AMB

21 10 2010

Buna tuturor, in primul rand!
Care ar fi cea mai potrivita introducere? Faptul ca deviza care ma calauzeste in ultima perioada este : mai bine mor pentru ceva, decat sa traiesc pentru nimic, cred ca spune totul despre starea in care ma gasesc. Am avut doua tentative pana acum. Am momente cand mi-e atat de frica, insa sunt din ce in ce mai dese starile in care imi dau seama ca trebuie sa duc la bun sfarsit ce am inceput. Efectiv nu ma intereseaza ce ramane sau cum ramane dupa mine, nu ma intereseaza nici faptul ca exista probabilitatea sa nu gasesc linistea dupa care tanjesc. De fapt, adevarata moarte consider ca este ignoranta. E cumplita si sunt inumani cei care recurg la aceasta metoda. Insa, fiind atat de diferiti e firesc ca fiecare sa percem cu alta intensitate momentele pe care ni le ofera viata. Toti imi repeta ca sunt puternica, frumoasa, ma rog, plina de calitati… eu de ce nu vad aceste lucruri? de ce in fiecare dimineata sunt ingrozita de faptul ca m-am trezit? de faptul ca trebuie sa-mi pun din nou masca si sa arat cat de bine e si cat de usor trec prin viata… Si imi dau seama ca nimeni nu poate sa inteleaga si nici nu am niciun drept sa cer cuiva sa ma inteleaga. Vad in oglinda tot ce e mai urat si mai rau… iertati-mi incoerenta. Ideea e ca am scris…nici nu stiu de ce am scris si ce exact vroiam sa expun. Speranta mea este ca exista un Iad si pentru cei buni.
Va multumesc!

Acțiuni

Information

5 responses

21 10 2010
addsalu

Redau mai jos raspunsul lui Fabian:
__________________________________________

4 10 2010
Fabian (19:03:05) : modifică

buna …. am sa incep cu sfarsitul k mia atras atentia …. “speranta mea este ca exista un iad si pentru cei buni” sa te sinucizi e un pacat de care nu t mai poti cai deci ajungi in iad … in iad nu ajung cei buni deci nu exista iad pt cei buni.
” mai bine mor pentru ceva, decat sa traiesc pentru nimic” daca mori nu obtii nimic … nici alta viata, deci nu mori pentru ceva. traiesti pentru nimic? 🙂 ) nu stii sa iti traiesti viata, sa te distrezi si nici alaturi de tine. dak ai avut 2 tentative si nu ti-a mers inseamna k nu trebuie sa mai incerci … inca nu esti pe lista neagra… asteaptati randul.
“nu ma intereseaza nici faptul ca exista probabilitatea sa nu gasesc linistea dupa care tanjesc” daca te sinucizi ce liniste crezi ca vei avea????
Toti imi repeta ca sunt puternica, frumoasa, ma rog, plina de calitati… eu de ce nu vad aceste lucruri?” dc? simplu …. pentru ca te uiti la o bucata de sticla si nu t mai vezi p tine …. sau vezi doar o imagine reflectata a unui corp fara suflet…. intro oglinda nu ai cum sa vezi sufletul ci doar infatisarea.
“nici nu stiu de ce am scris si ce exact vroiam sa expun” ai vrut sa ne povestesti despre tine (dar nu ai spus prea multe despre tine : varsta si motivul concret pt care vrei sa t sinucizi), si ai sperat sa apara cineva care sa te inteleaga si sa iti dea un sfat…. 😛 sper ca acum vei fi mai fericita cand vei vedea ca sunt si persoane care te inteleg

22 10 2010
Bogdan

„de ce in fiecare dimineata sunt ingrozita de faptul ca m-am trezit?”

pt ca nu ai un scop clar definit
gaseste un scop pentru care sa traiesti
viata e nimic daca nu obtinem lucrurile pe care ni le dorim
uneori e nevoie de putina lupta, insa merita
gaseste scopul si fa mici eforturi sa il indeplinesti

8 06 2015
IN MEMORIAM

SPER CA MAI ESTI PE AICI INtR-UN FEL SAU ALTUL……..poate le scrii celor ce in acest moment….vad doar o unica directie……..impartaseste felul in care ai depasit situatia/starea…….

18 10 2015
IN MEMORIAM

SPER CA ESTI MAI BINE……….

3 01 2016
IN MEMORIAM

Nu vei crede ca te inteleg……..dar ca IMI PASA….. te poti convinge….si doar constatand ca e al treilea mesaj pe care ti-l las in ultimele luni……..incepand din ziua in care ti-am citit pentru prima data COPLESITORUL STRIGAT…
Indura-te si lasa un semn…………ca esti mai ok ,,,,,,,,,,sau chiar ok……….
S-AR CONVINGE SI ALTII….ca SE POATE……….!!!!!!

Lasă un răspuns

