Silvia

12 07 2011

Uneori moartea e singura scapare.

Acțiuni

Information

6 responses

12 07 2011
addsalu

Draga Silvia,

Niciodata moartea nu este SINGURA scapare. Ni se poate parea seducatoare si chiar tentanta in anumite momente, insa sunt sigur ca, daca am avea chiar si o singura alternativa care sa ne ofere refugiul pe care il cautam in acele imprejurari impovaratoare, am alege bucurosi acea varianta.

De fapt, moartea nu reprezinta altceva decat o despartire finala de TOT si de TOATE. Nu doar de lucrurile de care cautam sa fugim sau sa scapam, ci si de acelea (oricat de putine ar fi ele) care ne-au facut placere, pe care le iubim, pe care le dorim in viata noastra… De prieteni, de parintii care ar suferi enorm, poate pana acolo incat ne-ar urma in moarte, de animalutul preferat…

Ce-ar fi sa ne spui ce ai pe suflet? Poate gasim impreuna acea ALTERNATIVA de care ziceam. Nu ai de unde sa stii pana nu incerci, nu crezi? Iar faptul ca multi din prietenii nostri, care fac parte acum din micul nostru grup de suport, au reusit sa o gaseasca, desi nu e o garantie, poate fi totusi un semn ca se poate, si ca totusi moartea nu este singura scapare…

Ti-am facut o “casuta” in coloana din dreapta, care iti poarta numele – “Silvia”. Te asteptam acolo sa ne spui mai multe si sa cautam impreuna o varianta de a scapa din problema cu care te confrunti.

Cu prietenie,
Adrian

13 07 2011
Silvia

Multumesc dar nu am cerut ajutor, prin urmare nu il doresc.
Consider ca doar eu pot face ceva pentru mine.
Sunt doar o fire depresiva, lucru fooooarte obositor. Cred ca m-am saturat de arepeta scena.
Chill,n-as avea niciodata taria necesara sa imi iau adio :)) .

14 07 2011
outlaw

Definitie: moarte (s.f.): o solutie permanenta pentru multe probleme temporare.

15 08 2011
Ndrei

Imi place definitia asta :)))

22 07 2015
emilia

Eu ma gandesc din ce in ce mai mult la moarte, la ideea de a termina odata pentru totdeauna cu problemele, cu dezamagirile, cu esecurile.Doar ca imi e teama de ceea ce las dupa mine…de problemele ce vor aparea si care ii vor distruge pe cei dragi mie… Asa ca intre timp, ma tarasc prin viata, cu lacrimile dupa mine, cu depresia urata care ma macina, asteptand nu stiu ce moment pana voi avea curajul necesar sa o fac sau momentul fulminant al negrei mele vieti in care sa nu imi mai pese de nimeni decat de gasirea linistii.

23 07 2015
Adrian

Draga Emilia,

In coloana din dreapta paginii vei găsi o căsuță cu pseudonimul „Emilia Z.”. Este a ta! Acolo ne poti scrie mai multe despre tine si tot acolo vei găsi, in curând, comentariile membrilor grupului nostru de suport.

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

