Maria Miha

16 09 2010

buna ziua ma numesc maria am 20 de ani si de la varsta de 14 ani maicamea imi face zilele negre..nu o sa va spun prea multe pt ca nu vreau sa va plictisesc cu o poveste banala….maine o sa fie ziua mea de nastere nu mai suport imi trec ganduri nebune simt ca nu mai sunt io eram o persoana puternica puteam trece peste orce dar mami incetu incet ma trasformat int-un om de nimica…la 20 de ani inca ma mai loveste imi vb urat ma injura dar nu are un motiv anume io lurez sunt pe bani mei orce fac nui bine tot timpul sunt la cheremul iei ma manipuleaza daca ies cu prietenele tre sa ii dau explicatzi cu cine unde am o sora mai mica tre sa o iau si pe ia nu ma lasa singura am ora de intrat in casa …nu am prietene am ramas singura pt ca ia nu ma lasa sa ies stau numai in casa si la munca nu am intimitate nu am nimica am devenit un nimeni nu mai stiu ce sa fac ajutatzima va roggggg din suflet…multzumesc frumos si sper sa ma intzlegetzi…va multzumesc

Acțiuni

Information

4 responses

16 09 2010
Bogdan

Dupa parerea mea astea sunt cele mai mari probleme cu care ne confruntam in viata, si anume ca persoanele apropiate, cele care ne formeaza, prietenii apropiati au o influenta f. mare asupra noastra. Cand aceasta influenta este negativa si prodce astfel de efecte care tot mai scazuta incredere in tine, exista doua solutii : 1. sa incerci cu vorba buna si logica sa produci, in persoanele care te influenteaza negativ, sentimentul ca nu fac bine ce fac. Uneori lucrul asta e imposibil, caci unele persoane au niste obiceiuri proaste atat de inradacinate in fiinta lor incat orice tentativa de a le schimba se transforma in razboi. 2. Alienarea acestor persoane, pe cat posibil sa stai mai mult cu persoane care te influenteaza pozitiv si mai putin cu cei care iti afecteaza ego-ul. In cazul tau fiind vorba de un parinte si convietuind momentan cu el lucrurile sunt putin mai dificile. In general parintii se comporta autoritar, cand simt ca incep lucrurile sa le scape de sub control, dar si din frica sau ingrijorare pt tine. Parerea mea este ca ar trebui sa iti creezi libertatea treptat, adica sa depasesti limita cate putin in fiecare zi, pana cand surplusul de libertate devine pt mama ta un obicei, iar apoi isi va creea fortata de obicei alte limite, pe care la fel o sa le depasesti cate putin. Daca momentan nu ai solutia sa te muti, merita sa incerci asta. Mama ta poate fi supusa anumitor surse de stres, iar reactiile ei pot fi cauzate de acestea, de aceea orice problema isi incepe rezolvarea prin intelegerea ei. Sunt sigur ca daca ea va constientiza ca intelegi presiunea, stresul si fricile sale va face si ea un efort sa inteleaga nevoile tale. Referitor la ce ziceai ca „ai devenit un nimeni” e ce am zis mai sus, iesi mai mult cu persoana care iti dau incredere si vad in tine ceea ce si tu vezi, si ignora si iesi mai putin cu cele care te fac sa te crezi un nimeni. Abandonand lupta nu faci decat sa le dai dreptate celor care au parerea asta despre tine.

16 09 2010
emil adrian

mey nu mai gandi asa ca nu are rost eu am 19 ani si credema ca am fost mai rau ca tine nu are rost sa pui tot la suflet gaseste o persoana care sa te intzeleaga sa vb cu tine mereu si sati fie alaturi la bine si la rau pt ca prieteni/ne adevarati nu mai sunt in ziua de azi daca vrei sa vb mai multe dai add la [… moderat…] mult norok si vezi ce faci sicces

7 10 2010
doar_eu

Buna Maria,

De ce nu te-ai gandit sa pleci de acasa? Cum esti pe banii tai cred ca te-ai descurca singura.

12 10 2010
Mihaela

Buna Maria,

Vreau sa-ti spun k j eo ma cert q mama si am abia 14 ani.Serios nuj ce sa mai fak dar ma gansesc k sunt pers care ma iubesc(rudele din parte tatalui inclusic tata)…am avut j eo momente cand luam cate un pumn de pastile…dar nu mi se facea rau…nuj dc…dar…poate k aja ne este dat sa traim:(…pwp

Lasă un răspuns

