Rzv88

24 07 2010

Salutare, am si eu o problema cu viata asta tare grea. M-am despartit de fost prietena pentru o alta fata ,care m-am indragostit de la prima intalnire. Cu fosta am stat 3 ani impreuna,am locuit impreuna. Eu am discutat cu actuala prietena ce fel de relatie vreau eu,adica ceva serios si a zis ca este de acord. Dupa 3 saptamani mi-a zis ca nu este nimica serios si vrea sa ne despartim.Intr-un final am convinso sa nu ne despartim,dar este iubirea decat din partea mea,ea sta cu mine din mila cred. Problema este ca eu o iubesc enorm de mult ,chiar exagerat daca se poate spune asa.Plus de asta mai am si alte probleme legate cu locul de munca si altele;sau adunat toate problemele si chiar sunt destul de grave pentru mine mai ales treaba cu prietena si chiar nu mai vad nici un motiv pentru care sa traiesc,chiar nici unul,nu am pentru cine sa traiesc,nu am nevoie sa traiesc sa ma chinuiesc, pentru mine este o durere foarte mare. Eu nu prea am nevoie de sfaturi decat unul singur,imi trebuie o solutie sa-mi i-au zilele,vreau sa mor !!! M-am gandit sa […moderat…],dar nu sunt sigur daca mor.Vreau si eu sa stiu o metoda sigura da moarte ! Imi doresc sa mor si va rog sa-mi dati in legatura cu o metoda ! Multumesc.


Acțiuni

Information

12 responses

24 07 2010
Maya

Draga Razvan, inainte de a te gandi la ce metoda vei alege pentru a rupe firul existentei tale, am sa te rog sa ai reprezentarea faptelor tale, adica sa iti imaginezi ce se va intampla dupa. Te provoc sa te imaginezi in postura in care vei fi gasit de rude, prieteni, cat de mare va fi suferinta lor si cat de neinsemnata va fi moartea ta pentru toti, mai apoi, cand fiecare isi va urma cursul vietii si te vor da uitarii. Moartea ta nu va folosi nimanui, nici macar tie.
Dupa aceasta reprezentare, am sa te rog sa te gandesti bine pentru ce vrei sa comiti acest act, dar gandind la rece si sa imi raspunzi daca nu este oare o mare prostie. Vrei sa iti iei viata pentru ca persoana pe care o iubesti te ignora? Sunt o gramadsa de fete pe lumea asta care abia asteapta sa te cunoasca si de care te poti indragosti mai repede decat crezi. Fata cu care esti, daca nu te iubeste si nu pretuieste sentimentele tale, precum si faptul ca tu ai sacrificat o relatie pentru ea, inseamna ca nu te merita. Eu cred ca tu meriti ceva mult mai bun si te astepta un viitor stralucit. Totul e sa stii sa ti-l faci.

25 07 2010
Bogdan

Salut Razvan
Lucrurile exista in viata ta, singurul lucru care trebuie facut este sa te imbunatatesti pe tine insuti sa devi la unele lucruri mai practic si in altele mai calm. Probabil abordezi cu aceeasi stare tot ce faci, ceea ce e natural insa nesanatos. Unele lucruri trebuie tratate cu mai putina importanta decat altele. Ideea sinuciderii intr-un stadiu al vietii pe care il ai tu e pur si simplu stupida, e ca si cum un mare arhitect s-ar sinucide la jumatatea proiectului, ar abandona totul pentru niste probleme care apar absolut pentru toata lumea. Referitor la treaba cu fata, e destul de complicat, in general jocurile astea amoroase au sacrificii de tot soiul si problema intervine cand un anumit sacrificiu nu poate fi anticipat si ajungi cel ce cere mila. Te rog sa revi cu un comententariu cu mai multe detalii referitoare la varsta ta, locul de munca, etc pentru a incerca sa gasim solutii cat mai precise pt problemele tale.

28 07 2010
OutLaw

Salut Razvan,

Stiu ca acum totul ti se pare negru si fara viitor, iar ceea ce scriu eu doar niste cuvinte care vin de la cineva care nu stie ce simti. Si adevarul e ca nu stiu ce simti, pot doar sa-mi imaginez, pentru ca am fost si eu odata in situatia ta.

Pierdusem aproape totul, dupa ce m-am despartit de prietena mea, cu care am avut o relatie de multi ani. Eram un tanar cu posibilitati, aveam inainte o cariera, dar despartirea m-a adus aproape de a-mi pierde locul de munca. Am incercat sa ma impac cu prietena mea, dar nu a mai vrut si atunci singura solutie pe care am gasit-o a fost sa ma sinucid. Din fericire pot sa scriu acum aici si sa iti spun ca sinuciderea e doar o solutie permanenta la o problema temporara. Stiu cat de mult inseamna sa nu mai ai pe cineva langa tine, sa te simti singur si abandonat. Stiu insa la fel de bine cat de mult doare un lat strans in jurul gatului, cat de mult doare sa te lovesti in cadere dupa ce s-a rupt clanta de care era agatat, cat de mult doare sa vorbesti in zilele care urmeaza si ce simti dupa ce porti doua saptamani pulovere pe gat pentru ca persoanele din jurul tau sa nu vada urmele incercarii tale de a incheia socotelile cu viata.

Nimanui nu i se par problemele altora mai mari decat ale lui, dar crede-ma ca o relatie incheiata nu este sfarsitul lumii si nici sfarsitul vietii tale. E doar incheierea unui capitol din viata ta, caruia poti acum sa-i faci rezumatul, sa iei doar ce-a fost bun din el si sa nu mai repeti greselile pe care le-ai facut anterior. Acum ti se par doar vorbe goale, dar crede-ma, dupa ce vei trece peste ceea ce a fost o sa te uiti in urma si o sa zambesti (poate amar, poate trist, poate bucuros) pentru ca nu vei mai dori sa te intorci in trecut, ci te vei bucura de prezent.

29 07 2010
ene paraschiva

Draga Razvan, incerc sa ma pun in locul tau si sa te inteleg. Eu mi-am pierdut baiatul si imi este tare dor de el. Sunt sigura ca este cineva caruia ii pasa de tine.
Atunci cand simt ca nu mai pot duce povara ma rog la Dumnezeu si intotdeauna apare o rezolvare la problemele cu care ma confrunt. Incearca si roaga-te in fiecare seara si apoi spune-mi daca s-a schimbat ceva. Nu incepe cu sfarsitul pentru ca este vesnic.

5 08 2010
rzv88

Va multumesc pentru sfaturi,in final m-am impacat cu ea , sa nu mai fiu atat d stresat,dar pentru ea tot nu e ceva serios si observ ca incet incet trec sentimentele astea fata de ea si este un lucru foarte bun. Treaba cu Dumnezeu….te rogi si te rogi degeaba. De bucurat d alte lucruri nu prea mai ai cand asemenea lucru te macina atat de mult.

5 08 2010
ene paraschiva

Buna dragul meu Razvan, m-am bucurat mult sa primesc raspunsul tau. Vroiam sa te intreb de la inceput ce varsta ai si cu ce te ocupi. Te intreb pentru ca in afara de relatia cu o fata sau alta mai exista si alte activitati care te-ar putea motiva in viitor. Daca mi-ai spune ce varsta ai mi-ar fi mai usor sa te inteleg.
Povesteste-mi despre parintii tai, despre copilarie despre ce visai sa devii atunci.
T-ai atins scopul din punct de vedere profesional. Nu stiu mare lucru despre tine dar iti vorbesc asa cum as face-o cu copilul meu. Cred ca eu, o mama in varsta, am mai mare nevoie de raspunsurile tale decat crezi. Chiar daca lucrurile nu stau acum asa cum vrei, nu inceta sa te rogi, ai sa vezi ca dorintele arzatoare
se inplinesc in final cu conditia sa fim in viata. Incearca atunci cand te trezesti sa te bucuri ca respiri, vezi, simti sa te bucuri ca traiesti. Astept cu drag un nou raspuns.

6 08 2010
OutLaw

Draga Razvan,

Ma bucur pentru tine ca te-ai impacat cu prietena ta. Totusi, nu ma pot abtine sa nu-ti impartasesc din experienta proprie, si sa-ti spun ca daca reincalzesti ciorba, se strica sau in cel mai bun caz nu mai are acelasi gust.

Daca ar fi sa-ti dau un sfat in aceasta privinta, singurul lucru pe care pot sa ti-l spun esta ca nu poti sa tii pe nimeni langa tine (nici facandu-i poftele, nici santajandu-l sentimental) si tot ce poti sa faci este sa fii o persoana care sa fie iubita. Restul nu mai conteaza. Cat despre Dumnezeu, asa am afirmat si eu, si L-am luat de multe ori la trei pazeste (ca m-a lasat, ca nu-i pasa de mine etc.), dar sa stii ca mi-a demonstrat altceva.
Circula o poveste despre un om foarte credincios care a murit si a ajuns in Rai, iar Dumnezeu i-a aratat urmele pe care le-a lasat in timpul vietii pe pamant. Erau doua randuri de urme si Dumnezeu i-a explicat ca al doilea rand de urme ii apartin, caci l-a vegheat tot timpul. Si totusi, erau si momente (grele) in care apareau un singur rand de urme si atunci omul I-a reprosat lui Dumnezeu ca l-a lasat singur, la care El i-a raspuns ca intr-adevar e un singur rand de urme, dar sunt ale Lui, pentru ca pe omul nostru l-a purtat in brate.

Sigur ca atunci cand avem un necaz ni se pare ca nu exista altul mai mare ca al nostru si de asemenea ni se pare ca ne rugam degeaba. Eu nu-s prea dus la biserica, dar cred in Dumnezeu si de multe ori cand m-am rugat Lui, mi-a raspuns, chiar daca nu a facut asa cum vroiam eu.

Succese mai departe in viata, iubeste si fii iubit!

OutLaw

8 08 2010
rzv88

Deci,dupa ce ca imi era tare greu acuma si mai greu, fata aia s a despatit iarasi de mine,ai drepate aici OutLaw.Partea mai nasoala a fost modul in care a facuto si locul…. dintr-o surpriza m am ales cu altceva… ene paraschiva, partea cu parintii.. nu poti vb cu ei si nu am ce discuta cu ei in legatura cu asa ceva, cred ca mai rau m ar irita,oricum stau singur.am 22 d ani si de lucrat..o meserie statica. Asta cu trezitul,ca vezi ca simti, altele o mare prostie,cum sa te bucuri d asa ceva ,mereu cand ma trezesc ma trezesc cu gandul la ea..Partea nasoala e ca inainte nu eram asa sentimental,cred ca din cauza schimbarii a ceea ce fac…in principiu orasul,da si chiar serviciul. Am si eu o intrebare cum poti sa iei de la farmacie […moderat…] 15 cuti sau mai multe, aia d acolo a zis ca trebuie reteta ce fac eu cu atatea…🙂 una mi ai dat si d l o cutie m a luat decat somnul asa putin. Nu am decat sa ma duc la mai multe farmaci sa iau cate o cutie de la fiecare. Daca stie cineva cum sa iau mai multe sa mi zica.

9 08 2010
OutLaw

Mai Razvane, mai,

Asculta tu pe un om care a incercat sa-si grabeasca moartea de mai multe ori si acum traieste: tu te omori pentru o straina si la parintii tai nu te gandesti ca-i bagi in mormant prin ceea ce faci. Astea au fost cuvintele mamei mele cand i-am spus ca ma omor pentru ca fara fosta nu pot sa traiesc.

Ai 22 de ani, ai atata timp la dispozitie si atatea fete de cunoscut! Aveam mai multi ani decat tine cand am pierdut aproape totul si crede-ma ca am avut ce sa pierd. Doar viata (si uneori sanatatea) nu se mai pot recupera, in rest totul se repara: relatii, bani, servicii, reputatie. Daca am dorit ca sa fi fost ceva diferit in ceea ce mi s-a intamplat, sa stii ca mi-am dorit sa se fi intamplat mai repede. Sa fi avut 22 de ani, sa fi pierdut vreo 2-3 pana imi gaseam pe altcineva, si sa fi putut zbura din floare-n floare. Cu anii astia nu te mai intalnesti si acum daca privesc in spate ma gandesc „ce prost am fost, am cautat mai bine de un an sa ma omor, cand puteam sa-mi caut pe altcineva”.

Razvane, nu face prostii, ca mai rau decat sa te omori este sa ramai invalid. Numai cand imi amintesc cate depasiri faceam pe principiul „lasa, ca daca vrea sa traiascam franeaza ala din fata” ca sa mor si o data am ratat tirul cu vreo 5 centimetri. Atunci mi-am dat seama ca daca ramaneam in coma sau intr-un scaun cu rotile ar fi fost mai rau. Cu spanzuratul iar n-am nimerit-o, ca s-a rupt clanta si doua saptamani nici n-am mai putut sa vorbesc, asa de tare ma durea gatul. Unde mai pui ca am purtat si pulovere pe gat ca sa nu se vada urma latului si am mintit ca m-am urcat pe scaun si am cazut. M-am simtit groaznic sa mint ca sa imi acopar tentativa. Cu pastile am incercat si eu, am cumparat mai multe cutii de [nu-ti spun, ca sigur stii], noroc ca mi-a dat Dumnezeu gandul bun, adica sa mai trimit un mail.

Cu schimbatul serviciului si orasului iarasi pot sa spun ca te inteleg, ca si eu sunt acum la mare departare de casa, singur printre straini si sunt deprimat, de nici nu imi vine sa ies din casa, mai ales ca aici ploua des. Si mi-e urat, si ma simt de parca as termina-o cu viata, dar stiu ca sunt doar ganduri din cauza ca sunt singur printre straini, nu vorbeste nimeni romaneste aici.

Asa ca vezi tu, gandeste-te ca orice problema ai avea, e doar temporara. Nu-i aplica o solutie definitiva. Femeile depasesc numarul barbatilor si sigur una se va gasi si pentru tine. Ca nu e aia pe care o vrei, nu-i nimic, se gaseste una mai buna. O sa vezi tu ca dupa cativa ani o sa o vezi pe strada sau intr-o poza pe cea dupa care ai plans atata si o sa te intrebi ce ti-a placut la ea. Dar pentru asta trebuie sa traiesti. Crede-ma, merita!

10 08 2010
Bogdan

Iubirea adevarata e si reciproca, restul sunt obsesii pe care unul le are si celalalt nu simte nimic. Cauta sentimente reciproce intr-o relatie, probabil nici nu ai dat atentie la asa ceva cand ti-ai selectat marea iubire si acum uite ca lipsa de compatibilitate a acestor lucruri le simti pe pielea ta. Inca de la inceput ai gresit. Fii barbat si invata din asta si foloseste tot ce inveti dintr-o relatie esuata pentru a avea mai mult succes intr-o relatie viitoare. Intr-o buna zi o sa ai responsabilitati enorme, copii, facuturi de platit , riscuri de asumat, emotii si vorbe calde de oferit familiei cand tie totul iti merge prost si atunci ce o sa faci? o sa cauti prin farmacii substante sa te sinucizi? Nu e vorba de parintii tai de acum, desi parintii tai sunt un exemplu bun, imagineaza-ti daca tatal tau neavand bani de pampers cand erai mic, in loc de pampers sa-si cumpere substante sa se sinucida. La varsta ta ma surprinzi cand vorbesti lucruri de genul asta. Forta de a face fata obstacolelor vietii nu vine din a fugi de ele sau orice alta solutie imaginara, ci singurul mod de a trece peste obstacole e de a le infrunta. NU EXISTA ALTA POSIBILITATE (in cazul tau de a accepta). Si sa stii ca nu exista modalitati mai eficiente de a invata ceva decat implicatia afectiva. Nu stiu pe ce criterii iti alegi prietenele, dar fi atent pe viitor la lucruri mult mai importante pentru durata relatiei. Criteriile dupa care iti alegi viitoare prietena influenteaza direct durata relatiei pe care o vei avea. Fii foarte atent la lucruri de genul asta pentru ca la urmatoarea relatie esuata sa nu faci iara strategii de achizitie de substante prin farmacii. Esti inca tanar, profita de lucrul asta ca un generator de experienta, cu cat faci acum mai multe greseli cu atata vei fi mai experimentat in tot ce o sa faci in viitor.

11 08 2010
lost

salut,
razvane viata nu e usoara ,viata e un razboi o lupta continu,daca ai pierdut o batalie nu inseamna ca a pierdut totul, poti sa lasi o fata sa iti decida viata?merita sa nu te mai bucuri de nimic din cauza ei?o fi ea sensul vieti tale dar uite ca toate au un sfarsit,trebuie sa induri sa suferi sa plangi numai asa afli cine esti cu adevarat lucrurile acestea te definesc te construiesc te intaresc mai mult,stim ca ai sufletul zdrobit, stim ca ai un mare gol in tine, stim ca nu mai poti zambi fara ea, stim ca ai face orice pentru ea ….nu merita sa iti iei viata doar ca acuma cand esti tanar ai o mare dezamagire te-ai impiedicat de un ciot de o mica porblema pe care credema toti o avem, merita sa renunti la tot acuma cand ai tot viitorul in fata ….ce e moarte?de ce crezi ca ea te va scapa de griji ?de ce crezi ca moartea e o razolvare?stiu ca nu vrei sa primesti sfaturi de la noi, stiu ca nu poti sa ai incredere in oameni, dar noi toti te rugam sa faci in pas in fata,un pas spre viata, sa mai urci o treapta in viata si sa te uiti in urma si sa zambesti de ce sa intamplat…nimeni nu le poate avea pe toate, dar putem incerca sa le avem, putem spera ca maine va fi mai bine, putem zambi chiar daca doare cel mai tare…asa ca capul sus prietene si zambeste maine va fi mai bine…

11 08 2010
rzv88

Asa este,aveti dreptate, nu merita sa iti iei viata pentru nimic. O sa merg mai departe sa vad ce mai intampin in viata asta.

Lasă un răspuns

