Nicoleta

19 09 2011

Va rog ajutati-ma!!!!!!!!!!!simt ca nu mai am o farama de speranta,simt ca innebunesc!!!!ma gandesc doar sa plec din lumea asta dar mi-e teama ca intr-adevar exista ceva “‘dincolo”… …sunt constienta de faptul ca sunt o lasa si ca nu am pic de tarie dar simt ca nu mai rezist!!! m-as sinucide fara sa stau pe ganduri daca nu as avea frica de Dumnezeu si cel mai tare imi este teama ca intr-o zi o sa trec si peste frica asta…va rog sa ma ajutati cumva pt k nu am cu cn sa vb,nu ma asculta nimeni..cel mai grav este ca tocmai de cei dragi am fost dezamagita si cel mai tare am fost dezamagita de parinti…am trait intr-o minciuna toata viata…Doamneeeeee o iau razna ,simt k o sa cedez pana la urma VA ROG AJUTATI-MA!!!!!!!!!!!!!!!!

Acțiuni

Information

10 responses

19 09 2011
addsalu

Draga Nicoleta,

Ai ajuns intr-un loc in care vei gasi multe, foarte multe persoane care inteleg exact trairile tale, pentru simplul motiv ca ele insele au trecut, la un moment dat, pe acolo.

Trebuie sa remarc, in randurile pe care ni le-ai impartasit, faptul ca esti constienta de importanta deosebita pe care o are discutia cu cineva care te poate intelege, care este dispus sa te asculte fara sa te judece. Daca nu iti putem garanta multe lucruri, acesta este cu siguranta unul dintre lucrurile pe care le vei gasi aici: suficient de multi oameni dispusi sa te asculte, sa iti citeasca povestea, sa iti fie alaturi si sa iti intinda, la un moment dat, acea mana de ajutor dupa care au tanjit la randul lor cand s-au aflat “in vale”.

De asemenea, trebuie sa iti spun ca este cat se poate de sanatos sa privesti viata si din perspectiva crestina. Am remarcat faptul ca te raportezi la vesnicie, la existenta lui Dumnezeu, a vietii de dincolo de moarte. Sunt multi oameni care nu cred in lucrurile acestea, insa cred cu toata convingerea ca tu, la fel ca si mine si ca altii care cred, chiar nu avem ce pierde. Ceilalti, in schimb, daca lucrurile acestea se dovedesc a fi adevarate, in final vor fi pierdut totul. Tu sau altii care cred, ce vei fi pierdut? Nimic!

Insa credinta nu ar trebui sa te sperie ci, dimpotriva, sa iti dea puterea de a merge mai departe. Vezi tu, sunt multi eroi ai credintei care s-au confruntat cu deznadejdea sau chiar cu dorinta de a muri. Printre ei inteleptul si credinciosul Iov, din vechime, sau chiar profetul Ilie (pe care Biserica Ortodoxa l-a sarbatorit de curand – Sfantul Ilie Tesviteanul). Nu este nimic nelalocul lui sa ai uneori astfel de ganduri, insa este extrem de important CUM te raportezi la aceste ganduri, ce faci cu ele? Le dai curs sau, asa cum faci tu, te straduiesti sa le tii sub control?

Uite ce iti propun: tu simti nevoia sa vorbesti, te simti dezamagita de parinti si de cei apropiati tie, iar noi suntem dispusi sa ascultam, fara sa judecam, si sa iti fim prietenii care sa te ajute sa mergi mai departe atunci cand simti ca nu mai poti. Prin urmare, ti-am facut o “categorie” a ta in coloana din partea dreapta (se numeste, simplu, “Nicoleta”), si astept sa ne scrii mai multe detalii. Ajuta-ne sa intelegem ce se intampla in sufletul tau, care sunt motivele care te imping dincolo de pragul disperarii, si haide sa cautam impreuna o solutie! Pentru ca sinuciderea nu iti va rezolva in nici un caz problemele. Ba, daca, in final, se va dovedi a fi adevarata pozitia teologica a Bisericii, s-ar putea sa fie chiar mai rau. Aici insa, cata vreme traim, vestea buna este ca NIMIC nu este vesnic. Nici macar problemele! Iata de ce eu obisnuiesc sa spun ca suicidul nu este altceva decat o falsa solutie PERMANENTA la problemele TEMPORARE cu care ne confruntam.

Prin urmare, te asteptam sa revii cu detalii! Capul sus, ok? Suntem aici!

Cu prietenie,
Adrian

20 09 2011
betivan_ratat

Sunt si eu in acceeasi situatie,dar probabil din cu totul alte motive.Nu am curaj sa ma sinucid(sunt un las) desi ma urasc cu patos.Ma rog lui Dumnezeu sa-mi ia viata cat mai repede,pentru mine nu mai exista speranta.Sper sa nu fie la fel si pentru tine si soarta sa-ti fie alaturi,iar viitorul sa-ti aduca ceea ce-ti doresti.

20 09 2011
addsalu

Draga X (nu iti pot spune „Betivan ratat”, cum te numesti tu),

Eu nu cred ca esti un las pentru ca nu ai curajul sa te sinucizi. Dimpotriva, cred ca uneori adevarata barbatie a cuiva poate fi dovedita prin decizia de a trai, nu de a se sinucide.

De ce te urasti cu patos? Ce te-a adus in situatia asta? Nimeni nu se uraste pe sine insusi de cand se naste, ci ajunge UNEORI sa o faca din cauza unor motive cat se poate de obisnuite. Ne poti spune, te rog, care sunt acestea in cazul tau?

Iti inteleg atitudinea – de a te ruga lui Dumnezeu sa iti ia viata – si, sincer, cred ca este mult mai sanatoasa decat sa iti iei tu viata in propriile maini si sa decizi sa ii pui capat. Nu stiu daca stii asta, insa inaintea ta au fost multi altii care au trecut pe acolo… Inclusiv mari barbati ai credintei, ba chiar si personaje biblice. Ai auzit, de exemplu, de inteleptul si rabdatorul Iov, din Vechiul Testament? Sau de profetul Ilie, cel pe care Biserica Ortodoxa il sarbatoreste vara (Sf. Ilie Tesviteanul)?

Cu toate acestea, ei au gasit puterea de a merge mai departe, fie cu ajutorul lui Dumnezeu, fie cu ajutorul Lui si al apropiatilor…

Ce-ar fi sa incerci sa ne spui mai multe? Cine stie, poate gasim impreuna o rezolvare…

Uite ce iti propun: eu iti fac o „categorie” a ta, in coloana din partea dreapta, iar tu revii cu mai multe detalii despre tine si, mai ales, despre motivele pentru care crezi ca ai ajuns in situatia de a gandi astfel si de a rosti acele cuvinte. Noi te „ascultam”, adica, mai corect spus, citim ceea ce ne vei scrie, promitem sa nu te judecam, si iti vom fi alaturi. Cum iti suna?

A, si musai alege-ti alt „nume”. Nu ne putem numi prietenii, fie ei si doar virtuali, „Betivan ratat”…

Cu prietenie,
Adrian

20 09 2011
outlaw

Nicoleta,

Multi am trait la un moment dat o minciuna, am fost dezamagiti profund, pana la disperare, dar avand curajul sa traim am avut si puterea de a infrunta adevarul. Si ghici ce? Adevarul ala, desi la inceput dur si nemilos, a fost mai bun decat minciuna in care am trait inainte. Nu stiu ce anume consideri tu ca e este o minciuna; poate ca o sa vrei sa ne spui (chiar daca e dureros) si noi incercam sa gasim impreuna cu tine o solutie. Moartea nu e decat o solutie definitiva a unor probleme temporare.

20 09 2011
Liliana

Nu-ti propun decat sa cauti filmul ,,Dincolo de vise„ (,,What dreams may come„) si sa-l vizionezi.Iti va schimba cu siguranta aceste ganduri.

20 09 2011
Liliana

Si inca ceva,draga Nicoleta: tu nu stii ca parintii nu ni-i alegem dar nici nu trebuie sa-i judecam prea aspru? Fiecare om e motivat (mai mult sau mai putin) sa faca unele lucruri,lucruri pe care altii le califica ca execrabile,dar pe care ei le considera cel putin ,,acceptabile„. Tu esti tu,esti ,,plamadita„ si adusa pe pamant pentru un scop anume,pe care momentan nu-l intelegi.
Stiu ca cel mai usor este sa dai sfaturi,dar eu te sfatuiesc sa te apleci mai mult asupra sensului vietii pe care ,,cineva„(Dumnezeu, Univers,etc.) ti l-a daruit.
E foarte usor sa-ti iei viata, dar oare merita? Stii ce te asteapta dincolo?

21 09 2011
eumiealmeu

nu stiu ce dezamagire sau ce durere ti/a provocat familia, dar si eu am trecut prin asta. m/am gandit si la sinucidere, dar mai mult m/am gandit sa n/o las pe mama singura cu tata: asa ca am planificat altele…
datorita unei prietene, insa, lucrurile au luat o cu totul alta intorsatura…
mai bine pleci dintre cei care/ti fac rau: decat sa te distruga ai tai, mai bine induri greutati printre straini.
pentru mine, acel trecut greu este o amintire si, desi tatal meu mi/a facut atat de mult rau, am ajuns sprijinul lui. singurul. pentru ca am reusit sa nu mai depind de el, am devenit si un om care stie ce e viata.
tot raul spre bine: poate ca lupta pe care o vei da te va duce mai aproape de niste impliniri. nu de alta, dar nu vezi ca azi reusesc in viata doar cei care lupta si nu cei care au totul pe tava?

27 09 2011
ayrynn

roaga-te,roaga-te,roaga-te,roaga-te,roaga-te,roaga-te.roaga-te…solutia nu ti-o dau oamenii,ci Cel de care te temi pentru a face acest gest…DUMNEZEU…El este singura ta alinare in aceasta lume…roaga-te Lui si totul va deveni mai calm, mai meditativ…DUMNEZEU TE IUBESTE!!!ELl te-a creat,El te intelege…Invata sa ai incredere in EL si vei izbuti in aceasta incercare a vietii…pace!

28 09 2011
nicoleta

Nu stiu cum sa va multumesc pt randurile scrise ,nu stiu cum sa va multumesc ca v-a pasat de suferinta mea si tot ce pot sa spun acum este ca datorita voua dragilor am puterea sa merg mai departe…cuvintele voastre au insemnat f.mult pt mn si nu am de gand sa ma las batuta…ai dreptate ayrynn:Dumnezeu ma iubeste!!!El imi da putere si sunt convinsa ca nu din intamplare am intrat pe acest site unde v-am gasit pe voi prieteni dragi!va multumesc din suflet!!!!

15 12 2011
Adriana Rimba

Draga mea, nimeni nu poate sa te ajute, decat TU insati. Numa TU ai CHEIA inimioarei tale, numa TU poti sa te opresti din plans, numa TU poti sa eliberezi gandurile ce napustesc peste tine, numa TU!

Cand uitam de NOI insine, de ceea ce SUNTEM este adevarat ca viata parca o ia razna, asta pentru ca uitam pur si simplu sa o echilibram…uitam sa ne oferim NOI insine iubirea,iertarea, pentru ca AVEM nevoie pana si de iubirea si iertarea NOASTRA.

VIATA ESTE PERFECTA SI FRUMOASA, ASA CUM ESTE.

Noi suntem elevi in asta viata si INVATAM din orice situatie ce se iveste, si este bine, este chiar foarte bine…

Numai bine.
Imbratisari.

Lasă un răspuns

