CatalinB

3 11 2011

Numele meu este […moderat…] Catalin… Sunt din […moderat…]… si nu ma feresc sa recunosc, da am incercat sa ma sinucid… am baut […moderat…] … am crezut ca asta imi va pune capat zilelor dupa alte numeroase tentative prin[…moderat…] …
Am cunoscut-o acum un an de zile… ne-am placut, ne-am iubit si inca ne mai iubim… singura noastra problema? E casatorita de 12 ani, are 2 fete (nu fetele sunt problema… scuze…). Am ajuns la concluzia ca tot este impotriva noastra. Am luptat impreuna din rasputeri sa invingem, dar eu, mai slab de fire am aplecat urechea in stanga si in dreapta si am gresit jignind-o. Acum, nu stiu ce trebuie sa fac sa repar greseala facuta. Inca mai este ceva intre noi, mi-a demonstrat asta. Ea se chinuie sa munceasca pentru bani, eu la fel, insa nu am stiut sa apreciez gestul ei… daca tot se spune ca exista viata de dupa moarte, mi-as dori sa ii fiu alaturi dupa acest moment… voi mai incerca pana voi reusi… viata nu are rost fara un scop… imicer scuze, dar asta este parerea mea… oricum felicitari pentru efortul vostru, si multumesc celor care au citit aceste randuri…


Acțiuni

Information

3 responses

3 11 2011
7soapte

Wow, Catalin…….Ratezi singura sansa de a fi cu cea pe care o iubesti !? Ce iti garanteaza tie moartea ? Liniste? Ce fel de liniste ?….Aici stii cat de greu iti este, dupa moarte stii ce este? esti pregatit pentru ceea ce te asteapta? NU! Insa esti pregatit sa lovesti inca o data omul care te iubeste si sa…o lipsesti de iubirea si sprijinul tau ! Cat de bine crezi ca poti face ?
Spui ca ati luptat impreuna din rasputeri sa invingeti…..Si totusi, ea este inca intr-o casnicie.Urmeaza sa luptati impreuna pentru ca iubirea este cea care inalta, cea care iti da forta si speranta !
Tu ce parere ai, nu crezi ca ar fi corect sa gasim raspuns la „nu stiu ce trebuie sa fac ca sa repar greseala facuta” ? Sunt atat de multe de facut, iar tu nu iti oferi timpul necesar.
Te rog sa tragi aer adanc in piept.Traiesti si poti face multe ! Dormi, limpezeste-ti gandurile, ia totul incet, nu te grabeste nimeni, nu esti contra-cronometru.Vorbeste ! Varsa amarul afara din suflet si nu te grabi sa faci fapte necugetate caci raul produs nu ai sa-l mai poti repara ! Singuri va veti cladi fericirea, dar asta necesita timp si rabdare. Ai vrea sa ne povestesti mai multe ? Nu uita ca sunteam aici nu pentru a te judeca, pentru ca stiu ca ti-e greu, ca te apasa….suntem aici pentru a te asculta, pentru ca ne pasa de durerea din sufletul tau !

4 11 2011
mica

Catalin!
N-am inteles bine? E casatorita de 12 ani?
Adica 12 ani a fost sotie si mama intr-o familie unde trebuia sa aduca zambet si caldura?
Si de un an este cu tine?
Nu, ceva nu este ok!
Daca celalat este groaznic de ce a stat 12 ani? De ce a facut 2 copii/
Sunt femeie! Nu cunosc toata tipologia femeiasca. Dar parerea mea este sa pleci mai departe!! Meriti sa traiesti emotia de a duce la altar pe femeia ta (nu a altuia), de a traii tot farmecul inceputului alaturi de o femeie pentru care sa insemni exact ceeace inseamna si ea pentru tine. Sa nu mai faci prostii. Stii cum ne spunea bunica, numai daca vorbeam astfel de lucruri : „iti sperii ingerul”. Nu-ti speria ingerul. Lasa-l sa stea deasupra capului tau si sa te lumineze. Merita sa traiesti. Intr-o zi vei aduce multa bucurie in viata cuiva. Ve vedea.

24 07 2015
IN MEMORIAM

CARE ESTE SCOPUL …IN ACEST MOMENT..??

Lasă un răspuns

