Rob

11 11 2010

…ma aflu intr-o situatie cunoscuta, poate, pentru unii dintre voi, ma chinuie constant acest gand de a parasi aceasta viata, partea rationala din mine nu intelege de ce? pt ca nu exita nimic atat de grav in viata mea care sa ma faca sa renunt, dar totusi simt mult prea multa tristete in suflet, prea multa singuratate, parca zilnic duc o lupta cu mine, mi-e teama ca intr-o zi parte irationala va castiga, acea parte care-si doreste cu disperare sa moara, acea parte care plange fara motiv si care imi repeta constant ca traiesc degeaba.
Nu stiu daca am scris lucruri banale, dar faptul ca am indraznit sa dau un google search pe tema de mai sus spune totul despre mine, despre starea in care ma aflu acum…pt ca dorinta de a muri am avut-o parca mereu cu mine, mi-a lipsit insa curajul uneori, iar alteori Dumnezeu a vrut ca eu sa traiesc…ma bucur ca v-am gasit

Acțiuni

Information

4 responses

11 11 2010
addsalu

Draga Rob,

Bine ai venit pe aici! Nu-ti face griji, nu te priveste nimeni ciudat, ba dimpotriva… Toti stim exact ceea ce incerci sa spui, pentru ca nu esti in nici un caz singurul care simte, care gandeste asa…

Am descoperit ca uneori ajuta daca iti asterni gandurile pe hartie si daca incerci sa iti expui povestea. Asa cum a fost si cum este ea, cu bune si cu rele, cu partile frumoase si cu cele mai putin frumoase, cu cele care te inspira si cu cele care te fac sa te ingrozesti…

Ce zici, incerci? Ti-am facut o “categorie” in dreapta (am numit-o “Rob”), si te asteptam acolo cu mai multe detalii. Ia-ti timp, nu te grabi, nu te preseaza nimeni si nu uita ca nu ai in nici un caz o limita de spatiu, de timp sau de caractere tastate… Iti trebuie doar putin curaj…

Cu prietenie,
Adrian

16 11 2010
Bogdan

Buna Rob,

Sentimentul acela ca traiesti degeaba toata lumea l-a avut la un moment dat in viata. E acel moment in care trebuie sa te intrebi ce anume vrei de la viata. Pana la urma raspunsul pe care il vei obtine este ceea ce te va face sa intelegi ca nu traiesti degeaba, ci pt a obtine ceea ce iti doresti. Probabil ca stii deja ceea ce vrei de la viata, insa ai renuntat din cauza obstacolelor. Poate ca unii oameni au fost aceste obstacole. Scapa de ei, scapa de ceea ce te face sa crezi ca esti si traiesti degeaba si comporta-te cum simti ca esti tu. Faptul ca tu acum simti ca traiesti degeaba e de fapt o acceptare a opiniei celor care te judeca. Incearca sa accepti doar opinia celor care te ridica, restul opiniilor sunt doar guma de mestecat pentru creier. Referitor la o posibila lipsa de utilitate pentru altii, sa stii ca asta nici nu ar trebui sa existe, util trebuie sa fi pt tine insuti, sa ai acea obiectivitate incat sa poti sa te destinzi de tine si sa ai o viziune exterioara la rece a ta si sa te autoadministrezi in felul in care vrei sa devi. Iti suntem alaturi, mult succes si voie buna.

17 11 2010
Alex

ai un blog excelent …
eu am 12 ani si am si eu blog sper sa va placa

21 11 2010
Ady

Salut Rob,

Orice om care ar citi ceea ce ai scris tu ti-ar zice urmatoarele motive pentru care TREBUIE sa traiesti: 1.esti o persoana inteligenta,vorbesti destul de frumos de unde rezulta ca nu esti vreun needucat sau un om fara viitor, deci ai mai multe sanse sa ai o viata frumoasa fata de un om care se chinuie in fiecare zi sa aduca ceva de mancare copiilor..gandeste-te, daca tu ai probleme, copiii strazii ce sa mai zica saracii?….2.crezi in Dumnezeu deci sigur stii ca sinuciderea este pacatul care nu se iarta niciodata si sinucigasii sunt condamnati la chinuri vesnice. Ai scris acolo ca simti ca traiesti degeaba.Scuza-ma dar asta e gresit, nimeni nu traieste degeaba. Nu ai vrea sa ai familia ta?…sa iti botezi copiii?….sa ii vezi cum cresc?…nu ai vrea sa vezi minunatii munti din tara noastra, orase?….sa cunosti oameni noi?..iti pot da pana maine exemple de lucruri ptr care merita sa traiesti.
Bafta.

Lasă un răspuns

