Valentina

23 10 2011

ma intristeza ce vad si totusi ma bucur ca mai snt si altii ca mine …m am saturat pur si simplu sa mai vad lumina zile si sa stiw ca el nu e langa mn …ma doare mult apsenta lui plang non stop proape ca nu mai dorm noapte pt ca staw si plang orice lucru imi aduce aminte de el am incercat sa iaw pastile dar na avut efect…wneori ma incurajez sg dar nu aj cu nimik…georgiana si ew trec prin acelasi lucru st ca asta nu te aj cu nimic…dar chiar simtem nevoia sa sp ceva…sper sa iti casesti fericirea


Acțiuni

Information

7 responses

23 10 2011
addsalu

Draga Valentina,

Ai fi surprinsa de efectul imens pe care il poate avea in viata cuiva un simplu cuvant frumos, un gand bun, disponibilitatea cuiva de a intelege, de a se pune pentru o clipa in papucii lui…

Si, de asemenea, ai fi surprinsa de efectul pe care il poate avea in viata ta relatarea, in scris, a gandurilor tale, a povestii tale…

Iti multumesc mult, in numele celor de aici, pentru gestul tau frumos. Si, de asemenea, iti propun sa incerci si tu sa iti descarci sufletul aici. Ti-am facut o categorie in coloana din dreapta – se numeste Valentina. Asteptam sa ne spui acolo mai multe despre tine! Haide sa descoperim impreuna valoarea unor prieteni care vor sa imparta nu oar clipele frumoase, ci si durerile si amaraciunile!

Cu prietenie,
Adrian

25 10 2011
Poze nunta anna

fii puternica si incearca sa te gandesti ca nu ti-ai gasit adevarata dragoste deoarece Dumnezeu este ocupat sa scrie cea mai frumoasa poveste de dragoste pentru tine!

2 11 2011
valentina

picatura de apa care te ine in viata se numeste speranta viata se zice ca.i un dar pt mn e un camp de lupta o tabla de sah trb sa fi puternic iar cand nazuintele si sperantele se naruiesc pierzi.iar dak ai inpresia ca mai ai doua mutari si i.ai dat sah mat viti tale nu inseamna ca ia invins deja…poti sa pierzi dintr.o sg mutare care viata ti.o face..iar cand sg lucru pe care il mai ai e dragostea care nu te mai sustine iti accepti pierzarea si poate plangi … ramai sg ti se ia tot ce ai dobandit si totusi poti sa o iei de la capat fara dragoste fara nazuinte….poti sa joci din nou iti asezi piesele si incepi cu ce iti dicteza cconstinta si ea distrusa te arunci iar in marea moarta deci sa iubesti sau suferi pt ce ai pierdut cu alte cuvinte ramai in defensiva…daca nu mai poti sa joci iti aduni piesele te hranesti cu cateva amintirii de fapt nici tu nu sti ca le iei pt drum pe lumea cealalta si iti asezi mainile pe piept ta asezi intrun sicriu si degusti pastila cu pastila tuburi de aspirine

2 11 2011
valentina

cea ce am scris despre cum vad eu viata precum o tabla de sah e o parte din jurnalul meu…iti multumesc pt raspuns….sper sa nu fiu pt tn in categoria adolescentilor care snt intr.o deziluzie a dragostei cum snt pt ale pers care afirma sus si tare cu toata siguranta ca daca esti tanar tot ce.i raw trece…pacat ca pentru mn regula asta stupida nu tine orice rana lasa urme ….viata mea a devenit un nimic din vina tata lui meu daca il pot numi asa acest individ mi.a oferit indiferenta frica si teroare …cel mai mare noroc a fost si este mama mea exemplu pt orice lucru bun …in rest am fost tradata de orice asa zisa prietenie …pe langa pers care snt langa mn mai mult sau mai putin mai corect zis e si iub meu …snt o fire prea emotiva nus de ce dar unori ma indoiesc prea mult de el desi incearca din rasputeri sa imi dovedeasca ca e langa mn orice ar fi…doar ca nu stie ca am nevoie de atentie in plus…

7 11 2011
valentina

de ce nu mi.a mai rasp nimeni nimic!!:(

20 11 2012
valentina

buna .am scris in urma cu un an cand am intrat cu gandul sa gasesc o modalitate de sinucidere.acum ma gandesc ca trebuie sa fac ceva cat mai bun cu viata mea ,si ma gandeam ca aici voi gasi un sfat bun de urmat

20 11 2012
valentina

asadar am o relatie cu un timp de aproximativ doi ani ,momentul in care am scris primele randuri era unul din multele momente in care ne despartisem(pentru putin timp dupa cum se poate intelege ) certuri si despartiri de cateva ore care au tot urmat , a fost primul meu iubitu cu care mi.am si inceput viata sexuala,dupa aceasta fapta s.a schimbat gelozie ,injuraturi ,amenintari cu bataia,incercand sa ma despart de el am fost amenintata ca se omoara ,nu stou ce sa fac ,relatia cu el mi.a creat pobleme in familie,tatal meu(cu care nu am avut niciodata o relatie stransa ,insa care nu m.a injurat niciodata cum o face ,,iubitul meu) m.a batut ,mama mea care e sufletul meu ma cearta tot timpul imi repeta aproape zilnic sa inchei relatia cu el,mult timp il vedeam printul din basm de aporoximativ 6 luni ma gandesc ca parinti si multi alti prieteni nu au gresit cand m.au sfatuit sa nu merg prea departe in relatia cu el , acum mie teama sa ma despart de el stiu ca nu e bine pt mn sa continui insa nu vreau sa pateasca ceva rau .m.ar mustra constinta nu stiu ce sa fac ,am mult de spus dar acum ma preseaza timpul .sper sa primesc un sfat .

Lasă un răspuns

