Exodus

28 03 2011

25.01.2011

Eu nu as vrea senzatii hard core gen […moderat…] sau[…moderat…] sau sa fac mizerie cu […moderat…]…
Vreau sa fiu de folos… SI mi-as dori din tot sufletul o moarte prin[…moderat…] … Si toate organele sa le foloseasca spitalul respectiv. E posibil asa ceva ? Nu am posibilitatea sa intreb pentru ca nu sunt in tara momentan si pe aici nu stiu limba si nici nu cred caar face unui cetatean strain… Sau macar cum as putea muri dar cu o moarte usoara… Pentru ca, personal consider ca macar atat merit si eu… O moarte fff usoara de preferat anesteziat inainte… daka iau de exemplu multe pastile [si aici am nevoie de sfaturi la ce pastile sa fie] si imediat dupa imi fac o injectie cu[…moderat…] , ar trebui sa nu simt efectul pastilelor nu ? …

Aaa inca ceva… Nu prea le am cu domeniul farmaceutic… Deci as avea nevoie de o solutie buna in materie de tipul de […moderat…] si […moderat…] …


Acțiuni

Information

9 responses

28 03 2011
addsalu

Bogdan a raspuns (25.01.2011):
––––––––––––

Daca ai fi la fel de organizat in gandire in viata de zi cu zi cum esti in planificarea sinuciderii, probabil nu ajungeai sa te gandesti la sinucidere.

––––––––––––-
Exodus a raspuns: (25.01.2011)
––––––––––––-

[quote]Daca ai fi la fel de organizat in gandire in viata de zi cu zi cum esti in planificarea sinuciderii, probabil nu ajungeai sa te gandesti la sinucidere.[/quote]

Da intre timp am mai fost mituit cu ceva si mai raman in peisaj o vreme… Oricum m-am gandit ca foarte multi au supravietuit incercarii de sinucidere cu pastile, asa ca cea mai buna e o […moderat…] puternica, luata fix inainte cand simti ca adormi [dupa ce ti-ai facut […moderat…]]
Dar cum ziceam, destinul [aka mnezo] mi-a mai aruncat o firmitura mica… Asa face mai tot timpul de ani buni incoace… Cand sunt pe punctul de a o face, mai baga o mita subtila si eu ca prostul din lasitate, o accept… Eh la urma urmei or trece anii astia 40-50 cati mi-au mai ramas…
PS: Nu vi se pare ca omul traieste prea mult 70 de ani ? Eu am 20, [da stiu par de 13 dupa constitutia astenica a neuronului meu🙂 ) ] si deja mi se par prea multi si astia 20… Abia astept sa dispar din peisajul asta incarcat cu atata cacat si superficialitate…

––––––––––––
Exodus a raspuns: (27.03.2011)
––––––––––––

Am sa mai las si eu un comment pentru cei ce se gandesc sa se sinucida… Eu sunt ala care isi dorea o moarte usoara printr-un […moderat…] ceva si apoi sa isi faca efect […moderat…]… Se vede dupa iconul din stanga numelui [in cazul meu albastru]. Am observat ca fiecare user care lasa comment, are prorpiul icon individualizat in functie de IP [ceea ce e o idee buna]
Ce voiam sa zic e ca nu are rost sa iti dai demisia din jobul numit viata… Asteapta sa fii dat afara si incearca sa faci tot posibilul sa iasa bina munca ta de la job… In felul asta o sa privesti la noile provocari cu alti ochi [dupa ce vei fi dat afara aka vei muri printr-o moarte neprovocata intentionat de tine]. Iar cine crede ca dupa moarte se sfarseste totul se cam inseala… Totul are un scop in viata asta… Nimic nu e random, desi asa para lumea asta de cacat in care traim… Ca fiind un mare haos… Nu e chiar asa… Bing Bang a existat si e descris in geneza cu cuvinte adaptate pentru oamenii de atunci… 7 zile = 7 ere glaciare [Pentru ca la inceput Dumnezeu nu avea notiunea de timp… Pentru ca la el timpul nu prea exista… De asta a ales sa descrie asa evenimentele] ! Stiinta studiaza ceea ce a facut Creatorul !
Si daca o sa imi spuneti ca e un ipocrit pentru ca ne lasa sa traim in aceasta lume cruda am sa va dau dreptate doar pe jumatate.. Doar pe jumatate pentru ca de fapt viata e un test, si fiind un test e logic sa aiba obstacole… cat de multe si cat de grele… Asta este jobul nostru… Sa trecem peste obstacole si sa invatam din ele… Toti sunt asa de implicati in rolul asta de aici de pe pamant [vor bani, plang de rup pamantul cand le moare cineva drag] incat uita adevaratul scop… Ala de a trece testul si atunci cand te simti rapus de un obstacol, sa ai taria sa zici: “Am facut tot ce am putut! Asta e… Lasa ca nu mai am decat 50 de ani [in cazul meu] in piesa asta de teatru care e de cacat [adica viata]. !
Deci nu va dati demisia ca nu are rost… Si intre noi fie vorba viata are si unele picaturi de chestii bune … Rar ce e drept dar asta le da mai mult farmec…
Savurati acele picaturi si nu va mai implicati asa mult in toate cacaturile din lumea asta superficiala…
O primavara frumoasa !!!

––––––––––––
Exodus a raspuns:
––––––––––––

PS: Eu nici nu imi mai aduc aminte exact dince motiv am vrut sa ma sinucid…
Pentru ca mi-au zis altii ca nu sunt bun de nimic, sau pentru ca imi e mie greu sa accept asta…😕 ?
Anyway acum nici nu prea ma mai intereseaza… Nici nu vreau sa fiu bun la ceva… Nici nu ma chinui.. Fac ce pot… Daca soarta [aka mnezo] considera ca nu-i destul si ca mai e nevoie de obstacole sa fie sanatos…
BRING THEM ALL… I DON’T GIVE A FUCK🙂 )

28 03 2011
addsalu

Draga Exodus,

Multumim mult pentru contributia ta si felicitari pentru ca ai reusit! Esti un supravietuitor, ma inclin! Ti-am facut o categorie a ta in coloana din partea dreapta, pe care am numit-o “Exodus”, unde atat tu, cat si ceilalti membri ai grupului de suport iti pot urmari povestea si comentariile.

Stii cum se spune, totul este bine cand se termina cu bine… Inca o data, felicitari si multumim pentru contributia ta de aici! Te mai asteptam!

Cu prietenie,
Adrian

2 08 2011
Exodus

Pana la urma se pare ca nu pot iesi sub nici o forma cu capul sus din situatia in care sunt… Si nah… Am luat deja decizia cred eu cea mai buna… Cum zicea si Maria mai sus, unii oameni se pare ca exista doar ca sa-i incurce pe ceilalti… Eu sunt unul din aia care incurca… Adio

2 08 2011
addsalu

Draga Exodus,

NIMENI nu exista DOAR pentru a-i incurca pe ceilalti. Ca sa iti spun foarte sincer, ar fi chiar interesant daca ar exista cineva pentru simplul motiv de a-i incurca pe ceilalti… Ar fi intr-un fel amuzant, daca stai sa te gandesti.

Cred ca supararea ta provine dintr-un alt motiv. Pe de o parte simti ca nu esti inteles, te simti oarecum in plus, iar pe de alta parte inteleg ca nu ti-ai gasit inca rostul de a fi, motivul existentei tale. Nu are sens sa te pripesti in a face singurul lucru pe care nu-l mai poti indrepta ulterior! Acorda-ti timp pentru a iti descoperi potentialul si calea in aceasta lume si in aceasta viata! Iar daca simti ca ii incurci pe ceilalti, lasa ca asta sa fie problema LOR, nu a ta! Tu ai un scop, te asigur, la fel ca oricare dintre noi! Iar daca nu l-ai gasit inca, nu inseamna decat ca nu ai cautat suficient!

Unii dintre noi isi cauta Calea mai mult, altii mai putin; unii o gasesc mai repede, altii mai tarziu, iar altii pur si simplu renunta sa o mai caute. Ghici care categorie este mai putin fericita si multumita… Cei care renunta…

Ultima oara cand ne-ai scris era relativ ok situatia ta. Ce s-a intamplat intre timp? Ce te-a dat inapoi? Haide, scrie-ne, linisteste-te si aminteste-ti ca SOLUTIA nu este cea de care vorbeai… Suntem AICI, Exodus! Si asteptam sa ne scrii din nou! Avem nevoie de tine si aici, si in viata, in general!

Cu prietenie,
Adrian

2 08 2011
Exodus

Poi ai mei s-au despartit inca de cand eram mic… Nu aveau nimic dar ca doi idioti au respectat trendul, si si-au facut un copil… Si-au cumparat un rahat de garsoniera intr-un bloc de tigani de 12 metri patrati, dupa care taicamiu a luat-o razna din cauza ca l-a dat la juma de norma si nu ne mai ajungeau banii… Asta se intampla in 2001 cand eu aveam 12 ani… Am mai stat cu el nebun schizofrenic, internat cu ambulanta din cand in cand [cand nu isi lua pastile si ne tinea treji toata noapta tipand] in cei 12 metri patrati pana in 2004 cand s-au despartit [singuru lucru intelept]. Taicamiu s-a dus la ai lui, si maicamea a plecat in italia… Iar eu am ramas singur [nu am frati sau rude apropiate]… Am terminat liceul [cu chiu cu vai pentru ca nu’s asa inteligent :))] si am incercat la o facultate insa lucrurile nu prea au mers…. Asa ca am venit aici la maicamea unde ea sta cu un broscar… broscaru imi face zile fripte… Maicamea incearca din cand in cand sa-mi mai ia apararea dar cred ca la un moment dat ne va da afara pe amandoi din cauza mea… Asa ca nerezistand la urletele zilnice ale celor 2 mentionati mai sus am luat decizia sa plec… Si cum in lumea asta nu prea am unde sa plec… Voi pleca in lumea cealalta… Daca as avea bani de o duba mi-as luao si as sta in ea in nordu italiei si as gasi ceva de munca… Aici nu gasesc nimic si deci nu am nici un ban… As mai incerca sa traiesc pentru prietena mea care tot timpul ma sustine si suntem impreuna de aproape 3 ani… Eu sunt aici de 1 an… Nu prea vad nici o solutie ca sa ma descurc singur… Am 22 de ani… un laptop, un telefon, cateva haine si 60 de kilograme de carne si oase insirate pe o lungime de 1,81 metri… Materie cenusie nu prea am … In concluzii nici solutii….

2 08 2011
outlaw

Exodus, pana acu’ te-ai descurcat. Poti sa o faci in continuare. Nu stiu ce sfat sa-ti dau in privinta asta, va trebui sa iti evaluezi singur optiunile si sa iei o decizie. Aia cu sinuciderea, ti-o spun ca unul care a trecut prin asa ceva, e o decizie proasta. De ce? pentru ca orice se poate rezolva atata timp cat esti in viata. Ai un laptop, un telefon, si un creier capabil sa gandeasca; foloseste-le. Internetul e plin de informatie, si hot-spoturi libere sunt aproape peste tot. Traieste-ti viata ca sa ai ce povesti nepotilor.

6 08 2011
Bogdan

Majoritatea oamenilor care au avut succes au inceput de la zero, pt ca e cel mai usor de inceput. Atata timp cat stii ca mai jos de atat nu poti sa cazi, deja nu mai ai nimic de pierdut. Si tocmai genul asta de mentalitate ne face sa ne asumam acele riscuri bune, (care inainte nu aveam curaj sa ni le asumam) care ne aduc pe calea cea buna(care e diferita pt fiecare om). Priveste ce ti se intampla acum ca pe o etapa putin mai dificila din viata ta, insa foarte utila, caci acum poti sa incerci totul. N-am inteles niciodata lucrul asta: vreau sa ma sinucid, nu mi-e frica de moarte, dar mi-e frica de viata. Ai o ocazie unica sa incepi totul asa cum vrei, sa fi asa cum vrei…Spre deosebire de moarte, in care nu mai ai nicio sansa, viata o poti incepe in fiecare dimineata de la zero. Ai sansa la cate inceputuri vrei tu, iar daca dai gresi, nu-i nimic, acumulezi experienta si cu fiecare incercare faci lucrurile tot mai bine, pana cand atingi o anumita experienta care te va face sa dai din ce in ce mai putin de greu sau, de la un timp, o sa percepi greul numai de la un nivel mult mai grav, adica avand deja o experienta acumulata nu o sa te mai afecteze toate nimicurile. In final intrebarea mea retorica pt tine este: Ce ai de pierdut daca incerci si faci lucrurile asa cum vrei tu sa fie sau cel putin sa gandesti in stilul asta? Absolut nimic, pe cand daca mori, sansa asta nu o mai prinzi…

6 08 2011
Exodus

@Bogdan ai foarte mare dreptate, insa e destul de dificil sa stai cu ei… Iar fara ei nu am unde sta… Sa platesc chirie nu am servici… Sa am servici nu prea ma pricep la nimic… Ca sa ma pricep la ceva si sa trec examenele , nu prea am motivatie… Ca sa am motivatie, nu prea am liniste cu ei doi… Fara ei doi nu am unde sta… Si o luam de la capat… :))

@Outlaw da orice se poate rezolva… Dar timpul trece si eu ma regasesc in aceasi situatie… Si nu stiu cat va mai rezista relatia mea cu actuala prietena in stilul asta… Vara asta de exemplu nu pot ajunge in romania pentru ca nu am bani… Ultima data ne-am vazut de paste… Nu prea as vrea so pierd… Trebuie sa gasesc o solutie sa vina cumva aici… Dar in nici un caz nu o pot aduce sa stam cu astia 2… Eh daca tine la mine va mai astepta ceva timp…

@Addsalu mersi pentru raspuns… Solutia de fapt nu e chiar o solutie… o sa raman aici o vreme… Poate reusesc sa fac ceva cu scoala.. Daca nu, am un prieten si plec in australia… Daca nu imi iau o duba si stau in ea o vreme si lucrez oriunde… De ce am postat aici?!… Uneori ma satur de tot si caut o „solutie” radicala cand sunt cu moralul la pamant… Si intru aici si ma simt mai bine dupa ce citesc/postez… Nu cred ca am sa ma sinucid vreodata… Si nu neaparat pentru ca nu as vrea… CI pentru ca nu am destul tupeu pentru asta…

PS: Va multumesc la toti 3 pentru suport… Ne mai citim… Un weekend placut !

18 07 2015
IN MEMORIAM

CUM ESTI /SUNTETI……..?

Lasă un răspuns

