AlinaJ

14 12 2011
Asta nu e un raspuns…vreau sa-mi spun eu durerea mea macar odata….Viata mea..e frumoasa, sunt iubita, pot sa spun k am de toate in afara de sanatate…ceea ce am(boala) nu pot sa-mi satisfac iubitul din toate punctele de vedere si lucrul asta ma termina…ma tem k o sa caute in alta parte…l-am vazut vb cu alte fete pe mess…l-am intrebat k de ce vb in felul ala cu ele si imi spune k si vrajala e o vorba adica el spune k numai le minte. Dar eu cred k dak ar avea ocazia ar face cu oricine ceea ce nu-mi poate face mie.La inceputul relatiei era foarte romantic tot timpul imi aducea flori imi facea atentii eram totul pt el…acum dupa 3ani nu mai e asa simt k iar fi rusine cu mine(sau e doar imaginatia mea) ne intelegem bine, ne certam foarte rar…suntem aproape tot timpul impreuna…lucram in acelasi loc doar k el zilnic si eu in sezonul rece stau si acasa…knd e la lucru si eu raman singura mi se intuneca mintea gandesc numai negativ…k nu e langa mine k ce face in momentul ala k dak vb cu o fata dak merge sa se intalneasca cu alta dupa ce iese de la lucru…dak vb cu alta la telefon…el a fost primul om care ma facut fericita si m-a acceptat cum sunt…nu stiu ce as face dak s-ar despartii de mine…dar eu n-as mai vrea sa traiesc…dak citeste cineva as vrea sa-mi spuna ce crede…va rog din suflet

Acțiuni

Information

14 responses

14 12 2011
addsalu

Draga Alina,

Iti multumesc pentru curajul tau de a scrie ceea ce simti! Sper din suflet sa intelegi ca esti binevenita aici!

Iti inteleg ingrijorarea, este perfect normala, in conditiile in care sexul reprezinta o parte importanta a unei relatii (insa nu singura!).

Ne poti spune mai multe despre afectiunea ta? Este una temporara sau permanenta?

Ai discutat cu iubitul tau despre faptul ca nu veti putea face sex? El ce parere a avut?

Cat despre gelozie, pana la un punct este normala. Daca devine insa obsedanta trebuie sa admitem ca este o problema. In orice relatie trebuie sa existe incredere in partener, nu crezi? Si trebuie sa ne asumam riscul de a avea incredere in el!

Hai, capul sus, si revino cu detaliile de care vorbeam, pentru a intelege exact situatia ta!

Cu prietenie,
Adrian

16 04 2013
dianna

Buna Alina! Imi pare rau pt. problema pe care o ai tu….nici nu vreau sa ma gandesc cat de greu iti este…totusi parerea mea este sa incerci sa discuti pe fata cu iubitul aceste lucruri…altfel iti vei face tot timpul numai ganduri rele si probabil nici tu nu mai poti continua mult cu astfel de sentimente.Din pacate sexul pt. majoritatea barbatilor este esential intr-o relatie,dar totusi faptul ca iubitul tau a ramas alaturi de tine 3 ani inseamna ca are sentimente foarte puternice pentru tine si cred ca merita macar sansa de a discuta problema care te macina…Poate ca flirteaza cu alte fete din dorinta de a se sti inca in stare de a avea o femeie d.p.d.v. sexual-asta ii da putere cu siguranta-dar nu inseamna neaparat ca si te inseala…Astept vesti de la tine si sper din toata inima sa te linistesti si sa fi ok!

15 12 2011
Adriana Rimba

Draga mea, incearca sa discuti cu el, fii deschisa si spune-i ceea ce simti, exprima-ti sentimentele, nu sta asa.

Daca in timp relatia nu mai functioneaza incearca sa intelegi…ca fericirea ta nu consta doar in a fii cu el…este greu ” atasamentul” faptul ca ajungi sa si tii la o persoana si pe urma este greu sa o lasi, momentul ruperii de el este dureros si plin de neclaritati.

Viata este frumoasa asa cum este. Incearca sa ii gasesti Esenta, gust-o incet…respira aerul acesta minunat si mergi inainte.

Fiecare situatie ne este data sa scoatem din ea o o invatatura si sa mergem inainte voiosi, plini de bucurie si iubire.

Nu abandona.
Inceteaza sa mai depinzi de cineva.

accepta situatia in care esti…cat despre gelozie eu zic sa incerci sa nu te mai gandesti asa de mult la chestii negativise pentru ca ele zi de zi se intiparesc in minte si la urma o sa devina un obicei, gandindu-te la fel de fel

Nu uita ca viata este frumoasa….si perfecta, asa cum este!

Te pup!
Imbratisari…

Nu uita ca tu ai CHEIA propriei tale fericiri.
Nu uita sa te IUBESTI asa cum esti.
Nu uita sa te ACCEPTI asa cum esti.
Nu uita de TINE, de ceea ce ESTI.

Daca vei uita, viata isi cam pierde din Esenta( viata ta )!
Gindeste-te bine la ceea ce gandesti, ceea ce faci si ceea ce o sa faci.

Daca vrei sa vorbim […moderat…]!

Tu alegi!

16 12 2011
Alina

N-am spus k nu putem sa facem sex…facem si ne simtim bine…ma refeream k el mie nu-mi poate face sex oral un lucru care isi doreste mult pt asta s-a si gandit sa facem trio ceea ce eu n-as putea pt k n-as putea privii cum el saruta alta fata dar mai mult sa faca sex cu ea…suntem impreuna de 3ani jumate…ne intelegem bine…e prima mea relatie de asa durata cred k pt asta ma tin asa mult de el mie frica de orice fata care e in preajma noastra k ar putea sa se indragosteasca de ea…nu spun k sunt geloasa din cale afara…mie teama de singuratate…am dat de blogul asta din greseala nu cautam idei de sinucidere…dar as mai vrea niste sfaturi plizzzzzz

16 04 2013
dianna

Iarta-ma am crezut ca e vb. de a nu putea face sex deloc cu el….cat despre sexul oral …nu te prea inteleg de ce nu-ti place…dar fiecare dintre noi suntem diferiti asa ca e ok pana la urma.In + ideea de trio le surade in genereal barbatiilor…sigur discutand aici de un barbat si 2 femei.De ce oare nu putem discuta de ideea de trio insa cu 2 barbati si o femeie,daca tot este egalitate intre sexe….

25 12 2011
Alina

Am vb cu el de mai multe ori…imi spune k ma iubeste si k ar fi altfel dak as avea incredere in el si nu as mai fi atat de geloasa, dar cum as putea sa nu fiu dak eu vad cum vb cu alte fete le cere sa se intalneasca le suna normal k nu am incredere, nu stiu cum sa spun dar parca ar fi cu 2 fete cand vb cu ele parca nu as exista dar dupa ce termina de vb cu ele ma giugiuleste,ma gadila,ma pupa imi spune de toate, k ma iubeste ca si cum nu ar fi vb. Cand suntem numai noi 2 e totul bine dar cand iesim asa se comporta parca am fi frati, nu ma prinde niciodata de mana, vine langa mine foarte rar sa ma pupe sau ceva nu spun sa stea calare pe mine toata ziua da nici chiar atata indiferenta k e dureros…ce ar trebui sa fac?

26 12 2011
addsalu

Draga Alina,

In orice relatie, daca un lucru nu va face placere amandurora, acel lucru nu este ok!

Cat despre ”trio”, daca il punem cap la cap cu tot ce ne-ai mai scris, tind sa cred ca El are o problema, nu tu! Pai cum poti sa ai incredere in el cand el iti spune clar ca ar vrea sa faca sex cu o alta femeie, si inca in prezenta ta??? Cum poti sa ai incredere in el cand il vezi ca flirteaza cu alte femei si cand il vezi cum se poarta cu tine cand iesiti impreuna in public?

Alina, imi pare rau ca trebuie sa iti scriu lucrurile astea, dar in opinia mea, atunci cand iubesti pe cineva, nu doar ca nu te feresti sa te afisezi cu ea in public, ba chiar iti face placere, te mandresti cu ea… Pentru un barbat ea ar trebui sa fie cea mai frumoasa femeie din Univers, sau cel putin ar trebui sa o faca sa se simta asa, cea mai importanta, chiar daca, in ochii altora, ea nu este cu nimic mai deosebita de orice alta femeie…

Cred ca voi doi aveti o problema care nu tine de intimitate, ci de relatie! El, in primul rand, ar trebui sa isi clarifice daca te vrea sau nu in viata lui. Iar pana atunci tu ar trebui sa iti rezervi dreptul de a sta deoparte si de a te feri, pe cat posibil, de suferinte emotionale inutile!

Daca te iubeste, asa cum spune, ar trebui sa ii pese de ceea ce simti! Daca ii pasa intr-adevar de tine, ar trebui sa tina cont de ceea ce simti in pat, de ce iti place si ce nu, si sa fie atent la sentimentele tale, sa priceapa cat de mult te raneste atunci cand iti cere lucrurile de care spuneai (ce sa caute o alta persoana in dormitorul vostru???)… iar daca nu-i pasa de cum te simti, atunci probabil ca ar fi mai bine pentru tine daca i-ai cere sa luati o pauza, in care sa va reevaluati relatia si sa decideti daca mergeti mai departe impreuna sau separat…

Cu prietenie,
Adrian

26 12 2011
Alina

el nu poate sa-mi faca sex oral(din motive de sanatate) si isi doreste mult de aceea mi-a spus k vrea trio k sa-i faca la cealalta fata si k asa el simte k nu ma insala si k nu trebuie sa ma minta,dar chiar si asa knd suntem numai noi eu am impresia k isi doreste sa se simta numai el bine nu ma atinge nu ma saruta numa imi spune sa-i fac eu sex oral dupa ce incepe penetrarea dureaza ft putin. Dak ii fac sex oral nu s-ar termina nici in 2 ore dar dupa ce incepem amandoi parca s-ar gandi cum sa faca sa se termine kt mai repede. Cand l-am intrebat k de ce nu ma mai atinge si ma saruta mi-a spus k poate nu-si da seama…deja nu mai stiu ce sa mai cred. Locuim impreuna si suntem in strainatate nu mai am pe nimeni aici nu am unde sa ma duc in perioada de ¨pauza¨ si cred k dak i-as propune asa ceva mai degraba ar vrea sa ne despartim. Din cauza comportamentului ma face sa ma simt cea mai inferioara femeie de pe pamant dar nici fara el nu stiu ce as face….astept raspuns…va multumesc

27 12 2011
boyzboy12

UN comportament ca atare,te face pe tine uitare.
II dai lui importanta cea mai mare,in timp ce el mereu o are.
Faci ce-si doreste,el stand in margini te ocoleste.
II atingi dorinta,supusa el iti vede privinta.

27 12 2011
Alina

el nu poate sa-mi faca sex oral(din motive de sanatate) si isi doreste mult de aceea mi-a spus k vrea trio k sa-i faca la cealalta fata si k asa el simte k nu ma insala si k nu trebuie sa ma minta,dar chiar si asa knd suntem numai noi eu am impresia k isi doreste sa se simta numai el bine nu ma atinge nu ma saruta numa imi spune sa-i fac eu sex oral dupa ce incepe penetrarea dureaza ft putin. Dak ii fac sex oral nu s-ar termina nici in 2 ore dar dupa ce incepem amandoi parca s-ar gandi cum sa faca sa se termine kt mai repede. Cand l-am intrebat k de ce nu ma mai atinge si ma saruta mi-a spus k poate nu-si da seama…deja nu mai stiu ce sa mai cred. Locuim impreuna si suntem in strainatate nu mai am pe nimeni aici nu am unde sa ma duc in perioada de ¨pauza¨ si cred k dak i-as propune asa ceva mai degraba ar vrea sa ne despartim. Din cauza comportamentului ma face sa ma simt cea mai inferioara femeie de pe pamant dar nici fara el nu stiu ce as face….astept raspuns…va multumesc

28 12 2011
boyzboy12

pai cauta si tu mai multi baieti sa-ti faca sex oral
dute la un psiholog cauta acolo raspuns despre sex.
Pai ii place de cealalta fata daca vrea sai faca la cealalta sex oral .
Deci nu mai pot sa va vad mai ales in situatia ta sincer cand vad atata nepasare in jur si fata de sine …..nare rost….
da se pare ca tu cred ca nu intelegi ce vreau sa zic!
asta e nu ma pasioneaza! TUUU NU VEZII CA ESTI LUATA DE PROASTA
pe tine nu te mai vede nimeni doar intersul?
pur si simplu am pus o intrebare .

28 12 2011
Bogdan

pt boyzyboy:
Foarte tare discutia, ai vazut acum boyzyboz la ce se limiteaza gandurile marete, despre care vorbeam in discutii anterioare ?!? :))) poa’ sa fie explozii nucleare in lume, foamete si boli cauzate de oameni , dar daca sexul oral nu e bun pt tine, cam aia e cea mai mare problema :P, adica personalu’ tot timpul, sub orice forme si in orice situatie, depaseste ca importanta colectivul.

Pt alina:
E suspect cu cata usurinta expui problemele cu caracter privat, mai ales ca mi se pare ca nu sunteti intr-o problema sexuala, ci mai degraba emotionala. As putea sa definesc cumva cauza, desi ar putea suna putin mai ciudat, si anume ca unele fete au un talent de a gasi si o atractie pentru „baieti de la coada calului”. Nu vreau sa iti iau tie apararea, pt ca pana la urma tu esti cu el si asta e o parte din problema. Sincer, nu cred ca poate cineva sa considere o problema, care sa duca la depresie, faptul ca cineva nu poate sau nu vrea sa ofere sex oral. Sa nu te superi pe mine, dar momentan eu va vad ca pe familia adams.

18 01 2012
ben

Alina acel baiat nu te iubeste cu adevarat.De ce accepti sa fi mitita?Da-i liber inainte s-o faca el.Daca nu esti maritata cu el tu traiesti in pacat cu el,si aceasta va dauneaza amandorura foarte mult.Reteta nefericirii voastre consta in faptul ca nu ati tinut cont de prospect:Biblia.Cand o citesti vei descoperi ca ea a trasat niste limite!!Si voi le-ati depasit…Daca traiesti fara sa ti cont de Cuvantul Lui Dumnezeu esti tot timpul in probleme.Cheama-l pe Isus in inima ta sa te salveze de pacat,boala,si de acel baiat care nu te iubeste…realitatea este dura acum pt tine deoarece ai ignorat-o.Insa ai sanse de reabilitare ,dar fugi de pacat!!

14 02 2012
7soapte

Alina,

Cati ani ai ? Se pare ca efectul tau este afectul uni copil inca….nu al unei femei ce si-a inceoput viata sexuala. Cauta o rezolvare psihologica a acestei probleme, nu el constituie adevarata problema ci tu. Ai urme mult mai adanci de neincredere, de nesiguranta de teama de singuratate……nu le vezi, sunt sigura, tu vezi doar ceea ce te intereseaza.Tu nu te interesezi…..Of !

Lasă un răspuns

