Claudiu

12 07 2011

Salut! Ma numesc Claudiu si eu ma tot gandesc sa-mi pun capat zilelor, dar n-am curajul. Am avut o copilarie foarte frumoasa, nu mi-a lipsit nimic, am facut liceul militar si am terminat si acadsemia tehnica militara la Bucuresti. Aici am inceput sa ma stric, sa ma indepartez de ai mei tot mai mult fara sa-mi dau seama si n-am mai prea invatat. Acum lucrez la armata, de luni tre sa ma duc iar la lucru si am o groaza de nedescris. Nu prea am mai fost atent la nimeni si la nimic in ultima perioada, n-am facut nimic, nu ma simt in stare de nimic si doar caut o scapare si vad ca nu este alta, ma tot uit cum trece timpu, fara sa fac nimic si ma dispera, as vrea fosta mea viata inapoi. Asta nu se poate si astfel stiu care e singura cale: am incercat sa ma […moderat…] odata, in baie insa am avut noroc ca s-a bara de deasupra vamii era prinsa cu ventuze in perete si a cedat. Stau la et 9 si ma tot apropii de fereastra si ma aplec puternic in faa insa mi-e frica. M-am izolat foarte tare de prieteni, si nici nu mai pot vorbi cum trebuie. Ma gandesc la ai mei , si ei sunt terminati de ceva vreme incoace, ei chiar nu merita asta, da’ io tot doar la sinucere ma gandesc de vreo 2-3 sapt incoace.
Sunt un las, un egoist si stiu ca o sa sufar mult pt asta si mi-e frica si de aia vreau sa-mi pun capat zilelor.


Acțiuni

Information

7 responses

12 07 2011
addsalu

–––––––––––––-
Fabian a scris:
–––––––––––––-

Claudiu … problema ta se numeste maturizare … tre sa iti iei viata in maini si sa tio traiesti … toata viata ai primit ce tiai dorit si parintii teau ocrotit …. acum tu esti ca un pui de pasare … te tine mama sub aripa ei … insa la un moment dat tre sa mai si zbori … adik invata sa iti traiesti singur viata nu indrumat de altii …. de la et 9 exista un procent ft mic de supravietuire … posibil chiar sa mori in aer …. dar dak acel procent va fi procentul tau norocos k nu ai murit … iti imaginezi k viata ta va fi total distrusa? nu t mai gandi la sinucidere … traiesteti viata ….

12 07 2011
7soapte

mda…esti las,nu am ce zice! Ai un job,o facultate….altii nu au nici atat.Cate o groaza ai de facut la munca si nu ai chef?…….Da-ti demisia daca nu te tine,ce sa zic……Trebuie doar sa iti gasesti o motivatie,sau mai bine spus o preocupare.Ce faci cand nu te gandesti la sinucidere? Cum era viata ta inainte de ati dori asta si zici ca vrei acea viata inapoi.Cat de rea este viata ta acum??….pt ca eu nu-mi dauseama.In afara de starea depresiva prin care treci,nu este chair atat de rau.Gaseste-ti o prietena,bucura-te de viata,mergi la o shueta cu prietenii.De ce te izolezi?Chiar nu iti place sa socializezi sau nu gasesti motiv?Daca nu gasesti motiv,o fata ar fi de ajuns!(depinde de orientarea ta LOL).Si eu am avut o copilarie foooarte fericita.Si?Traiesti in copilarie acum ori in prezent?Cati ani ai? Recunosc ca m-a distrat incidentul cu bara din baie prinsa cu ventuze.Pana si in filme,sinucigasul verifica „suportul” ce il va sustine :)))….ooofffffff,ti s-a urat cu binele! Incerca macar sa-ti invingi starea depresiva prin care treci.Pasiuni ai?Animale ai?O pisica ti-ar prinde bine,nu ai mai fi atat de singur!! Am eu un motanel mic si frumos,poate reuseste sa-ti umple timpul…..sa te distreze,sa te astepte cand vii acasa,sa se bucure,sa manance cu tine….Oricum,iti face bine sa scrii aici si te asteptam cu amanunte.Descrie mai pe larg ce simti si de ce?Sigur gandesti tu multe si se invart rotitele in creieres mai mult decat vrei sa ne spui……Fi barbat!Fi serios!

13 07 2011
7soapte

scz pt greselile comise „a-ti dori” :))LOOOL.Vezi? Nu sunt perfecta!Bine ca Turnul Efel este protejat cu plase,tocmai pt a ne scuti de gesturi din acestea….

14 07 2011
outlaw

Ai terminat liceul militar si academia tehnica militara… Nu multi se pot lauda cu asemenea performante. Inseamna ca ai o conditie fizica foarte buna si o sanatate de invidiat. Banuiesc ca ai facut ceva cursuri de supravietuire si vi s-a explicat acolo care-i treaba cu psihologia cand esti singur intr-o situatie aparent fara iesire. Gandeste-te ca esti la antrenament si aplica ceea ce ai invatat. Eu n-am facut armata, dar am citit US Army Survival Manual si am invatat multe lucruri de acolo.

O sa-ti citez ce imi amintesc din capitolul introductiv, unde se tinea o mica lectie despre psihicul uman. „Un studiu de caz mentioneaza povestea unui om care a cazut in desert cu avionul si nu stia nimic despre tehnicile de supravietuire. Nu a facut nimic bine din tot ceea ce a facut, dar a vrut sa supravietuiasca, si prin vointa pura a reusit”.

Ce inseamna „fosta viata”? Banuiesc ca e vorba despre distractiile cu baietii la unitate. Mi-a povestit un amic intamplari din academie si intr-adevar erau foarte faine peripetiile lor. Acum ai niste responsabilitati probabil, dar daca ti-au fost date, inseamna ca poti sa le faci fata. Suna-ti fostii colegi de academie, dati-va intalnire undeva la o bere (vedeti voi cum rezolvati cu permisiile sau biletele de voie) si stati si voi la o poveste. Daca e vreo muiere la mijloc in ceea ce ti se intampla, iti spun ca nu merita sa iti iei viata pentru niciuna. Daca ai facut ceva incurcaturi la serviciu, stai linistit, ca se rezolva. Personal, mi-am luat inima-n dinti si am marturisit superiorului meu ca am facut-o de cacao. Mi-a zis doar „Acu’ ai facut prostia si e facuta, nu mai avem cum sa dam timpul inapoi. Hai sa vedem cum o putem scoate la capat!” Am muncit mult, dar am reusit sa indrept porcariile facute. Deci, sinuciderea e o optiune proasta, o solutie definitiva la niste probleme trecatoare.

Nici mie nu mi-e usor: perspectivele la lucru sunt cam sumbre, dator la banca sunt, prieteni cam putini, timp liber lipsa, ultima prietena m-a parasit acum 5 luni, motorina-n rezervor aproape zero, masina zgariata si lovita-n parcare, parbrizul spart, depresiv sunt, da’ macar am aflat ca dantura mi-e ok, sanatos sunt, familia idem, am unde sa dorm noaptea si am ce manca.

Hai, aduna-te si traieste-ti viata ca sa ai ce le povesti nepotilor.

18 07 2011
delia

Draga Claudiu.
Sunt medic.Problema ta se cheama DEPRESIE. E o boala ca oricare alta, in care unele substante din creier nu functioneaza bine. AI NEVOIE URGENTA DE TRATAMENT! Mergi la un psihiatru,oricare,la particular daca ti-e teama ca te vad cunoscutii. DAR MERGI AZI! Maine poate fi prea tarziu. Te rog din toata inima sa ma crezi ca nu ma insel,asta ai,ai descris simptomele ca la carte! Dumnezeu nu vrea moartea nimanui prin sinucidere. El ne iubeste enorm pe toti. Te implor cauta un psihiatru.

15 08 2011
Ndrei

Salut Claudiu. Si eu la fel ca si tine caut o solutie sa ma sinucid. Am citit foarte mult pe net iar acum am ajuns aici, pe acest blog. Vreau sa-ti spun ca metoda prin cadere libera nu este una tocmai bine gandita deoarece timpul va trece foarte greu pana la impactul cu solul iar instinctul corpului va fi sa vrei o aterizare in picioare. La mine a picat asta.🙂
[…moderat…]

21 01 2015
Lalena

Să te supui veşnic regulilor, poate să te bage în depresie, ce-i drept. Nu prea ai parte de libertate şi doar pentru că pare că eşti plătit mai bine, te încăpăţânezi să rămâi într-un mediu care, cumva, ia ce-i mai bun din tine şi te transformă în ceva ce nu credeai că vei deveni şi aici te citez „laş, egoist”. I se poate întâmpla oricui, deci nu eşti singur în beleaua asta.

Oamenii care lucrează în cadrul armatei, nu prea au simţul umorului, nu prea au înclinaţii artistice, nu prea îi bucură nimic, trăiesc pentru dat raportul, nu ascultă muzică şi n-au făcut cunoştinţă cu ceea ce are viaţa de oferit, la scară largă. Nu ştiu dacă te identifici pe aici, dar nu ţi-ar dăuna dacă ţi-ai rupe puţin timp (mai ales din timpul ăla pe care-l aloci să te apleci peste margine) ca să te gândeşti la ce am scris mai sus.

Ar trebui să îţi aminteşti de perioada copilăriei. Aia poate să te resusciteze un pic şi să îţi dea motive să trăieşti şi dincolo de cutia din care pare că nu mai poţi să ieşi decât dacă renunţi la tine definitiv. Încearcă. Ce mai poţi să pierzi? Timp? Ai nevoie de timp, nu de lipsa lui.

Nu întotdeauna ca să simţi că trăieşti trebuie să fii înconjurat de bani, prieteni, femei atrăgătoare sau alte luxuri fără de care crezi că viaţa n-are sens. Nu ştiu exact ce aşteptări ai (de avut ai, de vreme ce ai aterizat pe aici), dar n-ar fi rău deloc dacă ţi-ai aşterne pe hârtie, să vezi clar plusurile şi minusurile pe care ţi le-a oferit viaţa.

Când trăieşti oarecum într-o permanentă rutină, cu un program stabilit de alţii şi uiţi că eşti om şi ai şi alte drepturi sau vise, ţi se acreşte şi din cauza faptului că satisfacţiile sunt prea puţine, începi să te gândeşti la lucruri nu foarte ortodoxe.

Când te-ai plimbat ultima oară într-un parc? Când ai citit şi altceva în afară de sarcinile care ţineau de serviciu? Când ai oferit o floare ultima oară? Când ai ascultat inima cuiva bătând? Eu nu ştiu. Dar ştiu că astea sunt acele fragmente din viaţă pentru care merită să deschizi ochii şi a doua zi. Apucă-te să construieşti ceva, pentru tine. Dacă sufletul tău e cam palid şi dacă te-ai săturat să te războieşti constant cu orgoliul, fă o pauză de la a te mai gândi cât eşti de egoist şi fă cunoştinţă cu ce are viaţa să îţi împrumute.

În definitiv, nu luăm nimic cu noi, dar dacă tot ni se oferă, pentru ce să respingem? Pentru că ne plictiseşte sau pentru că vrem ceva mai mult? Unele lucruri au nevoie de răbdare. Învaţă să fii răbdător cu tine. O bucată din tine e extrem de încăpăţânată. De partea aia trebuie să te îngrijeşti. Te vei aşeza în timp şi vei putea privi altfel tot ceea ce simţi, dar dacă te grăbeşti la tras verdicte, ai să te răneşti şi pe tine şi pe alţii. Cu vârsta vine şi înţelepciunea. Nu poţi grăbi timpul, iar să-l opreşti, nu-i o soluţie. Soluţiile au loc în timpul vieţii, nu după.

Lasă un răspuns

