Rux

24 07 2010

Buna…am si eu aceeasi problema pe care o au toti de aici…imi doresc din toata inima sa mor…ptr ca nu am pe nimeni langa mine…iubitul meu..tocmai mi-a zis ca nu mai merge relatia…bine asta dupa ce cateva luni de zile s-a comportat cu mine de parca as fi fost gunoiul lui…parintii mei sunt despartiti…de 6 ani…si inca ma afecteaza stiuatia asta(si ei nici nu observa)..pe langa asta niciodata nu au timp de mine si de “problemele” mele…efectiv simt ca nu mai pot….mereu cand am avut o problema am tinut ptr mine…nu am vrut sa deranjez pe nimeni cu problemele mele…dar acum chiar nu mai pot…prieteni nu am…toti sunt pe interes…pur si simplu am ramas singura..:(..cum imi zicea si prietenul meu…”mai bine mori!..si asa ocupi locul degeaba pe pamantul asta…nu esti buna de nimic!”…am ajuns la concluzia ca…da…are dreptate…help me va rog!:(

Acțiuni

Information

3 responses

25 07 2010
Bogdan

A avea sau nu pe cineva langa tine depinde de ce esti dispusa sa faci si de cum esti dispusa sa fi, in mare depinde de tine. Faptul ca nu ai pe cineva langa tine inseamna ca nu vrei sau nu poti sa faci lucrul asta. Stabileste ce fel de persoana vrei langa tine, e evident faptul ca el nu era ce iti doreai si tu nu esti ce isi dorea. Gandeste lucrurile astea bine inainte sa suferi de pe urma lor, obtine ceea ce iti doresti dar fi constienta de ce trebuie sa oferi pentru a obtine ceea ce iti doresti. Lucrurile bune rareori vin la intamplare si din noroc, depinde de tine ceea ce o sa obtii de la viata asta. Fiecare lucru pe care il faci in fiecare zi in folosul tau iti aduce un beneficiu viitor in viata ta. Faptul ca te gandesti la sinucidere nu poate produce sub nicio forma un efect pozitiv. Referitor la „toti sunt pe interes” iti pot demonstra ca si tu esti pe un interes, insa depinde tipul de inters, sa stii ca uneori avem impresia ca interesul nostru este mult mai nobil fata de interesul „vulgar” al altora, insa totul se rezuma in final la necesitati de moment. Nu-ti creea din astfel de lucruri o obsesie care sa simti ca iti comploteaza viata. Acum referitor la a nu deranja cu problemele tale pe nimeni, aci se leaga cu interesul, daca interesul tau e sa te faci admirata de o persoana nu e bine sa o deranjezi cu problemele tale. Persoanele care te vor admira, o vor face pentru ca esti mai puternica decat ele, nu pt ca te plangi de problemele tale. Iar daca cineva iti spune ca „nu esti buna de nimic” in loc sa cedezi si sa accepti lucrul asta ai putea sa te impulsionezi atat de tare inca sa le demonstrezi celor care nu cred in tine ca esti capabila de mult mai multe lucruri decat cred ei. 🙂

26 07 2010
Marius

eu nu am nici un fel de gand si nu vreau sa fac nimic altceva decat sa schimb ideeile unora.
Cred ca inca nu s-a inventat sau nu s-a nascut cineva sa merite sa iti iei viata pentru el sau ea, in momentul de fata eu iti garantez ca acea persoana care te-a indemnat sa iti iei viata singurul lucru pe care l-a urmarit a fost doar sa se desparta de tine si sa incheie orice relatie cu tine. Daca el a vrut sa isi incheie socotelile cu tine si alt mod nu a gasit nu merita sa te mai gandesti la el si nu merita sa incerci sa mai faci ceva sa ii demonstrezi lui ceva, cel mai bine este sa te gandesti cum sa cuceresti lumea si cum trebuie sa faci sa fi in centrul atentiei iesind in evidenta cu ce ai tu mai bun fara sa mai pui in calcul ce e rau.
ideea mea pentru tine ar fi sa pui tot ce te gandesti ca este rau sau ce crezi ca iti face rau untr-un colt din mintea ta si sa iti faci loc pentru alte lucruri frumoase si sentimente puternice de placere.

astept sa aud doar ganduri bune din partea ta.

29 07 2010
ene paraschiva

Draga mea, am patit si eu in viata mea de pana acum ceea ce ti se intampla tie. Nu ai intalnit persoana care sa te merite, desi iti spun precis ca ea exista undeva.
Unde sunt parintii tai, dar ce intrebare, nici ai mei nu au stiut prin ce trec. Daca vrei pot sa te ascult eu, iti poti spune gandurile aici, cineva te va auzi. Si mai presus de orice nu te gandi la moarte pentru ca e groaznica si nu te poti intoarce.

Lasă un răspuns

