Armanni

13 01 2010

Eu nu vreau sa-mi iau viata, vreau sa i-o dau inapoi lui Dumnezeu, de ce ma obliga sa traiesc daca nu vreau? Am incercat in atatea feluri sa mi-o iau (numai eu stiu) dar …..parca sunt indestructibil. Binenteles, ceva sigur sigur e sa te arunci de la etajul 10, sau in fata trenului, sau chiar sa te spanzuri(desi si din astfel de situatii sunt pers care au scapat) dar eu sa vreau sa incerc astea nu pot, ca si cum nu ar exista comanda asta, e ca si cum as zice ca vreau sa levitez , dar corpul nu poate s-o faca, oricat as vrea eu. Daca ar fi sa-mi dai un sfat cu adevarat practic e sa-mi spui cum pot sa mor repede si fara sa ma doara,pt ca intr-un fel sau altul oricum am s-o fac,asta daca vrei sa nu mai sufar.

Acțiuni

Information

9 responses

13 01 2010
addsalu

Draga Armanni,

Mai intai de toate permite-mi sa iti urez “bun venit” aici, unde speram sa te simti bine primit, mai ales ca de acum ai si tu “categoria” ta, in coloana din dreapta, cu pseudonimul pe care ti l-ai ales.

Spui ca nu vrei sa iti iei viata, ci vrei sa i-o dai inapoi lui Dumnezeu… Pare foarte… “generos” din partea ta, insa as indrazni sa te intreb ce te face sa crezi ca, daca o faci, viata ta va ajunge la Dumnezeu si nu la… stii tu cine? Vezi tu, draga Armanni, Biserica in general condamna sinuciderea si considera ca este o problema foarte grava, un pacat; drept consecinta, se crede ca destinul etern al sinucigasilor este fie Iadul, fie unul incert… Poate ca stii deja ca sinucigasii sunt inmormantati fara slujba religioasa, fara preot si fara ritualurile obisnuite, tocmai pentru a arata ceea ce crede Biserica despre lucrul acesta… si ca nu considera in nici un caz suicidul ca fiind o optiune! Chiar crezi ca merita riscul? Gandeste-te bine… daca Biserica are dreptate cand spune ceea ce spune? Daca nu este doar o “poveste” pe care o cred batranii care merg duminica de duminica la biserica, ci este Realitatea? Merita oare ca printr-un gest extrem sa iti pecetluiesti astfel soarta?

Ok, sa presupunem ca totusi tu nu crezi in lucrurile astea sau ca, pur si simplu, nu te intereseaza ce va fi “Dincolo”, daca va fi ceva. Este dreptul tau, la urma-urmei, nu? Ei bine, chiar si in aceasta situatie te-as intreba ce te faci daca tentativa ta de suicid nu reuseste… Spui ca vrei sa scapi de suferinta, nu-i asa? Dar ce te faci daca gestul tau extrem, in loc sa te scape de suferinta, iti va provoca si mai multa suferinta? Ce te faci daca ajungi ca unul din multii sinucigasi care, dupa tentative esuate, au ajuns ca niste legume, cu traume extrem de greu de suportat, fata de care situatia lor de dinainte de a o face li se parea ulterior floare la ureche? Ce te faci daca, incercand sa “scapi” de suferinta atat de brutal, vei capata o suferinta mult mai mare? Oare nu te vei gandi atunci ca ai facut o traznaie imensa? Insa ce te faci daca acea traznaie nu mai poate fi indreptata? Esti gata sa traiesti toata viata cu povara gandului ca ti-ai provocat tot acel rau cu mana ta, ca ti-ai facut-o voit???

Eu zic ca e un risc prea mare pentru a ti-l asuma de buna voie… Si eu zic ca un sfat cu adevarat practic, cum zici ca vrei, daca intr-adevar iti doresti asta, este sa incerci sa gasesti o solutie intr-adevar practica si eficienta pentru a-ti rezolva problemele, pentru a remedia CAUZELE problemelor tale, nu EFECTELE… Pentru ca, daca te uiti DOAR la efecte (suferinta de care vorbesti), cauzele vor ramane tot acolo si iti vor pricinui in continuare batai de cap…

Hai, capul sus, mobilizeaza-te si, daca esti intr-adevar atat de hotarat sa scapi de suferinta, scrie-ne si hai sa cautam impreuna solutii reale pentru problema ta…

Asteptam sa ne scrii, la categoria ta – “Armanni”.

Cu prietenie,
Adrian

14 01 2010
Armanni

mmm….nu mai impresionat….nu pot sa ma amagesc ca sunt fericit, ca merita sa traiesc, ca nu e vina mea ca am ajuns asa. Ceea ce ma impresioneaza sunt experientele de aici a altor tineri care au trecut si trec si ei prin ce trec eu. De ce viata nu face sa ma pot intalni cu ei? De ex o fata care a fost parasita de iubitul ei, ea a riscat totul pt el, i-a oferit tot ..dar acum ….nu mai are nici o motivatie pt care sa continue sa traiasca. La fel mi s-a intamplat si mie,am o poveste incredibila. Cand eram ff deprimat multi spuneau ca lasa, sunt fete aha,ai sa gasesti alta. Sigur, asa e ,dar…..e ca si cum ai spune unei mame, careia ia murit copilul ca ‘lasa, aha,o sa faci altul.
Mi-as dori sa pot intalnii o fata care a trecut prin ce am trecut eu, care desi crede ca nu mai poata sa iubeasca pe altcineva,ar vrea sa simta o imbratisare care sa o inteleaga. Dar cum s-o intalnesc? UNDE? De multe ori viata, nu ne ofera a doua sansa. De asta majoritatea care sufera in urma unei despartiti vor sa moara,ei nu neaga ca in lume mai exista cineva mai deosebit decat au avut pana atunci,ci ca nu o sa-l poata gasi.

14 01 2010
addsalu

Draga Armanni,

Nimeni nu intentioneaza sa impresioneze pe nimeni aici. Nu acesta este scopul site-ului ci, dimpotriva, de a fi alaturi de cei care trec prin momente dificile, de a le oferi tot ajutorul celor care au trecut prin probleme similare. Asa ca, daca asta asteptai sa gasesti aici – ceva care sa te impresioneze – te rog sa primesti expresia celor mai sincere regrete ale mele personal pentru dezamagire.

Momentan este imposibila medierea unei intalniri fata in fata cu membrii grupului din mai multe motive, dar principalul ar fi lipsa unui cadru organizat. Exista in schimb oricand posibilitatea de a-i intalni aici, de a schimba impresii, povesti adevarate, experiente de viata etc. Acesta este scopul pentru care a si fost creat atat grupul de suport, cat si site-ul in sine.

Intr-adevar, nimeni nu poate inlocui o persoana draga tie care nu mai face parte din viata ta ACUM. Insa asta nu inseamna ca, daca relatia in sine s-a incheiat, trebuie sa se incheie si viata ta. Viata inseamna mult mai mult decat o experienta… si merita traita fie si pentru simplul fapt ca nu stii niciodata ce surprize iti va rezerva in viitor… Sunt atatea exemple de oameni care, la fel ca si tine, au fost devastati de un esec sentimental si nu au crezut ca vor mai avea puterea de a o lua de la inceput… Insa, peste ani, uitandu-se in urma, au putut constata ca ranile sufletesti, chiar si acelea care te lasa cu sufletul zdrobit, se cicatrizeaza si ele…

Vezi tu, draga Armanni, Dumnezeu ne-a inzestrat cu capacitatea incredibila de a iubi, de a ierta, de a ne ridica si de a merge mai departe…

Asa cum am mai spus, cu ajutorul Lui si al prietenilor, TOATE si TOTUL este posibil!

Cu prietenie,
Adrian

15 01 2010
Armanni

Decat sa traiesc degeaba, mai bine mor pt ceva ….

15 01 2010
addsalu

Draga Armanni,

Oare nu crezi ca este de preferat ca, decat sa mori pentru ceva, mai bine sa traiesti pentru acel ceva? Aici este diferenta pe care incercam sa ti-o aratam… La prima vedere, da, ceea ce spui tu pare o varianta buna insa, daca stai si analizezi „la rece”, ajungi sa iti dai seama ca poti trai si poti lupta pentru a obtine acel ceva… Daca acel „ceva” conteaza chiar atat de mult pentru tine precum spui, incat sa fii gata sa mori pentru a-l obtine, nu crezi ca ar trebui sa epuizezi mai intai TOATE posibilitatile pentru a-l obtine? Nimeni nu a facut chiar TOTUL, Armanni… Si atunci nu pot sa nu ma intreb daca nu cumva ideea de a muri mai bine, decat sa traiesti degeaba, cum spui, nu este doar o dovada a faptului ca, in realitate, nu ne pasa chiar atat de mult de acel „ceva”, incat sa fim gata sa luptam pana in ultima clipa, sa facem TOT ce tine de noi pentru a-l obtine, a-l cuceri, a-l dobandi?

Cu prietenie,
Adrian

19 01 2010
addsalu

Armanni,

Ti-am raspuns in privat la mesajul tau (cel despre care mi-ai scris ca e doar pentru mine). Am folosit adresa de e-mail pe care ai lasat-o. Daca nu a ajuns, mai lasa-mi te rog o adresa valabila si il retrimit.

Cu prietenie,
Adrian

23 01 2010
Armanni

A ajuns mesajul, l-am citit dar am considerat ca n-am de ce sa raspund pt ca am simtit ca tu l-ai citit pe diagonala. Cum ai putut sa ma intrebi ca ‘de cand am inceput sa am astfel de ganduri autodistructive’ cand eu am povestit clar in mesaj. Tu ai citit ca pe-o factura de gaz, te uit doar unde zice cat ai de platit si gata. Te-ai legat doar de cateva cuvinte,ai vorbit negativ, ai vorbit despre tine, despre altii,ai vorit general si n-ai vazut ca vorbeam despre ceva cat se poate de grav. Asta poate pt ca nu am scris ca un disperat, tocamai, pt ca sunt cumpatat, si calculez bine urmarile. Vezi de ce e bn sa fii de acor cu SITUATIA disperata a cuiva (nu deacord cu faptul sa-si ia viata, cum ai inteles tu)? Poate esti de folos pt un copil care s-o certat cu masa si zice ca s-arunca de la etaj, dar pt cei care trec prin lucruri mult mai delicate si mai profunde ……..

(apropo, chiar mi-am luat catetere gri, da astept sa ridic un pachet din Italia)
(nu afisa nici comentariul asta pt ca e personal)

5 07 2015
IN MEMORIAM

Abia acum am citit……….totul……….M-AS bucura enorm, stiu ca nu conteaza asta,……………sa dai un semn……….sa spui ca esti mai bine/bine….. dar si ce anume ar fi trebuit sa ti se spuna atunci avand in vedere ca treceai prin te citez lucruri mult mai delicate si mai profunde am incheiat citatul …..pentru a nu te dezamagi cei de pe aici…………….CRED CA AR FI UTIL RASPUNSUL TAU ……..PENTRU CA SE INVATA SI DIN GRESELI…………..IAR PE DE ALTA PARTE TOTUL E ATAT DE RELATIV !!

19 07 2015
IN MEMORIAM

OARE MAI ESTI………???!!!!!!!!!!!!!SPER……

Lasă un răspuns

