Cristina

26 09 2009

hei buna ,
numele meu este cristina , mai am 2 sapt si fac 19 ani .
am stat cu un baiat 2 ani si jumatate .
la inceput pot sa spun cu mana pe inima ca l-am urat din tot sufletul , m-am pus pe bune cu el doar ca sa ii fac in ciuda unei fete din clasa , o fata pe care orice baiat si-ar dorii sa o aiba , (baiatu despre care va spun este cu mine in clasa si cu tipa respectiva care mai tarziu a renuntzat la studii ), ok toate bune si frumoase ma prefaceam ca il iubesc , dar fara sa imi dau seama am inceput sa tin la el cu adevarat , si sa imi dau seama ca pe zi ce trece am nevoie de el tot mai mult . il iubesc pur si simplu .
in timp a ajuns si el sa tina la mine .
acum in vacantza de vara el a fost plecat la mama lui in italia …. nu prea am tinut legatura si de cele mai multe ori cand intra pe mess ne certam urat rau de tot.
cand a venit in tara ma cautat … doar ca ma cautat doar ca sa mai stea cu mine 4 zile , dupa 4 zile de cand a venit in tara mi-a zis ca nu mai vrea sa stea cu mine ca nuj cum sa spun a zis ca face asta pt binele meu , ca sa nu ma mai faca sa plang si puii mei chestii de genu .
nu stiu ce sa mai fac acum el sta cu o panarama cu care a mai stat mai de mult ,
am stat cu lama pe vene si cu sticla de clor langa mine si plange-am in ultimul hal , eu fara el nu pot sa traiesc il iubesc el e totul pt mine , si daca nu il am mai bine mor, nu stiu cat am sa mai rezist , ma culc plangand ma trezesc plangand , il vreau inapoi (:((:((
de ce este viatza atat de dura
vreau sa mor pur si simplu nu pot sa traiesc fara el …. el pt mine a ajuns sa fie ca aerul pe care il respir … nuj stiti si voi senzatia aia cand nu mai ai aer si simti ca te sufoci la fel sunt si eu fara el ….
si ce este si mai naspa e faptul ca e cu mine in clasa baiatul respectiv si o sa il vad zi de zi la scl
nu stiu pur si simplu nu stiu ce sa fac
singurul lucru care il am in cap e ca fara el nu pot traii , nuj daca pot spune ca norocul meu e ca stau la parter , la cate crize de nervi am avut daca statea la et patru ma aruncam de mult pe geam
nu mai pot simt ca mor fara el
il vreau inapoi (:((:((:((:(( el este al meu si fara el mor

Acțiuni

Information

9 responses

26 09 2009
addsalu

Cristina,

In primul rand, bine ai venit aici. Stiu ca nu este chiar cel mai fericit moment, insa imi doresc din suflet sa simti ca aici esti primita cu bratele deschise de niste oameni extraordinari, care au trecut prin ce treci si tu acum.

Intr-adevar, este exttrem de greu atunci cand iubesti si suferi deceptii in dragoste. Inteleptul Solomon avea insa o vorba: mai mult valoreaza un caine viu decat un leu mort… adica, altfel spus, daca tot ceea ce iti doresti este sa fii cu el, care crezi ca sunt sansele de a-ti vedea aceasta dorinta implinita daca folosesti acea lama sau clorul de care vorbesti? Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca e posibil sa esuezi si atunci vei ramane cu probleme grave pentru tot restul vietii… Oare care crezi ca ar fi sansele ca el sa se intoarca la tine daca ai fi paralizata, sa zicem, sau daca ar trebui sa fii mereu hranita intravenos pentru ca ti-ai distrus organismul cu acel clor ingerat intr-un moment de nechibzuinta?

Stiu ca e greu, dar gandeste-te ca atata timp cat traiesti exista in permanenta posibilitatea ca visurile tale sa redevina realitate. Daca mori insa, sansele tale sunt ZERO! Eu stiu ce as alege…

Hai, capul sus… Daca iti e chiar atat de greu sa il vezi acum, incearca sa il eviti vreo doua saptamani… Ia-ti o scutire medicala pentru aceasta perioada, iar ulterior incearca sa il eviti… Probabil ca va ajunge sa se intrebe de ce… Si, poate, cine stie, veti avea sansa de a sta de vorba serios si sa lamuriti problemele dintre voi… Dar toate astea, repet, nu sunt posibile decat daca iei hotararea ferma, categorica, de a ramane in viata!

Iti suntem alaturi in tot acest timp, si dupa… Ori de cate ori simti ca nu mai poti, suntem aici, scrie-ne, si cautam impreuna solutiile cele mai bune!

Ti-am facut o categorie a ta in coloana din partea dreapta, asa ca te consideram “de-a casei”, draga noastra Cristina. Haide, sterge-ti lacrimile si incearca sa iti ocupi timpul, sa iti tii mintea ocupata cat mai mult timp posibil, sa nu ii lasi vreme sa se gandeasca la el si sa cazi din nou in “butoiul cu melancolie”. Daca intr-adevar te merita, va intelege ca tii la el si ca te-a ranit prin gesturile lui, iar daca nu, poate ca nu te merita… Si daca nu te merita, merita oare sa te consumi pentru el?

Cu prietenie,
Adrian

26 09 2009
cristina

super tare cum ganditi voi aici
si va multumesc ca m-am primit si pe mine in comunitatea voastara
si ms pt sfaturi …. sa sti ca ai dreptate …. dar atunci cand esti super nervos nu mai gandesti ceea ce faci … uite msg de mai devreme l-am scris plangand … acum sunt mai linistita si gandesc altfel …. de blogul acesta am dat din intamplare … si uite ca mi-a facut bine sa imi spun si eu povestea aici … cand am sa mai am vro problema am sa apelez la voi
pupici multi
(am vb la plural pt ca banuiesc ca sunt mai multe pers care se ocupa de acest blog …. daca nu este asa imi cer sincer scuze )

26 09 2009
addsalu

Cristina,

Ma bucur mult pentru ca esti putin mai bine. Si oferta ramane valabila… suntem aici oricand ai nevoie de noi!

Capul sus, si nu uita ca, ajutata de Bunul si de prieteni, treci peste toate lucrurile mult mai usor!

Cu prietenie,
Adrian

30 09 2009
Invizibilul

eu tot timpul am o vorba sau mai bine zis o sugestie pe care o impartasesc tuturor .. si anume ca nu e bine sa ne jucam cu sentimentele din diferite motive stupide pentru ca de cele mai multe ori toate acestea se intorc impotriva noastra! e foarte important sa avem acel respect si onoare si mai ales sa fim corecti cu noi insine cat si cu ceilalti din jurul nostru.
cat despre ce ne asteapta e bine sa privim mai tot timpul lucrurile pozitiv si sa privim inainte caci de cele mai multe ori in viaat avem parte de tot felul de surprize care nu le credeam candva posibile! 😉

30 09 2009
cristina

dragutz ;)) @invizibilul poate ca daca erai langa mine acum 2 ani si jumate si imi spuneai ..cristina nu te juca cu sentimentele ca tot u ai sa suferi mai devreme sau mai tz …. as fi tinut cont de parerea ta …. de obicei tin cont de toate sfaturile …..
acum asta e …
m-ai m-am linistit …. as putea spune ca ma simt de 1000 de ori mai bn ca sambata cand am scris primul msg …
m-am int cu el la scl … si pur si simplu l-am ignorat … nu vreau sa mai am de-aface cu el …. este foarte greu sa fac lucru asta …. inca imi este dor de el … dar stiu ca timpu le va vindeca pe toate

24 10 2009
cristina

nu am mai intrat de mult pe aici
haide-ti sa va pov ce mi sa mai intamplat ….
m-am impacat cu prietenul pana la urma :X
dar e o mik problema
am sa spun de la inceput pe el nu il judec este baiat … ok … iar baietilor li se cam permit mai multe decat fetelor
oricum ideea este ca … noi ne-am vazut pe 15 sept cand am inceput scl asta fiind luni … iar vineri … de dim l-am sunat ca ma dureau dintii ingrozitor sa vina la mine sa imi aduca pastile …toate bune si frumoase …
el a ramas peste seara la mine
a cumparat 4-5 bidoane de bere pt el si prietena mea magda … iar mie mi-a luat o sticla de angeli ( nu imi place berea)
am baut toti 3
eu pe la 4 m-am culcat tin sa spun ca eram rupta de beata am baut toata sticla singura
el a fost singurl treaz dintre noi 3
a ramas la mine in casa … el cu ea pana la 7 nuj ce au facut banuiam ceva dar nu eram sigura …
in fine acum 2 sapt am gasit in calcul lui o conversatie dupa mess dintre el si ea
din care rezulta ca ei doi au intretinut relatii sexuale in casa mea in patul meu si asa mai departe
l-am intrebat ce sa intamplat bineinteles imediat dupa ce am citit conversatia mi-a povestit cum ea sa urcat pe el si de aici a inceput totul
cum am spus si mai sus pe el nu il judec
acum cat de ipotent sa fi sa vina una la tine sa ti se ofere practic pe tava si tu sa ii spui nu
din conv mai reiese ca ea era treaza si ca stie tot ce au facut si ce sa intamplat
nuj u ce ai face intr-o astfel de situatie
eu si cu ea eram prietene din clasa 1 (am fost amandoua in clasa )iar acum avem 19 ani amandoua deci sunt 12 ani de prietenie si ea mi-a facut ce mi-a facut

27 10 2009
Alex

Buna Cristina

Nu vreau sa fiu lupul moralist insa pentru varsta voastra e cam mult alcool la mijloc in toata povestea aceasta ar fi mai bine sa o lasati cu totul mai moale

in primul rand in viata ta e vorba despre tine tu esti personajul principal si cel care conteaza cel mai mult pentru tine uneori trebuie sa fi putin egoista si sa te gandesti ce ai tu de castigat din toata povestea asta.

Dupa 4-5 bidoane de bere baute impreuna nu cred ca prietena ta nu era beata, cel mai bine e sa ai o discutie intre 4 ochi cu ea si sa vezi exact ce s-a intamplat si daca chiar au facut ceva ce are de gand mai departe fiindca a gresii e omeneste pana la urma.

Discutia era intre el si ea sau intre el si alt baiat fiindca baietii in general la varsta voastra se cam laudata cu astfel de cuceriri.

In al doi-lea rand ar trebuii sa-l judeci pe el pentru ce a facut fiindca eu nu cred ca NU e asa de usor sa refuzi pe cineva care se urca pe tine si iti oferta totul asa cum zici tu(pt mine asta nu e totul)

si te rog numai fi naiva daca peste 5-10 ani cand o sa fi casatorita si sotului tau i se face o propunere ca aceasta si vine cineva si se urca pe el si i se ofera totul ti se va parea normal si atunci sa accepte fiindca nu e impotent.

sfatul meu e sa ai o discutie sincera cu el si sa vedeti fiecare ce vreti unul de la altul daca e in stare sa fie daor cu tine si sa nu accepte prina oferta usuratica care i se face.

Cristina ti-am zis fi putin egoista in toata treaba aceasta si gandeste-te ca esti tanara esti frumoasa ai de unde alege si e cineva acolo undeva care te poate aprecia cu adevarat si sa fie doar pentru tine.

Ai grija de tine, numai bine iti doresc

8 11 2009
addsalu

Draga Cristina,

Din pacate trebuie sa ii dau dreptate lui Alex in unele privinte, desi, la randul meu, nu am nici cea mai mica intentie sa devin lupul moralist.

Importante acum sunt faptele: pe fondul consumului de alcool sau nu, tradarea s-a intamplat. Si nu ma refer aici doar la faptul ca el te-a inselat fizic cu prietena ta, ci si la faptul ca un astfel de gest a dat peste cap intreaga voastra relatie, toata increderea pe care o aveai in el…

Ce vreau sa spun este ca, daca s-a intamplat acum, poti avea o garantie ca nu se va intampla din nou? Poate nu acum imediat, dar poate ca peste o saptamana, o luna, un an, doi ani… Cine stie ce va mai aparea atunci… Alte sticle de bautura, alte prietene…

Nu vreau in nici un caz sa iti spun ce sa faci. Insa afirm cu tarie ca suntem responsabili pentru actiunile noastre. Nimeni nu ne toarna alcool cu palnia pe gat si nu ne obliga sa bem pana cand nu mai stim ce facem. Si chiar daca ar face-o, nu am avea scuza decat daca ar fi vorba de un viol… Din tot ce ai scris insa mie unuia mi se pare ca a fost vorba despre ceva consimtit reciproc… Mai mult decat atat, simpla existenta a unor conversatii pe mess pe tema asta mie imi suna a dorinta de a continua ceva inceput atunci… Ma insel? Nu stiu, tu esti cea care trebuie sa isi ofere siesi un raspuns…

Il poti ierta? Poti merge mai departe stiind ca te-a inselat? Poti trai cu teama ca te va insela din nou, atunci cand va mai fi vreo ocazie similara? Sunt intrebari la care, oricat de dureros ar fi, trebuie sa cauti un raspuns…

Cu prietenie,
Adrian

10 11 2009
Alina

Esti la o varsta atat de frumoasa ! Ai inainte atat de multi ani de viatza ! Cum adica, el e totul pentru tine? „Totul” inseamna doar bautura si sex? Mai acorda-tzi putzin timp, vei vedea ca exista mult mai multe alte lucruri in viatza, in afara acestora ! Prietena ta este vinovata, dar nu atat cat crezi ! Oamenii se schimba, nu pot ramane la fel ca la varsta de 7 ani ! A devenit sigur, o altfel de peroana decat cea de acum 12 ani ! Chiar si rochitzele cele mai indragite, raman prea mici, in timp ! Ne amintim cu drag de ele, le lasam in cufarul cu amintiri si ne indepartam fara ranchiuna ! Pe de alta parte, iubitul tau ce era? Carlig de rufe? Un obiect care se autoexpune, in asteptarea doritorilor? Bine-ar fi daca ai incerca sa-i ignori, sa te distantzezi, sa-tzi gaseshti alte preocupari ! Cand te vei vindeca, vei vedea ca sunt baietzi interesatzi si de altceva , in afara bauturii si sexului ! Si chiar tu, vei putea fi interesata si de altceva, ai sa vezi ! Da vietzii o shansa, tu ai pt. ce sa o faci !

Lasă un răspuns

