Mitza

7 11 2011

Salut.Am descoperit acest blog intamplator(cautam probleme asemanatoare cu cele in care ma regasesc).Care sunt problemele mele?Sunt complet dezamagit de mine,de ceea ce realizez.In vara am crezut ca soarele a rasarit si pe strada mea, dar m-am inselat,doar a iesit dintre nori pentru cateva zile,apoi “lucrurile au revenit la normal”.Simt ca nu pot vorbi cu parintii,cu prietenii pur si simplu nu ma pot deschide. Eu mereu am fost vesel,eram cel care intretinea atmosfera si facea lumea sa zambeasca,acum nu ma pot face nici pe mine sa zambesc,nu mai rad nici la o comedie buna…Desi mereu par vesel,la facultate,cu colegii de apartament,nu e deloc asa, in momentul in care sunt singur intre patru pereti,imi revin toate supararile,acum simt ca ma necajeste si inima,ba chiar mai mult incep sa am ganduri sinucigase(adesea cand stau la fereastra, ma tot intreb : De ce nu sar odata?Sa termin tot!).Nu pot intelege ce se intampla cu mine, de ce nu ma pot controla,nu mai am chef de iesiri prefer sa stau singur si sa-mi fac sange rau…Am avut momente in care pur si simplu am dorit sa plec o perioada de timp sa incerc sa ma regasesc,dar nu am fost lasat…Chiar nu stiu ce sa fac….Va multumesc!

Acțiuni

Information

8 responses

8 11 2011
7soapte

Draga Mitza,

Pari o reflexie a mea :))LOL. Te inteleg perfect.Si eu sunt la fel.Simti ca ai ajuns intr-un punct mort.Probabil este viorba despre o stagnare.Realizarile tale de pana acum nu corespund cu puterea ta de a realiza.Simti ca destinul iti pune piedica, asa-i? Ar fi bine sa-ti REierarhizezi scopulrile.Sa stabilesti tinte pe care le poti atinge, incet in cet atat in profesie cat si in viata personala.Fiind un om vesel si iubit de catre ceilalti simti ca te pierzi o data cu nereusitele tale, desi cei din jurul tau nu se indeparteaza.Doar tu te-ai indepartat si constientizezi ca nimeni nu isi da seama ca ai probleme…Sa fie asa oare? Cel mai probabil este ! Ai pretentii amri de la tine, insa tare mi-e teama ca pretentiile le proiectezi si asupra celorlalti si esti dezamagit ca nimeni nu pune accept pe starile tale,nimeni nu te intreaba daca te simti bine. Cum ai vrea sa se intample asta ? Poate de aceea nici nu te poti deschide fata de ceilalti ! Ei s-au obisnuit cu tine asa, nu li se pare nimic anormal…..Daca vei vrea sa le arati ca ceva se intampal cu tine va trebui sa te deschizi, sa gasesti o cale de comunicare.Dar parca ti-e si oarecum…jena, asa-i? Tu, cel vesel si bine-dispus sa vii acum si sa spui ca ai probleme?! …..Ti se pare aiurea, asa-i? Este greu sa gasesti o cale de comunicare sau persoana potrivita fata de care sa te poti deschide.S-ar putea ca reactia acelei persoane sa nu fie cea pe care sa o astepti si atunci vei bate in retragere….Ai posibilitatea de a apela la un psiholog ? Daca nu ai, iti sugerez o varianta simpla: mergi la un preot.Eu nu ii stimez prea mult, recunosc, insa ar fi ideal sa gasesti un preot cu vocatie, un preot dedicat cu care sa vorbesti.te vei elibera si credinta te va invata sa regasesti forta necesara ! Esti o persoana puternica care pana acum i-a ridicat pe ceilalti, acum este momentul ca altcineva sa te ridice pe tine ! Lupta pentru asta, sigur vei mai rezista un timp ! Ar fi binevenita o prietena, in fata unei partenere te deschizi total, mai ales la inceput…..Personal, cred ca ai o lipsa acuta de afectiune, corect? Daruiesti foarte mult altora uitand de tine.Functionezi asa insa ceilalti uita sa te hraneasca ! Nu este vina ta si nici vina lor ! Ai dreptate, ar fi momentul sa te regasesti.Nu uita ca nu trebuie sa plei nicaieri pentru a te regasi !!! Tu esti in tine ! Trebuie doar sa te gandesti la tine, eventual sa pui pe hartie ganduri despre tine.sa pui pe hartie ce iti place la tine, ce nu iti place, ce ai vrea sa faci.Sa faci planuri de viitor realizabile.Sa o iei usor! Sa dormi, sa inveti sa te respecti ! Ai obosit ! Atata tot ! Ai obosit sa ii faci pe ceilalti sa rada, este timpul sa razi si tu ! Odihneste-te ! Dormi, este foarte important! Manaca, nu uita sa mananci si sa faci un pic de sport ! Sportul te mentine intr-o forma fizica buna, ins acand esti bine fizic vei fi mult mai bine si psihic ! Gaseste mici activitati care sa iti faca placere.Gandeste-te la tine ! Fa lucrurile pt tine, nu pentru ceilalti ! Si nu uita sa ne scrii !!!!!!!!!! Treciu printr-o perioada in care sufletul tau este flamand…….hraneste-l cu ceea ce iti cere, tu stii clar ce iti cere, asculta-l ! Pt asta ai nevoie de liniste! Respecta-te, respecta timpul dedicat tie ! Curaj, astept noi vesti.Aici poti vorbi, noi te ascultam !

8 11 2011
7soapte

P>S : imi cer scuze pentru greselile facute in graba scrisului (nu am recitit mesajul inainte de a-l trimite ! ) Sper sa se inteleaga !!! :D….UPS!

10 11 2011
Mitza

7soapte multumesc pt raspuns.ceea ce ai scris tu- in prezentarea ta- nu este decat reflexia in oglinda a ceea ce simt eu…Ce sa spun?!In ultimele 2 zile lucrurile pt. mine au mers din ce in ce mai prost..prietenul meu cel mai bun (care a murit acum un an) mi-a aparut in vis cu un mesaj scurt : „Mitza de ce te mai zbati?!Pana la urma tot sfarsesti sub o cruce ingropat!” ei bine de 2 zile m-am inchis si mai mult in mine,nu- mi mai pasa absolut de nimic,nu vorbesc cu nimeni (fac acum o incercare fortata cu voi)…singura chestie care parca mi-a trezit putin optimismul ar fi un sms de la o amica(cu care ma cunosc de 16 ani) cred ca ea a observat ca ceva nu e ok la mine (mi-a scris in sms „e ceva neinregula cu tine…te-ai schimbat..si nu in BINE!arati rau,esti nepasator..daca ai patit ceva spune!”)..cand am citit sms-ul ei…am vrut sa o sun sa „scuip” tot…dar m-am oprit..am blocat telefon si l-am varat inapoi in sertar,apoi mi-am reluat gandurile negre…cat despre asternarea gandurilor pe hartie?! O fac deja..imi exprim durerea sub forma unor poezii macabre…probabil le voi arata in momentul in care voi depasi acest moment..daca-l voi depasi…Simt ca nu sunt pregatit sa am o partenera..nu vreau acest lucru..nu in momentul acesta cand moralul meu se afla la -1.Sa apelez la un psiholog ..habar n-am?!La un preot..nici asta nu stiu…Cred ca intai ar trebui sa incerc sa fiu sincer cu mine,macar in aceste momente,dar cand incerc chestia asta,cand ma asez in fata oglinzii..ma speriu de ceea ce vad, parca as fi un demon…Nu stiu ,voi vedea ce voi face…Va multumesc ca sunteti alaturi de mine!

12 11 2011
7soapte

Mitza,

Gandeste-te ca ceea ce ai visat este concretizarea simtamintelor si ideilor tale.
Am spus ca esti ca o reflexie a mea, insa doar intr-o anumita masura.Stiu ca iti poti gasi echilibrul si tu stii ca tot ceea ce ai nevoie se afla in tine.Ar fi de dorit sa gasesti o cale de a scoate de acolo binele, de a-l urca in suflet.Este foarte foarte bine ca scrii si chiar daca poeziile ti se par macabre, ele nu sunt decat o forma in care dai afara chinul, zbuciumul interior :).Si uratul are estetica lui! Sigur ca sinceritatea este indispensabila, la fel cum si legile tale interioare trebuie sa ti le respecti ! A fi sincer cu tine inseamna a putea fi sincer cu ceilalti. Nu te forta, mintea si sufletul tau iti vor indica exact cand va fi momentul oportun pentru confesarea in fata amicei tale sau a preotului.Cauta inauntrul tau credinta(asta nu inseamna icoana,biserica sau Dumezeul din Biblie).Cauta credinta sufletului tau, credinta proprie.Gandeste-te ce simti tu in legatura cu tine dincolo de depresie, dincolo de „nu mai sunt bun de nimic”.Gaseste sensul vietii si sensul mortii.Crezi ca nasterea ta a fost o intamplare? Nici macar suferinta prin care treci nu este o intamplare! Suferinta si izolarea iti dezvolta personalitatea.Accepta ca esti intr-o perioada de trasformare din multe puncte de vedere, nu esti un om bolnav, nici nefolositor, nici fara valoare.Din contra, ceea ce „cresti” tu in suflet acum necesita aceasta stare de chin.Probabil si pt ca ai trecut printr-o trauma si inca treci printr-o trauma…Ai mari pretentii de la tine, ai nevoie de rabdare si de pasi inceti si siguri. Daca nu ai nevoie de un preot incearca o biserica catolica, aseaza-te pe banca si gandeste-te la tine.Este un loc in care te regasesti nu nu ai nevoie sa pleci prea departe ca sa faci acest lucru(asa cum mentionai).Si apeleaza la un terapeut, nu iti imaginezi cat de mult te poti regasi cu ajutorul acestei metode ! Multa forta si curaj ! Ne bucuram ca scrii aici :).

16 11 2011
Mitza

Revin! De data asta cu vesti mult mai bune…zbuciumul din interiorul meu incepe sa se evapore treptat…cu ajutorul unei profesoare de la mine de la facultate,care m-a „atras” intr-o organizatie caritabila.Dupa ce am vazut acei copii nefericiti,unii bolnavi,altii orfani…Mi-am dat seama ca eu sunt sanatos,cel putin fizic si cum mi-a zis 7soapte(Iti multumesc din nou!) : „daca esti bine fizic ,poti fi mult mai bine psihic”.Mi-a revenit cheful de iesit, de pierdut vremea cu prietenii,de glumit ,etc.Nu am sa ma mai las sa ajung vreodata in starea asta, nu numai ca voi redeveni cel ce am fost,ba chiar am sa fiu mult mai bun!Va multumesc ca mi-ati fost alaturi! Am sa raman un fidel prieten al acestui blog!

16 11 2011
7soapte

Mitza,
Te rog nu lasa netratata starea aceasta ! Nu lasa netratate ranile din sufletul tau caci vor reveni ! Ma bucur ca esti mult mai bine.Si noi vom face in decembrie o vizita la unul dintre caminele pt copiii orfani si vom duce ajutoare.Vezi cat de mult foloseste sa deschizi ochii si sa te uiti in jutul tau ?! Insa te rog sa cauti sa faci un pic de terapie pentru a te cunoaste mai bine, pentru a fi stapan pe controlul situatiilor de acest gen ! Mult succes, Mitza si toate cele bune iti dorecs ! Scrie aici cand ai chef, chiar daca nu ai o stare atat de proasta!

23 11 2011
Mitza

Salutare, revin cu noi vesti legate de starea mea. Se pare ca am cam trecut peste gandurile negre,imi e mult mai bine acum,ba chiar mi-am reluat antrenamentele la fotbal in sala. Mi-a revenit cheful de iesit, merg la meciurile de fotbal din liga 1 si 2, la bere cu baietii, la film etc. Va multumesc inca odata !Continuati sa faceti ceea ce faceti, caci pentru mine ati reprezentat curcubeul in ploile mele. Succes!

24 11 2011
7soapte

Mitza,
Foarte frumos spus …”curcubeul in ploile mele”….Nu este meritul nostru, este meritul tau ca ai avut vointa de a ridica ochii spre cer si a admira curcubeul !

Lasă un răspuns

