Annie

21 10 2010

am scris..aceste cuvinte pe google..si am dat de aces blog.. pana acum nu am vb cu nimeni despre asta.. am tinut in mine si acum.. ma doare asa tare..simt ca am ajuns la capatul puterilor.
de 18 ani..de cand ma stiu..parintii mei se cearta non-stop.bine as fi daca ar fi doar niste certuri..toate se sfarsesc prin injuraturi,urlete,politie,batai. plang mereu.. nu stiu ce pot face.. i`am cerut lui Dumnezeu sa ma ia o data..ptr ca mie imi e frica sa ma omor..insa daca continua tot asa.. o s`o fac cat de curand.. la varsat de 14 ani..am gasit un baiat cu 10 ani mai mare credeam ca el e “luminita de la capatul tunelului..” insa toate povestile lui dulci..au devenit si mai amare knd am vazut ca si`a batut joc de mine..in sf..la 17 ani am gasit un baiat care nu il meritam efectiv..la cate i`am facut mi`a demonstrat enorm ca ma iubeste..insa eu simt ca nu mai am niciun motiv sa traiesc. pur si simplu rana din suflet e atat de mare incat ma apasa pe zi ce trece..ce ma sfatuiti sa fac?

Acțiuni

Information

One response

21 10 2010
addsalu

Draga Ana (Annie),

Bine ai venit. Inca de la inceput tin sa iti spun ca, asa cum probabil ai avut deja ocazia de a te convinge singura, faptul ca „vorbesti” si, mai ales, ca scrii despre asta te ajuta enorm nu doar sa te descarci, ci si sa iti structurezi gandurile cu privire la problemele cu care te confrunti.

Toti cei de aici stim cum este, cum te simti atunci cand esti acolo unde ne scrii ca esti acum – la capatul puterilor. Si toti am descoperit ca a avea prieteni dispusi sa asculte fara sa te judece in astfel de momente este extraordinar! Dealtfel, acesta este si unul dintre motivele pentru care ne vei gasi pe aici – oameni din medii diferite, cu varste diferite, dar care au trecut la un moment dat prin momente dificile si au descoperit valoarea unor alti oameni dispusi sa asculte si sa rosteasca un cuvant bun, de incurajare, sau chiar sa planga impreuna cu tine, sa te ia de brat si sa purtati impreuna povara care, pentru moment, se dovedeste a fi prea grea pentru o singura persoana.

Scrii ca i-ai cerut lui Dumnezeu sa iti ia viata… Stii ca nu esti singura care a facut-o? STii ca personaje biblice extraordinare, de talia profetului Ilie, din Vechiul Testament, cel pe care azi il numim „Sfantul Ilie”, a facut la fel ca tine? Si el a clacat, si el i-a cerut lui Dumnezeu sa ii ia viata… Deci daca pana si el a clacat, tu de ce sa te invinovatesti pentru asta? Esti om, Annie, esti un om la fel ca ceilalti… Si ai facut singurul lucru bun pe care il puteai face in situatia ta – sa ii spui lui Dumnezeu disperarea ta, sa fii onesta cu El si, mai ales, sa nu iti iei viata pe care nu tu ai creat-o, ci doar ti-a fost incredintata pentru a o administra… pentru o vreme… Tu te-ai plans Proprietarului, Annie, si ai facut foarte bine! In cazul lui Ilie, profetul, povestea a avut un final fericit, si sper si ma rog ca si in cazul tau sa fie la fel… Ba chiar sunt convins ca va fi, daca vei face in continuare asa cum au facut alti oameni cu credinta in Dumnezeu care s-au aflat in situatii disperate… Au asteptat… au protestat in continuare, I-au reamintit Bunului, ba chiar au continuat sa Il roage sa le ia viata… insa nu au facut-o ei… Iar in final lucrurile s-au rezolvat cum nici macar nu indraznisera sa spere ca se mai poate rezolva… Vezi tu, Annie, in cei 33 de ani ai mei am invatat ca Dumnezeu poate face lucruri frumoase, ba chiar marete, chiar si din cenusa existentei noastre… chiar si din cioburile visurilor noastre… Totul este sa asteptam… Si atunci cand nu mai putem, sa strigam catre El, sa ii spunem revolta si neputintele noastre, sa ii spunem chiar si cele mai nebunesti ganduri care ne trec prin minte, dar sa nu ne facem rau… Iar El va lucra, te asigur de asta!

Draga noastra prietena, am sesizat doua lucruri interesante in povestea ta (apropo, ti-am facut o „categorie” a ta – se numeste „Annie”, intrucat mai existau deja „Ane” pe aici si pentru a evita confuziile – o gasesti in coloana din dreapta!).

Primul este legat de faptul ca ne scrii ca ai gasit un baiat care te iubeste, care ti-a demonstrat enorm lucrul acesta, insa tu simti ca nu mai ai nici un motiv pentru a trai. Ne poti spune mai multe despre asta?

Apoi, cel de-al doilea este acela ca, daca ai 18 ani deja, tin sa iti spun ca lucrurile nu mai trebuie sa fie asa pentru tine pentru prea mult timp. Si asta pentru ca, daca situatia din familia ta este cea care te deranjeaza, asa cum inteleg din ceea ce ne-ai scris, toate acele certuri, discutii, scandaluri, batai etc., fiind majora, in curand vei putea lucra si iti vei putea permite sa te muti undeva cu chirie. Si, de ce nu, daca unul dintre parintii tai sau dintre cei dragi este in aceeasi situatie cu tine, v-ati putea muta impreuna. Ati putea deci sa o luati de la capat, nu crezi?

In fine, trebuie sa iti reamintesc ca, in nici un caz, nu te vei casatori cu familia ta, ci cu un baiat care te iubeste. Deci, oricum ai da-o, la un moment dat – si asta nu intr-un viitor foarte indepartat – problemele tale legate de familie s-ar putea rezolva. Merita deci, in aceste conditii, sa tii neaparat sa mori? Merita sa alegi o varianta atat de radicala si de permanenta, pentru o problema care, iata, se dovedeste a fi doar o chestiune de timp pana cand se va rezolva in ceea ce te priveste? Oare, daca ai privi lucrurile de undeva din afara, stiind ceea ce stii tu si vazand si ceea ce vedem noi si tocmai ti-am spus, oare nu ai gandi ca merita sa astepti?

Daca tot te-ai chinuit atatia Ani, draga noastra Annie, tocmai cand lucrurile se apropie de un final si cand te-ai putea bucura de o viata linistita, tocmai atunci sa renunti? Oare nu ar fi chiar pacat sa faci o astfel de alegere? Si asta tocmai ACUM, cand ai ajuns atat de aproape de momentul in care iti vei putea permite sa iesi din acel mediu?

Hai, capul sus, suntem aici, ok? Cu ajutorul Bunului si al prietenilor, Annie, TOTUL este posibil!

Cu prietenie,
Adrian

Lasă un răspuns

