IonutO

14 12 2011

Buna seara!Am vazut aici multe persoane care sufera din dragoste…in urma cu 2 luni prietena mea a ales sa puna capat unei relatii pe care o aveam de 3 ani.am incercat sa vorbesc cu ea si sa ajungem la o intelegere dar este indiferenta.O iubesc foarte mult si nu pot sa traiesc fara ea,in fiecare clipa ma gandesc numai la ea.de cand ne-am despartit sunt tot timpul trist,am incercat sa nu ma mai gandesc la ea dar nu terece 5 minute fara sa nu o am in gand.cand sunt la servici imi mai trec supararile dar cand ajung acasa si ma pun in pat ma iau tot felul de ganduri si nu pot dormi.intr-o seara mi-am pus intrebarea -pentru ce sa mai traiesc daca singura persoana care o iubesc si care mi-a fost cel mai aproape cand am avut probleme nu o mai am si nici ea nu ma mai poate intelege…d vreo 3 saptamani visez numai moarte..imi este frica sa mai adorm,am avut 2 caderi dar cu greu am reusit sa ma controlez.sincer nu stiu cum sa fac sa scap de toate problemele astea.
va rog daca aveti un sfat sau o idee cum sa trec peste problemele astea…

Acțiuni

Information

5 responses

15 12 2011
Bogdan

E intr-adevar oribil sa ramai singur, atata timp cat te-ai obisnuit altfel. Singuratatea e buna probabil numai daca reusesti sa iti pastrezi mintea limpede, altfel duce la nebunie sau la dorinte de a nu mai trai. Singuratatea de genul asta, cum traiesti tu, e cu siguranta cea mai nociva.
In alte ordine de idei, care sa conduca spre solutii, nu cred ca ar putea cineva sa te scoata din starea in care esti, indirect da, insa trebuie sa vrei si tu asta. Momentan tu insuti nu vrei sa iesi, instinctul tau te face sa crezi ca daca pastrezi ideea poate prinzi din nou intregul, si instinctiv nu poti abandona gandurile. Ar fi super sa gandesti pozitiv, sa incerci sa analizezi ce ai gresit, si dupa ce o sa iti dai seama ce ai gresit sa dezvolti starea necesara sa treci peste eveniment si sa produci in tine o schimbare. Acum sa fim seriosi si sa ne imaginam viata fara niciun fel de problema si fara niciun fel de conflict, si cam in cazul asta am fi si am ramane toti retardati probabil. Are si viata metodele ei, asa „la suflet”, de a te face sa intelegi un mesaj, si de a te face sa intelegi ca e momentul sa vi cu o schimbare in viata ta. Nu o lua ca pe un capat de lume, in general lucrurile astea duc la mai bine. Pune-te pe picioare si traieste in continuare imbunatatind constant tot ce tine de tine, prin viata macar avem sansa asta( sa o luam zilnic de la zero), cu alte solutii cam greu mai ai sanse la ceva. 😉

28 12 2011
Csilla

Eu cred ca intr-un fel sau altul este normal sa ne cuprinda asemenea ganduri cand brusc ne gasim singuri, dupa o relatie serioasa. Pana la urma – in mod normal – nu esti intr-o relatie cu gandul ca poate maine se termina. Ba mai mult iti cladesti o viata impreuna cu persoana respectiva. Cand totusi relatia se strica, aceea viata, acel viitor construit/visat impreuna se destrama. E firesc ca doare si ca ai ganduri negre.

Eu cred ca perioada aceasta se aseamana foarte mult cu perioada de doliu. In perioada de doliu e normal sa te simti trist, singur, sa-ti pui tot feluri de intrebari negre, chiar sa-ti pui la indoiala rostul vietii. Intai esti socat, apoi nu iti vine sa crezi, iar pana la urma te impaci cu ideea si incepi sa-ti largesti orizontul incetul cu incetul. Dar acesta este un proces, nu se intampla fara ca tu sa te implici in „munca” de doliu.

Eu zic ca ai dreptul sa suferi, pana la urma ai pierdut pe cineva drag tie, sigur ca iti doare. Poate visezi moartea pentru ca nu iti permiti sa suferi. Poti sa plangi, poti sa fi trist, sa fi suparat, dar trebuie sa si constientizezi, ca acest lucru nu poate sa dureze o vesnicie.
Poate nu e o idee buna, dar cred ca merita stabilit un interval de timp, cateva zile, o saptamana, doua saptamani, cat crezi tu ca ai nevoie, cand te descarci, plangi, esti suparat, dar dupa ce s-a scurs acel timp faci si altceva. Inviti un coleg, iesi cu prietenii, iti gasesti un hobby, te implici intr-un alt proiect la servici, in functie de situatie si nevoie. Si chiar daca e greu nu te lasi si eviti sa ramai singur zile la rand. Gaseste-ti ceva si pentru weekend-uri.

Si nu uita, mereu depinde de noi…

2 02 2012
Aleqsa

Ionut, inteleg perfect prin ce treci pentru ca si eu am iubit un baiat, insa relatia noastra n-a durat. Inca il mai iubesc. Am fost depresiva mult timp, faceam mult sport ca sa scap de gandurile negre care ma macinau, am avut o tentativa de suicid, dar a esuat. Acum mi-am mai revenit, insa tot mai plang cand imi amintesc de momentele frumoase petrecute cu el si cand realizez ca l-am pierdut pentru totdeauna. Deci te inteleg si sunt alaturi de tine! Am stat si m-am gandit de multe ori…oare merita sa plang atat dupa un tip caruia acum ii sunt indiferenta?sunt o persoana mandra si stand si gandind la rece mi-am dat seama ca o persoana ca mine si ca tine este speciala si merita ceva mai mult. Gandeste-te cate femei exista pe lumea asta care cauta un barbat ata de minunat ca tine care e in stare sa iubeasca cu adevarat! Sper sa raspunzi la ce ti-am scris si sa-mi spui parerea ta. Numai bine!

7 02 2012
ionut

Buna Aleqsa!viata mea sa schimbat foarte mult doar pentru o luna,pe 23 decembrie m-am impacat cu prietena,eram asa fericit si aveam un chef de viata…pana cand au inceput cateva certuri.Acum suntem iar despartiti,recunosc ca am cam exagerat cu gelozia.mi-a zis sa ii las ceva timp de gandire.In situatia asta oare ce ar trebui sa fac?sa ‘bat fierul cat e cald’ sau sa ii las timp de gandire?? de cand ne-am despartit parca sunt nebun,nu mai pot sa mananc,sa dorm.Cum ar trebui sa procedez in situatia asta sa nu o supar si mai tare??

14 02 2012
Aleqsa

Ionut, observ ca si tu gandesti si actionezi ca majoritatea barbatilor….Cred ca ar trebui sa-ti schimbi modul de gandire. Iar asta o poti face incercand sa intelegi femeile. Si eu as fi procedat tot la fel daca eram in locul iubitei tale. Asculta-ma bine: femeilor nu le place sa fie sufocate! asta le sperie si ajung sa creada ca era mai bn cand erau singure sau, mai rau, cu alt barbat…Nu o mai cauta disperat pt ca in astfel de situatii ea chiar daca tine la tine, te va indeparta mai mult….Incearca sa-i creezi impresia ca te-ai calmat, dar ca inca tii la ea. Continua sa o cauti, dar mai rar si nu-i face reprosuri. Femeile sunt extrem de sensibile atunci cand trebuie sa ia o decizie. Tu trebuie sa o faci sa -ti mai acorde o sansa, iar asta o poti face daca nu te mai certi cu ea si daca o faci sa creada ca merita salvata relatia voastra.
Mai sus mi-ai spus ca au inceput certurile. De ce va certati? Incearca sa vorbesti cu ea ca sa clarificati situatia. Incearca sa te pui in locul ei si da-ti seama care dintre voi are dreptate. Daca iti vei da seama cine greseste, veti putea evita pe viitor certurile si sa comunicati mai bine.
Eu vorbesc din punctul meu de vedere, n-o cunosc pe iubita ta, dar stiu ca am fost pusa intr-o astfel de situatie si respectivul nu mi-a lasat timp de gandire si asta a stricat totul. Cu toate ca ne-am despartit, mi-am dat seama mai tarziu ca mi-e dor de el si ca il vreau inapoi. Deci gandeste-te: este exact aceeasi situatie ca in cazul tau. Ofera-i timp de gandire ca sa-si dea seama ce simte pt tine. Consider ca este cel mai adecvat sfat pe care ti-l pot da. Iti doresc numai bine si sper ca totul se va rezolva…

Lasă un răspuns

