Alice

11 08 2011

stii,am invata ca suferinta mai mare in viata sa iubesti si sa fi ranit nu exista.povestea mea e lunga si tot atat de dureroasa,am si un baietel de 2 ani ,ii multumesc lui d-zeu ca mi la dat,dar simt ca nu mai rezist,am trecut printr-o incercare de suicid ,dar cred ca la a doua nu mai am scapare.oare cum pot alunga toata suferinta si durerea din suflet odata pt totdeauna??am doar 20 ani ,o casnicie de 4 ani si un amant de un an,el a fost cel pt care am vrut si vreau sa mor pt ca il iubesc mai mult ca viata mea,am facut multe greseli in viata si pt asta platesc inzecit,

Acțiuni

Information

2 responses

11 08 2011
addsalu

Draga Alice,

In primul rand bine ai venit aici. Pentru a intelege mai bine problema cu care te confrunti si, implicit, pentru a putea cauta impreuna cu tine cea mai buna varianta.

Oricum, din ce ai scris tu inteleg ca te-ai casatorit la 16 ani? Pentru asta este nevoie de acordul parintilor, conform legislatiei. Ei au fost de acord?
De asemenea, ne scrii ca la doar un an de la nasterea copilului tau ai inceput o relatie cu altcineva? Am inteles corect?

Cand vei reveni cu un raspuns, o sa te rog sa ne spui mai multe despre ambele relatii alte tale – cea cu sotul tau si cea cu concubinul. De asemenea, te rog sa ne dai mai multe detalii despre motivele care te-au impins la suicid -inteleg ca ai mai avut o tentativa si ca acum te gandesti din nou, deci problema este inca de actualitate. Detaliile tale ne-ar ajuta sa ne facem o idee corecta.

Asteptam asadar sa revii.

Cu prietenie,
Adrian

11 08 2011
7soapte

Alice,il iubesti pe acel om mai mult decat pe copilul tau? Cum sa mori pentru el? Ai sa mori pentru tine,el va trai si va iubi pe altcineva…..insa copilul tau va ramane singur…..Te-ai gandit? Asteptam mai multe detalii despre povestea ta si speram sa te ajutam sa deschizi ochii,sa gasesti speranta si sa te vindeci! Esti tanara si puternica,ai sa fii bine,vei vedea!

Lasă un răspuns

