George D.

10 11 2009

Mama…ce am vazut aici..m-am crucit….serios…fel si fel de cazuri….doamne…cata suferinta in oameni..oare pt ce am fost facuti pe lume..sa ne chinuim???sincer si yo trec printr-o situatie asemanatoare…akm 2 luni de zile mi-am depus demisia de locul de munca deoarece ma saturasem sa fac pe sclavul pe bani putini…akm imi caut de munca..SI NU GASESC…sunt plin de datorii…nush ce sa mai fac,sincer…ma gandeam sa ma apuc de talharii…da ma gandesc ca fac rau unor persoane(pt ca am vazut cazuri ca pt 10 lei s-a luat si viata de om)….si atunci m-am gandit sa-mi iau viata…nush…simt ca nu mai are rost sa traiesc..pt ce???sa ma chinui sa traiesc de pe o zi pe alta?..multora le-am zis ce am de gand…si m-au tratat cu indiferenta…mi-au zis ca nu’s sanatos la cap si ca nu are rost sa-mi inchid viata akm(la 22 de ani) si ca viitorul e greu si ca de-akm incep sa-l traiesc….dar simt ca nu mai pot…nush…dar va zic sincer..mi-e si frica sa fac gestul asta…nush…mi-as dori sa ma culc si sa nu ma mai trezesc…da-ti-mi un sfat pe mail va rog…Va multumesc anticipat!!! Cu stima si respect: George D.

Acțiuni

Information

2 responses

10 11 2009
addsalu

George,

Mi-am permis sa iti moderez numele, pentru motive pe care poate le vei intelege mai tarziu. Sper ca e ok ca ti-am lasat doar intiala. In felul acesta vei sti exact ca este vorba despre tine si nici ceilalti nu vor putea face o legatura imediata intre nume si persoana, in felul acesta fiind protejat tu insuti.

Intr-adevar, este foarte greu sa fii intr-o situatie precum cea pe care o descrii. Dar permite-mi sa te intreb daca, presupunand prin absurd ca ai face gestul de care spui, ti-ai acoperi datoriile? Oare atunci ai putea avea satisfactia dupa care fiecare din noi tanjeste in interiorul sau?

Da, este adevarat, viata este grea uneori, si totul devine si mai complicat atunci cand nu ai un job si cand nu simti ca produci ceva. Insa toate acestea sunt probleme TEMPORARE, draga George. Da, poate ca dureaza de ceva vreme si poate ca vor mai dura putin, insa daca perseverezi si vei continua sa cauti la un moment dat vei gasi ceva de lucru. Poate ca nu va fi in domeniul in care visezi sa lucrezi si poate ca salariul nu va fi cel mai bun posibil, insa nu uita ca nimeni (sau, ma rog, foarte putini oameni) au ajuns direct in varful piramidei… Majoritatea au luat-o de jos, au muncit si au transpirat din greu, au facut eforturi mari pana cand au ajuns acolo… Vorbeste cu parintii tai sau cu altii de varsta lor si vei vedea ca nici pentru ei lucrurile nu au fost tocmai roz, vei vedea cat de grele au fost si vremurile in care au trait ei… Cum plateau rata la casa trei sferturi din salariu… Cum munceau si sambetele, iar duminicile trebuiau sa faca munca patriotica si sa ii asculte pe niste imbecili cum isi dau aere si cum le spuneau cat de bine o duceau ei in acele vremuri… Si totusi… uita-te la ei… Marea majoritate au reusit sa faca ceva… Un apartament, o masina, un televizor color… Asta era o realizare fantastica, pentru ca era pe atunci echivalentul a vreo zece salarii… si nu il puteai lua oricand voiai, ci trebuia sa te pui pe liste lungi de asteptare… trebuia sa faci apel la toate “pilele” pe care le stiai…

Si totusi, s-au incapatanat, au perseverat, au continuat sa lupte… si au reusit…

Chiar daca acum e greu, George, nu abandona! Esti de-abia la inceputul drumului, la fel ca multi din noi cei de aici… Unul dintre lucrurile care pe mine unul ma motiveaza sa lupt atunci cand dau de greu este sa ma uit la situatiile similare ale altora… Si cand vad cu cate greutati au fost nevoiti sa dea piept ei, cei pe care ii cunosc, in cazul de fata parintii, cei mai in varsta decat noi, generatia lor, apoi si bunicii nostri, care au fost nevoiti sa treaca si printr-un razboi, dintr-o data parca problemele mele parca nu mai par atat de mari… Prin comparatie cu ale lor, parca gasesc atunci si motive sa fiu recunoscator pentru ca nu a fost nevoie sa trec prin ce au trecut ei… Pentru ca, sincer, nu stiu ce as fi facut atunci…

Hai, capul sus, cauta in continuare, refuza sa dai ascultare gandurilor sau ideilor care ti se par absurde ori inutile (suicid, talharii etc), pentru ca doar daca nu cauti nu vei gasi nimic de lucru… Incearca sa faci si unele compromisuri, daca asta inseamna sa accepti mai putini bani decat stii ca meriti, gandindu-te ca este poate doar o perioada in care va trebui sa ii convingi ca poti mai mult… Pentru ca daca muncesti din greu si perseverezi, mai devreme sau mai tarziu eforturile tale vor fi remarcate… Si intr-un final eforturile iti vor fi rasplatite, intr-un fel sau altul.

Cu prietenie,
Adrian

PS Ti-am facut o categorie a ta – George D. Te asteptam sa revii acolo ori de cate ori vei simti nevoia sa vorbesti cu cineva. Si, neaparat, atunci cand iti vei gasi un job si cand soarele va rasari si pe ulita ta!

11 11 2009
Bogdan

Salut George, te inteleg f. bine pt ca si eu am fost de mai multe ori in situatia ta. Totul e sa nu te adancesti prea mult in rezultatele acestei cautari de lucru, cautarea asta e necesara, insa eu mereu am fost de parere ca daca vrei ceva mai mult ca ieri trebuie sa faci ceva mai mult ca ieri. Nu poti doar prin cautare simpla in anunturi sa gasesti ceva ce ai visat mereu. Mai intai ar fi indicat sa stabilesti exact ce domeniu de munca ti-ar place si apoi sa incepi sa-ti imbunatatesti si sa-ti dezvolti aptitudinele necesare pentru a fi cu adevarat bun in acel domeniu. Un inceput bun ar fi sa te gandesti ce munca iti doresti si apoi sa inveti cat mai multe despre munca respectiva, iar ofertele vor veni chiar si fara sa-ti dai seama, pentru ca daca iti concentrezi toate eforturile, atat mentale cat si fizice pe un anumit domeniu, vei ajunge nu numai sa il stapanesti bine, dar si vei primi mariri de salariu fara sa ceri. Ai acum timp liber la dispozitie si in loc sa te gandesti la metode cum sa te sinucizi, mai bine te-ai gandi si ai aplica metode cum sa devi in fiecare zi din ce in ce mai bun in domeniul in care doresti sa iti dezvolti o cariera. Asta e scopul tau. Nu lasa nicio zi sa treaca fara sa faci cate un mic pas spre indeplinirea scopului. Iti urez mult succes si mult spor!

Lasă un răspuns

