamine naturale din fructe mananca cat mai natural si e ok se vindeca tot asa avea ganduri sinucigase si ii era frica sa stea singura in casa sau erau dti cand iesea peafara ii era frica de lume iar cand era in casa simtea ca vrea sa se omoare pur si simplu.Sa revenim la subiectul nostru,nu vreau sa-ti spun sa faci ce-ti zic,eu nu intentionez asta, dar poate te-ar ajuta mai mult,incearca sa elimini chimicele sa apelezi la naturale dimineata respira pe geam aer curat trage adanc in piept si expiral usor de multe ori incearca sa te ti intr-o meditatie sa incepi usor niste exercitii cum ar fi sa te plimbi in parc pe langa copacii care expira oxigen curat si la fel sa tragi aer in piept adanc si sal expiri sa te ti intr-o meditatie sa mananci mai natural mai sanatos si usor la organism,exista un dispozitiv care o aparut acuma se numeste TORSER e destul sa te documentezi putin despre cele sapte chakre si despre dispozitivul asta sa citesti vei intelege mai bine sa te documentezi de glanda pineala in contact cu fluorul sau eu stiu alte chimicale ce-ti ataca organismul Uite iti spun sa cauti o carte sa citesti o sa te ajute mult ,,Inuaki, reptilianul din mine” , sa intelegi cam ce se intampla in jurul nostru.Acolo o sa ai mai multe informatii,bineinteles ca eu am studiat un an de zile poate si mai mult sa ajung sa cred si sa inteleg cam ce se intampla sa stiu un gram de adevar dar nuti trebuie atata de mult doar credinta daca crezi si faci comparatie privind in jurul tau incepi sa intelegi sa ajungi undeva logic sa sti destule pentru influenta ta bineinteles.Dumnezeu vb in fiecare zi cu noi cu fiecare fiinta pentru ca Dumnezeu este in noi dar trebuie sa deschidem putin ochii sa ne uitam in interiorul nostru.El te ajuta in viata asta chiar el te-a sfatuit sa intri pe acest blog.Incerc sa nu te afectez si sper sa te faci bine,nu vreau sa ma intelgi gresit poate suna a nebunie pentru tine a ceea ce ti-am scris,dar ti-am zis totul depinde de tine incredete in sufletul tau.SPER SA FI BINE Te inbratisez {} cu drag scris catre tine!

23 12 2011
addsalu

Elena draga,

Cred ca este bine sa lasi teama de-o parte si sa ii spui psihiatrului de ideatia ta suicidara! Repet, o faci pentru siguranta ta! Si ori de cate ori reapare, trebuie sa ii spui. La urma-urmei, este medicul tau curant si stie ce are de facut! Iar daca mergi in paralel si cu psihoterapia (care, bat-o vina, asa este, nu este acoperita deloc de asigurarile pe care le platim!), este cu atat mai bine!

Acum insa tind sa cred ca ai nevoie de sprijin din partea psihiatrului tau. Sunt niste dezechilibre care pot fi tinute sub un relativ control cu ajutorul tratamentului pe care ti-l va prescrie domnia sa.

Iar in paralel, fa ceea ce ti-am sugerat. Sunt lucruri testate si dovedite ca au efect benefic – si sportul, si voluntariatul (ideea de a face bine) elibereaza in organism endorfine, acei „hormoni ai fericirii” care „lupta” impotriva ideatiei suicidare si a depresiei.

Cat despre toate acele diagnostice de care vorbesti, banuiesc ca toate s-au facut in urma unei evaluari clinice, pe baza unor teste standardizate si recunoscute de Colegiu.

Oricum, nu amana sa ii spui medicului de aparitita ideatiei suicidare – cand a aparut, cu ce frecventa apare, care sunt elementele de care ai putea-o lega (tu spui oboseala; eu ma intreb insa, neavand acces la toate datele tale, daca nu cumva are legatura si cu elementele schizo de care scriai sau, si mai probabil, cu psihozele de vara trecuta). Un diagnostic corect, in cazul tau, poate fi pus DOAR de medicul psihiatru si doar daca TU ii dai toate elementele problemei. Te rog din suflet sa nu pleci de la premisa ca psihiatrul tau comunica cu psihoterapeutul. Ei pot comunica sau nu; in plus, gandeste-te ca fiecare are multi alti clienti si ca, poate, nu intotdeauna isi amintesc toate detaliile. Da, teoretic, toate acestea trebuiesc notate in fisa ta DAR, in conditiile in care sunt mai multi cei care asteapta afara, in conditiile in care timpul alocat fiecarui pacient sau client nu este cel pe care ni l-am dori fiecare, este foarte posibil ca unele detalii extrem de importante sa scape din vedere atunci cand se stabileste continuarea sau modificarea tratamentului tau medicamentos. Deci, inca o data, te rog sa nu omiti sa ii mentionezi, cat de curand, psihiatrului tau de ideatia suicidara!

Cat despre chackre, Boyzboy12, te rog sa nu mi-o iei in nume de rau dar eu unul ma limitez, in momentul si in cazul de fata, la a avea incredere DOAR in intrumentele testate si validate clinic, respectiv in cele utilizate de cele doua stiinte de care vorbeam – psihiatria (ca ramura a medicinei) si psihologia. Desigur, ca teolog nu pot si nu vreau in nici un caz sa neg ori sa minimalizez importanta religiei, a credintelor si convingerilor religioase, insa vreau sa subliniez cat se poate de ferm ca aceasta trebuie sa mearga IN PARALEL cu celelalte doua (in cazul de fata) sau, in general vorbind, macar cu una din ele. Si cred ca ma pot pronunta in acest domeniu.

Cu prietenie,
Adrian

25 12 2011
robert

Acelasi ganduri am si eu de 1 an jumate am incercat odata sa ma sinucid am fost internat la sectia de pshiatrie iar de vreo 3 luni de zile iar am aceleasi ganduri negre am dureri de cap😦 nu pot sa ma gandesc la altceva numai la sinuciredere doar gandu asta am in cap😐 spunetim ce sa fac?

2 01 2012
erena21

@addsalu pt inceput si eu cred doar in ce am in mana.Adica o fi existand el dumnezeu da serios mai departe de atat nu pot merge.Nu cred in toate prostiile si cu atat mai putin in ceva naturist.SUnt bune medicamentele naturiste-chiar terapeutul meu mi-a zis insa nu mie n u starii mele.
Da stiu ca nu ar trebui sa plec de la premisa ca terapeutul comunica cu doctorita mea,insa intre ei ceva comunicare mai exista. Apoi eu poate sunt privilegiata,sau asa ma vad eu cand am fost la doctorita mea la spital,da nu prea a avut timp sa steie de vb cu mine insa la cabinet la ea am avut o ora si ceva la fiecare sedinta de a noastra la dispozitie.Si mi-am scris innainte pe o foaie ,am punctat tot ce trebuia. Momentan e posibil sa fi trecut limitele borderlinului,insa mai incerc sa ma mai emntin pe linia de plutire. Stiu ca pot stiu ca e greu. Stiu ca e vital sa ii zic doctoritei mele de toate aceste stari dar am zis sa rezist macar pana la control,adica peste o luna mai exact va fi controlul la ea si atunci sa vedem ce e de facut.Daca e sa trebuiasca la spital ok asta va fi. Pt ca am trecut cu mult de limita borderlinului.Sunt lucida e altceva insa stiu ce fac rau si stiu ce gresesc si stiu ce nu e ok in comportament.Am invatat sa ma analizez bine.

@Bogdan ce cauze vrei?…vrei sa imi stii copilaria? Nu faci fata crede-ma la trecutul meu. Vrei sa afli cum imi ardeau parintii mei degetele la aragaz la orice greseala,sau ca eram pusa sa stau pana imi sangerau genunchi pe boabe de fasole?sau legata de sania si batuta pana aveam carne vie? Tu ce crezi ca sunt asa pt ca imi doresc? sau pt ca am eu toane si mofturi si am dus-o prea bine?
Am atacuri de panica ca aa vreau eu sa stii,sau tulburari de alimentatie sau vreo depresie……
Cauze sunt de ordin emotional fizic si sexual.Din toate am avut.

2 01 2012
boyzboy12

Draga Adrian,nu vreau sa-ti par un fel de ,,atata de credincios sunt incat oamenii nu ma inteleg,,:) nu nu … ce am vrut eu sa spun de cele sapte chakre care nu apartin religiei ,nu tin de religie.Ci de stiinta cuantica, de esoterie si mai multe care sunt importante.Pentru ca e energia care ne inconjoara si e scazuta la un nivel mare la multe persoane care au decaderi, am incercat sa ajut pentru ca sunt aparate care ajuta nivelul vibrational din jurul nostru bineinteles nu natural,artificial dar ajuta campul si il incarca pozitiv.Sunt multe persoane care au avut decaderi psihice si probleme de sanatate care au folosit un aparat de protectie pentru campului vibrational,si sau facut foarte bine,am citit documentandu-ma de astfel de informatii,si am citit povestea a mai multor persoane care au fost in genul elenei si a mai multora,sau care au avut probleme de sanatate care ajungeau sa se extinda si au folosit aceste aparate de protectie a undelor electromagnetice daunatoare.Am vrut sa ajut cu o informatie.Nimic mai mult.

18 01 2012
florea elena

A trecut o perioadfa de cand nu am mai scris ceva aici.Insa nici resurse ptt a mai intra pe net nu mai am.Nu ma mai atrage nimic.Nu imi mai doresc nimic altceva decat sa dorm nonstop si sa nu ma mai trezesc.Imi urasc viata incredibil de mult vreau mai mult de la ea dar nu pot sa am.Nu stiu incotro sa ma duc.Parca as fi la capatul puterilor.Nu mai exista nimic care sa ma aline.Imi doresc din tot sufletul ca starea mea sa dispara dar se pare ca nu vrea.

19 01 2012
addsalu

Draga Elena,

Cred ca recunosti si tu ca acestea sunt simptomele clasice ale unei depresii. Daca nu ai facut inca lucrul acesta, te rog din suflet sa mergi la psihiatrul tau si sa ii spui cum te simti. Cred ca ai nevoie acum de sprijin nu doar moral, ci si de un tratament contra depresiei.

Cu prietenie,
Adrian

19 01 2012
florea elena

Da realizez ca e o depresie destul de severa insa nu stiu ce sa fac.Daca ii zic mamei mele iar o sa ia foc cand aude.Iar m-au apucat pandaliile? SI nu e asa efectiv acum stiu ca e un episod depresiv sever.Pe langa tulburarea borderline mai e si asta si sincer abia fac fata. O sa merg in urmatoarele saptamani la ea,la doctorita sa ii zic.Ca oricum trebuia sa ii merg la control,si o sa ii zic . E greu,nu credeam ca o sa mai am vreodata vreun episod depresiv.Ultimul a fost in 2008 si greu am trecut peste el,a fost greu.Si probabil ca imi va da trimitere catre spial. Adica o sa vrea sa ma supravegheze la ea la spital sa vada cum ii evoluez.E greu😦

20 01 2012
benaia

Elena tu ai scris:Adica o fi existand el dumnezeu da serios mai departe de atat nu pot merge.Nu cred in toate prostiile …
Ceea ce tu ai afirmat in aceste cuvinte te condamna la a ramane departe tocmai de El cel care te-a creat si te iubeste mult.A dovedit aceasta acolo la cruce murind si pt rascumpararea ta de sub puterea intunericului.Acum in acest moment tu nu prea sti ce este cu tine ,insa in biblie simptomele tale sunt aratate ca fiin cele in care omul este sub incidenta blestemelor.Daca citesti ij biblie vei vedea ca ea trateaza si arata aceasta:
Deuteronom 28:23  Cerul deasupra capului tãu va fi din aramã, si pãmântul sub tine va fi din fier.
Deuteronom 28:65  Între aceste neamuri, nu vei fi linistit, si nu vei avea un loc de odihnã pentru talpa picioarelor tale. Domnul îti va face inima fricoasã, ochii lîncezi, si sufletul îndurerat.
66  Viaþa îti va sta neHotãrâtã înainte, vei tremura zi si noapte, nu vei fi sigur de viata ta.
67  În groaza care-ti va umplea inima si în fata lucrurilor pe care ti le vor vedea ochii, dimineaþa vei zice: „O, de ar veni seara!” si seara vei zice: „O, de ar veni dimineata!”
Isus a venit în lume cu un singur scop: ca tu şi eu să fim liberi; să fim eliberaţi de blestem, de păcat, boală, sărăcie, slăbiciuni şi singurătate, fustrare,vinovăţie, frică, nesiguranţă… Acolo, pe cruce, Isus a încheiat lucrarea de eliberare pentru noi toţi . Când a murit El, cel neprihănit, pentru noi păcătoşii, Isus a satisfăcut dreapta justiţie cerească a lui Dumnezeu care cerea ca păcatul să fie pedepsit cu moartea “Astfel, deci, după cum printr-o singură greşeală a venit o osândă care a lovit pe toţi oamenii tot aşa, printr-o singură hotărâre de iertare a venit pentru toţi oamenii o hotărâre de neprihănire care dă viaţa, căci după cum prin neascultarea unui singur om cei mulţi au fost făcuţi păcătoşi tot aşa, prin ascultarea unui singur om, cei mulţi vor fi făcuţi neprihăniţi.” El a purtat păcatele noastre în trupul Său pe lemn pentru ca noi, fiind morţi faţă de păcate, să trăim pentru neprihănire; prin rănile Lui aţi fost vindecaţi; căci eraţi ca nişte oi rătăcite. Dar acum v-aţi întors la Păstorul şi Episcopul sufletelor voastre.”,“Isus a zis: “Dacă rămâneţi în Cuvântul Meu, sunteţi în adevăr ucenicii Mei; veţi cunoaşte Adevărul şi Adevărul vă va face slobozi.”” Dumnezeu ne îndeamnă, prin profetul Ioel 2:12: “Da, chiar acum, zice Domnul, întoarceţi-vă la Mine cu toată inima, cu post, cu plânset şi bocet; sfâşiaţi-vă inimile, nu hainele şi întoarceţi-vă la Domnul, Dumnezeul vostru! Căci El este milostiv şi plin de îndurare, îndelung răbdător şi bogat în bunătate şi-I pare rău de relele pe care le trimite.”
Cheama-l pe Isus in inima ta si viata ta va fi schimbata.Dragostea Lui pt tine te va motiva fantastic si corect…

20 01 2012
benaia

Cind intram in aceasta lume din cauza pacatului Adamic noi ne nastem cu o natura pacatoasa care se transmite pe linie spiritual in duhul sau in spiritul nostru,de la parintii nostri….1 Pet 1/18;19.
Astfel intram in aceasta lume fiind impregnati adinc in sufletul nostru cu o natura stricacioasa,supusa degradari..Ef 4/22.
Trecind prin viata omul cauta un lucru care sa-i afirme existenta,care sa-i dea valoare si nu-l gaseste.
Undeva in adincul inimi sale tinjeste dupa ceva care sa-l inalte ,sa-i dea identitate,
Omul a fost creat ca sa traiasca la nivele inalte,la cote inalte,insa există forţe invizibile care determină destinul fiecărei persoane, fie spre bine, fie spre rău. Biblia le numeşte binecuvântare şi blestem.
Blestemul poate fi asemănat cu un braţ lung şi rău, care porneşte din trecut şi se aşează peste un om cu o forţă întunecată şi apăsătoare, împiedicând manifestarea deplină a personalităţii acestuia, care nu se simte niciodată liber să fie el însuşi.
Blestemul blochează înaintarea respectivului om. Acesta trăieşte tot felul de evenimente şi situaţii pentru care nu are o explicaţie logică sau naturală. Această forţă nu se supune legilor obişnuite ale naturii.
Efectele blestemului sunt: frustrare, sau complex de frustrări, boală, apăsare.
Deşi omul are toate calificările pentru succes, ceva merge rău. Toate încercările lui de a atinge un anumit nivel eşuează, totuşi nu poate vedea nici un motiv evident pentru aceasta. În izolare, omul pierde totul. Forţele demonice îl prădează şi-l jefuiesc de tot ce are. Ioan 10:10. Există multă durere în izolare şi în singurătate.
Când a fost pedepsit, fiind izgonit dinaintea Domnului şi-a oamenilor Geneza 4:12-13, Cain şi-a exprimat durerea spunând că este prea grea ca s-o poată suporta.
Dincolo de zid există multă durere şi acolo, în durerea aceea, omul caută un lucru care să-i dea identitatea,
caută un lucru care să-i afirme existenţa şi nu-l găseşte.
Deuteronom 28:65: Între aceste neamuri nu vei fi liniştit şi nu vei avea un loc de odihnă pentru talpa picioarelor tale. Domnul îţi va face inima fricoasă, ochii lâncezi şi sufletul îndurerat.
66: Viaţa îţi va sta nehotărâtă înainte, vei tremura zi şi noapte, nu vei fi sigur de viaţa ta.
67: În groaza care-ţi va umple inima şi în faţa lucrurilor pe care ţi le vor vedea ochii, dimineaţa vei zice: „O, de ar veni seara!” şi seara vei zice: „O, de ar veni dimineaţa!”

Aici găsim o imagine tristă care reflectă chipul generaţiei noastre. Totul se destramă în izolare (într-un sistem închis)! Omul se destramă mental, emoţional, îşi pierde voinţa şi odată cu ea şi controlul.
Doresti sa triesti la un nou nivel de viata?ori sa ramai acolo unde esti?
Alege-l pe Isus si te va elibera de tot raul din tine,caci te iubeste mult!!Vorbeste-i ,merita!si eu am facut-o si am fost total schimbat..acum situatia acea mi se pare ca o poveste indepartata!!si tu poti fi ridicata si inaltata la un nivel de viata care sa te implinesca complet…fi binecuvantata Elena..

22 01 2012
florea elena

@benaia dragul meu sau draga mea….cred ca fiecare din noi suntem datori sa ii acceptam pe cei din jur cu credintele lor . EU cred limitat in d-zeu….adica nu limitat exista insa el nu intervine in viata noastra,ne lasa sa ne facem propriile alegeri. Iar eu am facut o alegere,acea ca el nu intervine in viata mea doar eu intervin.
SI faptyul ca eu acu trec printr-un episod depresiv nu cred ca e vina mea.Atat timp cat nu esti in locu meu nu ai dreptu de a ma critica sau condamna.Fiecare suntem diferiti si avem dreptu la propriile alegeri.

22 01 2012
benaia

probabil ca nu poti fi ajutata pana nu intelegi ca resursele tale sunt limitate si fortate la maxim..Din nefericire alegi tu singura cale mai grea si consecintele vor fi dezastruoase daca nu te agheti de El care chiar doreste sa intervina si sa te restaureze!!!inainte sa respingi mesajul meu dai un copy -paste si mai tarziu vei fi recunoscatoare daca vrei sa infrunti realitatea tinand cont de realitatea absoluta…Eu nu am o credinta deosebita de alti care au credinta…eu doar cred in El care ma scos dintu-n sant mai adanc ca si in cel in care zace sufletul tau…resursele noastre umane sunt prea infirme pt a gasi puterea si adevarata viata..Doar Isus este capabil sa te introduca in destinul tau…Nu uita ca ti-am scris din inima…Cheama-l din toata inima ta..nu te chem sa fi ca mine,ci sa fi cu El…

28 01 2012
Bogdan

Salut, am citit raspunsul tau la intrebarea mea despre cauzele depresiei de abia acum. Oribil ce ti s-a intamplat. Eu ma refeream, cand intrebam, la cauze recente si care continua, in ideea de a-ti recomanda sa renunti la ele, imi pare rau ca te-am enervat putin prin intrebarea aceea. Nu imi imaginam ca esti sub efectul abuzurilor din trecut. E si greu, la recomandarea lui benania, sa mai ajungi sa crezi in interventia unui Dumnezeu cand el nu a fost sa te ajute in momentele de suferinta. Astfel de rani nu cred ca pot fi vindecate, de aceea, dupa parerea mea singura solutie este sa le accepti ca fiind parte din viata ta si mai ales sa nu te lasi afectata pe tot restul vietii de lucruri care nu au fost cauzate de tine. Se mai intampla anomalii sociale de genul asta, sunt persoane care isi pierd persoana iubita din cauza unui retardat beat la volan si alte mii de dezastre neavand cauza victima. Din evnagheliile lui benania s-ar putea intelege si ca Dumnezeul, care o fi el pt fiecare, are un sens al actiunilor, nu degeaba il iubesc atatia. Poate ca sensul actiunilor e sa lupti tocmai impotriva acelor tipuri de persoane care ti-au afectat tie viata si sa protejezi acele victime care nu au nicio vina. Asa se zice, ca singura regasire spirituala e sa ajuti putin cate putin pe cineva, poate ca asta e regasirea pt tine, si anume sa ajuti putin cate putin pe acei copii care traiesc sau au trait aceleasi traume. Ai avea un avantaj mare fata de alti psihologi sau consultanti pe astfel de teme, pentru ca ai simtit cu adevarat si ai stii cu adevarat ceea e bine sau nu de spus in situatia asta. Dupa cum vezi noi putem recomanda sau pshiatrii sau sa cerem cauze sperand ca o sa te putem ajuta mecanic (desi nu am fost in situatie).

P.S. Oamenii puternici care produc schimbari in lume nu se nasc in puf

31 01 2012
boyzboy12

Draga Elena,

Revin sa scriu catre tine,imi pare rau pentru ce ti se intampla,am citit din mesajele tale,n-am fost chiar alturi de tine crezand nebagarea de seama,am incercat sa iti zic ceea din ce stiu eu pare utopic pentru toata lumea pentru ca nau credinta suficienta,nu te poti vindeca cu medicamente,ele iti ataca celulele din organism,nu spun sa nu iei medicamente pentru ca deja ai facut-o,incerc sa spun un adevar,care nu il inteleg multi oamenii,cred ca sunt paranoic sau nebun,nu stiu nu ma intereseaza ce cred,cred ce vor fiecare dupa buna lor credinta,spitalele nu te duc spre bine,ci mai degraba natura te face sa fi ca ea,acuma faptul e consumat dar daca vrei sa ma asculti si vrei cu adevarat sa incerci sa scapi de reaua dispozitie in care esti depresie,e greu te cred exista dispozitiv Torser care te-ar vindeca de asta fara nimic din ce exista in societate.Ti-as lasa un link dar e moderat daca vrei sa afli cautal pe google il poti comanda,e alegerea ta dupa ce te informezi,dar altceva nu te-ar mai face bine sincer,nu mai e nimic de facut,decat sa il cauti sa te informezi si sa sti depsre ce e vorba am intalnit cazuri ca si al tau si au folosit dispozitivul chiar sa vindecat de boala toracica dupac e a dormit o noapte cu el pe piept.VREAU SA-TI FIE BINE pentru ca esti un suflet printre noi dar cine are urechi sa asculte cine nu nu.Cum a spus si Iisus mai mult de atata nu am ce sa zic.Te astept cu un mesaj!
Cu drag scris catre tine!!

2 02 2012
erena21

si am vrut sa vb cu mama mea sa vina cu mine la doctor.\mi-am luat-o original in gura.\i-am zis ca ma simt rau.\\\\\ea a inceput ca e vina ta ca din cauza ta se intampla toate astea ca tu vrei sa fii asa ca eu ii distrug viata ei,cao aduc la disperare,etc etc etc. \ma bufnit un plans cand mi-a zis asta si am fost praf.\nu am mai fost buna de nimic.\trebuia ca saptamana asta luni sa merg la doctorita mea psihiatru dar efectiv ea mi-a taiat tot avantul.\am devenit o bomba cu ceas efectiv.\nu mai sunt buna de nimic dar de nimic.\noroc ca am intrat in concediu meu legal si dormmacar atat.\simteam ca nu mai rezist.\da sincer sunt praf nu altceva.\imi e incredibil de greu sa mai fac fata.Am nevoie de o pauza.

12 06 2012
erena21

Am zis sa mai trec pe aici asa sa mai las un comenbt ceva. POt zice ca am o perioada buna cum nu am mai avut de vreo 2 ani dezile. Ajuta si medicatia ce e drept,la terapie am cam renuntat doar pt ca m-am certat cu domnu psiho. MA chinui acum sa imi dau liceenta ca acu 2 ani am renuntat la facultate da anu acesta am reluat-o si sper a treaca totul cu bine🙂

14 06 2012
addsalu

Draga Elena,

Daca vezi ca un lucru are efect, tine-te de el, persevereaza! Ma bucur mult ca medicatia este eficienta, prin urmare te incurajez sa mergi inainte.

Psihoterapia este insa la fel de importanta, intrucat te ajuta sa iti corectezi anumite carente interioare si sa poti merge mai departe independent, sa iti poti gestiona eficient gandurile, pornirile interioare si emotiile. Daca te-ai certat cu domnul psiho, cum ii spui tu, poti oricand alege un alt terapeut. Scopul terapiei este nu sa te ajute sa te simti bine, ci sa te confrunte cu tarele tale interioare, sa te ajute sa iti gestionezi tumultul interior. Altfel spus, chiar daca pe moment te simti daramata, efectele pe termen lung ar trebui sa poata fi vizibile. Insa, repet, chiar daca alegi un alt terapeut, este de un real ajutor sa continui terapia, daca iti permiti lucrul acesta. Daca nu, macar la psihiatru sa nu renunti, te rog din suflet!

Multa bafta la licenta, spor la pregatire si apreciem in mod deosebit ca ne tii la curent!

Cu prietenie,
Adrian

14 06 2012
erena21

Ce e drept momentan nici nu imi mai permit,pt ca am fost nevoita sa trec la part-time o perioada din cauza liceentei.Adica salariu meu s-a cam injumatatit.Chiar daca m-am certat cu dansu la un momendat cand voi avea nevoie tot la el voi reveni.Dar conider ca am facut suficienta terapie vreo 3 ani de zile adunati incat sa pot merge si singura mai departe,insa repet daca va fi cazul voi apela din nou la dansu.Am mai mer s eu si la alt terapeut dar nu mi-a fost ok,am incercat tot aici am revenit.Mersi🙂

20 10 2014
erena21a

CUm sunt eu acum,? la aproape 3 ani de cand am avut ultima tentativa de suicid? sunt in principiu bine, am moemntele mele in care sunt trista si simt ca ma sufoc dar am ceva in viata mea care de 2 ani ma tine pe linia de plutire si anume o relatie care e mirifica,ea e cea care ma tine in viata ,daca nu descopeream ce inseamna sa iubesti si sa fi iubita atunci probabil ca viata mea nu avea sens. dar asa totul s-a schimbat. Da in continuare iau tratament si ala ma ajuta caci la cate moemnte schimbatoare am eu si cum trebuie sa ma controlez eu as fi innebunita. Pt ca am starea ba e bine ba e rau fara medicatie as fi fost de mult in alta lume.Dar in principiu sunt ok. Si multumesc tuturor de aici care m-au sustinut,caci singura nu as fi avut sanse sa merg mai departe,uneori o simpla vorba schimba sensul vietii. Sper ca vreodata sa pot ajuta si eu pe cineva aflat intr-o astfel de situatie si atunci as fi implinita.

13 11 2015
erena21

salutare dragii mei!!!!! Poate ca pe cineva va ajuta comentul meu de acum. Referitor la mine sunt mult mai bine emotional. poate prea bine tinand cont de ultimele evenimente. a murit tatal meu de cancer si eu cu mama am stat pana in ultima clipa langa el. apoi sora mea a avut 2 episoade psihotice urate si intr-un final diagnosticata cu schizofrenie chiar daca a cam trecut de limita de varsta doctorita mi-a cam zis ca asta ar fi diagnosticul, dar vedem cum decurge situatia. Curios e faptul ca sunt doar epuizata emotional dar psihic sunt ok chiar f bine. Da ma doare ce s-a intamplat cu tatal meu si uneori cedez si plang pe ascuns si da ma doare ca sora mea e bolnavioara si iarasi plang dar nu am ganduri de suicid….parca nu ma recunosc,si asta e de bine pot zice. Ma bucur ca am reusit sa trec destul de bine de ultimul meu an. DA UNEORI SUNT TRISTA uneori fara eenrgie dar dorm cand ma simt obosita si dimineata oparca sunt un alt om. Si ciudat am redus la minim doza de medicatie caci in curand am de gand sa renunt la ea. Vrea sa renunt la ea ca vreau un bebel peste vreo 2 ani m-am gandit eu si am zis sa reduc treptat doza sub supraveghere medicala bineinteles si ma sim ok. Am zis ca pana vara viitoare renunt la aceste pastile destul de puternice si o perioada voi trece pe ceva naturist si daca am noroc scap de tot de toate pastilele si voi reusii sa am acest bebel mai ales ca am o relatie superba de aproape 3 ani.de fapt 2 ani si 8 luni.Ce vrerau eu sa evidentiez e faptul ca se poate trece peste orice problema din viata cu ajutor si viata merita traita asta am descoperit eu in acesti ultimi 4 ani de cand am avut ultima tentativa de su. chiar merita traita viata…poate nu intr-un moment anume dar pt a vedea ce iti preconizeaza viitorul sa il descoperi sa te bucuri.

13 11 2015
Adrian

Multumim mult, dragă Erena! Planurile tale suna extraordinar de bine, si iti doresc din tot sufletul sa poti reusi chiar si lucruri mai mari decat cele pe care ti le-ai propus!

Profit, de asemenea, de ocazie, pentru a-ti multumi pentru implicarea pe site! Te asteptam oricand ai timp!

Lasă un răspuns

